Medidental
Zijlweg 148c, 2015BJ Haarlem
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 12:00
-
maandag12:45 - 17:00
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
dinsdag12:45 - 17:00
-
woensdag8:00 - 12:00
-
woensdag12:45 - 17:00
-
donderdag8:45 - 12:00
-
donderdag12:45 - 17:00
-
vrijdag8:00 - 12:00
-
vrijdag12:45 - 17:00
Medidental biedt u in Haarlem een prettige manier om de beste mondzorg te krijgen. Wij zijn meer dan tandartsen: u bent hier bij een kliniek waar uw tandarts direct samenwerkt met alle nodige specialisten. Bij ons kunt u terecht voor: de halfjaarlijkse controle, alle reguliere behandelingen door de tandarts, orthodontie, implantaten, specialistische zorg voor het tandvlees en endodontologie
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Gehandicapte patiënten
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
Deze Google-recensie is zonder tekst
I had a great experience with the dentist Carmem.
I was very well attended by her and I had the problem solved.
(Vertaald door Google)
Ik heb een geweldige ervaring gehad met de tandarts Carmem.
Ik werd heel goed door haar geholpen en ik had het probleem opgelost.
Professioneel personeel. Menselijk en super vriendelijk. Denken mee met en super Service. Echt een aanrader.
VRESELIJKE TANDARTS
Ik ging er heen met kiespijn en na €3300 aan diverse behandelingen zit ik nog steeds met kiespijn en 2 andere door medidental te hoog gevulde kiezen zijn afgebroken.
Het herstellen van mijn gebit bij een echte tandarts gaat €2600 kosten en had veel minder kunnen zijn als ik nooit naar medidental was gegaan.
Mijn gebit is naar de klote geholpen door deze zogenaamde tandarts.
Alleen facturen sturen zijn ze heel goed in.
BESPAAR JEZELF VEEL ELLENDE, GELD EN PIJN.
GA HIER NIET NAAR TOE.
Slechtste tandarts ooit! Als ik niet al bang was voor de tandarts, heeft Medidental mij getraumatiseerd.
Al vanaf 't eerste moment stelden ze me niet gerust. Ben zelfs door de mega angst een paar keer niet komen opdagen, waardoor een van mijn tandartsen zelfs tegen me tekeer is gegaan over mijn verzuim. Alles MOET binnen 20 min gedaan zijn. Ze hebben geen aandacht voor jou als persoon.
Wilde mijn kies laten trekken, verdoving werkte voor geen meter. Maar daar hadden zij geen boodschap aan, en begonnen maar te trekken. Ik crepeerde van de pijn, terwijl zij mijn kies niet los kregen. Toen werd mij antibiotica aangeschreven en of ik even 2 dagen later terug wilde komen. Zelfs de receptioniste keek hier raar van op.
EDIT 03-10-2022: Fijn dat jullie mijn hele behandeling zo online gooien voor iedereen om te lezen!! Wordt vervolgd. ;)
Geachte heer Jordan, heel vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Wij willen echter uw review wel in het juiste perspectief zetten. U spreekt over een behandeling van 17 maanden geleden, waardoor het plaatsen van uw review op 27-09-2021 wel wat vreemd is. Daarnaast is het zo dat u na uw intake oktober 2019 3x niet komt opdagen voor uw afspraak (terwijl er in die tijd geen ingrijpende behandelingen hebben plaatsgevonden) om de met u besproken behandelplan af te werken. Uiteraard hebben we u hierop aangesproken, zoals gebruikelijk is. Daarna horen we 6 maanden niets meer van u tot u plotseling met pijn (dit had waarschijnlijk voorkomen kunnen worden als de geplande afspraken waren nagekomen) met spoed een afspraak wilt in mei 2020. De toestand van de betreffende kies was echter dusdanig slecht dat na de maximale verdoving u nog steeds pijn had tijdens de extractie en daarom de tandarts besloten heeft u eerst met antibiotica en pijnstillers naar huis te sturen zodat enige dagen later een nieuwe poging gedaan kon worden. U bent hierna echter niet meer komen opdagen en hebben we ook nooit meer iets van u vernomen. Wij hopen u hiermee voldoende geantwoord te hebben. Team Medidental
Dat van die slechtste tandarts ooit kan ik bevestigen. Heb ik ook al eerder gedaan, maar er waren toen zoveel negatieve reviews dat Medidental maar opnieuw is begonnen met Google. En nog altijd een ondermaatse amateurpraktijk. Geen goede Nederlandse tandarts wil daar werken en die werken er dus ook niet. Al jaren slecht.
Deze week voor het eerst geweest. Een openbaring.
* Geweldig parkeren
* Snelle afspraak
* Correcte ontvangst
* Snelle en perfecte behandeling
* Nieuwe afspraak wederom snel
ZEER AAN TE BEVELEN .
Heel tevreden met deze praktijk. Ik wordt altijd goed, vriendelijk en vakkundig geholpen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat een lief personeel! Vakkundig en mooi werk!
Ik ben altijd super bang geweest voor de tandarts maar toen ik hier kwam stelde ze mij gelijk op mijn gemak! Ik heb lang moeten zoeken naar een goeie praktijk.. Ik ga hier niet meer weg!! Blij met jullie dankjewel!!
All 5 of my family members have had orthodontic work done at medidental. It has been a great experience. We had everything done between expanding the jaw, partial braces, full braces and liners for adults. We are an expat family who do not speak Dutch and communication was fantastic. The staff is very friendly. We felt welcome and like family.
(Vertaald door Google)
Alle 5 van mijn gezinsleden hebben orthodontisch werk laten doen bij medentental. Het is een geweldige ervaring geweest. We hebben alles laten doen van kaakspreiden, gedeeltelijke beugels, volledige beugels tot liners voor volwassenen. Wij zijn een expatfamilie die geen Nederlands spreekt en de communicatie was fantastisch. Het personeel is erg vriendelijk. We voelden ons welkom en als familie.
De orthodontist hier heeft geprobeerd voor elke nieuwe aligner (onzichtbare beugel) een afspraak in te plannen. Dit terwijl het standaard is om 3-4 mee te krijgen per keer en na 6 weken pas weer een afspraak te maken. Toen ik hier niet mee akkoord ging weigerde ze mijn laatste aligner mee te geven en beweerde ze dat ik die nog niet betaald had. Dit terwijl je alle aligners van te voren in een keer afrekent. Klinkt naar mijn idee als oplichterij.
Beste mevrouw Noordenbos,
Het is niet standaard om 3-4 liners mee te geven als er gesliced moet worden. Dit is een extra handeling die per maand nodig is om verplaatsingen te kunnen realiseren. Wij hebben standaard procedures om de verschuivingen in de gaten te houden en in te kunnen grijpen als het niet goed gaat. Patiënten "loslaten" met liners is totaal niet onze werkwijze en dit is zeker niet vanwege het geld. Iedere praktijk heeft zijn eigen werkwijze.
We streven erna altijd het allerbeste resultaat voor onze patiënten te realiseren.
We vinden het jammer dat het allemaal zo is gelopen.
Wij wensen u succes in de toekomst met uw gebit.
Met vriendelijke groet,
Team Medidental
Perfect, wat een lieve , professionele mensen werken daar. Na een zeer slechte ervaring ergens anders, bij Medidental terecht gekomen. Mijn problemen van een half jaar in 1x verholpen. Zo blij, ontzettend tevreden . Dank.
Ik ging voor een controle en ben zo uitermate goed behandeld, heb er haast geen woorden voor. Wat een vriendelijke en zorgzame medewerkers