Tandartspraktijk Gijsbrecht van Amstel
Openingstijden
-
maandag8:30 - 17:00
-
dinsdag8:30 - 17:00
-
woensdag8:30 - 17:00
-
donderdag8:30 - 17:00
-
vrijdag8:30 - 17:00
-
zaterdag9:00 - 13:00
Welkom bij tandartspraktijk Gijsbrecht van Amstel in Hilversum
De lieve tandarts
Sinds 2018 zijn we drager van het keurmerk De Lieve Tandarts. Dit past uitstekend bij onze missie. Reeds 35 jaar staan wij klaar voor de patiënten in onze familiepraktijk. Bij onze praktijk staat het bieden van zorg op de eerste plaats. Voor kinderen, tieners, volwassenen en ouderen verrichten wij alle voorkomende behandelingen.
Wat betekent dit voor u?
U kunt rekenen op persoonlijke aandacht, meer tijd. Wij doen dit in het bijzonder voor wie het lastig vindt om naar de tandarts om mondhygiënist te gaan en we zijn volledig ingesteld op patiënten die drempels ervaren om naar de tandarts te gaan. Daarnaast doen we er alles aan om die drempels niet te laten ontstaan. Kinderen zijn op jonge leeftijd al welkom in onze praktijk zodat ze kunnen wennen aan onze mondzorg.
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Kindertandheelkunde
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Spoed
Ik heb hier een gaatje laten vullen, het bleef maar irriteren. De tandarts bleef volhouden dat hij goed zat, tot ik over ben gestapt naar een andere tandarts. Die heeft de vulling eruit gehaald en zag dat deze niet goed was gezet, daarnaast ook zeer slecht schoon gemaakt. Een vulling zetten over een slecht schoongemaakt gaatje is vreselijk. Ga hier nooit heen! Zeer ontevreden.
Ik word hier altijd heel goed geholpen, zowel door de assistenten als door de tandarts en mondhygieniste. Ben zeer tevreden
Deze Google-recensie is zonder tekst
Als ze ergens geld op kunnen maken doen ze dat! Overgestapt naar een andere tandartspraktijk.
Standaard word je naar de mondhygiënist gestuurd, terwijl mijn nieuwe tandarts zei dat mijn hygiëne keurig is. Terwijl ik nu anderhalf jaar niet geweest was.. schandalig!
Tandarts heeft me tanden aan elkaar geplakt,
2e keer alles weg gehaald tanden los gemaakt en tand opnieuw gevuld leek het beter te zijn maar na kijken en voelen toch niet het geval.
Nu dus maar ergens anders afspraak maken om voor de 3e keer hetzelfde te laten uitvoeren.
Ik voel aan alle kanten vulling dat op me tanden zit voor en achter ze hebben gewoon me gebit verpest zo voelt het!
Mondhygieniste bleef maar praten praten praten ik dacht nog als je nou gewoon je werk gaat doen maar toen ik de rekening kreeg begreep ik het meteen ik moet per 5 minuten betalen dus ik heb over 2 afspraken ongeveer 4x 5 minuten teveel betaald.
Los van dat kan ik hier echt nooit meer komen want ik heb èèn van de ergste fouten meegemaakt wat er kan gebeuren in een tandartspraktijk gevolgd: de assistente heeft vies gereedschap aan de kant met de groene stikker gelegd het was maar goed dat ik het opgemerkt heb.
Anders heb je zo zooi van iemand anders in je mond echt absurd!
Heel simpel rode kant is schoonmaken en groene kant is schoon.
Vandaag overgegaan naar andere tandarts.
Kies afgebroken en niet terrecht kunnen bij je tandarts is voor mij een stap te ver! Op de spoedlijst voor over 1.5 week.....
Na al aantal jaren modderen met steeds weer een ander gezicht al tandarts besloten weg te gaan.
Beste mevrouw van Oosten, wij betreuren uw reactie. Temeer omdat u vanwege uw verblijf in Frankrijk (!) niet in staat bent om vandaag in de praktijk langs te komen. Wij sluiten uw dossier.
Aantal keer geweest maar heb minder goede ervaring. Ik zou niet voor deze praktijk gaan.
Angst patiënt. Eerste tandarts was heel fijn. Met haar alle angsten en werkwijzen doorgesproken (vooral angst voor stikken). 2 keer bij haar geweest.
Volgende afspraak werd ik ineens opgehaald door een onbekende man die mij publiekelijk wees op mijn huidaandoening. Volgens hem was ik vast en zeker allergisch voor mijn mondkapje. Behalve dat ik niet wist dat deze meneer ook nog dermatoloog was, vond ik het nogal gênant dat ik 3 keer moest melden dat ik een huidaandoening heb, midden in de wachtkamer. Deze man bleek trouwens mijn tandarts voor die dag te zijn, dat mijn vorige tandarts was gestopt, was mij nergens bekend gemaakt.
Heb uiteindelijk in 1 jaar tijd, 3 verschillende tandartsen gehad (de dermatoloog werkte er ook niet meer), en zeker 4 verschillende mondhygiënisten. De angst klachten zijn niet mee gegaan in mijn dossier (of niemand heeft het gelezen).
De laatste mondhygieniste was extreem langzaam en onhandig, en spoot uiteindelijk water achter in mijn keel waardoor ik me verslikte. Behalve dat ik bijna stikte en daardoor in een paniekaanval ging, deed de mondhygieniste NIKS om mij te helpen. Ik zat vast in een stoel die naar achteren lag, haar werk tafel ging ook niet aan de kant, en kreeg niet eens een excuses.
Ik ben naar deze praktijk gegaan omdat zij pretenderen gespecialiseerd te zijn in angst patiënten, maar uiteindelijk hebben ze precies het tegenovergestelde gedaan van dat.
I would have given zero Star if there is a option to give. Very bad service. They don't respect the time, you have to wait 30 minutes to 1 hours even though you have scheduled appointment.
But if we are late for 5 minutes they just cancelled your appointment and send you the invoice.
Also if ask there is an emergency for your teeth, they don't consider that and gives you the appointment date after 2 month.
There are many more options in Hilversum who gives you better service at low cost. Highly disappointed
(Vertaald door Google)
Ik zou nul sterren hebben gegeven als er een optie is om te geven. Zeer slechte service. Ze respecteren de tijd niet, je moet 30 minuten tot 1 uur wachten, ook al heb je een geplande afspraak.
Maar als we 5 minuten te laat zijn, zeggen ze gewoon je afspraak af en sturen ze je de factuur.
Ook als je vraagt of er een spoedgeval is voor je gebit, houden ze daar geen rekening mee en geven ze je de afspraakdatum na 2 maand.
Er zijn veel meer mogelijkheden in Hilversum die u tegen lage kosten beter van dienst zijn. Zeer teleurgesteld
Dear Mr Jaiswal, I have read your above review. We are sorry that you were disappointed with the practice.
That said, I have checked the appointment history as a result of your review. You have had a total of 4 appointments scheduled in the practice since you became a patient in February. One of the appointmens was cancelled by you minutes before. We have resceduled No emergency treatment was found to be necessary in any way. To be clear, emergency treatments are helped immediately. That is one reason why there is the possibility that the dentist can call in the next patient a little later (never longer than 30 minutes). We ask the patients to understand this.
If there is anything else we can do for you, please let us know.
E. Smit
Officemanager
(Vertaald door Google)
Geachte heer Jaiswal, ik heb uw bovenstaande recensie gelezen. Het spijt ons dat u teleurgesteld bent in de praktijk.
Dat gezegd hebbende, heb ik naar aanleiding van uw beoordeling de afspraakgeschiedenis gecontroleerd. U heeft in totaal 4 afspraken ingepland in de praktijk sinds u in februari patiënt bent geworden. Een van de afspraken is enkele minuten eerder door u afgezegd. We hebben uitgesteld. Er is op geen enkele manier een spoedbehandeling nodig gebleken. Voor alle duidelijkheid: spoedbehandelingen worden direct geholpen. Mede daardoor bestaat de mogelijkheid dat de tandarts de volgende patiënt iets later (nooit langer dan 30 minuten) kan bellen. We vragen de patiënten hier begrip voor te hebben.
Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan weten.
E. Smit
Officemanager
Discriminerende tandarts praktijk heel slecht.
Na meerdere herinneringen en zelfs een uiterste greep naar een aansprakelijkheidstelling, reageren jullie op de review van mijn vrouw vandaag met een publiekelijk procesantwoord. Publiekelijk reageren jullie met een reactie over de wijze van communicatie. Heel typisch en bijzonder dit. Een contactverzoek tot het bespreken van een klacht, doe je niet door middel van de gebruikelijke sms versturen met het verzoek om een afspraak te maken voor een nieuwe controle. Naast deze standaard sms is er geen enkel contact geweest vanuit jullie kant. Ook hebben wij vandaag geen enkele telefonische oproep of mail van jullie ontvangen. Dus blijkbaar is klantgerichtheid niet zo belangrijk voor jullie. Getuigd de behandeling van mijn vrouw, van onze originele klacht, onze herinneringen en uw publieke reactie. Inmiddels ligt het dossier met klacht en aansprakelijkheidstelling incl. Schadeclaim bij de jurist. Ik geef jullie nog deze week tot een fatsoenlijke reactie en dito oplossing, anders pak ik door. Misschien een beroep op uw kerstgedachte of is dat ook niet aanwezig?
Netopvang verzorgt 3 x 80 Ampère en zorgt dus dat de Tandarts ook bij Netonderhoud gewoon klanten kan behandelen !
(Vertaald door Google) Slechte service en je de hele tijd laten wachten?
(Origineel)
Bad service and make you wait all the time
Kom ongeveer 3 jaar hier nu, vriendelijke mensen en altijd goed geholpen. Kreeg veel advies en hulp voor mondhygiene voor de kuur waardoor ik geen last heb gehad.
Telefonisch slecht bereikbaar.Wel op tijd email voor een controle,geld moet stromen natuurlijk.
Tijdens een afspraak maken vraag je naar een bepaalde tandarts,wordt geregeld(?) maar als je er bent voor de behandeling,krijg je toch een andere tandarts dan de afgesproken.
Er word totaal niet geluisterd naar je hier. Ik raad deze plek niet aan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele fijne tandartspraktijk. Alles wordt uitgebreid uitgelegd en iedereen is erg vriendelijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Erg fijne plek! Erg aardige mondhigieniste en tandarts, duidelijk uitgelegd wat er moet gebeuren.
ondanks mijn angst...toch een zeer prettige ervaring hier....weken in de zenuwen gezeten om 2 kiezen te laten trekken...20min stond ik weer buiten...super bedankt!!
Fantastische tandartspraktijk! Bijzonder hygiënisch alle instrumenten hygiënisch verpakt. Ben onder lachgas behandeld, duidelijke uitleg en kosten helder vooraf. Kom zeker terug !
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele fijne praktijk, erg schoon, tandarts erg duidelijk. Kosten van de behandeling duidelijk vooraf als begroting meegekregen. Declareren direct bij mijn verzekering . Ben erg tevreden, bedankt! Mijn kinderen komen bij Annemieke voor de myobrace behandeling, erg goed!
(Kind)vriendelijk
Ze leggen alles goed uit
Denken met je mee
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
In het weekend vulling geheel uitgebroken. Donderdag netjes en vakkundig geholpen. Alle stappen werden duidelijk verteld. Graag kom ik er niet, wel erg fijn dat ik vlak voor mijn vakantie geholpen kon worden.
Unethical business practices... I repeat, Unethical Business!
(Vertaald door Google)
Onethische handelspraktijken... Ik herhaal, onethische zaken!
Paar maanden geleden ben ik bij deze praktijk gekomen met een pijnlijke kies en een verstandskies die Door kwam.
Ik heb toen antibiotica gekregen en de kies is gemaakt. Ik heb voor een afspraak van een half uur 185 euro betaald.
Maar de kies bleef pijn doen . Toen ik terugging was er in het systeem nergens iets over mijn behandeling te vinden . En me hele mond nog steeds ontstoken en opgezet aan een kant pijn aan de oren . Toen ben ik doorverwezen naar de kaak chirurg waar je 6 weken op een afspraak moet wachten .
In een woord samengevat . Ga hier niet heen . En laat je gebit niet verpesten Door zulke klunzen.
Zeer professionele en mooie praktijk. Personeel is vriendelijk en doet niet uit de hoogte. Heel toegankelijk. Ik kom voor de myobrace behandeling.