Tandzorg Op Maat Leeuwarden
Uiterdijksterweg 15a, 8931BK Leeuwarden
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 16:30
-
dinsdag8:00 - 16:30
-
woensdag8:00 - 16:30
-
donderdag8:00 - 16:30
-
vrijdag8:00 - 16:30
Eerlijke en professionele tandheelkundige zorg
Tandzorg Leeuwarden is een moderne groepspraktijk waar oprechte aandacht voor de patiënt gegarandeerd wordt. Onze tandartsen en mondhygiënisten hechten heel veel waarde aan persoonlijke aandacht, professionaliteit en een vertrouwde en prettige omgeving. Hecht u waarde aan een goede gezondheid van uw gebit en vindt u een stralende lach belangrijk? Stelt u het op prijs dat de tandarts maatwerk levert en de tijd voor u neemt? Dan bent u van harte welkom bij Tandzorg Leeuwarden.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Onzichtbare beugels/aligners
- Cosmetische tandheelkunde
Team
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Rolstoel vriendelijk
- Spoed
Paginering
GA HIER NIET HEEN! Ben “geholpen” door tandarts Moonen, een bejaarde, zelf ingenomen tandarts die kleineerd en ongevraagd foto’s laat maken. Tijdens de controle is er niks gedaan en amper gekeken en “advies” gegeven wat zelf ook al te concluderen was: mijn verstandskies kwam door. Ook werd tandsteen niet wegggehaald, iets want tandarts van der Heide al vanaf mijn geboorte tijdens elke controle deed, maar moest ik nu maar een aparte afspraak voor maken. Een ontzettend onbeschofte man dit, heb nog nooit zoiets meegemaakt. Wanneer ik mail voor duidelijkheid word ik alleen maar gekleineerd. Te bizar voor woorden dat personeel bij een tandarts zo onaardig kan zijn.
Dag mevrouw Middendorp,
Jammer om te horen dat je zo ontevreden bent, ook na het mailcontact dat er is geweest. We hebben je zo goed geholpen als we konden.
De fotokwestie is verwarrend. We weten echt niet beter dan dat er overleg met je is geweest hierover. Dat is wat we altijd doen en zowel tandarts als assistente geeft aan niet anders dan protocol te hebben gehandeld.
Met betrekking tot je tandsteen is dat echt aan de behandelaar, maar ik hoor hier niks geks. Soms valt het tandsteen mee en kan een behandelaar het ' even meepakken' . In jou geval is je laatste controle 3 jaar geleden geweest, dat is een erg lange tijd en dan hoopt het tandsteen op en kan de tandarts dat inderdaad niet meenemen in een controle. Het is heel normaal om dan een nieuwe afspraak bij een preventie-assistent te maken.
Ik hoop dat je tandarts in Amsterdam je kan helpen op een manier die beter past bij je verwachtingen.
Met vriendelijke groet,
Melvin Kasper
Hele goede tandartspraktijk, zit hier vanaf kleins af aan al. Zijn heel goed voor mensen die angst hebben om naar de tandarts te gaan nemen extra tijd en leggen alles van te voren uit wat er gaat gebeuren.
Dag meneer Bleeker,
Nou, dat vind ik een mooie compliment! Hartelijk bedankt voor je bericht.
Met vriendelijke groet,
Melvin Kasper
Fijne praktijk
Bedankt voor je review! Leuk om te horen!
Vriendelijke mensen!
Leuk om te horen, hartelijk bedankt!
Zeer goede ervaring bij deze praktijk, de laatste 2 keer een mannelijke tandarts gehad (gaatje vullen en verstandskies verwijderen). Erg tevreden over de werkwijze en gegeven advies over nazorg e.d.
Vriendelijk bedankt voor de terugkoppeling, dat is erg fijn om te horen!
Deze (beetje nieuwere) tandarts is echt super! Ik heb eindelijk sinds jaren een vertrouwd gevoel, zij verstaat haar vak. Ook de assistenten zijn erg fijn en behulpzaam. Echt top! De receptionistes zijn ook erg meelevend en denken met je mee. Kortom erg tevreden.
Nou, wat een leuk bericht en een mooie complimenten voor het gehele team! Een vertrouwd gevoel is volgens mij het allerbelangrijkste! Hartelijk dank heer Van der Meulen!
Ik ben totaal een jaar patient geweest bij deze praktijk, ik heb nog nooit meegemaakt dat personeel patienten op zo een onvriendelijke wijze kunnen behandelen. Tijdens controles was het personeel kort af en onvriendelijk. Behandeling was niks aan op aan te merken, maar mijn ervaring van omgang met patienten was zeer negatief.
Beste Kevin,
We vinden het enorm vervelend, dat je dit zo hebt ervaren. Onze welgemeende excuses.
De persoon in kwestie heeft inmiddels de praktijk verlaten, dus wij hopen, dat je ons nog een herkansing wilt geven.
Echte aandacht voor de patiënt en de tijd nemen voor een goede behandeling, dat zijn juist onze kernwaarden.
Hartelijk groeten en tot ziens.
Kwam er als spoed geval omdat ik zelf geen tandarts heb omdat ik zeer bang ben voor de tandarts was wel een vertraging maar ik ben zeer vriendelijk geholpen en te rust gesteld zou graag deze als mijn tandarts willen hebben
Dat is een mooie compliment, hartelijk bedankt!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mocht je nog iets over je ontevredenheid willen delen, dan mag je gerust even bellen met de praktijk. Wellicht kunnen we je nog ergens mee helpen.
Too young inexperienced staff. No courtesy whatsoever! Very sarcastic attitude and rude comments were made on my teeth. No solutions were provided, not even a help. It was a total waste of time and money. If there wasn't a shortage of dentistry in the city, most probably I would have filled a complaint to sanction these practitioners by the authorities. Clearly the crisis of shortage of dentistry has given them the arrogance and thus they became ignorants in the field.
(Vertaald door Google)
Te jong onervaren personeel. Geen enkele beleefdheid! Er werden een zeer sarcastische houding en onbeschofte opmerkingen over mijn tanden gemaakt. Er werden geen oplossingen geboden, zelfs geen hulp. Het was een totale verspilling van tijd en geld. Als er geen tekort aan tandheelkunde in de stad was, zou ik hoogstwaarschijnlijk een klacht hebben ingediend om deze beoefenaars te straffen door de autoriteiten. Het is duidelijk dat de crisis van het tekort aan tandheelkunde hen de arrogantie heeft gegeven en zo zijn ze onwetend geworden in het veld.
Beste S El H,
Wat vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren.
Uw naam, evenals dit verhaal is niet bij ons bekend in de praktijk.
Weet u zeker, dat het onze praktijk betreft?
Zou u zo vriendelijk willen zijn om een email te sturen met daarin uw gegevens naar leeuwarden@tandzorgopmaat.nl , zodat wij u hierop een inhoudelijke reactie kunnen geven.
Alvast bedankt.
Duurt weer ongelofelijk lang voordat we aan de beurt zijn zoals gewoonlijk…
Geachte heer Boorsma,
Als je mensen de allerbeste zorg en aandacht wilt geven, dan kost dat soms even wat meer tijd, dan je verwacht en dus plant. Je loopt dan zomaar 10 - 12 minuten uit. Een medische behandeling is nu eenmaal wat anders dan een standaard reparatie aan bijvoorbeeld een auto of fiets. En: u wilt toch zelf ook de beste behandeling en persoonlijke aandacht?
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Thomas,
Hartelijk dank voor de positieve review.
Groeten en tot ziens.
onvriendelijke geldwolven
Beste B R
Wij vinden het bijzonder spijtig, dat u uw bezoek zo hebt ervaren. Wij nodigen u uit om met ons contact te willen opnemen om dit met elkaar te bespreken.
Wij doen ons uiterste best om ieder bezoek als plezierig te laten ervaren. Niet elke behandeling is echter eenvoudig en daardoor goedkoop te doen. We horen graag meer van u.
Hartelijke groeten
💪’
Dankjewel voor het compliment.
GOED geholpen
Hartelijk dank voor de waardering!
In één woord geweldig!
Onze dochter (7 jaar) moest een aantal keer terug komen. Dhr Tilon en zijn assistente waren zo lief voor haar. Legde alles uit wat ze gingen doen, ze mocht zelfs helpen, en nadien iets uitzoeken. Een dikke pluim voor deze praktijk.
Dankjewel voor de pluim. Graag gedaan!
Het is heel belangrijk om kinderen een positieve ervaring mee te geven.
Dat helpt hen om hun hele leven lang de mond gezond te houden, wat vervolgens weer de algehele gezondheid en weerstand ten goede komt.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Merkwaardig .... vanaf mijn geboorte (enige tientallen jaren geleden) was Tandarts Van der Heide de familie/wijk tandarts (om de hoek). Perfekt gebit en nooit gaatjes of problemen. Na de overname door Tandzorg op Maat paar keer bij u geweest. Na het laatste bezoek was de pijn door het "raspen" van de tandsteen door de mondhygiëniste onverdragelijk. Ik kan nog steeds niet zonder pijn mijn tanden poetsen. Bovendien vielen er vorig jaar twee vullingen spontaan uit mijn gebit.
Dank voor uw aanbod om te komen praten maar als de pensionering van Tandarts van der Heide definief is is dat voor mij in ieder geval tijdsverspilling. Het vertrouwen is onherstelbaar beschadigd. Voor het herstellen van mijn gebit en het ophefffen van de pijn ga ik op zoek naar een andere tandarts.
Geachte René Folkert Mulder,
Weet u zeker dat u het over onze praktijk heeft? Het lijkt er namelijk op dat u tot op heden niet bij ons langs bent geweest. Graag horen wij de ervaringen met onze praktijk van mensen die hier echt geweest zijn. We zouden het fijn vinden, als u kunt checken of u aan het juiste adres bent.
Hoe dan ook, u bent meer dan welkom om eens langs te komen om uw ervaringen te delen.
Met vriendelijke groet,
Tandzorg Op Maat Leeuwarden
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Marie-José,
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Als team doen we ons uiterste best om mensen met een tevreden gevoel te laten terugkijken op het tandartsbezoek.
Met vriendelijke groet,
Tandzorg Op Maat Leeuwarden
Vriendelijke mensen die je goed helpen.
Beste Tsjerk Adema,
Hartelijk dank voor de positieve review.
Vriendelijke groeten en tot ziens
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Thomas Kok,
Bedankt voor je positieve reactie.
Eerste tandarts in Leeuwarden e.o waar wij tevreden over zijn. Gaan regelmatig naar de mondhygiëniste waar we heel tevreden over zijn. Maar zeker ook over de tandarts.
Beste Marjoow
Hartelijk dank voor je positieve bericht. Zelf goed schoonhouden naast regelmatig en naar behoefte langs bij de mondhygiëniste verdient zich terug in minder klachten of restauraties. Wel zo prettig.
Net bij tandarts mevr. Korthals geweest met zorg mijn kies weer opgebouwd. Blij weer de tandartspraktijk uit 😁
Beste Margriet van der Laan
Hartelijk dank voor dit bericht. Blij weer de tandartspraktijk uit: als mensen dat zeggen, worden ook wij blij. Daarvoor immers doen we ons uiterste best. Fijne dag en nog heel lang plezier van een kies, die weer goed functioneert.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hier geweest voor behandeling van een caries ( gaatje ) de dame die mij geholpen heeft was erg hardhandig en boorde naar mijn idee te diep in de zenuw waardoor ik nu met pijn zit die ik voor de behandeling niet had. Ook trok deze dame mij aan mijn hoofd om mij goed neer te leggen. Dit deed Zij heel hardhandig,ze had het ook kunnen vragen. De assistente was de dame die normaal de cliënten ontvangt. Geen ervaring. Moest steeds gecorrigeerd worden en dit ging niet vriendelijk. Denk dat deze praktijk snel moet stoppen. Ik kom hier niet weer en zoek een andere tandarts.
Beste No Limit
Wat naar, dat je de behandeling zo negatief ervaren hebt. Een behandeling bij de tandarts kan soms tegenvallen, zeker als er sprake is van een diep gaatje dicht bij de zenuw.
Tijdens de behandeling, die als doel heeft de kies of tand te behouden, wordt helaas de zenuw geprikkeld. Daardoor kunnen veel of weinig na-klachten worden veroorzaakt. Gelukkig gaan deze klachten meestal binnen een aantal dagen tot enkele weken weer over en kan men spreken van een geslaagde behandeling. Juist door een goede mondhygiëne en regelmatig bezoek aan de tandarts kunnen veel problemen worden voorkomen.
We richten ons erop om u en alle andere cliënten optimaal te helpen aan een goed en gezond gebit. U geeft uw reactie zonder uw eigen naam, daardoor kunnen wij het gebeuren niet achterhalen en ook niet rechtstreeks met u bespreken. Wij verzoeken u rechtstreeks met ons contact op te nemen per telefoon of e-mail, met uw persoonlijke gegevens en de details van uw behandeling. Graag willen we een afspraak inplannen met andere medewerkers om uw pijn te verhelpen.
Onze praktijk bestaat intussen meer dan 25 jaar, en heeft drie tandartsen. We willen dat iedereen die bij ons komt, tevreden weer naar huis gaat. We nemen uw ervaring dan ook zeer serieus en ik ben u dankbaar als u mij mailt zodat we u alsnog goed kunnen helpen en tevens al onze andere cliënten de beste zorg kunnen bieden.
Net contact met Tandarts op Maat opgenomen. Ik ben er heel correct geholpen.
Beste Alex,
Hartelijk dank voor je waardering en dat je die hier wilt uitspreken.
Als ze zeggen dat een behandeling in het pakket valt moet je het zwart op wit vragen
Ben er al 2x mee belazerd