Tandartsenpraktijk Sluisdijk
Sluisdijk 24, 8501BZ Joure
Neemt geen patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:15 - 12:00
-
dinsdag8:15 - 12:00
-
woensdag8:15 - 12:00
-
donderdag8:15 - 12:00
-
vrijdag8:15 - 12:00
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Paginering
Ze leggen alles uit wat ze gaan doen wat heel fijn is als je angstig bent, ze nemen de tijd
Onze eerste ontmoeting met de nieuwe tandarts fijn en rustig nam de tijd
Deskundig behandeld door mijn vertrouwde tandarts.
Prima en gemakkelijk om een afspraak te maken. Goede en vriendelijke indruk van de tandarts
Zeer welkom gevoeld. De behandeling was snel klaar
Prima
alles naar wens
Bij de aanmeldzuil kun je je ook aanmelden als non-binair. Ik vind dat u hiermee een beetje doorslaat. Geen last van verder hoor, maar vraag uzelf af of u wel mee wilt doen aan dat circus. Een andere door henzelf bedachte groep voelt zich hiermee natuurlijk achtergesteld. Want de mensen die zich identificeren als kerstboom willen nu vast ook een eigen tegel. Waar eindigt het dan? Misschien handig om als professionele tandartspraktijk uit zo’n maatschappelijke discussie te blijven. Voegt niets toe.
Heel prettig contact en goede uitleg,
Eerste kennismaking met de nieuwe tandarts. Vriendelijk, open, laagdrempelig. Verder goede uitleg over de stand van zaken. Zorgvuldig handelend.
Prima en deskundige uitleg bij de tandarts en zijn behandelingen. Zijn benadering als mensenmens doet ons altijd erg goed superdank Tandarts Kramer.
Prima
Wat een commerciële tandarts is het geworden. Zoeken naar dingen en in de behandeling erachter komen dat het toch vuil was. En ook nog eens slecht communiceren over vertrekkende mensen.
Aardig personeel. Zeer goed geholpen door de preventie specialist. Ze geeft goed uitleg. Ook de tandarts gaf goed uitleg.
prima
Vriendelijk - op tijd- mooie samenwerking tussen assistente -tandarts en klant Nu de rekening nog, ik hoop dat die ook meevalt
.
Prettig contact. Servicegericht.
Wat een leuke Tandarts en assistent Ontspannen zweer , je voelt je welkom. En een heel goed resultaat en daar gaat het uiteindelijk om.
Een super ervaring , goed geïnformeerd wat er ging gebeuren . Vriendelijk en belangstellend. Ik zou wel bij deze tandarts willen blijven ,als het kan . Hij zat boven kamer 6? Mvg sietske vd meer .
Prima tandarts en duidelijke afspraken!
Heel fijn dat tandarts mijn afgebroken tand kon restaureren. Echt vakvrouwschap!
Ik heb een afspraak voor controle maar aantal dagen van te voren veel pijn. Er worden vragen gesteld terwijl ik met de mond open lig, je kunt dus niet antwoorden. Er wordt zonder te vragen direct foto's genomen. Er wordt geconcludeerd met moeilijke termen, geen uitleg. Mondkapje wordt afgedaan en ik kan bij de ass een afspraak maken. Ja let wel over 5 weken. Stel deze arts zit thuis in de kou, de verwarmingsketel is kapot, de monteur komt die kijkt concludeert en zegt maak maar opnieuw een afspraak dan kom ik weer en maak hem dan. Succes verder. Als je alles op de langebaan schuift blijf je het druk houden.
Al jaren goede ervaringen
Als vaste client van Arda moest ik even wennen toen ik voor het eerst bij Puur Mondzorg Joure kwam. In de praktijk van Arda hing altijd een zeer persoonlijke sfeer en die miste ik nu wel. Maar goed, alles moet wennen, dat is logisch. Wat ik vervelend vond, ik dat ik bij Arda in haar vorige praktijk nooit langer dan 1 minuut in de wachtkamer heb gezeten, en dat ik nu maar liefst een half uur moest wachten, terwijl ik expres om 9.00 uur had afgesproken, zodat ik niet teveel van mijn werkdag hoefde te missen.
Uitstekend
Goede ervaring, vriendelijke medewerkers die duidelijk weten wat ze doen.
Mijn tandarts is al jaren een goede tandarts en betrouwbaar
Menselijke aspect bij afspraak en binnenkomst is er niet, je moet je via een aanmeldzuil aanmelden anders lopen ze drie keer langs je zonder iets te zeggen of te vragen en bellen naar je huis waar he blijft. Kennelijk iets op een andere planeet. Behandeling is verder prima wel erg commercieel gericht. Ook berichtgeving erg commercieel, niet prettig.
Tandarts prima. Moeilijk contact te krijgen met assistente voor het maken van afspraken. Ruimtes ogen erg steriel. Zijn zeker niet kindvriendelijk. Ruimte om een rolstoel uit een rolstoelbus te halen is niet fijn. In het midden van de parkeerplaats staat op de stoep het bord invalidenparkeerplaats, hierdoor kan je de rolstoelgebruiker niet op het trottoir uit de bus halen. Je kunt hier alleen de smalle rijbaan voor gebruiken.
De controle en reiniging verliepen uitstekend. Het contact was goed.
Al meer dan 30 jaar een dikke 10 +. Vakkundig ,sociaal, meelevend en betrouwbaar . Tandarts Alkema de Haan is een TOPPER
Vriendelijke kundige hulp van de tandarts. Die mijn probleem van het gebit goed oploste.
Vriendelijk met uitleg wat er gaat gebeuren. Op je gemak stellen en kalme uitstraling.
Hulpvaardig tijd nemen en belangstellend
Na 2 maand wachten eindelijk mijn vulling gemaakt & slechts 8 dagen later is hij er alweer uit Nu moet ik weer 7 weken wachten voordat ik weer mag komen Ok geef het nog een kans
Na de verbouwing ziet het gebouw er netjes uit. Wij zijn ook erg blij met onze tandarts, vriendelijk en professioneel. Doordat er een of twee tandartsen met pensioen zijn gegaan, duurt het erg lang voordat je een vervolgafspraak kunt inplannen na controle. Twee maanden ben je zomaar verder.
Altijd netjes en vriendelijk ontvangen en goed behandeld met goede uitleg
Mis de privacy bij Arda
Jozef is een super lieve kundige geduldige tandarts. Echt een Sietzema 2.0 Jozef en Jessica nog super bedankt voor mijn geweldige behandeling van afgelopen maandagmiddag. Jullie zijn een top team. Ben jullie zeer dankbaar, het gaat vandaag weer echt helemaal goed Dankjewel Zou Jozef graag als tandarts willen houden. Maar begreep dat hij voor inval was.
Ik ben nu voor het eerst bij Puur Mondzorg voor een controle afspraak geweest. Dat beviel goed.
Heel vriendelijke en professionele
Vriendelijke ontvangst waarbij ik plaats kon nemen in een goed liggende stoel. Rustige en professionele indruk makende behandeling.
Fijne ervaring
Prima behandeling
Goed snel geholpen, en er was snel plek voor mij, lieve tandarts a En assistentes
Ik mis mijn eigen tandarts. Ik heb/ had een goed gebit, nu worden er foto's gemaakt (wordt wel gevraagd), en moet ik een afspraak maken voor het verwijderen van tandsteen bij de mondhygiënist. Mijn eigen tandarts deed deze handeling zelf. Vervolgens moet ik bij de balie een afspraak maken voor de mondhygiënist en zelf vragen of ik alweer een nieuwe afspraak kan maken voor de tandarts. Dat kon wel maar ik kon over een half jaar ook wel bellen voor een afspraak. Terwijl ik toen ik in de wachtkamer zat ik een andere cliënt hoorde zeggen dat hij zelf wel zou bellen voor een nieuw afspraak en dat toen werd gezegd dat de wachttijden wel erg lang waren...
Al 40 jaar goed verzorgd!
Eerste keer geweest. Goed geholpen. Zelf aangegeven dat er porselein van één van mijn kiezen af was gegaan. Ze heeft het daarna bij geslepen. Nu geen scherpe rand meer.
Positieve ervaring met goede uitleg en nam de tijd. En was zeer vriendelijk.
Precies secuur en in voor een geintje, en serieuze interesse.
Een vriendelijke en deskundige tandarts.
Erg klantvriendelijk en een sfeervolle Wachtkamer
Prima
Prima
Vriendelijk en behulpzaam
Bb
Tandarts Kramer prettige man. Stelde mij gerust en de behandeling was zo klaar
de reservering heel gemakelijk en het verloop bij de tandarts super
Prima
..
Mijn zoon stond al met zijn mond open nog voor hij op de stoel zat. Mijn kinderen hebben geen angst voor de tandarts, dankzij de goeie benadering van Arda. Top!
Behandeling moet nog
Wachttijden van vervolg behandeling onacceptabel lang
De behandelende tandarts mevrouw Alkema werkt zeer precies, accuraat en legt alles heel geduldig aan je uit wat ze gaat doen tijdens de behandeling. Zij is zeer vriendelijk en heel kundig. Zij gaat heel plezierig en vriendelijk om met haar assistentes. Je hoeft totaal niet bang meer te zijn om naar de tandarts te gaan. Er heerst een plezierige en rustige sfeer in haar praktijkruimte.
Zeer kundig. Aardig, en goede uitleg.
Ik had pijnklachten aan een kies en het bleek dat er een ontsteking zat. Met als gevolg dat hij getrokken moest worden, voor mij was de tandarts onbekend maar hij heeft erg goed en professioneel zijn werk gedaan.
Naar mijn verwachting heel goed gedaan!
Netjes en schoon bij binnenkomst en in de behandeling kamer ook, overal mooi alles duidelijk aangegeven. Vriendelijk personeel,
Super tandarts waar ik al vele haren tot volle tevredenheid kon!
Website om afspraak te maken mag nauwkeuriger. Graag zou ik mijn geschiedenis v afspraken kunnen inzien.
Nieuwe tandarts na zoveel jaar dus best wel even spannend maar hij was heel aardig en stelde me gelijk op mijn gemak
Vlot geholpen, geen extra wachttijd in wachtkamer
er werd tijd genomen
Deze vragenlijst is veel te lang met allemaal onnodige verplichte vragen. Enige reden dat ik hem nu eenmalig invul is omdat ik het erg slecht vind dat de assistentes in de wachtruimte woordelijk zijn te volgen.
Verteld goed wat de mogelijkheden zijn en wat ze gaat doen. Ook een erg aardig persoon!
Volgens mij gaat het nu anders dan hier voor , bij de tandarts werd direct tandsteen verwijderd en nu niet . Hoorde van een buitenstaander dat je daarvoor weer naar mondhygiënist moet .
Ik wordt opgewacht door 4 assistenten. Wordt voorgesteld aan een nieuwe tandarts. Iedereen lijkt in verlegenheid met de situatie. 1 tandarts moet de de workload doen. De assistenten worstelen met een nieuw computersysteem. Wordt als excuus opgevoerd. Een organisatie volledig uit balans. Op de uitvoeing van de diagnose, 2 vullingen en 1 behandeling door mondhygiënist, moet ik meer dan 3 maanden wachten!! Zo lang moet ik met pijn in mijn mond rondlopen! Dit zou onacceptabel moeten zijn! Dit is geen serieuze tandartspraktijk.
Bij een andere tandarts, dan je eigen, in de stoel liggen is altijd spannend. Toch heb ik het als heel prettig ervaren. Alles wat er gedaan moest worden werd verteld en tijdens de behandeling herhaald. Geen centje pijn gehad.
Goed
Onpersoonlijk, kleine en volle wachtkamer. Voorheen op de oude locatie was veel persoonlijker, en minder druk.
Wij zijn jaren klant bij van Roeden geweest, deze is vervangen, ben er vanuit gegaan dat dit nu mijn nieuwe tandarts zou worden. Was inmiddels ook al een keer bij haar geweest en heb dit als prettig ervaren. Aangezien mijn vrouw geen fan van is om naar de tandarts te gaan en ik haar heb overtuigd dat de nieuwe ook goed was, hadden we gezamenlijk weer een afspraak gemaakt. Toen bleek dat we bij tandarts Kramer moesten zijn, werd zij zeer emotioneel en wou hier niet heen. Het bevreemd ons dat we hier van tevoren niet over zijn geïnformeerd.
Heb als klant bij B. van Roeden geen bericht gehad van zijn vertrek. Was dus zeer verbaasd , toen ik daar kwam. Wie is mijn tandarts nu of kom ik weer terecht bij de nieuwe van Roeden. Wie ik nu heb gehad , weet ik ook niet. Het was een jong donker meisje.
zeer goed
X
Altijd goed , nemen de tijd voor je , goede uitleg
.
Positief
Een goed ontvangst en duidelijke uitleg tandarts van de behanneling.
Fijn om op controle te kunnen komen & dat alles goed is. Wel is het lastig om vragen of onduidelijkheden te bespreken met de tandarts ivm taalbarriere.
Blij dat mijn eigen tandarts op deze locatie zit. Een fijne , zeer kundige, betrokken tandarts!
prima, vakmensen en sociaal
Ik had een nieuwe tandarts i.v.m. pensionering v roeden. Had een wortelkanaal behandeling nodig. Moest er wel 3 x voor terug komen. Maar ben wel tevreden.
Je kunt je eigen wensen beslissen .
Na jaren een slechte tandarts nu weer 1 die wel weet wat ze doet. Alles.word rustig uitgelegd en besproken alvorens ze aan de behandeling begint. Tijdens behandeling word rekening met de patiënt gehouden en waar nodig even gewacht of overlegd
Ontvangst was vriendelijk. Werd op prettige en deskundige wijze geholpen.
In paar maanden 2 x geweest. Slecht Nederlands sprekende tandarts. Direct foto’s maken zonder overleg en snel doorverwijzen naar kaakchirurg. Vorige tandarts 30 jaar gehad en nooit doorverwijzing en altijd reparaties naar tevredenheid. Nu geen vertrouwen in kunde en de gehanteerde tarieven
Wel rekeningen blijven sturen maar het probleem niet oplossen. Zeggen dat er geen ontsteking zit, maar ondertussen wel een dik wang en hangend oog zichtbaar en loop rond met pijn klachten. Ze willen geen doorverwijzing geven.. Geen fijne ervaring.
Ik ga met veel plezier naar mevrouw Alkema. Hou van haar open, vriendelijke en eerlijke benadering. Samen met haar team. En last but not least: hou ik van haar deskundigheid en
De mogelijkheid om online een afspraak te maken is mooi maar als je onregelmatige diensen hebt kan je geen bepaalde dag opgeven omdat dat elke week veranderd. Beter zou zijn de mogelijkheden tonen en dan kan je een keuze maken of dat uitkomt met het rooster.
Het was een prima bezoek, aardige mensen en een top- tandarts X
geen
Slechte communicatie Inval tandarts zonder overleg . Niet volgens hygiëne regels werken . Gevoel dat je als een beest wordt behandeld in de stoel
Prima ervaring, precies wat je mag verwachten.
Weer een goede behandeling/verzorging bij mijn tandarts als vanouds!
UItstekend.
Erg vriendelijke dame
Heb nieuwe tandarts na ver roeden Vulling vervangen ivm gaatje eronder die vulling was er vlot uit gerepareerd die lag er na vier dagen gedeeltelijk ook uit zal binnenkort weer bellen voor afspraak ik vind het niet fijn dat het niet in één keer vulling blijft zitten
Kwam er bij de tandartspraktijk opeens achter, dat we een nieuwe tandarts hebben en ons vertrouwde tandarts was gestopt. Ik moest weken met kiespijn lopen, voordat ik in de tandartsstoel zat. Liep tegen een volkomen nieuwe werkwijze aan. Maar ben tevreden de deur uit gegaan. Tijden veranderen nu eenmaal.
Erg onprofessioneel
Het team probeert je vraag altijd adequaat te beantwoorden.
Geen info gekregen dat mijn tandarts met pensioen is gegaan Ineens moet er van alles gebeuren Nieuwe tandarts die nauwelijks nederlands kan dus moeilijk te volgen in gesprek Voelde mij voor blok gezet op een heel vervelende manier Ben erg ontevreden
Heel heel slecht,, niet normaal slechte behandeling, volgens mij weten hun niet wat zij aan het doen zijn!!
Prima
Praktijk is top met Arda (tandarts) en Renske (mondhygiënist) Enige wat slecht is, kan tandarts niets aandoen, is Facturatie via andersnota. Echt schandalig is dat bedrijf..
Er wordt van alles gevonden, een vulling is losgewrikt! Behandeling op korte termijn is niet mogelijk, maar moet wel gebeuren. Er lopen veel mensen rond die niks lijken te doen. De benadering en sfeer is een stuk onpersoonlijker. Het is een krappe voldoende.
Altijd prima.. ook in nood gevallen.. even mijn best doen,, dan lukt het wel... Wel erg prijzig alles.. en denk wel eens krijg je ook garantie op behandeling..?? Het is beter niet te komen maar je word ouder,.. Altijd vriendelijk ,.. maar nu steeds groter bedrijf.. Eerder nog wat familie gevoel nam ik nog gebak mee als ik het "" overleefde "" Veel succes allemaal..
Het contact is goed, de bejegening vriendelijk en voor de behandeling wordt goed de tijd genomen, geen haast. Er wordt goed rekening gehouden met de patient . De uitleg is goed. Er wordt niet geexperimenteerd of een behandeling gedaan die buiten de grenzen van de tandarts ligt. Dan wordt verwezen naar andere specialisten.
Probleem met inlay. Kon zelfde dag nog komen en keurig geholpen. Wel een beetje lang in de wachtkamer gezeten,
werd prima geholpen aardige en kundige tandarts en assistente,s .
Vervolg van een zenuwbehandeling is de constatering dat een en ander alsnog opnieuw uitgevoerd moet worden, het gaat allemaal wat stuntelig komt wss dat alles nieuw maar op een gegeven moment lig je daar niet fijn meer.
Hele lieve, deskundige tandarts, die voorzichtig en zorgvuldig haar werk deed