Rechtetanden
Rijnsburgerweg 7, 2334BA Leiden
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag7:30 - 18:15
-
dinsdag7:30 - 18:15
-
woensdag7:30 - 18:15
-
donderdag7:30 - 18:15
-
vrijdag8:00 - 15:30
De orthodontist in Leiden met onzichtbare & moderne beugels
Rechtetanden.nl bestaat al meer dan 40 jaar. Wij zijn een unieke gespecialiseerde orthodontie kliniek. In 2023 heeft er een grote verbouwing plaats gevonden waardoor de kliniek nu geheel gemoderniseerd is en volledig aangepast naar de huidige eisen en normen. Meer weten? Wil je een vertrouwd gevoel bij een behandelaar hebben voordat je begint? Dan ben je bij ons aan het goede adres.
Waarom kies je voor Rechtetanden?
- Korte wachttijden, een eerste consult binnen 2 maanden.
- Marieke Bakker en Harry Stamatakis zijn geregistreerde orthodontisten
- Multicultureel team: bij ons zijn alle culturen welkom. Naast de Nederlandse taal spreken wij meerdere talen waaronder Engels, Duits, Spaans, Grieks, Hongaars en Arabisch
- Modernste technieken, zoals Invisalign en 3D scanners
- Alle soorten beugels onder een dak
- Deskundig en zorgvuldig: Al onze medewerkers volgen ieder jaar trainingen en cursussen
- Wij vinden kwaliteit belangrijk. Wij zijn ISO 9001 gecertificeerd
Informatie
Specialisaties
- Orthodontie
- Onzichtbare beugels/aligners
Team
Faciliteiten
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
Paginering
Hele fijne praktijk, mijn behandelplan was 2 tot 2,5 jaar maar uiteindelijk ben ik er maar 1 jaar gebleven ❤️.
(Translated by Google)
Very nice practice, my treatment plan was 2 to 2.5 years, but in the end I only stayed there for 1 year ❤️.
Zeer tevreden met het resultaat, zou iedereen aanraden
(Translated by Google)
Very satisfied with the result, would recommend to everyone
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn dochter heeft een mooi recht gebitje.
(Translated by Google)
My daughter has nice straight teeth.
Een tevreden behandeling achter de rug! Fijne assistentes en ortho’s. Ook de vernieuwde praktijk is heel mooi geworden
(Translated by Google)
A satisfied treatment behind us! Nice assistants and orthos. The new practice has also become very beautiful
Beide kinderen super mooie smile
gekregen!
(Translated by Google)
Both children have super nice smiles
got!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bijzonder prettige ervaring met mevrouw Bakker en haar deskundige collega's.
(Translated by Google)
Very pleasant experience with Mrs. Bakker and her expert colleagues.
Beste Robin, Wat fijn om te horen. Bedankt voor uw bericht.
Slechte praktijk
(Translated by Google)
Bad practice
De praktijk vraagt voor elke controle heel veel geld en je ontvangt hier nooit een factuur van. 1 controle van 5 minuten was 90 euro. De kosten lopen daardoor vreselijk op buiten het Invisalign pakket. Daarnaast kan een Invisalign niet alle tanden recht zetten. Na 2 jaar staan niet alle tanden recht en werd ik weggebonjourd. Ik heb in die 2 jaar wel 6 nieuwe sets ontvangen die na 4 bitjes weggegooid konden worden. Mijn tanden gingen meer achteruit dan vooruit in het proces. Al met al een verdienmodel praktijk.
(Translated by Google)
The practice charges a lot of money for each check and you never receive an invoice. 1 check of 5 minutes was 90 euros. The costs therefore increase terribly outside the Invisalign package. In addition, Invisalign cannot straighten all teeth. After 2 years not all teeth were straight and I was removed. In those 2 years I received 6 new sets that could be thrown away after 4 bits. My teeth deteriorated more than they improved in the process. All in all, a revenue model practice.
Wat vervelend dat u het op deze manier heeft ervaren. Zou u contact met ons op willen nemen zodat wij hierover in gesprek kunnen met u?
Met vriendelijke groet,
Rechtetanden.nl
Prima service en prima resultaat! Ik herken mij in ieder geval absoluut niet in alle negatieve recensies mbt het personeel, voorlichting en bereikbaarheid.
(Translated by Google)
Excellent service and excellent results! In any case, I absolutely do not recognize all the negative reviews regarding the staff, information and accessibility.
Bedankt voor uw compliment! Wat fijn dat u de moeite heeft genomen. Groetjes, Team Rechtetanden
Goed geholpen geweest. Altijd duidelijke informatie gekregen.
(Translated by Google)
Was a good help. Always received clear information.
Beste Suzanne, Wat leuk om te horen. Met vriendelijke groet, Team Rechtetanden
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik heb goede ervaringen met Rechtetanden. Het team is beleefd en meegaand. Er was een probleem met een paar beugels na de eerste installatie en ze maakten snel een afspraak om het probleemloos te repareren. We hadden een probleem met een van de facturen en ze hebben dit zonder veel moeite aangepast. Dit is een erg drukke praktijk en het kan gemakkelijk zijn dat de behoeften van de cliënt door de mazen van het net glippen, maar ze doen hun uiterste best om de nodige aandacht te schenken. Ik raad Rechtetanden aan.
(Translated by Google)
I have had good experiences with Straight teeth. The team is polite and accommodating. There was an issue with a few brackets after the initial installation and they quickly made an appointment to fix it without a hitch. We had a problem with one of the invoices and they adjusted it without much effort. This is a very busy practice and it can be easy for the client's needs to slip through the cracks, but they do their very best to give the necessary attention. I recommend Straight Teeth.
Beste Andrew, dank je wel voor je compliment! Hier doen we het voor! Groetjes, Team Rechtetanden
Deze Google-recensie is zonder tekst
Jammer dat mijn review elke keer word verwijderd, ik heb na duizenden euro’s betaald te hebben om ruimte te creëren voor implantaat te horen gekregen, dat ik de plan van deze ortho een zware fout is en dat ik nooit een beugel had moeten krijgen. Mijn tanden waren heel mooi en sterk, nu leef ik met een onder draadje en boven draadje voor niks en elke keer moet ik die lijmen en nu zelfs opnieuw er draden in laten zetten, moet nieuwe afdrukken maken en dat gaat me een paard honderd euro kosten. Ben paar duizend euro lichter, tijd en de reis erheen elke keer. Mevrouw bakker weigerde mij een oplossing te bieden en tot de van vandaag heb ik last van de geleden schade. Mevrouw bakker mocht u dit lezen ik vraag u tot een oplossing te komen anders ga ik een rechtszaak starten samen met andere gedupeerden. Groetjes Samira
(Translated by Google)
It's a pity that my review is deleted every time. After paying thousands of euros to create space for the implant, I was told that the plan for this ortho was a serious mistake and that I should never have gotten braces. My teeth were very beautiful and strong, now I live with a bottom wire and top wire for nothing and every time I have to glue them and now even have wires put in again, have to make new impressions and that will cost me a horse hundred euros . I save a few thousand euros in terms of time and the journey there every time. Mrs Bakker refused to offer me a solution and to this day I am still bothered by the damage suffered. Mrs Bakker, if you read this, I ask you to find a solution, otherwise I will start a lawsuit together with other victims. Greetings Samira
Beste Samira,
Heel fijn dat u bent langs gekomen voor een gesprek. Samen hebben we geconstateerd dat we niet de praktijk zijn die u in die tijd heeft behandeld. We wensen u veel succes bij de andere praktijk om de juiste oplossing te kunnen vinden. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we het graag. (en misschien kunt u de review aanpassen? ;-) )
Met vriendelijke groet,
Team Rechtetanden.nl
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Lang proces maar fijne ervaring en vriendelijk personeel.
(Translated by Google)
Long process but great experience and friendly staff.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima service en resultaat!
(Translated by Google)
Excellent service and results!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Top! Goede service!
(Translated by Google)
Top! Good service!
Beste Mark! Dank je wel voor je mooie compliment. Team Rechtetanden
Deze Google-recensie is zonder tekst
Als voormalige patiënt van Rechtetanden.nl voel ik me genoodzaakt om mijn ervaring te delen. Toen ik daar jaren geleden als kind behandeld werd, was mijn ervaring allesbehalve positief. De orthodontiste, mevrouw Bakker maakte herhaaldelijk gemene opmerkingen en vertoonde een schrijnend gebrek aan empathie. Haar gedrag maakte mijn orthodontische behandeling een pijnlijke en emotioneel belastende ervaring. Mijn ervaring als kind daar was zo traumatisch dat ik nu nog steeds last heb van de emotionele littekens. Ik raad deze praktijk ten zeerste af aan iedereen die op zoek is naar zorg met respect en medeleven. Breng alsjeblieft je kinderen ergens anders naartoe voor orthodontische zorg, waar ze met respect en medeleven worden behandeld.
(Translated by Google)
As a former patient of Rechteteren.nl, I feel compelled to share my experience. When I was treated there as a child years ago, my experience was anything but positive. The orthodontist, Mrs. Bakker, repeatedly made mean comments and showed a distressing lack of empathy. Her behavior made my orthodontic treatment a painful and emotionally taxing experience. My experience as a child there was so traumatic that I still suffer from the emotional scars today. I strongly recommend this practice to anyone seeking care with respect and compassion. Please take your children elsewhere for orthodontic care where they will be treated with respect and compassion.
Goede ervaring. Vriendelijk personeel en het gewenste resultaat behaald
(Translated by Google)
Good experience. Friendly staff and the desired result achieved
Dank je wel Bianca voor de mooie compliment. Team Rechtetanden
Altijd leuke mensen en ik ben heel blij met m'n rechte tanden in zo'n korte tijd
(Translated by Google)
Always nice people and I am very happy with my straight teeth in such a short time
Heel erg bedankt voor je review Roosmarijn! Fijn om te horen over je positieve ervaring in onze praktijk! Team Rechtetanden
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vandaag mijn traject afgerond; na 8 maanden Invisalign nu prachtig rechte tanden en ik ben zeer te spreken over het resultaat en de begeleiding gedurende het hele traject. Een tóp oplossing zo'n onzichtbare beugel en geen centje pijn gehad. Erg handig dat je vooraf een filmpje krijgt waarin precies van week tot week wordt gevisualiseerd wat de uiteindelijke stand van de tanden en kiezen zal zijn en het is precies zo mooi geworden als voorspeld. Dat de praktijk wordt verbouwd zorgde niet voor noemenswaardige overlast; de tijd die je gemiddeld in de wachtkamer moet doorbrengen is sowieso minimaal en je komt er niet om gezellig bij kaarslicht te dineren maar om je eigen gebit te renoveren. Dank aan Marieke Bakker en haar team! Van harte aanbevolen.
(Translated by Google)
Completed my journey today; After 8 months of Invisalign, I now have beautifully straight teeth and I am very pleased with the result and the guidance throughout the entire process. A great solution, invisible braces and no pain at all. Very useful that you receive a video in advance that visualizes exactly from week to week what the final position of the teeth and molars will be and it turned out exactly as beautiful as predicted. The fact that the practice is being renovated did not cause any significant inconvenience; the average time you have to spend in the waiting room is minimal anyway and you are not there to have a nice dinner by candlelight but to renovate your own teeth. Thanks to Marieke Bakker and her team! Highly recommended.
Bedankt Marijke voor je review. Super leuk om te horen hoe tevreden jij bent! Team Rechtetanden
Een orthodontist waar je echt niet wilt dat je kind onder behandeling is.
(Translated by Google)
An orthodontist where you really don't want your child to be treated.
Goede orthodontist, met personeel die weten waar ze het over hebben.
Jammer dat ze nu in een verbouwing zitten.
(Translated by Google)
Good orthodontist, with staff who know what they are talking about.
Too bad they are currently undergoing renovations.
Dank u wel voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw behandeling en met ons team. De verbouwing is binnenkort klaar. We doen ons best om tijdens de verbouwing zo min mogelijk overlast te bezorgen voor de patiënten. Team Rechtetanden
The practice was a was a wonderful place as long as the old doctor Bakker was there, as the daughter took the place it changed completely. Thanks good we had almost finished
Deze Google-recensie is zonder tekst
It hurts
Rechte tanden verdiend echt 5 sterren. Jaren geleden daar goed geholpen en geadviseerd voor mijzelf maar ook onze dochters. Geen lange wachttijden, vriendelijke en vakkundige medewerkers.
(Translated by Google)
Straight teeth really deserve 5 stars. Years ago I received good help and advice there for myself but also for our daughters. No long waiting times, friendly and professional employees.
Beste Annemarie! Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn en daarover ook nog een review hebben achtergelaten! Bedankt ervoor! Team Rechtetanden
In het verleden erg goed geholpen om mijn tanden recht te laten zetten (Orthodontist B.J. Njio). Enkele jaren later terug geweest om een nieuw spalkje te laten plaatsen. Er werd verteld dat er niet zomaar een nieuw spalkje geplaatst kon worden. Er moest opnieuw een consult plaatsvinden incl. het maken van een gebitsscan om te onderzoeken waarom het spalkje heeft losgelaten. Tijdens het consultgesprek kwam de aap uit de mouw. Er werd zonder te vragen geadviseerd om opnieuw een beugel te laten plaatsen, om kleine verschillen die zijn ontstaan, opnieuw recht te zetten. Toen ik dat advies afwees, merkte ik een teleurstelling bij de orthodontist. Uiteindelijk werd er gedaan waarvoor ik kwam, een nieuwe spalk geplaatst. Mijn inziens zijn de kosten onnodig opgedreven.
(Translated by Google)
Very helpful in the past to have my teeth straightened (Orthodontist B.J. Njio). Went back a few years later to have a new splint placed. It was said that a new splint could not simply be placed. A further consultation had to take place, including a dental scan to investigate why the splint had come loose. During the consultation conversation the monkey got out of hand. Without asking, it was advised to have braces placed again to correct minor differences that had arisen. When I rejected that advice, I noticed disappointment from the orthodontist. Ultimately, what I came for was done, a new splint was placed. In my opinion, costs have been unnecessarily increased.
Ik ben inmiddels zo goed als klaar met een Invisalign-traject via Rechtetanden. In het begin was ik een beetje huiverig vanwege de reviews hier, maar dat bleek niet nodig, vandaar dat ik toch ook maar even mijn eigen ervaring deel.
Vanaf het begin was er heldere en professionele communicatie, inclusief een verwachting van het kostenplaatje. De praktijk is in de regel snel te bereiken en gaat gericht te werk als je vragen hebt. De vrouwen die de controles uitvoeren zijn stuk voor stuk erg vriendelijk en kundig. En, ook niet onbelangrijk, ik ben erg blij met het resultaat! Geen enkele spijt van! :)
(Translated by Google)
I am now as good as finished with an Invisalign process via RechteDENTen. At first I was a little hesitant because of the reviews here, but that turned out not to be necessary, which is why I'm just sharing my own experience.
From the start there was clear and professional communication, including an expectation of the cost. The practice can generally be reached quickly and takes a targeted approach if you have any questions. The women who carry out the checks are all very friendly and knowledgeable. And, not unimportantly, I am very happy with the result! No regrets whatsoever! :)
Elke ortho zegt weer andere dingen. Totaal geen communicatie over patienten. Hierdoor ben ik heel lang terug moeten komen. Als ik bel, nemen ze niet op. Wel aardige medewerkers. De Ortho Harry is wel echt heel fijn. Bij hem zal ik eindelijk verbetering.
(Translated by Google)
Every ortho says different things. No communication about patients at all. Because of this I had to come back for a very long time. When I call, they don't answer. Nice employees. The Ortho Harry is really nice. With him I will finally improve.
Goede behandeling maar erg slecht bereikbaar. Ik wil een afspraak verzetten maar krijg ze niet te pakken.
(Translated by Google)
Good treatment but very difficult to reach. I want to reschedule an appointment but I can't get hold of it.
Behandeling met Invisalign verliep perfect. Ik heb nergens last van gehad. Mw.Bakker (orthodontist) en staff van rechte tanden zijn échte professionals. Ik heb verschillende assistentes gehad en een paar keer Mw.Bakker, kreeg altijd genoeg aandacht en perfecte behandeling. Zij luisteren goed naar je wensen en staan open voor alles, niets is te veel. Praktijk is om aan te raden aan al mijn vrienden en kennissen. Top behandeling en ervaring. Ik ben een ZEER tevreden klant met een million $ smile.
(Translated by Google)
Treatment with Invisalign went perfectly. I haven't had any problems. Mrs. Bakker (orthodontist) and the Straight Teeth staff are real professionals. I have had several assistants and a few times Mrs. Bakker, always received enough attention and perfect treatment. They listen carefully to your wishes and are open to everything, nothing is too much. In practice I recommend it to all my friends and acquaintances. Top treatment and experience. I am a VERY satisfied customer with a million $ smile.
Waardeloze praktijk. Nul patientgericht. Ik loop hier nu drie jaar voor een beugelbehandeling en ik kan iedereen aanbevelen. Om een andere praktijk te zoeken. Zeker mevrouw Bakker is onprofessioneel en echt op geld uit. Hele nare ervaring gehad.
(Translated by Google)
Worthless practice. Zero patient-oriented. I have been coming here for braces treatment for three years now and I can recommend it to everyone. To find another practice. Certainly Mrs. Bakker is unprofessional and really after money. Had a very bad experience.
Alleen een informatieaanvraag leidt al tot onaangekondige kosten! Ik kan keurig aantonen dat ik vooraf niet van de kosten op de hoogte was. Desondanks geen enkel inlevingsvermogen, begrip of tegemoetkoming. Vervolgens krijg ik ook nog een telefoontje waarbij gezegd wordt dat ik vooral heel naief ben en dat hun geen enkel verwijt valt te maken. Het gaat blijkbaar alleen maar om geld bij deze club.
(Translated by Google)
A request for information alone leads to unannounced costs! I can clearly demonstrate that I was not aware of the costs in advance. Nevertheless, no empathy, understanding or compensation whatsoever. Then I also receive a phone call saying that I am very naive and that they cannot be blamed at all. Apparently it's all about money at this club.
Een vriend van mij liep jaren bij deze praktijk en kreeg steeds meer last van pijn en een slechtere occlusie. Hij ging kapot van de pijn maar meneer Bakker bleef volhouden dat alles zo optimaal was. Hij weigerde een doorverwijzing naar anderen.
Veel pijn en ellende en jaren later is hij uiteindelijk naar een andere praktijk gegaan. Binnen weken was zijn pijn aanzienlijk verlicht en maanden later kon hij eindelijk weer een beetje normaler leven.
Bedrijfstechnisch goed georganiseerd maar de kwaliteit van de hulpverlening is beneden alle peil. Wat een kwakzalver.
Zeker geen aanrader.
(Translated by Google)
A friend of mine attended this practice for years and increasingly suffered from pain and worsening occlusion. He was devastated by the pain, but Mr. Bakker continued to insist that everything was so optimal. He refused a referral to others.
A lot of pain and misery and years later he eventually went to another practice. Within weeks his pain was significantly relieved and months later he was finally able to live a little more normally again.
Technically well organized, but the quality of assistance is below par. What a quack.
Definitely not recommended.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Netjes groot gebouw veel ruimtes hulp prima
(Translated by Google)
Neat large building, lots of rooms, great help
Kosten zeer onduidelijk zijn gewoon op je geld uit. 2 minuten in de stoel BAM 80 euro
(Translated by Google)
Costs very unclear are just after your money. 2 minutes in the chair BAM 80 euros
Deze Google-recensie is zonder tekst
Afspraak gemaakt , snel een afspraak kunnen maken, fijne ontvangst en goede duidelijke uitleg gekregen.
(Translated by Google)
Made an appointment, was able to make an appointment quickly, received a nice welcome and good clear explanation.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor uw review!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Waardeloos. Slechtste ortho uit omgeving Leiden. Zonder twijfel.
(Translated by Google)
Worthless. Worst ortho from the Leiden area. No doubt.
Beste Olivier S,
Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren bij ons! Wij kunnen je helaas niet terugvinden in ons patiënten bestand. Ik wil graag met je in contact komen om het probleem te bespreken en op te lossen. Je mag je contact gegevens mailen naar backoffice@rechtetanden.nl dan neem ik z.s.m. contact met je op.
Mvg,
Lisa
Assistent-manager bij Rechtetanden.nl
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Niet erg transparant. Onduidelijk hoe lang behandelingen duren en wat het 'traject' oplevert en war het kost. Rekenen Covid toeslag.
(Translated by Google)
Not very transparent. It is unclear how long treatments last and what the 'process' yields and what it costs. Charge a Covid surcharge.
Geachte meneer Vijverberg,
Het spijt ons dat u deze ervaring heeft opgedaan. Wij hebben ons protocol en agenda al lang geleden aangepast zodat alle stappen van een behandeltraject duidelijk zijn voordat iemand met het traject begint. Wij bieden de mogelijkheid aan alle patiënten om voor een tweede afspraak te komen waarbij een van onze ervaren assistentes alle stappen van het hele behandelplan (die al eerder via email naar de patiënt is verstuurd) kan uitleggen, alle vragen kan beantwoorden en ook het financiële deel bespreekt. Dit is een extra afspraak tussen het 1e consult en het starten van het traject.
Covid toeslag is berekend en opgenomen in de verrichtingen door de overheid. Deze toeslag komt niet door de praktijk.
Wij zouden graag uw advies horen waar wij ons nog kunnen verbeteren waardoor het behandelplan en het hele traject nog beter uitgelegd kan worden.
Met vriendelijke groet,
Rita Sardi
Praktijkmanager
Vijf jaar geleden een beugelbehandeling gehad en moest nu terug omdat de nachtbeugel niet meer paste (na een operatie waarbij ik de beugel een tijdje niet in mocht). Erg goed geholpen door Marieke: ze gaf eerlijk advies en nam uitgebreid de tijd voor me.
(Translated by Google)
I had braces treatment five years ago and now had to go back because the night brace no longer fit (after an operation in which I was not allowed to wear the brace for a while). Marieke helped me very well: she gave honest advice and took plenty of time for me.
Slechte service, onaardig personeel,
(Translated by Google)
Bad service, unkind staff,
Beste Alexander,
Dank je wel voor jouw reactie. Het spijt ons erg dat je onze praktijk en service als slecht hebt ervaren. De orthodontisten en kaakchirurgen doen hun best om de beste zorg te bieden. Het traject is tussentijd in jouw geval aangepast en wij hebben jou gratis service aangeboden. Voor langere termijn!
Daarom willen wij heel graag weten wat wij voor jou nog meer hadden kunnen betekenen en waarmee wij jou wel tevreden hadden kunnen maken. Want jouw resultaat is fantastisch geworden! Helaas zagen we dat je afgelopen donderdag ook niet op je controle bent geweest. Wij adviseren je dan ook om snel een afspraak te maken en dan kunnen we een en ander bespreken.
In afwachting naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Rita Sardi
Praktijk manager
De praktijk is vooral efficiënt ingericht. Open controlekamers en veel personeel voor een goede doorstroom van periodieke controles en behandelingen. Daar is op zich niets mis mee, maar wel als het ten koste gaat van de persoonlijke aandacht die je soms vraagt, zoals even extra kijken naar een tand waar je beugel net niet lekker zit of een vraag beantwoorden over je elastiekjes. De orthodontisten die er werken zijn volgens mij wel prima opgeleid (vandaar de tweede ster), want als je lang genoeg blijft zitten en door blijft vragen (totdat het ongemakkelijk wordt) dan kunnen ze je goed antwoord geven. Ze komen daarna wel in de knoei met hun planning, dus niet te vaak doen.
Dan zit er ook nog twee man personeel aan de balie. Deze mensen hebben als taak om alle binnenkomende vragen in de inbox naar de prullenbak te slepen en om je wekelijks een reminder te sturen dat je nog geen nieuwe afspraak hebt gepland. Facturen krijg ik overigens altijd netjes op tijd, vaak zit die al in me mail als ik thuis kom na de controle en ik woon op slechts 6 minuten fietsen. Daarbij heeft de praktijk ook goed geïnvesteerd in een telefooncentrale, die zorgt dat de eerstwachtende minimaal 5 minuten een prettige kiestoon krijgt tijdens lunchpauzes (9:30u, 10:05u, 11:40u, 14:10u, 16:55u). De receptioniste die dan misschien opneemt geeft je altijd attent een update over dat je nog geen nieuwe afspraak hebt staan.
Ik maak er nu een beetje een grapje van, maar eigenlijk moet deze praktijk gewoon opgedoekt worden.
(Translated by Google)
The practice is mainly organized efficiently. Open control rooms and plenty of staff for a good flow of periodic checks and treatments. There is nothing wrong with that in itself, but there is if it is at the expense of the personal attention you sometimes ask for, such as taking a closer look at a tooth where your braces are not fitting comfortably or answering a question about your elastics. I think the orthodontists who work there are well trained (hence the second star), because if you sit long enough and keep asking questions (until it becomes uncomfortable) they can give you a good answer. They will then have problems with their planning, so don't do it too often.
There are also two staff at the counter. These people's job is to drag all incoming questions in the inbox to the trash and to send you a weekly reminder that you have not yet scheduled a new appointment. I always receive invoices on time, they are often already in my email when I get home after the inspection and I live just a 6-minute bike ride away. The practice has also invested heavily in a telephone exchange, which ensures that the first person on call receives a pleasant dial tone for at least 5 minutes during lunch breaks (9:30 am, 10:05 am, 11:40 am, 2:10 pm, 4:55 pm). The receptionist who may answer will always give you a thoughtful update that you do not have a new appointment yet.
I'm joking now, but actually this practice should be stopped.
Ontzettend slecht service en bejegening. Ik raad het iedereen af.
(Translated by Google)
Extremely poor service and treatment. I don't recommend it to everyone.
Echt een super praktijk ! Ruime openingstijden en kon er snel terecht. Ook erg vriendelijke medewerker. Ik zou ze zeker aan raden ook aan mijn omgeving.
(Translated by Google)
A really great practice! Long opening hours and quick access. Also very friendly employee. I would definitely recommend them to those around me.
Toen ortho Nijo nog leefde was het een superpraktijk. Mijn oudste uitstekend behandeld, 2 andere kinderen wel nagekeken, maar hij vond t niet nodig, behalve als ze zelf wilden voor ‘het mooie’. Vonden ze niet nodig, prima. Geen aansmeren.
Nu zit mijn jongste er. Vreselijk. Slechte service, duurt nu al 2 jaar. Weinig verbetering te zien, maar dat is ook niet zo vreemd, want ze hebben weinig tijd. Vorige week weer geweest, volgende afspraak kan niet eerder dan 10 januari!! Dat is over 2 maanden!
(Translated by Google)
When ortho Nijo was still alive it was a super practice. My eldest was treated excellently, 2 other children were checked, but he did not think it was necessary, unless they wanted it for 'the nice'. If they didn't think it was necessary, fine. No smearing.
Now my youngest is there. Horrible. Bad service, has been going on for 2 years now. Little improvement can be seen, but that is not surprising, because they have little time. Went again last week, next appointment cannot be earlier than January 10!! That's in 2 months!
Geachte mevrouw Boelhouwer,
Dank u wel voor uw reactie. Wij vinden het heel vervelend als een patiënt niet tevreden is over de gang van zaken in onze praktijk. Juist daarom is het belangrijk om alles te kunnen bespreken: uw wensen, of opmerkingen.
Ik wil u graag verzoeken om contact met ons op te nemen en een afspraak in te plannen bij de orthodontist. Wij horen uw mening graag. Daarvan leren wij en zo kunnen wij ons verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Rita Sardi
Praktijkmanager
Deze Google-recensie is zonder tekst
Als je in zee gaat met deze organisatie kijk er niet van op als ze je oplichten! Zoals meerdere hier roepen het is een arrogante ortho die enkel op geld uit is!!! En als ze je ziet en je vraagt er wat dan kijkt ze zo eng met haar enge ogen:( net een kikker! Want ja waarom wil je mij zien? Ik ben harstikke druk nou mevrouw was gewoon rustig haar ding aan het doen ze was alles behalve druk schaam je mevrouw bakker!!!
(Translated by Google)
If you do business with this organization, don't be surprised if they scam you! As several say here, it is an arrogant ortho who is only after money!!! And when she sees you and you ask what, she looks so scary with her scary eyes: (just like a frog! Because yes, why do you want to see me? I'm very busy, now the lady was just quietly doing her thing, she was everything except busy, shame on you Mrs Baker!!!
Slechte praktijk! Orthodontisten zie je nooit. Komen alleen als je er om vraagt! Communicatie zeer slecht. Zakkenvullers en arrogant! Spijt dat we voor deze praktijk hebben gekozen!
(Translated by Google)
Bad practice! You never see orthodontists. Only come if you ask for it! Communication very poor. Pickpockets and arrogant! We regret choosing this practice!
Beste Maiko,
Wat vervelend uw ervaring. Wij willen graag elke patiënt de beste service geven en wij staan open voor alle meningen en opmerkingen. Wij zouden het fijn vinden als u contact met ons opneemt.
Met vriendelijke groet,
Rita Sardi
Praktijkmanager
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mooi gebit gekregen, maar koste eel erg veel moeite. Eerst hadden we een slotjes beugel geprobeerd. De brackets waren verkeerd aangebracht, waardoor ik mijn kaak niet kon sluiten. Hiermee naar de orthodontiste gegaan en ze vertelde me dat dit kwam door mijn eetstoornis van 3 jaar geleden. Dat mijn kaak verkrampt. Dat is echter niet het geval. Ben hier licht van geschrokken, want het is not done om een eetstoornis de schuld te geven van een fout die deze praktijk heeft gemaakt. Verder wel een mooi gebit gekregen, maar slechte service.
(Translated by Google)
Got beautiful teeth, but it took a lot of effort. First we tried a clasp brace. The brackets were placed incorrectly, so I could not close my jaw. I went to the orthodontist about this and she told me that this was due to my eating disorder from 3 years ago. That my jaw cramps. However, that is not the case. I am slightly shocked by this, because it is not done to blame an eating disorder for a mistake this practice has made. Furthermore, I received nice teeth, but poor service.
Ik wil iedereen waarschuwen voor deze praktijk het zijn oplichters! Mijn familie leden die er behandeld zijn alle niet tevreden en als ze vragen hebben worden ze niet eens tewoord gestaan want ja de buit is toch al binnen! Kortom een hele slechte praktijk en de mensen zijn zo arrogant zelfs 1 ster is teveel!
(Translated by Google)
I want to warn everyone about this practice, they are scammers! My family members who were treated there are all not satisfied and if they have questions they are not even answered because the loot has already been received anyway! In short, a very bad practice and the people are so arrogant, even 1 star is too much!
Ben hier niet behandeld maar de telefoon wordt niet opgenomen en e-mails worden niet beantwoord, dan maar naar een andere praktijk.
(Translated by Google)
I have not been treated here, but the phone is not answered and emails are not answered, so I went to another practice.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele fijne mensen en een compleet onzichtbare beugel die je uit kan doen als je wilt eten. Geen slotjes op je tanden en dus ook geen etensresten tussen je tanden de je moet weghalen. Super.
(Translated by Google)
Very nice people and completely invisible braces that you can take off when you want to eat. No locks on your teeth and therefore no food remains between your teeth that you have to remove. Super.
Zeer kundig en effectief
(Translated by Google)
Very skilled and effective
Vakkundig, snel, kan het aanraden.
(Translated by Google)
Professional, fast, can recommend.