Dental Clinics Huizen
Eemlandweg 8, 1271KS Huizen
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
HKZ-Certificering
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 16:45
-
dinsdag8:00 - 16:45
-
woensdag8:00 - 16:45
-
donderdag8:00 - 16:45
-
vrijdag8:00 - 16:45
Complete mondzorg voor het hele gezin
Zoek je een tandarts die jouw gebit mooi en schoon houdt? Kom dan naar Dental Clinics Huizen. In onze moderne tandartsengroepspraktijk aan de Eemlandweg 8 vind je complete mondzorg voor het hele gezin. Onze ervaren teamleden staan dagelijks voor je klaar.
Dental Clinics Huizen
- Dé tandartspraktijk voor de hele familie
- Meerdere specialismen o.a. implantologie, tanden bleken en wortelkanaalbehandelingen
- Persoonlijke aandacht en heldere communicatie
- 5 dagen per week geopend
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dr v d Bosch is een topper!
(Translated by Google)
Dr v d Bosch is great!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Esmeralda! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Top praktijk. Zeker Paul en Wil. Toppertjes👍
(Translated by Google)
Top practice. Certainly Paul and Wil. Toppers👍
Blij met uw werk
(Translated by Google)
Happy with your work
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Afgelopen maandag geweest en ik moet zeggen, het was voor het eerst sinds tijden dat ik een prettige behandeling heb ontvangen! Weinig tot geen "pijn", heerlijk met de electrische attributen behandeld in plaats van het handmatige geschraap wat soms pijnlijk kan zijn. Niet zozeer aan je gebit danwel het rukken of duwen of trekken aan je mond en kaak.
Dus ik hoopte dat ik voortaan deze lieve dame als behandelaar zou mogen houden maar ik heb begrepen dat ik een andere dame krijg toegewezen..
Want dat vind ik wel lastig, een andere persoon van zowel de mondhyg. als aan de tandarts kant.
Ik hoop dus dat de vervangster net zo duidelijk en rustig is als deze dame.
De nieuwe tandarts heb ik al een keer meegemaakt en zij was ook prima. Dus hopelijk blijft zij voorlopig nog wel mij behandelen.
(Translated by Google)
I went last Monday and I must say, it was the first time in a long time that I received a pleasant treatment! Little to no "pain", wonderfully treated with the electrical attributes instead of the manual scraping which can sometimes be painful. Not so much on your teeth as on pulling or pushing or pulling on your mouth and jaw.
So I hoped that I would be allowed to keep this lovely lady as my practitioner from now on, but I understand that I will be assigned another lady..
Because I find that difficult, another person from both dental hygiene. as on the dentist side.
So I hope that the replacement is as clear and calm as this lady.
I have already experienced the new dentist once and she was also excellent. So hopefully she will continue to treat me for the time being.
Correcte en grondige behandeling. Vriendelijke en informatieve houding van de mondhygiënist.
(Translated by Google)
Correct and thorough treatment. Friendly and informative attitude of the dental hygienist.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Jack! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Zeer professionele benadering en behandeling.
Tevens zeer vriendelijk en klantgericht.
Ook belangrijk: Je wordt op een zeer natuurlijke manier op je gemak gesteld. Ik hoop dat Adjani nog lang mijn gebit mag behandelen.
(Translated by Google)
Very professional approach and treatment.
Also very friendly and customer-oriented.
Also important: You are put at ease in a very natural way. I hope that Adjani can treat my teeth for a long time to come.
Goede ervaring en goede instructies gekregen van deze mondhygiëniste.
(Translated by Google)
Good experience and good instructions received from this dental hygienist.
Ik ben echt tevreden
(Translated by Google)
I am really satisfied
Vriendelijke en snelle akties!
(Translated by Google)
Friendly and fast actions!
Bijzonder vriendelijk en professioneel.
(Translated by Google)
Very friendly and professional.
Dr. Vd Bosch is een bijzonder kundig implantoloog en ook oprecht in de uitleg over de best mogelijke behandeling.
(Translated by Google)
Dr. Vd Bosch is a particularly skilled implantologist and also sincere in his explanation of the best possible treatment.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben afgelopen woensdag 28/8/24 naar de mondhygiëniste geweest Ik heb nog nooit zo’n goeie mondhygiëniste gehad Tamara echt iemand die haar vak kent TOP 👍🏽👍🏽
(Translated by Google)
I went to the dental hygienist last Wednesday 8/28/24. I have never had such a good dental hygienist. Tamara, really someone who knows her profession TOP 👍🏽👍🏽
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Alles onder één dak, dat werkt al heel prettig. En dan ook een fijn team van tandartsen, mondhygiënisten en anderen. Daarbij wordt ook alles goed op elkaar afgestemd, dus ik had hier niets te klagen.
(Translated by Google)
Everything under one roof, which works very well. And a great team of dentists, dental hygienists and others. Everything is well coordinated, so I had nothing to complain about here.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben heel vriendelijk geholpen, dat zijn 5 sterren. Vind wel als dat de connectie beter kan. Als ik binnen loop word ik niet begroet. Als ik geholpen word bij een nieuw iemand word er niet even voorgesteld, ik persoonlijk vind dat wel belangrijk en bij het klant contact horen.
(Translated by Google)
I was helped very kindly, that's 5 stars. I think the connection could be better. When I walk in I am not greeted. When I am helped by someone new, I am not introduced, but I personally think that is important and part of customer contact.
Beste Ninon,
Hartelijk dank voor uw feedback en de 5 sterren voor onze vriendelijkheid. We waarderen uw opmerking over de connectie en begroeting bij binnenkomst. Het is belangrijk voor ons dat elke patiënt zich welkom voelt en we zullen zeker aandacht besteden aan uw suggestie om ons hierin te verbeteren. We hopen u bij uw volgende bezoek een nog betere ervaring te kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Dental Clinics Huizen
полный отстой, в Украине делают лучше в 1000% раз, приехали лечить зуб к ГОЛЛАНДСОКМУ специалисту а он закупорил дырку с бактерией (475€) что после привело к дополнительному лечению таблетками и походу к другому более лучшему УКРАИНСКОМУ дантисту бб чтобы он вылечил его (650€), чистый обман людей, я не понимаю где голландцы учиться и страшно представить как, если такой ужас происходит во многих голландских клиниках 🥶🥶🥶
Waar moet ik beginnen.. mijn kies laten repareren en een halfjaarlijkse controle. Bij de kies reparatie kreeg ik een verdoving, waarnaar ze na 2 min al begon. Natuurlijk voelde ik nog alles. Nog maar een verdoving dan.. ze ging te werk alsof het maar snel snel moest. Ik voelde mij totaal niet op mijn gemak. Toen dat klaar was vroeg ik wat haar bevindingen waren na de halfjaarlijkse controle en ik kreeg amper antwoord en een snauw dat ik maar naar de mondhygiëniste moest gaan. Afspraak gemaakt bij de mondhygiëniste en ik werd een half uur voor de afspraak gebeld dat ze mij niet konden helpen want de baliemedewerkster had blijkbaar een afspraak gemaakt bij de preventie assistent terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik een afspraak had gemaakt bij een mondhygiënist. Dit heeft mij een halve dag vrij gekost van werk. Op emails en telefoontjes nav de 1e behandeling wordt niet gereageerd. Bij deze praktijk gaat erg veel fout. Kunnen jullie mij vertellen hoe ik wel contact met jullie krijg en antwoord op mijn vragen?
(Translated by Google)
Where do I start... having my tooth repaired and a six-monthly check-up. During the tooth repair I was given anesthesia, which started after 2 minutes. Of course I still felt everything. Just one more anesthetic then... she proceeded as if it had to be done quickly. I didn't feel comfortable at all. When that was done, I asked what her findings were after the six-monthly check-up and I barely received an answer and a snarl that I should go to the dental hygienist. I made an appointment with the dental hygienist and I received a call half an hour before the appointment that they could not help me because the counter employee had apparently made an appointment with the prevention assistant while I had clearly indicated that I had made an appointment with a dental hygienist. This cost me half a day off work. Emails and telephone calls following the 1st treatment will not be responded to. A lot goes wrong with this practice. Can you tell me how I can contact you and answer my questions?
Beste Suzanne,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend dat u een onprettige ervaring heeft gehad met onze praktijk. Inmiddels hebben wij dit met elkaar besproken.
Met vriendelijke groet,
Dental Clinics Huizen
Even without being patients currently they saw my partner on short notice and corrected some work done by the emergency dentist after my partner cracked her back molar. Their fees were very reasonable and they took us on as new patients directly after. Very nice. Helpful and understanding.
Perfect geholpen en een mooie rustige omgeving
(Translated by Google)
Perfectly helped and a nice quiet environment
Nog geen 24 uur nadat ik helaas m’n brug in de hand hield zat hij nu rotsvast in m’n mond….!!!
(Translated by Google)
Less than 24 hours after I unfortunately held my bridge in my hand, it was now rock solid in my mouth...!!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik voelde me niet lekker op de dag van de afspraak en had liever geannuleerd. Het was te laat om dat te doen. Ik werd onbeschoft behandeld en voelde me vreselijk. Er werd geen antwoord gegeven op mijn vragen. Ik ben helemaal niet blij met de ervaring.
(Translated by Google)
I wasn't feeling well on the day of the appointment and would have preferred to cancel. It was too late to do that. I was treated rudely and felt terrible. My questions were not answered. I am not happy with the experience at all.
Mw Ramlal is zeer vriendelijk en deskundig.. laat zien wat er eventueel beter kan en doet de juiste bewegingen/ handelingen voor mbv een spiegel zodat je eea kan volgen.. de eerste paar ragers en materialen krijg je vervolgens mee voor thuis.
Tandarts Parisa is ook n echte topper.Vriendelijk , geduldig.stelt je enorm gerust... ze zet de verdoving zo goed dat je er weinig van voelt, vraagt telkens of t gaat en legt stap voor stap uit wat ze gaat doen.erg blij met haar
(Translated by Google)
Mrs. Ramlal is very friendly and knowledgeable. She shows what could be improved and demonstrates the correct movements/actions using a mirror so that you can follow everything. You will then receive the first few brushes and materials to take home.
Dentist Parisa is also a real winner. Friendly, patient. Reassuring you enormously... she sets the anesthesia so well that you don't feel much of it, always asks if everything is okay and explains step by step what she is going to do. Very happy with her
Altijd 'n ontspannen sfeer hier, ikzelf vind 't altijd nog spannend om naar de tandarts te gaan, dus dat helpt mee. Je bent niet zomaar iemand, er is ook serieuze interesse, dat vind ik erg prettig.
(Translated by Google)
Always a relaxed atmosphere here, I always find it exciting to go to the dentist, so that helps. You are not just anyone, there is also serious interest, which I really like.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Sinds de overname van Dental Clinics zijn mijn ouders zeer ontevreden. De manier van communiceren is zeer slecht, mijn ouders werden constant van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn ouders zijn al meer dan 30 jaar klant. Er komen nog steeds incassobrieven nadat zij zelf de afspraak hebben afgezegd vanwege ziekte van de tandarts. Ze zijn inmiddels overgestapt op een andere tandarts. Jammer. (Dit gaat niet om de mondhygiënisten en tandartsen, maar om baliemedewerkers)
(Translated by Google)
Since the takeover of Dental Clinics, my parents have been very dissatisfied. The way of communicating is very poor, my parents were constantly sent from pillar to post. My parents have been customers for more than 30 years. Collection letters continue to arrive after they have canceled the appointment themselves due to the dentist's illness. They have now switched to another dentist. Shame. (This does not concern dental hygienists and dentists, but counter staff)
Niet eens 1 ster waard, het is maar dat ik er 1 moet aanvinken.
Wij zijn meer dan 30 jaar klant (geweest), sinds de overname loopt het niet zoals het moet, met als gevolg dat er nog altijd incasso brieven door de bus komen voor een afspraak wat afgezegd is door de assistente zelf ivm ziekte.
Hier hebben wij meerdere malen contact over gehad, maar tevergeefs.
Er wordt zeer onprofessioneel gehandeld aan de telefoon door de (balie)assistenten.
Wij zijn meerdere keren aan de balie geweest op locatie, als visitekaartje van de praktijk moet je anders met je klanten omgaan, zo’n cursus is voor de balie medewerkers geen overbodige luxe.
Door de mondhygiëniste en tandartsen zijn wij wel altijd vriendelijk geholpen, heel vriendelijk!
Dit heb ik ook uitgebreid benoemd in een mail op 07-02-2024. Hier is nooit (meer) op gereageerd.
Ons zijn ze kwijt, inmiddels hebben wij ons laten inschrijven bij een andere tandarts en onze eerste afspraken al gehad.
Jammer dat dit na 30 jaar op deze manier moet gaan.
(Translated by Google)
Not even worth 1 star, I just have to tick 1.
We have been customers for more than 30 years, since the takeover things have not been going as they should, with the result that collection letters are still coming through the mail for an appointment that was canceled by the assistant herself due to illness.
We have been in contact about this several times, but to no avail.
The (desk) assistants act very unprofessionally on the telephone.
We have been to the counter on location several times, as a business card of the practice you have to deal with your customers differently, such a course is not an unnecessary luxury for the counter employees.
We have always received friendly help from the dental hygienist and dentists, very friendly!
I also mentioned this in detail in an email on 07-02-2024. There has never been a response to this (anymore).
They lost us, we have now registered with another dentist and have already had our first appointments.
It's a shame that things have to go this way after 30 years.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Duidelijke uitleg over de behandeling, nagenoeg pijnloos ook geen napijn.
(Translated by Google)
Clear explanation of the treatment, virtually painless and no after-pain.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Altijd perfect.
(Translated by Google)
Always perfect.
Verhuisd naar Huizen op zoek naar een goede tandarts. Gevonden bij Dental Clinics. Zowel goede mondhygiëniste als tandarts voor implantaat behandeling.
(Translated by Google)
Moved to Huizen looking for a good dentist. Found at Dental Clinics. Both good dental hygienists and dentists for implant treatment.
Sinds de overname van dental clinics ben ik niet tevreden. De manier van communiceren gedurende de afspraak vind ik niet netjes, zo ook communicatie online. Er is meer gerekend dan had gemoeten, en op mijn 3 mails wordt niet gereageerd. Je wordt al snel naar de mondhygiënist gestuurd of er wordt je wat aangepraat. Mij zijn ze kwijt.
(Translated by Google)
Since the takeover of dental clinics I have not been satisfied. I don't think the way of communicating during the appointment is neat, nor does communication online. More was charged than should have been done, and my 3 emails were not responded to. You will soon be sent to the dental hygienist or someone will talk you into it. They've lost me.
Beste mevrouw Rebel,
Bedankt voor uw feedback. De tandarts heeft u meerdere keren geprobeerd te bellen om dit te bespreken, maar heeft u helaas niet kunnen bereiken.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Huizen
Ben zeer tevreden over deze praktijk!!
Wordt altijd fijn en redelijk op tijd geholpen en altijd fijn dat je een reminder krijgt voor je afspraak !!
Ben dus een tevreden mens !!
Aan te bevelen bij nieuwe patienten
(Translated by Google)
I am very satisfied with this practice!!
The service is always pleasant and reasonably timely and it is always nice that you receive a reminder for your appointment!!
So I'm a satisfied person!!
Recommended for new patients
Deze Google-recensie is zonder tekst
Altijd vriendelijke en professionele medewerkers. Goed telefonisch bereikbaar en behulpzaam.
(Translated by Google)
Always friendly and professional staff. Easily accessible by phone and helpful.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk, deskundig en ervaren. Onder behandeling voor m'n 4e implantaat. De eerste bij Paul vd Bosch. Zo goed als pijnloos. Wat een zorgvuldigheid.
(Translated by Google)
Friendly, knowledgeable and experienced. Under treatment for my 4th implant. The first at Paul vd Bosch. Virtually painless. What care.
Blij dat ze er zijn, kundig en vriendelijk personeel, ga er met plezier naar toe.
(Translated by Google)
Glad they are there, knowledgeable and friendly staff, enjoy going there.
Prima behandeling . Tot over 6 maanden
(Translated by Google)
Excellent treatment. See you in 6 months
Zeer tevreden. Keurig op tijd. Ik werd uitermate vriendelijk, begripvol en deskundig door Ayman geholpen. Werd op mijn gemak gesteld. Duidelijke uitleg. Ontspannen, vriendelijk en empatisch. Zeer tevreden. Met een schone en frisse mond verliet ik de praktijk. Complimenten.
(Translated by Google)
Very satisfied. Always on time. I received extremely friendly, understanding and expert help from Ayman. Was put at ease. Clear explanation. Relaxed, friendly and empathetic. Very satisfied. I left the practice with a clean and fresh mouth. Compliments.
Sinds de overname van Dental Clinics niet meer als prettig ervaren. Veel nieuwe wisselende gezichten. Afspraken die continue kort van tevoren door hun afgezegd worden. Een uur wachten in de wachtkamer heel normaal. Zelfs in de wachtkamer zitten met 2 kinderen en dan horen dat de afspraak niet door kan gaan en dat ze dat ook al in de ochtend wisten maar niet met me hadden gedeeld. Niks op mijn klachten gehoord. Overgestapt naar andere praktijk.
(Translated by Google)
Not pleasant anymore since the takeover of Dental Clinics. Lots of new changing faces. Appointments that are continuously canceled by them at short notice. Waiting an hour in the waiting room is very normal. Even sitting in the waiting room with 2 children and then hearing that the appointment cannot go ahead and that they already knew that in the morning but had not shared it with me. No response to my complaints was heard. Switched to another practice.
Beste mevrouw Thusgaard,
Bedankt voor uw feedback. Wij hebben dit gedeeld met onze praktijkmanager. Wij vinden het jammer dat u het vertrouwen in onze praktijk bent verloren. Wij doen altijd ons best om afspraken door te laten gaan. We begrijpen dat het vervelend is als afspraken worden afgezegd, maar soms is er geen andere mogelijkheid als wij ziek personeel hebben.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Huizen
Het personeel is kundig en de praktijk oogt van hoge kwaliteit. Ik merk zelf wel dat ze uitlopen waardoor je zelf soms 20 minuten moet wachten. Daarnaast had ik een mondhygiëniste die elke keer de afzuiger gebruikte ipv dat ik even mijn mond kon spoelen, dat had ik zelf fijner gevonden
(Translated by Google)
The staff is knowledgeable and the practice appears to be of high quality. I do notice that they run late, so you sometimes have to wait 20 minutes. In addition, I had a dental hygienist who used the aspirator every time instead of just rinsing my mouth, which I would have preferred.
Beste mevrouw Ockhuisen,
Bedankt voor uw feedback. Vanwege hygiëne wordt er veelal gewerkt met de afzuiger in plaats van laten spoelen. We vinden het vervelend dat u heeft moeten wachten, maar soms lopen voorgaande behandelingen uit. We doen ons best om u in de wachtkamer zo goed mogelijk hierover te informeren.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Huizen
Zeer deskundige en vriendelijk geholpen. Erg tevreden over de behandeling:)
(Translated by Google)
Very knowledgeable and friendly help. Very satisfied with the treatment :)
Zeer kundig, geholpen. Al vele jaren zeer goede ervaring.
(Translated by Google)
Very knowledgeable, helpful. Very good experience for many years.
Altijd professioneel en luisterend naar de patiënt
(Translated by Google)
Always professional and listening to the patient
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben zeer tevreden over deze praktijk, al jaren klant, verschillende wisselingen meegemaakt, nog altijd goede behandelaars!
(Translated by Google)
I am very satisfied with this practice, have been a customer for years, have experienced several changes, and are still good practitioners!
Prima behandeling ondanks het feit dat tijdens mijn behandeling een vulling is losgekomen. ERG jammer dat zij 6x 5 minuten heeft gerekend ipv 4x 5 minuten. Ik was 19 minuten in de behandelkamer. Ik ga niet akkoord met ontvangen rekening. Ik had namelijk de tijd opgenomen en vastgelegd op mijn telefoon. Zij vindt mijn bewijsmateriaal niet geloofwaardig. Ik wordt nog door haar manager teruggebeld.
(Translated by Google)
Excellent treatment despite the fact that a filling came loose during my treatment. A REAL shame that she calculated 6x 5 minutes instead of 4x 5 minutes. I was in the treatment room for 19 minutes. I do not agree with the invoice received. I had recorded the time and recorded it on my phone. She doesn't find my evidence credible. I will still be called back by her manager.
Beste mevrouw Dornford,
Bedankt voor uw feedback. Onze praktijkmanager heeft u geprobeerd te bellen, maar kon u helaas niet bereiken. Kunt u ons terugbellen en vragen naar onze praktijkmanager? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Huizen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ben al mijn hele leven bij deze tandarts en mondhygiëniste. Hele fijne mensen, ze benaderen je altijd hartelijk en persoonlijk. Luisteren goed en denken met je mee. Staan altijd voor je klaar!
(Translated by Google)
I have been seeing this dentist and dental hygienist all my life. Very nice people, they always approach you warmly and personally. Listen carefully and think along with you. Always there for you!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nep! Geldklopperij.
Paul vd Bosch is een zakkenvuller
(Translated by Google)
Fake! Money grab.
Paul vd Bosch is a pickpocket
Super om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je beoordeling!
Uitstekend, zeer kundig en professioneel
(Translated by Google)
Excellent, very knowledgeable and professional
Super fijne tandarts! Ik ben goed geholpen.
(Translated by Google)
Very nice dentist! I have been helped a lot.
Ziet er mooi uit van binnen, mooie wachtruimte, mooie behanelruimtes. Mis een beetje achtergrond muziek. Voldoende parkeer gelegenheid. Eerste indruk was positief 👍👌
(Translated by Google)
Looks nice inside, nice waiting area, nice treatment rooms. Missing a little background music. Sufficient parking space. First impression was positive 👍👌
Vanaf mijn kindertijd al bij eerst tandarts Dacosta en later bij tandarts Van den Bosch. Altijd zeer tevreden geweest maar sinds het Dental Clinics is enorm teleurgesteld in de omgang met patiënten en het verloop aan tandartsen. Het telefoon gesprek van vanmiddag was echt niet oké. Ook het aangeven aan de balie van het overlijden van mijn vader met als reactie 'super' kan gewoon niet. Einde aan mijn loyaliteit en op zoek naar een andere praktijk.
(Translated by Google)
Since I was a child, I first saw dentist Dacosta and later dentist Van den Bosch. Always been very satisfied, but since Dental Clinics has been extremely disappointed in the way it deals with patients and the turnover of dentists. The telephone conversation this afternoon was really not okay. Reporting my father's death at the counter with the response 'super' is also simply not possible. End of my loyalty and looking for another practice.
Beste mevrouw Wijbenga,
Bedankt voor uw feedback. We hebben dit intern besproken om van de situatie te leren en betreuren het dat u het vertrouwen in ons team bent verloren. Uiteraard staat onze praktijkmanager er voor open om dit persoonlijk met u te bespreken mocht u dat prettig vinden. U kunt ons dan het beste bellen of een mail sturen.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Huizen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
prettige sfeer en goede behandeling. Efficiënt.
(Translated by Google)
pleasant atmosphere and good treatment. Efficient.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hier wordt je gewoon als mens behandeld. Duidelijke informatie verstrekking. En zover ik dat dan beoordelen vakkundige mensen.
(Translated by Google)
Here you are simply treated as a human being. Clear information provision. And as far as I do that, professional people judge it.
Na een haastige, slordige behandeling 3x gemaild en nooit antwoord gekregen. Geen enkele reactie.
(Translated by Google)
After hasty, sloppy treatment, I emailed 3 times and never received an answer. No response whatsoever.
Beste mevrouw Majoor,
Bedankt voor uw feedback. We hebben inmiddels contact gehad om u onze excuses aan te bieden voor hoe het gelopen is.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Huizen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Uitstekend geholpen door tandarts Merel bij een wortelkanaal behandeling geen pijn en goede uitleg.
(Translated by Google)
Excellent help from dentist Merel during a root canal treatment, no pain and good explanation.
Goede organisatie, vriendelijke bejegening, technisch uitstekend
(Translated by Google)
Good organization, friendly treatment, technically excellent
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne praktijk waar je snel en doeltreffend geholpen wordt.
(Translated by Google)
Great practice where you will be helped quickly and effectively.
Ontzettend blij met onze tandarts Yasmine , Een tandarts die je op je gemak stelt en word snel en kundig geholpen. Ook Mijn zoon bezoekt met heel veel plezier en zonder angst!!
Vriendelijke mens maar vooral heel vakkundig en eerlijk. Wij zijn als gezin heel blij en tevreden.
(Translated by Google)
Extremely happy with our dentist Yasmine, a dentist who puts you at ease and who provides you with quick and professional help. My son also visits with great pleasure and without fear!!
Friendly person but above all very professional and honest. As a family we are very happy and satisfied.
Vriendelijk, duidelijke communicatie deskundig en het belangrijkste: Prima resultaat.
(Translated by Google)
Friendly, clear communication, expert and most importantly: Excellent results.
Goede begeleiding en duidelijke uitleg over de behandeling top.
(Translated by Google)
Good guidance and clear explanation of the treatment.
Deze tandarts/implantoloog levert niet alleen vakwerk, maar heeft het vermogen, samen met zijn assistente, om je gerust te stellen en vrijwel pijnloos te behandelen, zodat je altijd met een glimlach weer vertrekt !
(Translated by Google)
This dentist/implantologist not only delivers professional work, but has the ability, together with his assistant, to reassure you and treat you almost painlessly, so that you always leave with a smile!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Helaas was er na een bezoek aan de tandarts van Yasmin geen glimlach of een gevoel van voldoening op mijn gezicht te zien. Mijn klacht was pijn bij het tandenpoetsen en tijdens het eten; er vormde zich een gat in de tand waarin voedsel achterbleef. Ik hoopte op een behandeling, maar ze namen gewoon een foto van mijn tand en stuurden me naar de balie om de andere afspraak te maken. Ik zal waarschijnlijk nog steeds moeten betalen voor dit lege bezoek.
(Translated by Google)
Unfortunately, after visiting Yasmin's dentist, there was no smile or sense of satisfaction on my face. My complaint was pain when brushing my teeth and while eating; a hole formed in the tooth in which food remained. I was hoping for treatment, but they just took a picture of my tooth and sent me to the counter to make the other appointment. I'll probably still have to pay for this empty visit.
Beste Yegen yomud,
Wij herkennen helaas uw naam niet en kunnen daarom niet uitzoeken wat er precies aan de hand is. Wellicht staat u onder een andere naam bij ons ingeschreven. Kunt u ons bellen en vragen naar onze praktijkmanager? Dan helpen we u graag verder.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics Huizen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de vijf sterren, Peter! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vakmanschap met gevoel en fijne geduldige uitleg hoe en wat
(Translated by Google)
Craftsmanship with feeling and nice patient explanation of how and what
Aardig personeel, maar een dure tandarts voor een controle afspraak.
(Translated by Google)
Nice staff, but an expensive dentist for a check-up appointment.
Beste meneer Spilt,
Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over ons team. Wij hanteren de tarieven die door de Nederlandse Zorgautoriteit worden bepaald. Deze gelden in alle tandartspraktijken in Nederland.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics Huizen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer nette tandartsen praktijk. Er werken tandartsen en mondhygiënisten. Ze werken met de meest moderne apparatuur en technieken. Het maken van een afspraak is snel gedaan en deze krijg je in de mail bevestigd. Zo is deze ook makkelijk in je eigen agenda te zetten. Wanneer je de praktijk binnen komt kun je via de display jezelf aanmelden. Dan kun je plaatsnemen in de ruime wachtkamer tot je wordt gehaald. Mijn behandelaars zijn zeer vriendelijk. Wat ik zelf iets minder vind is dat je in een grote ruimte ligt met tussenwanden. Hierdoor kun je horen wat er met een patiënt besproken wordt. Ook is het parkeren daar meestal niet mogelijk. Wanneer je daar wel kunt parkeren is het zeer onoverzichtelijk omdat er een hoge heg staat en je de fietsers pas heel laat opmerkt.
(Translated by Google)
Very neat dental practice. Dentists and dental hygienists work there. They work with the most modern equipment and techniques. Making an appointment is quick and you will receive confirmation by email. This also makes it easy to put it in your own agenda. When you enter the practice you can register yourself via the display. Then you can take a seat in the spacious waiting room until you are picked up. My practitioners are very friendly. What I don't like is that you are in a large room with partitions. This allows you to hear what is being discussed with a patient. Parking is also usually not possible there. When you can park there, it is very confusing because there is a high hedge and you only notice the cyclists very late.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goed en correct geholpen
(Translated by Google)
Good and correct help
Geen reactie op klachten. Ze nemen niet de moeite om te reageren bij de vestiging in Huizen.
(Translated by Google)
No response to complaints. They don't bother to respond at the Huizen branch.
Beste Sjoerd,
Bedankt voor uw feedback. We zien helaas geen achternaam bij uw review, zodat we niet kunnen controleren om welke openstaande klacht het gaat en contact met u kunnen opnemen. Kunt u ons bellen en vragen naar onze praktijkmanager?
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
prettige behandeling. goede uitleg wat er gaat gebeuren
(Translated by Google)
pleasant treatment. good explanation of what is going to happen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Tamara is een hele aardige en spontane vrouw en deed goed haar best bij het reinigen van mijn gebit was heel blij met de service die ze verleende.
(Translated by Google)
Tamara is a very nice and spontaneous woman and did a good job cleaning my teeth and I was very happy with the service she provided.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke ontvangst. Professioneel, wordt uitgelegd wat er wordt gedaan . Afspraken in een keer gepland en herinnering afspraak een dag van te voren gemaild.Duidelijke rekeningen.
(Translated by Google)
Friendly welcome. Professional, explains what is being done. Appointments scheduled at once and appointment reminder emailed a day in advance. Clear invoices.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mooie praktijk. Hele fijne mondhygiëniste.
(Translated by Google)
Nice practice. Very nice dental hygienist.
Prettige behandeling gehad van de mondhygiëniste. Accuraat, duidelijk en goede informatie gekregen voor het poetsen. Daarnaast gelijk de tandarts ingeschakeld vanwege een loszittende kroon die binnen een kwartier werd vastgezet. Klasse dat het zo snel is opgelost. En ik loop weer met stralende tanden en kiezen.
(Translated by Google)
Had pleasant treatment from the dental hygienist. Accurate, clear and received good information for cleaning. In addition, the dentist was immediately called in because of a loose crown that was fixed within fifteen minutes. Thank you that it was resolved so quickly. And I walk again with radiant teeth and molars.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heb sinds eind juli ruim 6 weken rondgelopen met een zwevend klikgebit waarvan de ruitertjes zich niet meer vastklemden op de steg.
Deze waren deels omgebogen en deels afgebroken. Begin augustus bleek de tandtechnicus een aantal weken op vakantie. Spijtig genoeg geen alternatief adres via Dental Clinics Huizen. Moest daar zelf op zoek naar. Uiteindelijk een tandtechnicus in Teuge weten te vinden die provisorisch een reparatie heeft uitgevoerd. Eerst op 12 september kon ik weer terecht bij Dental Clinics Huizen en doorverwezen naar de daaraan verbonden tandtechnicus, die het euvel naar tevredenheid heeft verholpen. Los van de extra gemaakte kosten die ik heb moeten maken, vind ik het onbegrijpelijk dat Dental Clinics Huizen - bij een calamiteit zoals ik heb ondervonden - géén afspraken met vervangende tandtechici heeft weten te maken tijdens de vakantieperiode.
Nu, inmiddels een jaar later, heeft zich opnieuw hetzelfde euvel voorgedaan. Klikgebit in onderkaak opnieuw los. Ruitertjes onherstelbaar vernield. Na telefonisch contact met Dental Clinics werden de ruitertjes alsmede aanvullende technische informatie onmiddellijk vanuit Huizen naar de Clinica Dental in la Herradura, Spanje, opgestuurd, waar wij op dat moment op familiebezoek waren. Daar is uiteindelijk het ondergebit weer - tot mijn volle tevredenheid - vastgezet.
Bij deze alle lof voor de assistentes van Dental Clinics voor hun begrip en adequate optreden.
(Translated by Google)
Since the end of July, I have been walking around for more than 6 weeks with a floating click denture where the riders no longer cling to the bar.
These were partly bent and partly broken off. At the beginning of August, the dental technician turned out to be on vacation for a number of weeks. Unfortunately, there is no alternative address via Dental Clinics Huizen. Had to look for that myself. Ultimately managed to find a dental technician in Teuge who carried out a temporary repair. It was not until September 12 that I was able to return to Dental Clinics Huizen and was referred to the associated dental technician, who resolved the problem to my satisfaction. Apart from the additional costs I had to incur, I find it incomprehensible that Dental Clinics Huizen - in the event of a disaster such as I experienced - was unable to make appointments with replacement dental technicians during the holiday period.
Now, a year later, the same problem has occurred again. Click dentures in lower jaw loose again. Riders destroyed beyond repair. After contacting Dental Clinics by telephone, the riders and additional technical information were immediately sent from Huizen to the Clinica Dental in la Herradura, Spain, where we were visiting family at the time. The lower dentures were finally reattached there - to my complete satisfaction.
Hereby all praise goes to the assistants of Dental Clinics for their understanding and adequate action.
Service with a smile!
Bedankt, Hans! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Ben altijd blij als ik bij haar ben geweest.. ze geeft je ook een goed gevoel als je binnen komt voor een behandeling.. vind het jammer dat ze alleen nog maar op donderdag werkt bij de praktijk want daar door is het moeilijker een afspraak met haar te maken..
(Translated by Google)
I'm always happy when I've been to her. She also makes you feel good when you come in for treatment. I think it's a shame that she only works at the practice on Thursdays because that makes it more difficult to get an appointment with her. to make her...
Tijdelijk dopje van implantaat was losgeraakt, kon direct terecht voor herstel!.
(Translated by Google)
Temporary implant cap had become loose, so I was able to get it repaired immediately!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben bij tandarts Kristo Vermaak geweest. Een ontzettend fijne tandarts. Hij stelde mij gerust, legt alles uit wat hij doet. Hij heeft humor en empathie. Hij heeft mij heel goed geholpen. Ik geef hem een 10.
Ik blijf bij hem als patiënt.
De dental Clinic is een mooie praktijk, aardige assistenten en receptionisten.
(Translated by Google)
I went to dentist Kristo Vermaak. A very nice dentist. He reassured me and explained everything he was doing. He has humor and empathy. He helped me very well. I give him a 10.
I stay with him as a patient.
The dental clinic is a beautiful practice, nice assistants and receptionists.
Goede en deskundige voorlichting vooraf. Vriendelijke mensen. Plezierig geholpen met een mooi resultaat.
(Translated by Google)
Good and expert information in advance. Friendly people. Pleasant assistance with a great result.
Ik kom al van kinds af aan bij tandartsprakrijk kouwenberg en vd Bosch ..eerst vast tandarts vd Bosch welke altijd erg vriendelijk was en nu heet de praktijk Dental clinics.. na jaren een vaste tandarts nu een Nieuwe tandarts gekregen mw Parisa.. zij is erg lief en rustig en weet om te gaan met angstige patiënten.. stelt me op mijn gemak en legt rustig uit wat ze doet..
Heel erg blij mee en hoop dat ik de volgende jaren bij haar kan blijven komen...
Mw Ramlal is een aanrader qua mondhygiënist.. ook erg lief rustig en vriendelijk! Zeer tevreden!
(Translated by Google)
I have been coming to Kouwenberg and Van Bosch Dental Practice since I was a child. First I had a permanent dentist Van Bosch who was always very friendly and now the practice is called Dental Clinics. After years of being a permanent dentist, I now have a new dentist, Mrs. Parisa. She is very sweet and calm and knows how to deal with anxious patients.. puts me at ease and calmly explains what she is doing..
Very happy with it and hope that I can continue to visit her in the coming years...
Mrs. Ramlal is highly recommended as a dental hygienist.. also very sweet, calm and friendly! Very satisfied!
Altijd zéér goede behandelingen gehad, met goed advies.
Begrotingen van te voren zodat je weet waar je aan toe bent.
Leveren prachtig en vakkundig werk af.
P.v.d.B en R.v.d.B TOPPERS !!!
Na inmiddels een jaar zijn de behandelingen nog net zo goed bij de bovenstaande behandelaars.!
24-3-2023 En gelukkig is mijn vrouw inmiddels ook bij deze toppers onder behandeling !
(Translated by Google)
Always had very good treatments, with good advice.
Budgets in advance so you know where you stand.
Deliver beautiful and professional work.
P.v.d.B and R.v.d.B TOPPERS!!!
After a year now, the treatments are still just as good with the above practitioners!
24-3-2023 And luckily my wife is now also being treated by these toppers!
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de mooie beoordeling en de aanbeveling!
Waardeloze praktijk.
(Translated by Google)
Worthless practice.
Beste meneer Westland,
Graag komen we met u in contact om uw review te bespreken. Kunt u ons bellen en vragen naar onze praktijkmanager? Een mail sturen mag uiteraard ook. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Het was een prima bezoek, mijn tanden zijn weer helemaal schoongemaakt, ondanks dat ik niet altijd genoeg flos, of stook.. oeps !
(Translated by Google)
It was a great visit, my teeth were completely cleaned again, even though I didn't always floss or brush enough... oops!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima service
Deze Google-recensie is zonder tekst
Gewoon goed, vriendelijk personeel vakkundige mensen. Ben heel tevreden.
(Translated by Google)
Just good, friendly staff, professional people. I'm very satisfied.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nadat ik in mei vorig jaar met heel veel succes een nieuwe onder klikprothese heb gekregen die Paul van den Bosch voor mij heeft gemaakt, heb ik sinds een paar dagen ook een nieuwe bovenklikprothese. Na 3 jaar kan ik eindelijk weer zonder pijn en problemen eten. Ik ben Paul en alle collega's die hiervoor gezorgd hebben ontzettend dankbaar. Iedereen is altijd vriendelijk en behulpzaam in de praktijk van Paul. Super aanrader als je problemen hebt met je gebit. Je gaat uiteindelijk inderdaad weg met een hele mooie en blije glimlach. Ik in ieder geval zeker.
(Translated by Google)
After I received a new lower click prosthesis that Paul van den Bosch made for me in May last year with great success, I have also had a new upper click prosthesis for a few days now. After 3 years I can finally eat again without pain and problems. I am extremely grateful to Paul and all colleagues who made this possible. Everyone is always friendly and helpful in Paul's practice. Highly recommended if you have problems with your teeth. In the end you will indeed leave with a very beautiful and happy smile. At least I certainly do.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ben al jaren patient en ontzettend tevreden! Ben niet bepaald een held maar in deze tandarts heb ik alle vertrouwen. Professioneel, vriendelijk en hij heeft duidelijk plezier in het vak en dat geldt ook voor zijn assistente Wilma!
(Translated by Google)
I have been a patient for years and very satisfied! I'm not exactly a hero, but I have every confidence in this dentist. Professional, friendly and he clearly enjoys the job and that also applies to his assistant Wilma!
Top tandarts al jaren!
(Translated by Google)
Top dentist for years!
Hele fijne tandarts met prettige artsen en een net pand.
(Translated by Google)
Very nice dentist with pleasant doctors and a neat building.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goeie praktijk, met vriendelijke personeel
(Translated by Google)
Good practice, with friendly staff
Deze Google-recensie is zonder tekst
The dentists are great!
mooi van buiten, slecht van binnen.
De tandartsen zijn jong en onervaren. Overweeg goed of je hier patient wil worden. Ik heb veel ellende overgehouden, en geen enkel bijval...kosten door onkunde inmiddels 6000++
(Translated by Google)
beautiful on the outside, bad on the inside.
The dentists are young and inexperienced. Consider carefully whether you want to become a patient here. I have been left with a lot of misery, and not a single bit of success...costs due to ignorance have now amounted to 6000++
Beste meneer Verhaaren,
Bedankt voor uw feedback. Uw tandarts zal contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vaak wisselende tandartsen en daardoor nieuwe voorstellen en offertes. Dat geeft geen betrouwbare indruk. De behandelingen zelf zijn goed.
(Translated by Google)
Dentists often change and therefore new proposals and quotes. That does not give a reliable impression. The treatments themselves are good.
Beste mevrouw Rienstra,
Bedankt voor uw feedback. De tandarts waar u eerder bent geweest is nog steeds werkzaam bij ons (op de dinsdag en woensdag). Wij kunnen u in het vervolg weer hierbij inplannen. Het spijt ons dat het plannen niet goed is gegaan de afgelopen keer.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
vriendelijke tandarts die je op je gemak brengt en helemaal uit legt wat ie gaat doen.
(Translated by Google)
friendly dentist who puts you at ease and explains completely what he is going to do.
I had 3 visits to the Dental Clinics, and always highly satisfied with the result. Fast and professional. And the dentist always keep me in good mood👍🏻
Fijne tandarts, nemen rustig de tijd en leggen alles goed uit.
(Translated by Google)
Great dentist, takes his time and explains everything well.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben heel blij met mijn tandarts Celeste Visser van Dental Clinics in Huizen. Er wordt de tijd voor je genomen, ze is empathisch en heel kundig. Erg tevreden met zowel Celeste Visser als de praktijk (Dental Clinics te Huizen).
(Translated by Google)
I am very happy with my dentist Celeste Visser from Dental Clinics in Huizen. Time is taken for you, she is empathetic and very knowledgeable. Very satisfied with both Celeste Visser and the practice (Dental Clinics in Huizen).
Ik word altijd heel vriendelijk behandeld. Er wordt duidelijke uitleg gegeven over wat er gaat gebeuren. Ook krijgt ik hier en daar wat zinvol advies. Kortom uitstekend.
(Translated by Google)
I am always treated very kindly. Clear explanations are given about what will happen. I also get some useful advice here and there. In short, excellent.
Uitstekende tandartspraktijk!
professioneel, vriendelijk.en toch persoonlijk.
(Translated by Google)
Excellent dental practice!
professional, friendly and yet personal.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke een deskundige hulp. We lopen al meer dan dertig jaar bij deze praktijk, zegt dat niet genoeg!!
(Translated by Google)
Friendly and expert help. We have been with this practice for more than thirty years, that doesn't say enough!!
Hallo Lyon,
Dat zegt zeker genoeg😁 Bedankt voor het vertrouwen in ons team al die jaren!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
In alle opzichten voortreffelijk geholpen.
Dat geldt zeker ook voor de assistente.
(Translated by Google)
Excellent help in every respect.
This certainly also applies to the assistant.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Aweful, never had such an experience with dentists, trying to make a cleaning last as long as possible (switching tools literally every 5 seconds) and not using the pressure device for most of the time. Teeth were hurting for days, which never happened to me in 25 years. High part wasn't done despite 30 min time, which is usually all done in less than that at any dentists I've been too. Trick to force me to take an other appointment, which I didn't because of the pain and serious concern my teeth might have been damaged with excessive use of tools and hand pressure instead of water pressure. Outrageous price, longer time on the bill than what was done and insane bill for a simple cleaning! I opened a claim against them. They ignore your emails of course. Run away!
Hello Estelle,
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you had a negative experience with our clinic. The dental hygienist has tried to get in touch with you a few times to discuss the matter, but couldn't reach you. Can you please give us a call? A 60 minute appointment was originally advised by the dentist but, in order to help you as soon as possible, we planned a shorter appointment to get started. The dental hygienist could then estimate how much more time was needed in an additional appointment. The costs for treatment are set by the government. If you think there is a mistake on the bill, we can of course discuss this together.
Best regards,
The Dental Clinics team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke ontvangst en een goede behandeling onder gaan
Ben tevreden
(Translated by Google)
Friendly welcome and good treatment
Am satisfied
Topservice. Kom met een grote glimlach naar buiten
(Translated by Google)
Top service. Come out with a big smile
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele aardige mensen doe je toch op je gemak proberen te stellen ze nemen zeker ook de tijd voor je. In mijn geval moest er een kies uit. Nou heb in een heeeeel erg fobie voor injectie naalden. Ik kan je vertellen die praktijk is echt te klein die is zo gesloopt. Maar is ze toch gelukt door de kalmte en begrip. Dus van daar mijn zeer positieve review
(Translated by Google)
Very nice people try to make you feel at ease and they certainly take the time for you. In my case I had to have a tooth removed. Now I have a very big phobia of injection needles. I can tell you that practice is really too small and has been demolished in no time. But she still succeeded because of her calmness and understanding. So that's where my very positive review comes from
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Door een ongeval in het verleden heeft mijn gehele bovenfront erg korte wortels t.o.v. hoe de wortels zouden moeten zijn. Na het vertrek van tandarts Kouwenberg, kreeg ik steeds andere tandartsen die niet op de hoogte waren van mijn ongeval. Doordat de datum van het ongeval niet in mijn Patientkaart stond (bleek later), zijn er na het ongeval waarschijnlijk nauwelijks röntgenfoto's gemaakt ter controle van mijn gebit. Ook niet na het advies van de endodontoloog. Ik moest de verschillende tandartsen hier steeds zelf op attenderen.
In november 2021 verzocht ik de tandarts om röntgenfoto's te maken van mijn gebit. Hij maakte eerst alleen foto's van de zijkanten en wilde mij toen naar huis sturen, omdat alles er volgens hem goed uit zag. Ik attendeerde hem er toen op dat er nog röntgenfoto van mijn voortanden gemaakt moesten worden. Tot zijn verbazing bleek de prognose van element 12 niet goed te zijn en was er geen redden meer aan. De situatie kon helaas niet vergeleken worden met de foto's uit 2018, omdat element 12 toen maar deels (?) op de foto stond. De behandeling bestond uit het trekken van element 12 en het plaatsen van een implantaat en kroon.
Ik wilde in aanmerking komen voor een vergoeding van de kosten van de behandeling met het implantaat en de kroon als gevolg van mijn ongeval via de verzekering. Hiervoor heeft mijn tandarts een verzoek ingediend bij de verzekering. Bij dit verzoek heeft de tandarts oude röntgenfoto's van 2015/2016 opgestuurd i.p.v. de huidige foto's uit 2021. Op de röntgenfoto's stond namelijk een verkeerde datum (2021 i.p.v. 2015/2016). Ik heb gevraagd of de balie de datum op de foto's wilde aanpassen, maar dit is naar mijn weten niet gedaan. Uiteindelijk heb ik besloten om zelf een verzoek in te dienen bij de verzekering. Bij het opvragen van de röntgenfoto's kreeg ik echter telkens maar een beperkt aantal röntgenfoto's toegestuurd, en moest ik hier meerdere keren achteraan mailen/bellen naar de balie.
In de aanvraag voor de verzekering werd er gesproken over element 11, maar het ging om element 12. Element 11 is namelijk al behandeld in 2015. Ik heb aangegeven dat het mij onzeker maakt dat er steeds over verschillende elementen wordt gesproken en dat dit aangepast moet worden in mijn dossier. Echter blijft de balie aangeven dat mijn tandarts zegt dat het om element 11 gaat. Ook in de Patientkaart staat een plan voor element 11, terwijl de begroting over element 12 gaat?
Ik heb een rekening gekregen op 23-12-2021, terwijl ik de tandarts toen nooit bezocht heb. Ik heb uitstel gevraagd voor de rekening. In een telefoongesprek in januari 2022 kon de balie niet toelichten waar de rekening op gebaseerd was. Ik zou nog een telefonisch consult krijgen met mijn tandarts op korte termijn. Echter heeft dit telefonisch consult met mijn tandarts nooit plaatsgevonden. Op elke mail wordt gereageerd dat de mail wordt doorgestuurd naar mijn tandarts. Tot op heden heb ik hier nog geen reactie op ontvangen. Dit is erg teleurstellend, want het bedrag wordt met 40 euro verhoogd als je niet binnen het termijn betaald.
Inmiddels ben ik bezig met een overstap naar een andere tandarts, omdat mijn vertrouwen in Dental Clinics Huizen verdwenen is. De behandeling met het implantaat en de kroon moet nog uitgevoerd worden.
P.S. De baliemedewerksters zijn niet altijd vriendelijk aan de telefoon.
(Translated by Google)
Due to an accident in the past, my entire upper front has very short roots compared to what the roots should be. After dentist Kouwenberg left, I kept seeing other dentists who were not aware of my accident. Because the date of the accident was not in my Patient Card (it turned out later), hardly any x-rays were probably taken to check my teeth after the accident. Not even after the advice of the endodontist. I always had to point this out to the various dentists myself.
In November 2021, I requested the dentist to take x-rays of my teeth. At first he only took pictures of the sides and then wanted to send me home because he thought everything looked good. I then pointed out to him that an x-ray of my front teeth still needed to be taken. To his surprise, the prognosis for element 12 turned out to be bad and there was no way to save it. Unfortunately, the situation could not be compared with the photos from 2018, because element 12 was only partly (?) in the photo. The treatment consisted of extracting tooth 12 and placing an implant and crown.
I wanted to be eligible for reimbursement of the costs of the treatment with the implant and the crown as a result of my accident through insurance. My dentist has submitted a request to the insurance for this. With this request, the dentist sent old I asked if the desk wanted to change the date on the photos, but to my knowledge this was not done. Ultimately, I decided to submit a request to the insurance company myself. However, when requesting the X-rays, I was only sent a limited number of X-rays each time, and I had to email/call the counter several times.
In the insurance application, element 11 was mentioned, but it was element 12. Element 11 was already dealt with in 2015. I indicated that it makes me unsure that different elements are always discussed and that this needs to be adjusted. will be in my file. However, the counter continues to indicate that my dentist says it concerns element 11. The Patient Card also contains a plan for element 11, while the budget concerns element 12?
I received a bill on December 23, 2021, even though I never visited the dentist at that time. I have requested an extension for the bill. In a telephone conversation in January 2022, the desk was unable to explain what the bill was based on. I would have another telephone consultation with my dentist shortly. However, this telephone consultation with my dentist never took place. Every email is responded to and the email will be forwarded to my dentist. To date I have not received a response to this. This is very disappointing, because the amount will be increased by 40 euros if you do not pay within the term.
I am now in the process of switching to another dentist, because my confidence in Dental Clinics Huizen has disappeared. The treatment with the implant and crown still needs to be carried out.
P.S. The counter staff are not always friendly on the phone.
Beste L.S.,
Onze praktijkmanager heeft u gisteren nog even geprobeerd te bellen en uw voicemail ingesproken. In maart is er contact geweest tussen u en de tandarts om uw klacht te bespreken en is de laatste rekening gecrediteerd.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk personeel en snel geholpen.
(Translated by Google)
Friendly staff and quick help.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Nelleke! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Al jaren kom ik tot volle tevredenheid bij Dental Clinics.
Na vertrek van dhr.Kouwenberg werd ik patient bij mw.Celeste Visser.
Zij geeft in duidelijke bewoording het advies welke behandeling nodig is.
De behandeling is kundig en efficient, de sfeer is altijd vriendelijk en ontspannen
In de wachtkamer hoef ik vrijwel nooit te wachten. En als iemand een keer moet wachten zal je voorganger in de stoel langere aandacht nodig hebben.
Die aandacht krijg je zelf zeker ook wanneer dat nodig is .
(Translated by Google)
I have been coming to Dental Clinics with complete satisfaction for years.
After Mr. Kouwenberg left, I became a patient of Mrs. Celeste Visser.
She gives clear advice on what treatment is needed.
The treatment is skilled and efficient, the atmosphere is always friendly and relaxed
I almost never have to wait in the waiting room. And if someone has to wait, the person in the chair will need longer attention.
You will certainly receive that attention when necessary.
Beste Henny,
Bedankt voor het vertrouwen in onze praktijk. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de uitleg en behandelingen bij tandarts Visser. We proberen altijd zo goed mogelijk op tijd te werken, maar soms loopt het wat uit en heeft iemand inderdaad extra aandacht nodig.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Ik ben vanaf mijn 5e jaar (ik ben nu 50)bij tandarts Kouwenberg (zo heten het toen) en natuurlijk is het niet mijn favoriete bezigheid . Maar de laaste jaren (zins meneer Kouwenberg weg is)is het echt drama. Als je een afspraak hebt om 16:00 bijvoorbeeld dan ben je na 15 a 20 min later aan de buurt. En als je zelf 5 min te laat ben krijg je een rekening. Over de mondhygiënist maar te zwijgen. Je wordt er op zo'n onprofessionele en kinderachtige manier wijs gemaakt dat je beter moet poetsen. Je hebt er ook geen vast tandarts. Toen meneer Kouwenberg er zelf zat had ik altijd hen en hij wist exact wat hij en ik wilde en kende mijn gebit uit 1000ende. Nee na meer dan dik 40 jaar bij deze tandarts gezeten zeg ik vaarwel. Het is een supermarkt onder de tandartsen en zo onpersoonlijk.
Ik heb diverse keren dit kenbaar gemaakt maar helaas zonder resultaat.
Ik heb mijn bij deze tandarts afmeld.
Hehe eindelijk na krap 3 weken heb ik mijn eigen tandarts gegevens. Na 2 keer bellen geen resultaat het was allemaal moeilijk, moeilijk, moeilijk. Dan maar even langs gegaan en toen kon het wel opeens met 1 druk op knop had ik ze via de mail (dus kan dus wel). Ik adviseer niet met deze tandarts in zee te gaan en ik ben niet de enige ook collega tandartsen zijn niet te spreken van deze praktijk.
(Translated by Google)
I have been seeing dentist Kouwenberg (that's what they were called then) since I was 5 years old (I'm now 50) and of course it is not my favorite activity. But in recent years (since Mr. Kouwenberg has left) there has been real drama. If you have an appointment at 4:00 PM, for example, you will arrive 15 to 20 minutes later. And if you are 5 minutes late, you will receive a bill. Not to mention the dental hygienist. You are made to believe in such an unprofessional and childish way that you need to brush better. You also don't have a permanent dentist there. When Mr. Kouwenberg was there himself, I always had them and he knew exactly what he and I wanted and knew my teeth backwards. No, after more than 40 years with this dentist, I am saying goodbye. It is a supermarket among dentists and so impersonal.
I have made this known several times, but unfortunately to no avail.
I have unsubscribed from this dentist.
Hehe, finally after just 3 weeks I have my own dentist details. After calling twice, no results, it was all difficult, difficult, difficult. Then I went by and suddenly it was possible with 1 push of a button and I had them via email (so it is possible). I do not recommend doing business with this dentist and I am not the only one, fellow dentists are also not happy with this practice.
Beste meneer Morrien,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer dat u na al die jaren het vertrouwen in onze praktijk bent verloren. We begrijpen dat het vervelend is als een afspraak uitloopt waardoor u moet wachten. Zeker als dat bij u vaker is voorgekomen. We proberen zo goed mogelijk op tijd te werken, maar soms zijn er onvoorziene omstandigheden waardoor dit niet lukt. Natuurlijk kan het ook voorkomen dat een patiënt zelf een keer te laat is. Daarom sturen we de eerste keer geen nota. Het is onze zorgplicht om patiënten advies te geven over behandelingen en het verbeteren van de mondgezondheid. Het is niet onze bedoeling om dit op een vervelende manier te doen. Het spijt ons dat het uitschrijven niet goed is verlopen. We bieden u hier dan ook onze excuses voor aan.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hallo QiWi,
Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent over onze praktijk. We hopen dat je de reden van ontevredenheid ook kenbaar hebt gemaakt op de praktijk. Dan zoeken we samen naar een oplossing. Mocht je dat nog niet hebben gedaan, dan kun je ons altijd even bellen of mailen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
I made an appointment on March 2nd for tomorrow the 30th of April for my kids, I got a call at 16:30 today (29th of April) the dentist is sick and my appointment is cancelled. That's not the first time that this happens and I am very disappointed with these services. I had to get a day off work, canceled the babysitter ( as the kids are on school vacation) for this appointment to hear last minute that it's canceled. No respect at all .Never again we will be going there.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hi Nikita, we vinden het jammer dat je niet tevreden bent en staan er uiteraard voor open om dit met je te bespreken. Je kunt ons altijd even bellen of mailen zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team
Ik hou echt niet van naar de tandarts te gaan. Ben er zelfs een beetje bang voor. Bij Dental Clinics heb ik een tandarts die mij alles eerst goed uitlegt voor ze verder gaat met de behandeling. Dit geeft mij rust en lig ik met een fijner gevoel in de stoel. Heel vakkundig met als gevolg een mooi gebit.
(Translated by Google)
I really don't like going to the dentist. I'm even a little afraid of it. At Dental Clinics I have a dentist who explains everything to me thoroughly before proceeding with the treatment. This gives me peace and I feel better in the chair. Very professional, resulting in beautiful teeth.
Beste Dennis, wat fijn om te horen dat je toch met rust en een fijner gevoel in de stoel ligt. Bedankt voor je mooie beoordeling!
Wel gesproken met de manager over alle mijn klachten over deze praktijk. Goed gedaan dat zij aan mij apart heeft met mij gesproken, dat laat weten dat zij interesse heeft voor haar klanten. Vandaag ben ik goed behandeld, wij hebben ook gesproken dat alle mijn klachten waren niet van een dag, er waren fouten achterelkaar en daar wordt je niet tevreden. Wat ik dacht over dental clinics houd ik het nog, dat wij hebben gesproken is een stapje om proberen beter te gaan. Ook zeggen dat jij als manager probeert dat alles goed moet gaan, maar het is ook en mededeling van de medewerkers. Vandaag ben ik in goede handen geweest, dat moet ik ook zeggen.
(Translated by Google)
I spoke to the manager about all my complaints about this practice. Well done that she spoke to me separately, which shows that she is interested in her customers. Today I was treated well, we also discussed that all my complaints were not one day, there were mistakes one after the other and that does not make you satisfied. I still think what I thought about dental clinics, that we discussed is a step towards trying to improve. Also say that you as a manager try to ensure that everything goes well, but it is also a communication from the employees. Today I have been in good hands, I must say that.
Wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. We hopen dat je destijds je klacht ook hebt gedeeld met de praktijk want we vinden het vervelend als iemand niet tevreden is en leren graag van opmerkingen zodat we onze service kunnen verbeteren. We streven ernaar om alle klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen.
Na 20 jaar tog er voor gekozen om naar een nieuwe tandarts praktijk te gaan wat een naar mens die blonde dame achter de Bali verschrikkelijk bah wilde mij een factuur aansmeren voor spoed na 17:00 terwijl ik 16:00 een afspraak had tevens bij de nieuwe tandarts slecht gevulde gaatjes aangetroffen die weer opnieuw gevuld moesten worden dit komt door een externe die daar heel veel werken geen aanrader zoek beter een tandarts die bij je past (Carla is de best 👍)
(Translated by Google)
After 20 years, I decided to go to a new dental practice, what a nasty person, that blonde lady behind the Bali, terrible, bah, wanted to bill me for an emergency after 5:00 PM, while I also had an appointment at 4:00 PM at the new dentist found poorly filled cavities that had to be refilled, this is due to an external person who works there a lot, not recommended, better find a dentist that suits you (Carla is the best 👍)
Wat jammer dat u een negatieve ervaring hebt gehad met onze praktijk. Aan de hand van uw gegevens kunnen we helaas niet achterhalen wat er precies is voorgevallen. Graag zouden we dit persoonlijk met u bespreken, zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. Kunt u contact met ons opnemen via de telefoon of per e-mail? Alvast bedankt.
Ik ben hier heen gegaan met een kapotte tand. Met de vraag of deze gerappeerd kan worden. Word tijdens mijn afspraak verteld dat hier geen tijd voor is en dat er maar een nieuwe over gemaakt moet worden. Ik heb een tandarst afspraak gemaakt omdat ik mijn tand gepareerd wil hebben niet om op controle te gaan. Dit heb ik dan ook duidelijk aangegeven. Het is dan zuur als ik daar aankom mijn tand niet gepareerd word. Gelukkig een andere tandarts gevonden die wel wil luisteren en niet mij met een kapotte tand laat zitten.
(Translated by Google)
I went here with a broken tooth. Asking if this can be reported. During my appointment I am told that there is no time for this and that a new one will have to be made. I have made an appointment with the dentist because I want to have my tooth repaired without having to go for a check-up. I have clearly stated this. It is sad when I get there and my tooth is not repaired. Fortunately, I found another dentist who is willing to listen and not leave me with a broken tooth.
Voor spoedafspraken wordt een bepaalde tijd gereserveerd. Tijdens deze afspraak wordt eventuele pijn z.s.m. verholpen en wordt er een inschatting gemaakt hoe lang er voor de behandeling nodig is. In sommige gevallen kan er dan gelijk een reparatie plaatsvinden, maar als de behandeling langer duurt dan de geplande spoedtijd, zal er een vervolgafspraak worden ingepland. Uiteraard begrijpen we dat vervelend is dat de tandarts op dat moment het niet in de tijd redde die ervoor stond ingepland.
Vreselijke tandarts praktijk. Luisteren niet naar je problemen en gaan inderdaad hun eigen gang met alleen oog op winst. Ze proberen je tijdens de behandelingen allerlei dure producten aan te smeren en dat zie je terug in je rekening. Ik kreeg een sonicare borstel mee terwijl ik niet eens zo’n electrische tandenborstel heb. Handig vertelde ze me als ik er een zou aanschaffen. Hier had ik niet eens om gevraagd. Ik ben echt zeer ontevreden over deze tandarts praktijk.
(Translated by Google)
Terrible dentist office. They do not listen to your problems and indeed go their own way with only a view to profit. They try to sell you all kinds of expensive products during the treatments and this is reflected in your bill. I was given a Sonicare brush even though I don't even have an electric toothbrush. Conveniently, she told me if I should purchase one. I didn't even ask for this. I am really very dissatisfied with this dental practice.
Wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. Aan de hand van je gegevens kunnen we je helaas niet terugvinden in ons systeem. We staan er altijd voor open om klachten te bespreken zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. Zou je contact met ons kunnen opnemen zodat we dit met je kunnen bespreken?
Voor de tweede keer in een week een half uur moeten wachten. Tweede keer maar weggegaan ivm werk. Slechte planning daar.
(Translated by Google)
Had to wait half an hour for the second time in a week. Second time but left due to work. Bad planning there.
Na over de telefoon met Carla Westland gesproken te hebben werd mij verteld dat een bezoek 22 euro zou kosten. Achteraf kreeg ik een factuur van 98 euro.
Ik belde hier over en in eerste instantie stemde ze in dat dit raar was. Ze zou met de tandarts (arie vlasblom) praten en mij terug bellen. Toen ze mij na een week terug belde was ze opeens in een hele andere stemming. Ze ontkende überhaupt ooit 22 euro gezegd te hebben en ik moest maar gewoon betalen. Ik pikte dit uiteraard niet dus belde naar het hoofdkantoor. Die mij op hun beurt weer doorstuurde naar de manager van DC huizen. (Bregje...)
Eenmaal met haar gesproken te hebben na een week lang gewacht te hebben op een telefoontje en een rekening nogsteeds lopend.. Is ook zij het met mij eens. Het is wel heel raar dat dat bedrag opeens het verdubbele is geworden. Dus ook zij gaat met Vlasblom praten. En ook zij komt terug met een neerbuigende houding dat ik niet moet zeuren en gewoon moet betalen.
Ik pik dit niet dus bel weer met hoofdkantoor onderhand een maand verder ook met famed bellend om mijn betaling uit te stellen. Bij het hoofdkantoor zeggen ze mij dat de klachtenbemiddelaar/advocate mij zou bellen.
Een week later nog geen telefoontje dus ik bel weer naar hen. Hierop wordt weer gezegt dat zij mij zal bellen en dat er ergens iets mis is gegaan.
Week later wordt ik gebeld door de klachten manager. Linda Bogaard. Wederom vertel ik mijn verhaal en zij zou mij terug bellen en wederom is ook zij het met mij eens. Ze zou mij bellen op een specifieke dag maar het telefoontje kwam nooit dus ik weer naar hen bellen en de volgende dag belt ze met een slap excuus struikelend over haar woorden. Maar weer met het zelfde verhaal... Niet aan te doen! Helaas.... Gewoon betalen. Dus ik zeg. Ja sorry zo werkt het niet! Jullie hebben mij gezegd dat het 22 euro was en een mondeling contract is ook een contract! En bovendien nemen jullie volgensmij je gesprekken op! Dus zou je die voor mij kunnen opvragen. En kan je die rekening tijdelijk cancellen want die deadline staat nu echt vast voor aankomende week.
Haar antwoord: oh! Dat ga ik voor je uitzoeken.
Tot de dag van vandaag nooit meer een telefoontje gehad en nooit meer iets van gehoord en dus gewoon moeten betalen.
Als ik heel eerlijk moet zijn krijg ik de neiging ze stuk voor stuk een baksteen naar het hoofd te gooien.
Meer dan twee maanden aan de lijn gehouden omdat ze wisten dat na die termijn ik wel moet betalen omdat ik anders boetes krijg. Ik ben een student en moet continu nadenken bij mijn uitgaven. Dit kwam als een gigantische klap. Ik hoop dat iedereen deze illegaal afpersende idioten een 1 geeft. En deze mensen die ik hier boven nooit in dienst neemt. Want je klanten komen nooit meer terug.
PS. Ik heb een boel van de gesprekken opgenomen. Als je wilt horen hoe stemmingen veranderen en hoe neerbuigend er gesproken wordt like deze post dan en stuur mij een berichtje. Dan krijg je de opnamens persoonlijk opgestuurd.
(Translated by Google)
After speaking to Carla Westland on the phone I was told that a visit would cost 22 euros. Afterwards I received an invoice for 98 euros.
I called about this and at first she agreed that this was weird. She would talk to the dentist (arie vlasblom) and call me back. When she called me back after a week, she was suddenly in a completely different mood. She denied ever having said 22 euros and I just had to pay. Of course I didn't accept this so I called the head office. Who in turn referred me to the manager of DC houses. (Bregje...)
Once I spoke to her after waiting a week for a phone call and a bill still pending... She also agrees with me. It is very strange that that amount has suddenly doubled. So she also goes to talk to Vlasblom. And she also comes back with a condescending attitude that I shouldn't complain and just pay.
I don't accept this, so I call the head office again a month later, also calling Famed to postpone my payment. At the head office they told me that the complaints mediator/lawyer would call me.
A week later no call so I call them again. She then says again that she will call me and that something has gone wrong somewhere.
A week later I receive a call from the complaints manager. Linda Bogaard. Once again I tell my story and she would call me back and again she also agrees with me. She was supposed to call me on a specific day but the call never came so I called them again and the next day she called with a lame excuse stumbling over her words. But again with the same story... Don't touch it! Unfortunately.... Just pay. So I say. Yes, sorry it doesn't work that way! You told me it was 22 euros and a verbal contract is also a contract! And besides, I think you record your conversations! So could you request that for me? And you can temporarily cancel that bill because the deadline is now set for next week.
Her response: Oh! I'll find that out for you.
To this day, I never received a call again and never heard from them again, so I just had to pay.
If I have to be completely honest, I have the urge to throw a brick at each and every one of them.
Kept on the line for more than two months because they knew that after that period I had to pay or I would face fines. I am a student and have to constantly think about my expenses. This came as a huge blow. I hope everyone gives these illegally extorting idiots a 1. And these people I never hire up here. Because your customers will never come back.
P.S. I recorded a lot of the conversations. If you want to hear how moods change and how condescending people speak, like this post and send me a message. You will then receive the recordings personally.
Goede service
(Translated by Google)
Good service