Tandartspraktijk Kirsten Knetsch
Wilhelminastraat 17, 2011VH Haarlem
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag9:00 - 17:00
-
dinsdag9:00 - 17:00
-
woensdag9:00 - 17:00
-
donderdag9:00 - 17:00
-
vrijdag9:00 - 15:00
Met een lach, voor een lach
Wij houden van tanden, maar ook van de mensen erachter. Achter de deuren van ons authentieke pand in de Oude Stad van Haarlem vindt u een kleinschalige en persoonlijke tandartspraktijk. Een team van enthousiaste professionals staat voor u klaar. Met een lach. Voor een lach. Uw lach, want die is goud waard.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Gehandicapte patiënten
Team
Faciliteiten
- Spoed
Inmiddels een aantal jaar patient bij deze praktijk. Zeer attent personeel en altijd erg gezellig om langs te gaan op een plek waar je misschien toch liever niet komt … Dames van TPKK, bedankt voor het aangenaam maken van mijn bezoekjes aan de tandarts, en ga vooral zo door ! 😉
Tandarts en medewerkers zeer aangenaam in de omgang, communicatief en meedenkend over behandelplannen, terzakekundig én gevoel voor humor. Al met al extreem tevreden met deze praktijk.
Mijn ervaring bij mondhygienist Annemiek is zo teleurstellend.
Wat een EGO!
Afschuwelijke aura en energie hangt er om haar heen..Deze ‘bad vibe’ is voelbaar in de gehele praktijk.
Stelt mij gerust dat en een aantal mensen in mijn directe omgeving zijn die diezelfde ervaring hebben met haar.
Annemiek jij mist echt empathie, mijn advies; ga lekker een solitaire functie vervullen en volg een cursus mindfulness, zodat je iig leert om met compassie je patiënten te benaderen en tevens te behandelen.
Starve the EGO feed the SOUL
I have been waiting couple of months before writing this review, I am not an expert in this field and I wanted to make sure that I wait long enough and also ask other dentists for advice.
My rating is based on my experience at this dentist which was a disaster, I do not want to judge directly their employees and their professionalism.
I never had an issue with my teeth besides few cavities filled in 2010
4 months ago I decide to come here for a general check up and cleaning.
After the check up here I was told I have 4-5 cavities… the dentist did not show me the X-ray and never explained me where are those cavities…
was quite surprising because I never had any pain, never sensitive gum and /or teeth, and I always clean my teeth regularly 2-3 times.
After the check up I had to go again twice to fill these cavities.
After few days …one of the fillings comes out… so I go back and they fill it again…
after that second time I went for the fillings a very strong pain started and it never went away..
All of a sudden sensitive gums to cold food and drinks, painful teeth when I ate anything, and pain at the same point where the anesthetic injection took place.
At that point I went back for a new check up and the dentist said all is fine I just have to wait….
The pain did not go away, it was weeks, constant pain every day, so I decide to ask the original X-rays and visit another debtist…
Meanwhile even if this dentist knew I am having horrible time they did not hold on from sending me bills to pay, which is not an issue thanks god for me but in my opinion very poor business management, it’s like asking you to pay for a service that is not delivering results as promised and they are still trying understand why….
The new dentist I contacted to give me a second advice was very vague, said she cannot see issues now…. She looked at the original/previous X-rays and could see signs but did not look like important cavities, she was some kind of vague almost unsure that I really had cavities to be treated…
Very frustrated and totally disappointed and in pain… I decided to wait longer and take pain killers…
After a few weeks the pain started to decrease…
Today … after not even 3 months another of the fillings they put came out while I was eating a sandwich.
Maybe I am an unlucky case, maybe they followed the leocudures well.. i don’t know, matter of fact is 2 times two diff fillings came out, they never explained me what and where were the cavities, I had to ask 2 times for the copy of the X-rays and they did it wait a minute to charge me for the costs when the issues where not yet clarified.
(Vertaald door Google)
Ik heb een paar maanden gewacht met het schrijven van deze recensie, ik ben geen expert op dit gebied en ik wilde er zeker van zijn dat ik lang genoeg wacht en ook andere tandartsen om advies vraag.
Mijn beoordeling is gebaseerd op mijn ervaring bij deze tandarts, wat een ramp was, ik wil niet direct oordelen over hun medewerkers en hun professionaliteit.
Ik heb nooit een probleem gehad met mijn tanden, afgezien van enkele gaatjes gevuld in 2010
4 maanden geleden besluit ik hier te komen voor een algemene check-up en schoonmaak.
Na de controle hier kreeg ik te horen dat ik 4-5 gaatjes heb... de tandarts heeft me de röntgenfoto niet laten zien en heeft me nooit uitgelegd waar die gaatjes zijn...
was best verrassend want ik heb nooit pijn gehad, nooit gevoelig tandvlees en/of tanden, en ik poets mijn tanden altijd regelmatig 2-3 keer.
Na de controle moest ik nog twee keer langs om deze gaatjes te vullen.
Na een paar dagen ... komt er een van de vullingen uit ... dus ik ga terug en ze vullen het opnieuw ...
na die tweede keer dat ik voor de vullingen ging, begon er een zeer sterke pijn en die ging nooit meer weg..
Ineens gevoelig tandvlees voor koud eten en drinken, pijnlijke tanden als ik iets at en pijn op de plaats waar de verdovingsinjectie plaatsvond.
Op dat moment ging ik terug voor een nieuwe controle en de tandarts zei dat alles in orde is, ik moet gewoon wachten….
De pijn ging niet weg, het was weken, constante pijn elke dag, dus ik besluit om de originele röntgenfoto's te vragen en een andere schuldenaar te bezoeken...
Ondertussen, zelfs als deze tandarts wist dat ik een vreselijke tijd heb, wachtten ze niet om me rekeningen te sturen om te betalen, wat geen probleem is godzijdank voor mij, maar naar mijn mening zeer slecht zakelijk beheer, het is alsof je vraagt om te betalen voor een dienst dat levert geen resultaten op zoals beloofd en ze proberen nog steeds te begrijpen waarom….
De nieuwe tandarts waarmee ik contact opnam om me een tweede advies te geven, was erg vaag, zei dat ze de problemen nu niet kan zien…. Ze keek naar de originele/vorige röntgenfoto's en kon tekenen zien, maar zag er niet uit als belangrijke gaatjes, ze was een soort vage bijna onzeker dat ik echt gaatjes had die behandeld moesten worden...
Zeer gefrustreerd en totaal teleurgesteld en met pijn... Ik besloot langer te wachten en pijnstillers te nemen...
Na een paar weken begon de pijn af te nemen...
Vandaag … na nog geen 3 maanden kwam er weer een van de vullingen uit terwijl ik een broodje aan het eten was.
Misschien ben ik een pechgeval, misschien hebben ze de leocudures goed gevolgd .. ik weet het niet, het feit is dat er 2 keer twee verschillende vullingen uitkwamen, ze hebben me nooit uitgelegd wat en waar de gaatjes waren, ik moest het 2 keer vragen voor de kopie van de röntgenfoto's en ze hebben een minuut gewacht om mij de kosten in rekening te brengen toen de problemen nog niet waren opgehelderd.
Wat jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent in de praktijk. Vanwege het beroepsgeheim kan ik natuurlijk niet op jouw specifieke behandeling in gaan.
Het is normaliter altijd mogelijk bij nabezwaren of andere pijnklachten langs te komen in de praktijk om te zoeken naar de oorzaak en de oplossing. Mocht dit alsnog nodig zijn, dan kan dat altijd.
No one answers the telephones and emails. Good luck if you move elsewhere and want your records to be transferred.
(Vertaald door Google)
Niemand beantwoordt de telefoons en e-mails. Veel succes als u ergens anders verhuist en uw administratie wilt laten overzetten.
Voor het veilig digitaal verzenden van het patiëntendossier kunt u contact met ons opnemen. Wegens drukte kan het soms enkele dagen duren voor dit is verwerkt.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben Kirsten en team heel dankbaar voor de hun inzet, geduld en behandeling. Veel dank en alle lof!
Scammers, they tried to charge me 150 Euro for re-gluing a wire behind my teeth.
(Vertaald door Google)
Oplichters, ze probeerden me 150 euro in rekening te brengen voor het opnieuw lijmen van een draad achter mijn tanden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super fijne ervaringen altijd, zeer vakkundig team!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ontspannen behandelingen in een rustige en relexste omgeving . Deskundige mensen aardig in de omgang. Vind het nooit erg om er naar toe te gaan.
Heel fijn dames-team werkt daar, mijn gebit is nu weer helemaal op orde.
En dat blijft het ook!
Ben al jaren een zeer tevreden klant! ook qua kosten wordt er goed meegedacht.
Kom al 30 jaar bij deze praktijk, en ook Kirsten is gewoon een goede tandarts die zaken goed uitlegt. En Annemiek is een grondige mondhygiëniste, die duidelijk en direct communiceert.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zo een slechte tandarts , vooral de mondhygiënist Annemiek .
Zo een mens haalt je hele praktijk naar beneden.
Ook heel klantonvriendelijk en zeer onbekwaam.
Dat soort personen mogen deze titel niet dragen!! een schande voor alle andere mondhygiënisten.
Al jaren een tevreden klant. Kirsten zelf is bijzonder aardig en behulpzaam.
(Vertaald door Google) Zeer goede tandarts
(Origineel)
Very good Dentist
Deze Google-recensie is zonder tekst