Van Leeuwen Tandartsen - centrum voor mondzorg en implantologie Leiden
Openingstijden
-
maandag8:00 - 18:00
-
dinsdag8:00 - 18:00
-
woensdag8:00 - 18:00
-
donderdag8:00 - 18:00
-
vrijdag8:00 - 18:00
-
zaterdag8:30 - 18:00
Onze missie
Onze missie is het verlenen van kwalitatief hoogwaardige mondzorg in een prettige professionele omgeving. Persoonlijk, vakkundig, transparant en betrouwbaar.
Niet alleen algemene tandheelkunde
U kunt terecht voor alle gewone tandheelkundige behandelingen, maar zeker óók voor implantologie, mondhygiëne-behandelingen en meer specialistische behandelingen zoals recessiebedekkingen en endodontische micro-chirurgie (apexresecties).
Mensen die een drempel hebben om naar de tandarts te gaan, zijn bij ons aan het goede adres. Wij hebben hier veel ervaring mee. Om die reden heeft de praktijk in 2018 als een van de eerste in Nederland het keurmerk De Lieve Tandarts ontvangen. Naast onze tandartsen staan onze mondhygiënisten van maandag tot en met zaterdag voor u klaar om uw gebit stralend schoon en gezond te houden. Oók de jongsten onder ons kunnen bij onze mondhygiënisten terecht voor instructie, informatie en gebitsreiniging.
Op loopafstand van het Centraal Station
De praktijk is makkelijk bereikbaar en gesitueerd tussen het centraal station en het centrum van Leiden (beiden op loopafstand) schuin tegenover molen ‘de Valk’. Parkeren kunt u in de Lammermarkt parkeergarage en de Dirk parkeergarage aan de Langegracht.
Nieuwe patiënten zijn van harte welkom.
Inschrijven kan via deze website of telefonisch .
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Mondhygiënist met voedingsadvies
- Vroege afspraak mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
- Spoed
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Doet het goed. Leuke professionele mondhygiënist. Is de eerste die zegt het allemaal handmatig te doen i.v.m. terugtrekkend tandvlees en vullingen.
Fijne tandarts. Goede mondzorg. Ik ben er tevreden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Altijd de beste service.
Ik heb nooit zin om naar de mondhygiënist te gaan omdat het toch altijd een ongebaam bezoek wordt met pijn. Dat was bij Hafsah Ahmad heel anders. Ze stelt je heel erg op gemak en je merkt aan iedere beweging dat ze exact weet wat ze aan het doen is.
Verschillende stappen ondergaan om het gebit volledig gereinigd te hebben zonder ook maar een beetje pijn te voelen. Ben meteen overgestapt van mijn vorige mondhygiënistnaar van Leeuwen.
Iedereen die een vertrouwde mondhygiënist zoekt met veel ervaring raad ik aan om naar Hafsah te gaan. Ik ben van den haag afgereids en er was een wachttijd. Maar dit was het waard.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer professioneel, duidelijk en efficiënt. Vriendelijk en betrouwbaar.
ik loop voor €1200 nog voor aap met mijn gebit slecht advies super slecht ik ben dan ook heel boos
Geachte heer Delfos,
Het spijt mij oprecht dat u boos bent.
Zoals ik u zojuist telefonisch heb uitgelegd is de behandeling die wij eind vorig jaar in december zijn gestart en waarvoor u eind vorig jaar zelf hebt gekozen nooit afgerond. U heeft begin februari uw vervolg-afspraken geannuleerd, bent niet meer bij ons op de praktijk geweest en u heeft geen contact meer met ons opgenomen. U heeft aangegeven -nadat ik u heb aangeboden de behandeling weer op te pakken- liever een andere tandarts te gaan zoeken. Ik hoop voor u dat u een passende tandarts zult vinden die de door u gewenste behandeling tot uw tevredenheid kan afronden.
Ik wens u het allerbeste voor de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Fred van Leeuwen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
High quality dental care. Good communication by email, phone, sms and onsite. I always walk out the door with a big and beautiful smile cause thay take care of teeth and mind.
Prima behandeling met uitstekende uitleg. Zeer klantvriendelijke benadering.
Prima service !!
Mondhygiëniste Anita stemde haar behandeling heel goed af op mijn problematiek en vragen. Rustig, ervaren, vriendelijk en professioneel.
Echt een top tandarts en hele fijne assistentes aan de telefoon!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke mensen, goede service en duidelijke verbeterpunten die ik mee heb gekregen.
Altijd goed verzorgd en werkend op de minuut. Goede communicatie naar cliënten als de afgesproken tijden niet kunnen worden gehaald. Hoge kwalitatieve mondzorg. Ben zo blij dat ik deze praktijk heb gevonden.
Zeer verantwoordelijk en aardige personeel... vooral Zamira Lekaj.🌹👍
Inmiddels een paar jaar bij deze tandarts en het bevalt ons prima. Oké, het blijft de tandarts en zal nooit ons favoriete gezinsuitje worden, maar er is aandacht voor een persoonlijke aanpak en er wordt vakkundig werk geleverd. Zeker na wat mindere ervaringen bij andere tandartsen hebben we nu het gevoel weer een goed onderhouden gebit te hebben.
I’ve had only great experiences so far, I’m glad to have found such a gem close to home!
Uitstekende en vriendelijke tandarts die zijn werk erg zorgvuldig uitvoert, uitgebreid toelicht hoe de behandeling moet worden gedaan, met een inschatting van de kosten. De wijze waarop de tandarts kiezen met ernstige manco's kan restaureren is fantastisch, je zou haast zeggen beter dan nieuw. Ik kan deze tandarts aanraden voor mensen die hun gebit in goede conditie willen houden of brengen.
Slecht tandarts onbeschoft en draait alleen om geld ik heb een afspraak gemaakt voor mondhygiëne toen ik bij de afspraak kwam moest ik 300 euro betalen omdat ik een jaar niet bij hem geweest
Als antwoord op uw reactie
Nee Ik heb een afspraak gemaakt voor 20min en aangezien uw medewerkers geen nederlands taal kunnen spreken maken ze alleen vacatures van 149 euro
U hebt verplicht me om 300 euro te betalen en anders moest ik weg naar ëen ander kom niet hier verhaal omdraaien
Geachte heer/mevrouw,
Wanneer u van mening bent dat u een onjuiste of onterechte nota heeft ontvangen, dan kunt u bij Infomedics (die onze nota’s verzorgt) aangeven dat u het niet eens bent met de betreffende nota. Vervolgens zal de Infomedics hiervan melding maken naar ons toe. Wij zullen dan bekijken of er sprake is van een fout of vergissing van onze kant en besluiten of wij wel of niet akkoord gaan met uw reclamering.
Indien wij besluiten de nota niet aan te passen of te laten vervallen kunt u -wanneer u nog steeds van mening bent dat het om een onjuiste of onterechte declaratie gaat- gebruik maken van de klachtenregeling van de KNMT.
De link naar deze klachtenregeling kunt u vinden op onze website (kopje ‘De Praktijk’-‘klachten’ en vervolgens ‘klachtenregeling’).
Via deze klachtenregeling kunt u vervolgens een klacht indienen.
Daarnaast kunt u via deze instantie ook uitleg en toelichting krijgen betreffende de Nederlandse tarieven en richtlijnen die voor alle tandartsen in Nederland gelden.
Met vriendelijke groet,
Het team van VLT.
Ik werd vriendelijk ontvangen en behandeld. Wat mij opviel was dat de behandeling minder zorgvuldig was dan ik gewend ben van andere mondhygiënisten in de praktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Polecam
Goede zorg, professionele behandeling, eerlijke prijzen, goed advies. Tevreden met deze tandartsen praktijk
Considerate and compassionate, yet decisive and firm, just like any treating hand should be. Very much assuring and competent!
Deze Google-recensie is zonder tekst
The whole experience was very pleasant. The doctor was very friendly and eager to explain everything in detail as well as listened to my opinion and my concerns. The facilities look nice and clean and the equipment is modern.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Tandarts is bekwaam er zeer vriendelijk. Ook assistente is vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je direct op je gemak..
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very kind and professional!
I removed a wisdom tooth here, had some cares and a cleaning.
I can say that everything was perfect, the dentist explained to me every care before doing it and he was so delicate that I neither felt the needle of the anesthetic. After the removal I followed the suggestions given by the dentist and I had absolutely no pain.
Regarding the cleaning, the hygienist was really delicate and extremely precise, she was fast also and she gave me some useful advice on how to take care of my specific dental situation.
Heel tevreden!
Ze legt alles goed uit en ik had deze keer geen napijn.
Vriendelijk en behulpzaam personeel!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goed geholpen, stuk van vulling eraf, kon gauw terecht
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige behandeling gehad.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very friendly and put me at ease which is almost impossible at any dentistry for me. Very efficient.
Goede en adequate behandeling!
Mondhygiëniste was erg vriendelijk en legde goed uit wat er ging gebeuren. Al jaren bij deze praktijk en zowel de tandarts als mondhygiënistes zijn erg goed in hun vak.
Deze Google-recensie is zonder tekst
I've mostly met Hygienist Arslan and Doctor Van Leeuwen. I received excellent treatment. Overall I found a kind and professional team. Recommended!!
Ik wordt altijd kundig en vriendelijk behandeld en benaderd zowel door de tandarts, de mondhygiënist als de assistenten die daar werken. Kortom zeer tevreden
Very friendly atmosphere, I was well informed about treatment
Fijne praktijk en erg betrokken medewerkers onder de professionele leiding van tandarts van leeuwen. 👍
Deskundig advies gekregen en bovendien ook uiterst vriendelijk behandeld tijdens de diverse behandelingen. Zeer content!
Goede tandarts. Goede mondhygiënisten.
Visited the Dentist for intake, but never knew that my teeth will be controlled the same day. it was a great experience and the bills i received after the first visitation was handy. I recommend that if u are around Leiden central u check them out. A trial will convince u.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke behulpzame behandeling.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik werd afgelopen week geholpen door een goede en kundige mondhygieniste. Een die de moeite nam om in mijn historie te kijken en snel en pijnloos te werk ging.
Goed geholpen, fijne sfeer en aardig personeel!
Worst cleaning session ever
(by the looks of the reply this company is not even able to trace the consultations clients have) in 30min of cleaning session you spend more time hearing the guy explaining how to use cleaning tools at home than actually spending 30min taking good care of your mouth.
Dear Mr. Freire,
You did not show up for your appointment with the oral hygienist at our practice (16-03-22).
Therefore I wonder how you can state that you have experienced (as you stated) “your worst cleaning session ever”……
Geachte heer Freire,
U bent helemaal niet op uw afspraak verschenen voor uw gebitsreiniging op onze praktijk (16-03-2022).
Het verwonderd mij daarom dat u zegt uw slechtste gebitsreiniging ooit te hebben ervaren binnen onze praktijk…..
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Uitstekende behandeling.Geen minpunten.
Ik was 32 jaar niet naar een tandarts geweest. Eind 2019 naar tandarts van Leeuwen gegaan. Heeft mij uitstekend geholpen, ik ben niet meer bang.
Prettige mondhygiëniste, ze legt alles goed uit. Is vriendelijk , erg fijn.
Behandeling was uitstekend in alle opzichten! Hoop op Hafsah bij mijn vervolgafspraak!
Deze Google-recensie is zonder tekst
I had a really bad experience. They scammed me. I went there for cleaning but they did not do any cleaning and charged me 200 euro for the first visit and said that I have to become their patient first. I said I only need cleaning, but they said it's not possible. So they charged me 200 euro just for a 10 minute talk.
My friend also warned me not to go there because they charged him more than 1800 euro for cleaning and while cleaning, they asked him to pay extra if he wants to do the complete cleaning, whereas in the beginning, they said that he will pay only 120 euro for cleaning.
UPDATE: I am giving this update because I got a reply from the dentist.
It was indeed about 200 euro for nothing. I have the bill that I can provide. Why would I give wrong information about the dentist? The assistant of the dentist forced me to become their patient and if I would have refused, I still would have to pay for the appointment. Once you make an appointment and go there, you DO have to pay, even if you say you don't want their treatment. The assistant was not professional at all and she had no knowledge as well. She ''diagnosed'' my disease after she knew from me that I had that in the past.
Thanks for the tip. I will definitely ask my friend to go to the lawyer.
I would repeat again that in the middle of the treatment for my friend, the dentist asked him to pay extra if he want to complete the treatment, so before, they told him a smaller amount, but in the middle of the treatment, they raised their charges, and my friend had no choice but to agree.
Dear miss Jam,
What you tell here is not right at all.
You had an appointment of 30(!) minutes for an intake with a first check-up by one of our Dentists. You were not billed 200€, but for the intake (as you subscribed with us as a new patient), the first check-up and three X-rays you were billed 98,75€.
As explained to you when you made the appointment, we are a dental practice. We have oral hygienists indeed, but before you can get an appointment with one of our hygienists, you have to have an appointment with one of our dentists for an intake-consultation where the dentist also does the check-up. For a thorough and professional check-up the dentist also needs to have the information given by X-rays. We always ask the permission before we make X-rays with our patients and we never make X-rays without your consent.
Before you can make an appointment with one of our hygienists, the dentist has to check wether there are no more serious gum-problems like periodontitis (gum-inflammation with bone-loss) or other problems like for example fistula or pockets by peri-apical infections.
This all has to be diagnosed before we can offer you a professional dental cleaning. A cleaning without a check-up by one of our dentists before this cleaning would not have been a professional approach from our side!
In the Netherlands we have guidelines that we have to follow and that’s why you have been explained when you made the appointment for the intake that before you can make an appointment with one of our hygienists that you first need to have an intake-consultation with a check-up with one of our dentists.
You could have decided not to make this appointment and look for another (oral-hygiëne) practice, but you didn’t.
It’s a shame you write this review and tell things that are just not true!
The story about your friend is absolutely absurd. If this actually had happened, he should (and certainly would) have filed a complaint towards us about it. This never has happened.
The easiest way to file a complaint is to contact our office manager by phone. If something went wrong, she can sort it out for you and rectify it if necessary. You can also contact our Officemanager by email.
Our practice has been around for almost 25 years (of which the first 13 years in Leiderdorp) and has a good reputation. We value our good reputation and have no interest whatsoever in charging our customers incorrect declarations.
In the Netherlands, the reimbursements for dental services are the same for all dentists and are recorded in the Universal Dental Rates (UPT codes). You can find and view this list of rates on our website.
If you cannot find a solution in consultation with our office manager, you can contact the TIP (Dentist Information Point) and if this also does not lead to a satisfactory result, you can still submit a complaint to the complaints procedure of our professional association (KNMT). ).
All information about the TIP and the complaints procedure of the KNMT can be found on our website. This also applies to the information regarding our practice (registration, intake and first check, etc.).
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele prettige en deskundige mondhygiëniste. Nam ruim de tijd om uitleg te geven en stelde me op mijn gemak. Goede tips ook gekregen hoe nog beter te poetsen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Excellent practice
Deze Google-recensie is zonder tekst
Spoed afspraak, ik kon snel terecht, 2u later en uitstekend ontvamgen door de receptioniste die met humor en aandacht mee dacht.
Snelle en prima behandeling!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele fijne praktijk, goede uitleg en goede zorg
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dental treatment has been satisfying in Van Leeuwen Tandartsen. Thank you for good work.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een uitstekende praktijk met zeer deskundig personeel.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat jammer dat u niet tevreden bent!
Kunt u aangeven wat hiervan de reden is?
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk en professioneel
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige tandarts en mondhygienist
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Na een jaar last te hebben gekregen van mijn kies en nalatigheid van mijn oude tandarts ging ik op zoek naar een nieuwe,ik kwam per toeval langs bij tandarts van leeuwen en ik was vrij laat met mij in schrijven maar desalniettemin mocht ik toch snel nog even 10 minuutjes voor sluitingstijd langskomen,fred van leeuwen heeft toen een foto gemaakt van mijn ontstoken kies en vertelde mij dat ik ondanks dat ik nog niet ingeschreven was hij mij de dag erna zou behandelen,in eerste instabtie was ik een beetje teleurgesteld maar toch blij dat ik de volgende dag kon komen! Ze hebben mijn toen verdoofd toen mijn kies eruit getrokken en dit heb ik totaal niet gevoeld! De tandarts en de assisstente zijn zeer kundig en de recptioniste is een super lieve vrouw! Ik ben heel erg blij
Namens mij een dank aan de hele praktijk dat ik nu eindelijk voor mijn gevoel een goede tandarts heb gevonden! 5 sterren dikke aanrader
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fred van Leeuwen is een kundige en prettige tandarts, die mij altijd uitstekend heeft geholpen. Ook het team van mondhygienisten werkt zorgvuldig, waardoor het altijd comfortabel blijft.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke ontvangst, op tijd geholpen, goede instructies door mondhygiëniste.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hafsah heeft het héél zorgvuldig gedaan. Alles goed doorgesproken en vervolgens pijnloos alles schoongemaakt, ik zou zeggen een dikke 10!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik word altijd uitstekend geholpen door de tandarts en mondhygiënist! Alle medewerkers zijn zeer professioneel. Ik ben vaak erg zenuwachtig voorafgaand aan de behandeling. Dan is het zo fijn om een warm welkom te krijgen! De assistentes zijn geduldig en weten me altijd gerust te stellen. Hasfah is echt de beste mondhygiënist, zo lief. Ze gaat heel precies te werk en geeft me goede tips. Ik hoef nagenoeg nooit te wachten in de wachtkamer en een afspraak verplaatsen is geen probleem. Echt een TOP tandarts, dankjewel Fred, Hafsah en collega’s!
Schoon, hygiënisch, lieve mensen en een goede behandeling. Top!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dr Hafsah Ahmad was very thorough, excellent work.
Ahe was very helpful as well when I asked her for advice regarding the care I should take for my teeth and the products I should use.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel fijne omgeving, ze luisteren goed naar je, overleggen alles, zijn erg transparant over de kosten. Communicatie is netjes, altijd goed bereikbaar.
MW. J. (JOEY) CHAN . Mondhygieniste..ze is de beste.Legt alles goed en rustig uit daarnaast is het pijnloos echt fijn geholpen zou iedereen aan bevelen grt.l .budun.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mevrouw Roorda is zeer professioneel en vaardig. Uitstekende tandarts!
Een warm welkom en geduldige aanpak. Maria neemt de tijd om vragen te beantwoorden en laat je op je gemak voelen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer aardig personeel. Altijd heel professioneel en duidelijk in de communicatie. Ik hoef nooit te lang te wachten en word altijd goed geholpen.
Fijne tandarts! Mevrouw Roorda is vriendelijk en open voor vragen en discussie over behandelmogelijkheden. Duidelijk bekwaam in haar vakgebied met kennis van zaken, maar is ook niet bang om toe te geven wanneer ze iets niet zeker weet (vragen die specifiek meer met orthodontie te maken hebben bijvoorbeeld) en het dan uit te delegeren. Deze transparantie en eerlijkheid schept bij mij vertrouwen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
De mondhygiëniste is altijd erg vriendelijk en kundig. Ze stelt je op gemak en verteld wat ze gaat doen, dit vind ik altijd erg prettig. Daarnaast geeft ze altijd tips hoe je thuis je gebit goed kunt onderhouden. Ik ben erg tevreden!
Na een lange en pijnlijke zoektocht heb ik Van Leeuwen Tandartsen gevonden. Ik ben zeer tevreden over de goede, professionele zorg en adviezen, die zowel door de tandartsen als ook door de mondhygiënisten worden gegeven.
Wat mij ook opvalt is de geweldige en geduldige aandacht en training die de assistentes/stagiairs/trainees/tandartsen in opleiding krijgen. Ik merk dat er veel wordt geïnvesteerd in bijscholing en training in o.a. nieuwe technieken, waardoor de behandelingen in de loop der jaren nog vlotter verlopen dan ze al waren en de pijnbestrijding ook effectiever en minder belastend is geworden.
Wat mij betreft worden mijn 5 sterren terecht toegekend.
Great service! Nice clean modern dental practice. I moved out of Leiden but still coming here to have my dental checks :)
Ik vind de bezoeken bij deze tandarts altijd erg soepel en vriendelijk verlopen. Ze nemen de tijd om alles goed uit te leggen en goede tips te geven. Waar misschien wat meer rekening mee gehouden kan worden, is dat - zeker nu - sommige mensen wat in de kosten moeten besparen. Dus een nieuwe elektrische tandenborstel of extra betaalde uitlegtijd hebben dan wat minder prioriteit en zijn wat duur. Verder altijd fijne bezoeken.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat een verschrikkelijke tandarts. Toen ik naar Leiden verhuisde heb ik voor deze tandarts gekozen, omdat hij dichtbij mij huis was. De tandarts daar is een man die niet eens de moeite neemt om je naam te leren. Iedere keer gebruikte hij onze doopnamen en iedere keer moesten we hem verbeteren. Ineens moest ik naar de mondhygiënist voor een uur. Hier hoefde ik voorheen nooit naartoe. Daarna moest ik ieder halfjaar en minimaal 30 minuten, maar er was geen verschil in mijn gebit.
De assistentes lijken wel gehersenspoeld en zeggen niks of op een zeer onvriendelijke toon. Nadat de tandarts in kindertaal ging uitleggen hoe mijn vriendin haar tanden moest poetsen zijn we weggegaan. Dat was de beste beslissing ooit, want bij mijn nieuwe tandarts (hamelink in Leiden) werden we aardig behandeld en bleken we helemaal geen dramatisch slechte tanden te hebben. Ik hoef niet ieder half jaar voor dik 90 euro naar de mondhygiënist en hij noemt ons bij onze naam.
Het enige wat deze man wil is veel geld verdienen.
Dentist Dr. Winter is very good. She always asks me before she uses anaesthetic or the like. And tells me what she's doing as she does it. She's friendly and knowledgeable. Never pushing for any work that may not be necessary at the time. Highly recommend her!!
The Dental Hygienist (his name leaves me) is a bit rough with my dentition. Although it get's the job done I suppose, I haven't had such an intense cleaning in my life.
Only real complaint I have is that the practice never warns me when an appointment will pass my insurance... I've had to pay out two invoices by now because of this. It's never an exorbitant amount, about 30e at most. But it's still unusual. Although I know I can always check my insurance, which I have once by convenient timing. I had to call them back to reschedule my appointment into the new year. How and ever, I've always been familiar with my dentist practice informing me of these matters. Despite what country I've been living in (as a foreigner), a practice considering the clients insurance has been normal behaviour everywhere. Even in my previous practice here in NL. Especially considering most dental services are scheduled with regards to the health benefits.. hence why I specifically pay extra for "additional dental insurance" every year.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik schrijf niet snel een slechte review maar nu wil ik toch mijn ervaring delen.
Persoonlijk ga ik door een hele zware periode waardoor ik 3 afspraken gemist heb, daarnaast ben ik heel bang voor de tandarts. Ik heb vannacht niet geslapen door de pijn van mijn verstandskies en had eindelijk de moed verzameld om de tandarts te bellen.
Ik vertel aan de telefoon dat ik last heb van mijn verstandskies en vraag of ik mag langskomen. Er word gezegd dat het moet worden overlegd omdat ik 3 keer niet ben geweest (?????)
Ze belt mij terug en zegt dat ik eerst maar die rekening van 30 euro moet betalen en dán mag ik langskomen. Ik wist niet dat die rekening openstond. Hoe kan je daar überhaupt over beginnen als iemand écht hulp nodig heeft? Ik voel me totaal niet serieus genomen en alsof het alleen om het geld gaat
Hele nare ervaring en hoef hier nooit meer te komen
Geachte mevrouw, beste Nynke,
Om te beginnen vind ik het erg spijtig voor u, dat u destijds door een zware periode bent gegaan.
Echter, wanneer onze patiënten afspraken missen zonder deze af te zeggen, dan brengen wij de gereserveerde tijd ( voor een deel ) in rekening. Altijd proberen wij deze mensen te bereiken om te informeren waarom zij hun afspraak gemist hebben. Soms zijn zij de afspraak vergeten en kunnen ze alsnog langskomen. Soms zijn er andere dringende omstandigheden waarom zij hun afspraak niet hebben kunnen nakomen. In uw geval gaat het om 3 opeenvolgende gemiste afspraken. Blijkbaar hebben wij u na het missen van deze afspraken niet kunnen bereiken en heeft u van uw kant ook geen poging ondernomen om contact met ons op te nemen. Wanneer u dat wel zou hebben gedaan, had u ons kunnen informeren betreffende uw privé omstandigheden. Dit is helaas niet gebeurd en daarom waren wij dan ook niet van uw privé omstandigheden op de hoogte. Daarnaast zijn er nota's onbetaald gebleven. Dit is de reden waarom wij - op het moment dat u belde - u hebben verteld dat er nog een nota openstond als gevolg van de 3 niet nagekomen afspraken en u hebben verzocht deze nota te voldoen wanneer u voor uw klacht bij ons langs zou komen.
In het geval dat u zelf contact met ons zou hebben opgenomen na het missen van uw afspraken of voor ons bereikbaar was geweest, dan hadden wij u niet hoeven aan te spreken op de door u niet nagekomen afspraken en de hiermee verband houdende openstaande nota's.
Wij vinden het bijzonder jammer dat het een en ander als zodanig is verlopen.
met vriendelijk groet,
Fred van Leeuwen
I went to this practice to remove a bridge (done in another practice), remove a tooth, and replace all with 2 implants. The first appointment for a plan with Livia I've been visited and no plan was delivered (but the plan was charged anyway). Then doctor Fred took then it in charge and he did the plan (paying the second time for it). The plan consisted of many other treatment, and only at the end the 2 implants that I requested. Anyway I decided to do all the fillings and other treatment that the doctor Fred said to do even because there was no other way to do with him (very rude personality and not taking care about patient opinion). After 6 months of treatment and more than 1000 euro spent for treatment that i didn't request, I've been said that he couldn't place the 2 implant because i have acute paradontitis. I decided to go in 2 other practices (one in the Netherlands and one in Italy), and both of them said that I don't have and I will never have paradontitis. Final result: I spent 6 months, many appointments, and more than 1500 euro for treatments not requested. At the end I decided to go to an other practice and now I have my 2 implants.
Not reccomended at all, unfair, unethical, rude, and not professional!
This is the worst practice I have ever been too I had to wait more than 40 minutes in the waiting room my wife was kept waiting for 1h 10min one afternoon my son was also kept for one hour waiting...we were expected to sit there and accept the shabby service.. i was late on two occasions the second time Van Leeuwen sat with three members of his staff and talked down to me about how I was late again he talked even louder when he realized the patients in the waiting room were now fucussed on me being berated...I pointed out that I and my family had spent hours waiting on him...he then told me.." if you feel like that then go find another practice"
I had three appointments at this practice and in that time i received no treatment at all...it became quite obvious he was out to milk the insurance system as best he could...it am now reporting him to Famed because he issued an invoice for €70 when the actual cost is €42....how many times has he got away with it?
Super slechte communicatie, kennismaking in rekening gebracht, niet leuk als je dochter (student) voor het eerst dat zelf gaat doen. Telefonisch en via email geen antwoord! Geen aanrader dus!!
Ik baal enorm van hoe mijn procedure is gegaan met tandarts van Leeuwen. Op zijn verzoek heb ik toen mijn beugel eruit mocht alleen de nachtbeugel genomen en geen spalkje laten plaatsen, vanwege het opbouwen van mijn hoektanden. Het was vanaf moment één duidelijk dat ik beide hoektanden graag iets meer op snijtanden wilde laten lijken, omdat deze direct naast mijn voortanden staan aangezien ik zelf mijn snijtanden mis. Het proces bij de tandarts verliep totaal niet vlot en ik heb ergens het idee dat hij gewoon niet achter het plan stond, wat het erg lastig maakte. Uiteindelijk had ik een afspraak voor het opbouwen van mijn hoektanden staan, maar heeft hij het totaal niet gedaan volgens hoe we in het begin besproken hadden. Volgens mij liep hij die dag ook uit qua tijd en ik was ik daar de dupe van. Hij was namelijk 15-20 minuten te laat voor mijn afspraak, het ging allemaal heel snel en gehaast, en er werd eigenlijk totaal niet besproken wat nou de bedoeling was (ik baal achteraf dat ik dat niet nogmaals vooraf herhaald heb, maar ik ging ervan uit dat hij wel wist wat hij deed). Na het opbouwen van één hoektand zei hij ineens al klaar te zijn, dus ik gaf aan dat hij niet had gedaan wat we afgesproken hadden en dat ik niet tevreden was met het resultaat. Daarop gaf hij als antwoord geen tijd meer te hebben en gaf hij ook nog eens de schuld aan mij, dat ik niet duidelijk genoeg gecommuniceerd had. Het lijkt me toch dat je tijd overhoudt om te checken of de patiënt tevreden is en dat er eventueel nog iets aangepast kan worden? Ik heb in ieder geval mijn ongenoegen geuit, waarop hij ook een beetje geïrriteerd reageerde, en heb hem vervolgens gezegd dat hij mij niet meer hoeft te verwachten in zijn praktijk. En vervolgens heb ik wel een dikke rekening toegestuurd gekregen..
Very good service. Needed an emergency extraction. Rang on Friday, had the operation on Saturday. Everything was very professional and efficient. Would recommend.
Een fijne praktijk met deskundige tandartsen. De tandarts geeft veel informatie over de behandelingen, dit geeft een goed en gerust beeld van wat je kan verwachten.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Personeel is bijzonder vriendelijk en zowel voor, tijdens en na de behandeling begaan met het welzijn van de patiënt. Klein voorbeeldje: Een tandarts die vooraf aangeeft met welk teken er tijdens de behandeling een pauze ingelast kan worden.
Ze werken zorgvuldig, en bezorgen geen onprettig gevoel. Geen last van onnodige behandelingen of aanbevelingen.
Een bonuspuntje is de combinatie van e-mail en sms notificaties.
Slechte service! Betalen voor inschrijven van en controle voor je naam, adres etc voor 75 euro! en dan ben je nog niet eens behandeld. Ik moest blij zijn dat ik in zijn praktijk aangenomen werd. Sorry?! Vervolgens medische gegevens kwijt bij terug zenden naar andere tandarts...
Controle van basis gegevens moet gratis zijn en door tandartsassistente, niet door tandarts en hiervoor zo'n hoge rekening!
Beste mevrouw Nellen,
Dank voor uw feedback!
Wat betreft de kosten voor de intake, moet er toch echt sprake zijn van een misverstand.
De kosten voor een intake gesprek bedroeg in 2014 standaard 21,29 Euro. Dit bedrag is destijds bij u in rekening gebracht. Het is niet duidelijk waarom u de indruk hebt, dat hiervoor 75 Euro is berekend. Dit is niet het geval.
Daarnaast vermeldt u in uw review dat er tijdens het intake gesprek alleen een controle zou zijn uitgevoerd van uw naam, adres, etc.
Zoals vermeldt op onze website, wordt er naast het controleren van de NAW-gegevens een medische anamnese bij u afgenomen, de algemene staat van uw gebit onderzocht en de conditie van uw tandvlees beoordeeld.
Aan de hand van deze informatie bepaalt de tandarts hoe lang deze uit zal trekken voor het eerste onderzoek. De duur van dit onderzoek kan variëren tussen 20 minuten en anderhalf uur.
Wij leveren maatwerk en willen iedereen een passend behandelplan aanbieden.
De kosten betreffende het eerste onderzoek (en het daaraan verbonden behandelplan en bijbehorende begroting), kunnen daarom variëren tussen de 55 en 225 Euro.
Waarom u de indruk heeft dat uw medische gegevens kwijt zouden zijn is voor ons onduidelijk.
Deze gegevens kunnen wij terugvinden conform de geldende wet- en regelgeving (die voorschrijft dat wij verplicht zijn patiëntgegevens minimaal 20 jaar te bewaren). Mocht u willen dat wij uw gegevens alsnog / wederom aan u doen toekomen, dan vernemen we dit graag!
Met vriendelijke groet,
De assistente van VLT
Very bad service .. they just want to take money from you😒
Worst service ever, Just want to suck as much money as they can.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ontzettend goede tandarts. Prachtig pand, mooi aangekleed en zeer vriendelijke man!
Goede hulp en zeer behulpzaam!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele mooie praktijk op een toplocatie. Ruime openingstijden, goede tandarts en behulpzaam personeel!
Toptandarts!
Praktijk tot in de puntjes verzorgd. Gepassioneerde vakman met superoog voor details, daar heeft de patiënt geen loupe voor nodig om daar achter te komen.
Uitstekende tandarts. Prachtige apparatuur en mooie praktijk. Tandarts houdt duidelijk van zijn vak. Absolute aanrader.
Wat een geweldige praktijk met zeer deskundige professionals! Ik raad iedereen aan die zoekende is naar een tandarts of mond hygienist een afspraak te maken bij Van Leeuwen Tandartsen.
Altijd erg tevreden over het werk dat Fred verricht! Professioneel en efficient, altijd bereid om mee te denken.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Slecht ervaring. Er is twee keer (bij mij en bij mijn man) meer tijd gefactureerd dan wat de factuele tijd van het bezoek was. Wij hebben ook twijfels of de mondhygiene goed wordt uitgevoerd. Onze tanden zijn wat achteruit gegaan sinds wij dit mondhygienist bezoeken. Ik zal het niet aanraden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geldwolf deze man, voor elke scheet moet je betalen, zelfs ook als je hem niet laat... ;-)
Na 2 bezoekjes had ik het al door...Beter gauw ergens anders kijken!
Geachte heer Veeren,
Wanneer u uw afspraak bij ons niet nakomt en wij de gereserveerde tijd niet kunnen opvullen, dan brengen wij de gereserveerde tijd inderdaad in rekening. Vervolgens is het natuurlijk mogelijk ervoor te kiezen deze nota niet te betalen en een andere tandarts te zoeken...