Lassus Tandartsen Lelystad
Middendreef 273, 8233GT Lelystad
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
zondag9:00 - 16:00
-
maandag8:00 - 21:30
-
dinsdag8:00 - 21:30
-
woensdag8:00 - 21:30
-
donderdag8:00 - 21:30
-
vrijdag8:00 - 17:30
-
zaterdag9:00 - 16:00
Lassus Tandartsen Lelystad is een moderne tandheelkundige praktijk met een heel team aan specialisten. Samen met u zetten we ons in voor een mooi en goed functionerend gebit. Het behouden van een goede mondgezondheid is ons dagelijkse doel. Het vormt de basis van onze tandheelkundige behandelingen.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakchirugie
Team
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Paginering
De arts die mijn vrouw geholpen heeft was zeer vriendelijk en kundig.
(Translated by Google)
The doctor who helped my wife was very friendly and knowledgeable.
Ik ben sinds kort bij Lassus Tandartsen Lelystad. Wat ik tot nu toe heb ervaren (controle, doorverwijzing kaakchirurg, gebitsreiniging en gaatjes vullen) alles heel positief. Zowel intake als behandeling.
(Translated by Google)
I recently joined Lassus Dentists Lelystad. What I have experienced so far (check-up, referral to dental surgeon, dental cleaning and filling cavities) has all been very positive. Both intake and treatment.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede ervaringen met mondhygiënisten. Ook goed dat je 's avonds en in het weekend terecht kan.
(Translated by Google)
Good experiences with dental hygienists. It's also good that you can go in the evenings and on weekends.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Kroon van mijn moeder is verschrikkelijk slecht gezet. Het proces duurde allereerst ontzettend lang voor wat er uit is gekomen: een klein tandje in de vorm van een dikke klont. Kauwen kan ze niet meer normaal, het ziet er níét uit, en telkens bij het aangeven dat het gewoon niet mooi eruitziet en een dikke bobbel is, hebben ze een excuus zoals “het kan makkelijker afbreken als we het dunner maken”.
Ik ben zelfs bereid een foto toe te voegen, de resultaten zijn werkelijkwaar om te janken. De materialen zijn er maar de expertise op het gebied van composiet vullingen, het vormen ervan en die van kronen is er totaal niet.
(Translated by Google)
My mother's crown is terribly badly set. First of all, the process took a very long time for what came out: a small tooth in the form of a thick lump. They can no longer chew normally, it doesn't look right, and every time they say that it just doesn't look nice and is a big lump, they have an excuse such as "it can break off easier if we make it thinner".
I'm even willing to add a photo, the results are truly shocking. The materials are there, but the expertise in the field of composite fillings, their shaping and that of crowns is not there at all.
Beste m s, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de behandeling van uw moeder. Wij komen graag met u in contact om te kijken naar een oplossing. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met onze praktijkmanager op te nemen via lelystad@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede eerste indruk gekregen van de praktijk. De dames bij de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. Het intake-gesprek bij de tandarts verliep goed, en ik kreeg hele duidelijke uitleg over een behandelplan. Ik kende de tandarts van een vorige praktijk en weet dat hij deskundig, vriendelijk en rustig is, en je helemaal op je gemak weet te stellen. Meteen na het intake-gesprek kon ik terecht bij de mondhygiëniste, en ook zij was bekwaam en erg vriendelijk. De praktijk heeft een mooie ruime wachtruimte en er zijn goede parkeerplaatsen.
(Translated by Google)
Got a good first impression of the practice. The ladies at reception are friendly and helpful. The intake interview at the dentist went well, and I received a very clear explanation of a treatment plan. I knew the dentist from a previous practice and know that he is knowledgeable, friendly and calm, and knows how to put you completely at ease. Immediately after the intake interview I was able to see the dental hygienist, and she was also skilled and very friendly. The practice has a nice spacious waiting area and there are good parking spaces.
Goede tandartspraktijk vriendelijk personeel, wordt daar altijd goed geholpen door de tandarts en mondhygiënisten
(Translated by Google)
Good dental practice, friendly staff, always well assisted by the dentist and dental hygienists
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Sylvie Bosboom, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er nog ruimte voor verbetering. Onze praktijkmanager neemt contact met u op om dit persoonlijk met u te bespreken.
Heb hier een fijne tandarts en mondhygiënist erg vriendelijk en werken correct dus echt een aanrader wat mij betreft.
(Translated by Google)
I have a great dentist and dental hygienist here who are very friendly and work correctly, so I highly recommend them.
Goede ervaringen met zowel tandarts als mondhygiëniste. Wat ik wel slecht vond is dat de ruimtes waar de mondhygiëniste werken erg gehorig zijn. Ik kon tijdens mijn behandeling de conversatie tussen de tandarts of mondhygiëniste in de ruimte naast ons woordelijk volgen. Dat is niet goed voor de privacy van patiënten.
(Translated by Google)
Good experiences with both dentist and dental hygienist. What I did find bad is that the rooms where the dental hygienist works are very noisy. During my treatment, I could follow the conversation between the dentist or dental hygienist in the room next to us verbatim. That is not good for patient privacy.
Ik ben al 3 jaar patiënt en dit is mijn 3e tandarts. onlangs had mondhygiëniste ook een drama. ze heeft een deel van de tanden gedaan en de rest achtergelaten. De openingstijden zijn een pluspunt
(Translated by Google)
I have been a patient for 3 years and this is my 3rd dentist. Recently the dental hygienist also had a tragedy. she did some of the teeth and left the rest. The opening hours are a plus
Beste Artur, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk. Onze praktijkmanager neemt contact met u op om dit persoonlijk met u te bespreken en te kijken naar een oplossing. Ook zullen wij in samenspraak met u zorgen dat u bij een vaste behandelaar terechtkomt. Onze excuses dat dit niet eerder is gelukt.
De beste tandarts die ik tot nu toe heb gehad in alle jaren, dank je wel Pouria.
(Translated by Google)
The best dentist I have had in all the years so far, thank you Pouria.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne praktijk met aandacht voor de patiënt.
(Translated by Google)
Nice practice with attention to the patient.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik heb diverse malen aangegeven om geen mails meer te ontvangen met herinneringen. Krijg constant alsnog herinneringen dat ik een afspraak heb en dat ik een review moet schrijven. Wil mij uitschrijven maar kan niet. Wordt er gek van.
(Translated by Google)
I have indicated several times that I will no longer receive emails with reminders. I constantly get reminders that I have an appointment and that I have to write a review. I want to unsubscribe but can't. It drives me crazy.
Beste Jeroen Reens, wat vervelend om te lezen dat het niet lukt u uit te schrijven voor de mails. Onze praktijkmanager neemt contact met u op om dit persoonlijk met u te bespreken en voor u op te lossen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel erg goed ontvangen en geholpen.
(Translated by Google)
Very well received and helped.
Deze Google-recensie is zonder tekst
wonderful attitude everything there Happens very quickly ❤️
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
je kunt voor alles onder 1 dak terecht binnen ruime openingstijden. wel ligt er erg dik bovenop dat alles een verdienmodel is bij deze praktijk. Weinig persoonlijke benadering of aandacht. Alles moet snel.
(Translated by Google)
you can get everything under one roof within extended opening hours. It is very clear that everything is a revenue model at this practice. Little personal approach or attention. Everything has to be done quickly.
Beste Jane de Jonge, dank voor het schrijven van uw review. Vervelend om te lezen dat u het idee heeft dat er te weinig persoonlijke aandacht is. Wij komen graag met u in contact om dit met u te bespreken en te horen hoe wij ons kunnen verbeteren. Onze praktijkmanager neemt contact met u op.
Prima controle
(Translated by Google)
Excellent control
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Claudia De Gouveia-Macedo, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er nog ruimte voor verbetering. Onze praktijkmanager neemt contact met u op om dit persoonlijk met u te bespreken.
Zeer tevreden met de behandeling
(Translated by Google)
Very satisfied with the treatment
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige ontvangst en daarna snel behandeling. Handig, dat bij de mondhygiënist de tandarts langskomt voor de controle
(Translated by Google)
Pleasant reception and then quick treatment. It is useful that the dentist comes to the dental hygienist for a check-up
Bij de mondhygiëniste geweest en heel goed behandeld. Naderhand ook goede en duidelijk advies gegeven. Ik ben er erg blij mee.
(Translated by Google)
Went to the dental hygienist and was treated very well. Good and clear advice was also given afterwards. I am very happy with it.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben nieuw hier maar netjes behandeld en redelijk op tijd. Even behandeling in oktober afwachten
(Translated by Google)
I'm new here, but I was treated nicely and on time. Just wait for treatment in October
Friendly and professional as usual
Nog nooit naar een mondhygiëniste gegaan, maar nu moest het. Ze was heel vriendelijk, legde alles uit - incl de reden waarom het nu wel moet - en was voorzichtig.
Dan door naar de tandarts, wat ook prettig was, geen haast en alles uitleggen.
Kortom: zag er tegenop, maar alles met aandacht en compassie.
(Translated by Google)
Never went to a dental hygienist before, but now I had to. She was very friendly, explained everything - including the reason why it had to be done now - and was careful.
Then on to the dentist, which was also nice, no rush and everything explained.
In short: I was dreading it, but everything with attention and compassion.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne tandarts praktijk vriendelijk en kundig personeel wat er werkt. Ik belde van de week om mijn afspraak te verzetten voor de mondhygiëniste en kon gelijk de volgende dag terecht omdat er iemand had afgezegd. Er werd met mee mee gedacht.
(Translated by Google)
Nice dental practice, friendly and knowledgeable staff. I called this week to reschedule my appointment for the dental hygienist and was able to go the next day because someone had canceled. It was taken into consideration.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goed ontvangen! Goede uitleg gegeven aan de hand van foto's die gemaakt zijn.
(Translated by Google)
Well received! Good explanation given based on photos that were taken.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede tandartsenpraktijk. Zowel overdag, 's avonds als in het weekend te plannen.
(Translated by Google)
Good dental practice. Can be planned during the day, evenings and weekends.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik was al 10 jaar niet geweest. Vreselijk bang voor de tandarts. Ze hebben gerust gesteld en alles duidelijk aangegeven
Het is mij meegevallen
(Translated by Google)
I hadn't been in 10 years. Terribly afraid of the dentist. They reassured and clearly stated everything
It wasn't too bad for me
Zeer tevreden over lassus tandartsen lelystad. Duidelijk uitleg over de eventuele werkzaamheden en de gemaakte afspraak krijg je van te voren een herinnering van. De afgesproken tijd is over het algemeen zeer nauwkeurig op vorige keer na liep het erg uit.
(Translated by Google)
Very satisfied with Lassus dentists Lelystad. You will receive a clear explanation of any work and the appointment made in advance. The agreed time is generally very accurate, except last time it was very late.
Deze Google-recensie is zonder tekst
I am visiting Lassus 4 years ago. Very professional and always a good experience both by dr. Staubach and the sweet lady doing the hygiene. They do everything to make you feel safe and painless.
If you grown up in Eastern Europe, you know how frightening is to see a dentist. It is built in our mind that nothing can go right 😀 Go to Lassus to change your mind forever 🥰 Not much things is better than a healthy, happy potato trap 😀
Vriendelijk personeel, makkelijk om afspraken te maken en leverd goed werk. Ik ben meer dan tevreden!
(Translated by Google)
Friendly staff, easy to make appointments and does good work. I am more than satisfied!
terrible service.!!!! They never apologize when canceling or rescheduling an appointment. But they do not warn about changes with personnel. For example, I waited 6 months for my appointment, which they simply canceled in two hours. They said that my doctor got sick. But when I arrived a few days later, I found out that my doctor has not been working for them for two months. There was also a situation where my child was taken in by an intern from the university who does not know how to communicate with children.
Dear Марина Скочко, we are very sorry to read you are nog satisfied with our service. We like to get in touch with you to dicuss this with you in person and find out what happend. Unfortunately we can't find you under this name in our system. Could you be so kind to contact us via lelystad@lassus.nl? This will be very much appriciated by us.
Heel tevreden met deze praktijk en met name over mijn eigen tandarts. Ik ben sinds jongs af aan als de dood voor de tandarts maar de tandarts die ik nu heb heeft de angst helemaal weggenomen
(Translated by Google)
Very satisfied with this practice and especially with my own dentist. I have been terrified of the dentist since I was young, but the dentist I have now has completely taken away my fear
Ontsteking opgelopen door mondhygiënist
(Translated by Google)
Inflammation contracted by a dental hygienist
Beste Bea Kurren, wat vervelend om te lezen dat u last heeft van een ontsteking. Hopelijk is deze inmiddels weggetrokken/verholpen. Wij komen alsnog graag met u in contact om dit persoonlijk met u te bespreken. Onder deze naam kunnen wij u helaas niet vinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Top Top Top, goed geholpen en goed advies!!
(Translated by Google)
Top Top Top, good help and good advice!!
My experience was really nice, I had to wait around 2 weeks for the appointment but when I arrive the place is comfortable and nice, there is a Dentist Canan who can speak a lot of language, totally recommend to be her patient
Altijd heel bang geweest voor de tandarts maar hier is dat een heel stuk minder geworden. Ik heb een hele lieve en kundige tandarts en mondhygiëniste. Ook het personeel bij de balie is altijd vrolijk en in voor een praatje. Heel blij met jullie.
(Translated by Google)
I have always been very afraid of the dentist, but here that has become a lot less. I have a very sweet and knowledgeable dentist and dental hygienist. The staff at the counter is also always cheerful and up for a chat. Very happy with you.
Beste mevrouw Schönfeldt-Bax, hartelijk dank voor deze waardevolle review. We vinden het fantastisch om te lezen dat uw angst voor de tandarts al een heel stuk minder is geworden dankzij ons hele team. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in de praktijk en in de tussentijd zullen wij uw review delen met het team.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijn om ook in het weekend naar de tandarts of mondhygiëniste te kunnen gaan
(Translated by Google)
It's nice to be able to go to the dentist or dental hygienist even at the weekend
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste T Fennema, vanwege uw beoordeling komen wij graag in contact om te praten over uw ervaring. Onder deze naam kunnen wij u niet vinden in ons systeem. Wilt u contact opnemen met onze floormanager Sandra via lelystad@lassus.nl? Met uw waardevolle feedback kunnen wij onze zorg verbeteren en eventueel kijken naar een gezamenlijke oplossing. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Er staat op de website dat je met spoed altijd terecht kan. Nu dat is niet waar! Moet gewoon 4 dagen wachten. Dus daarom mijn besluit dat ik bij deze tandarts wegga! Ja waren al veel spoed werd er gezegd. Maar dan 4 dagen wachten? Kortom met spoed kan je hier niet terecht!
(Translated by Google)
The website states that you can always contact us urgently. Now that's not true! Just have to wait 4 days. So that's why I decided to leave this dentist! Yes, it was said that there was already a lot of urgency. But then wait 4 days? In short, you cannot come here urgently!
Beste Kitty Reinold, het spijt ons te lezen dat u niet direct bij ons terecht kon voor een spoedafspraak en u onze praktijk heeft verlaten. Onze floormanager neemt contact met u op om dit persoonlijk met u te bespreken. Uw feedback zullen we meenemen om ons te blijven verbeteren. Wij hopen dat uw spoedklacht inmiddels is verholpen.
Zowel onze tandarts Nadine als onze mondhygiëniste Azemina en al hun collega's zijn vriendelijk en staan altijd voor je klaar. GEWELDIG! Nooit meer iets anders.
(Translated by Google)
Both our dentist Nadine and our dental hygienist Azemina and all their colleagues are friendly and always there for you. AWESOME! Never anything else again.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede sfeer, afspraken duidelijken ben erg blij dat ik bij deze tandarts/mondhygenist ben.
(Translated by Google)
Good atmosphere, clear appointments and I am very happy to be with this dentist/dental hygenist.
Ben nog helemaal niet geweest! 🤷♀️ De afspraak is door de praktijk zelf afgezegd. Er is mij verzocht een nieuwe afspraak te maken.🙄
(Translated by Google)
I haven't been there yet! 🤷♀️ The appointment was canceled by the practice itself. I have been asked to make a new appointment.🙄
Beste Helen, wat vervelend om te lezen dat uw afspraak door ons is afgezegd. Wij begrijpen dat dit geen goede eerste indruk is. Onder deze naam kunnen wij u helaas niet vinden in ons systeem en inzien waarom de afspraak is geannuleerd. Uiteraard maken wij graag een nieuwe afspraak met u, om u alsnog te kunnen voorzien van de best mogelijke zorg in onze moderne praktijk en onze eerste indruk te verbeteren. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl of via 0320 33 15 60 mocht u dat nog niet hebben gedaan? Wij verwelkomen u graag op onze praktijk.
I did not appreciate that they charged me over 500 euro for a cleaning procedure without my prior consent.
My previous experiences going to the dentist in the Netherlands was that after the first consultation either the dentist or reception will confirm the cost.
Here the dentist sent me a budget to my email that I needed to sign and return, little I knew that the dental hygienist also needed to send me one PRIOR the service but I never received one.
From my side I had a budget signed, I dont speak Dutch so for me it was clear that the cost was what they asked me to signed, I also have a dental insurance that I thought will cover any extras...
2 months going in and out I added al the invoices and saw the cost, over 1000 euros, my insurance paid 500 so the rest was up to me to pay....
I complained, their solution was to look for a loan as they could not help me. I paid in full their invoice, BEWARE they dont follow their on processes making their cost unclear and big bills to pay at the end of the treatment.
I would had gone back to see the spanish dentist as he is a really good professional but this lack of transparency put me off.
Dear Vanesa Koopman, we are very sorry to read that you're not satisfied with our communication regarding the costs. Unfortunately we can't find you under this name in our system. Could you be so kind to contact our floormanager Sandra via lelystad@lassus.nl so we can look in to it (again), look for a solution if possible and improve our selves so this won't happend again?
I have been a patient at this clinic for several years and always made an appointment with the same specialist. This time I had to wait 25 minutes for my appointment. The dental hygiene itself was done efficiently, but the assistant who performed it was rough. She did not ask how I was feeling or if I was comfortable, and they poked and pulled without any consideration. Before that, I was quite satisfied with her, but this time it seems that due to the delay in the schedule, she carried out everything very unpleasantly, without considering the patient. After the appointment, they charged me for twice the amount of time I actually spent there, probably including the waiting time. It's a shame that the quality deteriorated. I no longer have a desire to go there.
Dear Natalia Reed, we are sorry to read that you're not satisfied with your experience at our practice. We want you to feel comfortable at Lassus Tandartsen, the practice manager knows about this and will contact you to discuss this with you to look for a salution en take your feedback for in the future.
Alles onder 1 dak!
Ook in het weekend open!
Tja, daar hangt n prijs aan....
(Translated by Google)
Everything under 1 roof!
Also open on weekends!
Well, there's a price for that....
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Veel wisselingen en zeer jonge tandartsen. Service is goed, maar ervaring is ver te zoeken.
(Translated by Google)
Many changes and very young dentists. Service is good, but experience is hard to find.
Beste Jeroen Hörst, het spijt ons om te lezen dat u niet tevreden bent over onze tandartsen binnen de praktijk, de praktijkmanager zal telefonisch contact met u opnemen om dit persoonlijk bespreekbaar met u te maken. Er zal meer uitleg over gegeven worden en gekeken worden naar een oplossing, ook zullen we uw feedback meenemen in de toekomst zodat uw volgende afspraken bij Lassus Tandartsen meer naar uw wens gaan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zoveel reviews te hebben gelezen merk ik dat ik precies allemaal meemaakt. Heb je pijn moet je paar weken wachten. Afspraken worden geannuleerd omdat tandarts ineens niet kunnen ik zit hier nog geen 2 jaar maar 2 keer afspraken geannuleerd door hun zelfs. Vorig jaar omdat de tandarts gewoon er niet is en dit jaar omdat ik niet zijn client ben kan hij geen kroon voor mijn doen en ze annuleren paar uurtjes van te voren ik heb hele dag vrij genomen van werk ik om ik in Amersfoort werk. 😂. Gebit reinigen moet je 3 tot 5 keer komen dat is normaal zeggen ze terwijl elders max 2 afspraken meestal vragen ze wil je liever in 1 keer kan ook maar hier 3 tot 5 keer terug komen is normaal alsof alle klanten niet hoeven te werken. Ik krijg een boette van 50 euro omdat rekening van 0.49 cent is niet betaal terwijl ik nooit factuur heb gezien. Gebeld naar medics afdeling zeggen ze dat ik 3 herinneringen heb gehad blijkbaar hebben ze naar oude adres gestuurd ik boos naar tandarts kliniek waarom nog steeds oude adres ik heb mijn mijn nieuwe adres toch al gegeven hier bij de balie,Ze gingen checken en ja ze hebben gewoon mijn goede adres maar waarom niet doorgegeven aan medics afdeling van factuur? Gaat ze liegen nee hoor ik heb je adres net gecheck vandaar dat ik je goede adres weet. Je moet zelfs door geven aan onze partner medics zeggen ze dan. Als zo is had dan eerder gezegd. En in 1 minuten tijd checken alsof ze voor de overheid werken. Ze denken dat ik dom ben. Tandarts adres kunnen checken. Lijk Wel FBI😂😂😂 ik heb geluk dat ik andere kliniek nog niet uit heb laten schrijven. deze kliniek raad ik echt niet aan. Ik rij liever verder maar wel goede service. 4 minuten te laat gaan ze moeilijk doen terwijl je elke keer minimaal 10 moet wachten.
(Translated by Google)
After reading so many reviews, I notice that I experience exactly them all. If you have pain, you will have to wait a few weeks. Appointments are canceled because the dentist suddenly cannot, I have been here less than 2 years, but appointments have even been canceled twice by them. Last year because the dentist is simply not there and this year because I am not his client he cannot do a crown for me and they cancel a few hours in advance. I took the whole day off from work because I work in Amersfoort. 😂. You have to clean your teeth 3 to 5 times, that is normal, they say, while elsewhere they usually ask for a maximum of 2 appointments, they would rather do it in 1 time, but coming back here 3 to 5 times is normal, as if all customers do not have to work. I am being fined 50 euros because the bill for 0.49 cents has not been paid even though I have never seen the invoice. Called the medical department, they say that I have had 3 reminders, apparently they sent to the old address, I angrily went to the dentist clinic, why still the old address, I have already given my new address here at the counter, they checked and yes they have just my right address but why not pass it on to the medics billing department? Is she going to lie, no, I just checked your address, which is why I know your correct address. You even have to pass it on to our partner medics, they say. If so, I should have said it earlier. And check in 1 minute as if they work for the government. They think I'm stupid. Can check dentist's address. Corpse Well FBI😂😂😂 I'm lucky that I haven't had another clinic deregistered yet. I really do not recommend this clinic. I'd rather drive further but I want good service. 4 minutes late makes them difficult, while you have to wait at least 10 each time.
Beste Giang Nguyen, wat vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij onze praktijk. Onze welgemeende excuses hiervoor. We willen graag met u in contact komen om dit persoonlijk met u te bespreken en te kijken naar een oplossing, we kunnen u niet terugvinden in onze data onder de naam ''Giang Nguyen'' zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met de praktijk via 0320 33 15 60 of via lelystad@lassus.nl? De praktijkmanager is hiervan op de hoogte. Dit wordt zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Prem, wat vervelend dat u niet tevreden bent met onze praktijk, graag zouden we met u in contact willen komen om persoonlijk met u te bespreken waarom u niet tevreden bent. Zodat we kunnen kijken naar een oplossing en uw feedback kunnen meenemen om ons te verbeteren.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super geduldige tandartsen maar vooral een hele goede tandtechnicus (erik)
(Translated by Google)
Super patient dentists but above all a very good dental technician (Erik)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
goede behandeling en patentvriendelijkheid van het personeel
(Translated by Google)
good treatment and patent friendliness of the staff
Deze Google-recensie is zonder tekst
Kreeg vervangende tandarts ook echt superlief en goed geholpen
(Translated by Google)
The replacement dentist was also really nice and helpful
Deze Google-recensie is zonder tekst
Kan niet beter , alles is top
Heel vriendelijk service en beste behandeling
(Translated by Google)
Couldn't be better, everything is great
Very friendly service and best treatment
Deze Google-recensie is zonder tekst
Canan Ozturk is een hele vriendelijke en professionele tandarts die mij met spoed kon ontvangen. Ik heb alle vertrouwen in haar.
(Translated by Google)
Canan Ozturk is a very friendly and professional dentist who was able to see me urgently. I have every confidence in her.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer goede tandarts praktijk. Altijd vriendelijk geholpen en zelfs op de avonden en in het weekend te bereiken.
(Translated by Google)
Very good dental practice. Always friendly help and available even in the evenings and on weekends.
Deze Google-recensie is zonder tekst
The Best dentist's office in Lelystad. I had severe toothache. I was treated the same day.
Especially thanks to the young dentist intern for an amazing care. Wish you a lot of success in future work.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
The receptionist is very friendly. I made an appointment with the hope that their work would also be good
Vriendelijke goede tandarts. De assistente's van de bali zijn niet altijd vriendelijk en niet kindvriendelijk. Ook worden afspraken vaak lastminute afgebeld en verplaatst.
(Translated by Google)
Friendly good dentist. The assistants at the counter are not always friendly and not child-friendly. Appointments are also often canceled and moved at the last minute.
Beste Sjoukje Brandenburgh, allereerst fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw tandarts. Natuurlijk minder fijn om te lezen dat u niet tevreden bent met onze receptionisten en u het idee heeft dat uw afspraken vaak last minute worden verplaatst. Dit is uiteraard niet onze bedoeling, onze welgemeende excuses. Onze floormanager neemt contact met u op om dit persoonlijk met u te bespreken.
Un service tres nul de la prise en charge , et du soutien du patient, dejai pour une simple concultation il faut venir trois fois ou plus, pour quelle raison ?
Aussi sur le service chiruguie les assistants de l’aceuil sont totalemement pas informées par la situation du patient,
dans le bloc de la chiriguie dentaire le medecin menleve deux dents sans climance ou pitié , malgré que je crié de la douleur , mais aucun soutient moral apendant et apres , comme ci que je ne suis pas un etre humain, aussi et dapres une intervention cgirugical , lassistante doit accompagnant le patient , au moins jusqu a la salle d’aceuil , mais ils m’ont totalement m’ignorée.
Beste Houda Abdeddaim, het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over onze praktijk en het niet duidelijk was waarom u 3 afspraken had. Onze floormanager neemt contact met u op om dit persoonlijk met u te bespreken. Ook vinden wij het vervelend te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij de kaakchirurg. Dit is uiteraard niet de service die u mag verwachten. Wij hebben de klacht naar de kliniek doorgestuurd.
Arrogante balie medewerkers afspraak maken duurt 3 weken voordat je kan langskomen verschrikkelijk!! Tandarts behandeld patiënt ongeïnteresseerd vooral bij de kinderen helemaal niet vriendelijk (Tandarts Thijs).Mondhygiënist Fouzia Sahin behandelt je tanden als een kickboxer. Behandeling van 40 minuten in 15 minuten afraggen.Maak dat je z.s.m weg bent bij deze dierentuin!!!
(Translated by Google)
Arrogant counter staff making an appointment takes 3 weeks before you can come by, terrible!! Dentist treats patient with disinterest, especially with children, not friendly at all (Dentist Thijs). Dental hygienist Fouzia Sahin treats your teeth like a kickboxer. 40 minute treatment in 15 minutes. Get away from this zoo ASAP!!!
Beste Cumra Aksaray, het spijt ons zeer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze praktijk. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u het zo heeft ervaren. Onze excuses als dit zo overkwam, wij willen hier graag met u over in gesprek gaan. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl of via 0320 33 15 60? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Slechte tandartsen, geen verstand van zaken. Receptionisten onbeschoft en maar aandringen voor verzet of nieuwe afspraken. Heb je pijn dan kan je pas na paar weken terecht. Kortom vermijd deze praktijk en kijk elders.
(Translated by Google)
Bad dentists, no business sense. Receptionists rude and insisting on rescheduling or new appointments. If you are in pain, you can only be seen after a few weeks. In short, avoid this practice and look elsewhere.
Beste James Gosling, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk. Al onze tandartsen zijn gekwalificeerd en alle teamleden houden hun professionele kennis voortdurend op de hoogte. Ons voornaamste doel is om u de best mogelijke zorg te leveren, het spijt ons als dit niet is gelukt. Wij willen benadrukken dat wij altijd ruimte houden in onze agenda's voor spoed, hierdoor is de wachttijd voor spoed altijd kort en zal het niet weken duren voordat u terecht kunt. Wij komen graag met u in contact om persoonlijk met u te bespreken wat er is gebeurd en kijken graag met u naar een oplossing. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl of via 0320 33 15 60? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Top service.
Slechtste service ooit. In juni een gaatje laten vullen en daarna heel erg last van mijn zenuw, gelijk weer gebeld en afspraak gemaakt. Kon gelukkig gelijk terecht. Eenmaal daar kon er niks gedaan worden en moest er nog een afspraak worden gemaakt. Nou prima eindstand word ik 1 dag van te voren gebeld om de afspraak te verzetten want hij kan niet meer. Eerstvolgende plek is een maand later terwijl ik er heel erg last van heb. De assistente was totaal niet aardig en het enige wat ze zei was. Ja er kan niks gedaan worden.
(Translated by Google)
Worst service ever. I had a cavity filled in June and afterwards my nerves were really bothering me, so I called again and made an appointment. Fortunately I was able to go straight away. Once there, nothing could be done and an appointment had to be made. Well, great final score, I am called 1 day in advance to reschedule the appointment because he can no longer make it. The next spot is a month later, while I am having a lot of trouble with it. The assistant was not nice at all and all she said was... Yes, nothing can be done.
Beste Chanel Melissa, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Helaas kunnen we je onder deze naam niet vinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl of via 0320 331 560 zodat onze praktijkmanager dit kan bekijken en persoonlijk met u kan bespreken? Dit wordt door ons zeer op prijs gesteld.
Ze denk met je mee met verzekeringen hoe het beste kun doen
(Translated by Google)
She thinks with you about insurance on how best to do it
Deze Google-recensie is zonder tekst
Schoon, strak en georganiseerd. Nadine en het assistententeam leveren altijd topwerk. Soms wat uitloop in de tijd, ik gok dat dit gezondheidszorg breed is.
(Translated by Google)
Clean, sleek and organized. Nadine and the team of assistants always deliver top work. Sometimes there is some delay in time, I'm guessing this is healthcare wide.
Je moet maanden van tevoren afspraak plannen dan nog word je afgebeld. In mijn geval van de 5 afspraken 4 was of geschoven in tijd of kon dan nieuwe afspraak gemaakt worden maar dan een maand of nog later. Net word ik weer afgebeld met reden dat mondhygiëniste was BEZET!!! Wat het ook mag betekenen. Ik had natuurlijk geprotesteerd en krijg ik te horen ''Ja manier we hebben toch ook recht op vakantie!? '' werd gezegd. Nou
Ik ben er klaar mee. Ik was al niet tevreden over de afspraken maken en de behandeling van de slager ehmmm! Ik bedoel mondhygiënist.
Beste Lassus Lelystad advies is aan jullie ga terug naar klantgerichtheid training en opnieuw proberen.
(Translated by Google)
You have to schedule an appointment months in advance and you will still be cancelled. In my case, of the 5 appointments, 4 had either been postponed or a new appointment could be made, but then a month or even later. I just got canceled again because the dental hygienist was BUSY!!! Whatever it may mean. Of course I protested and was told ''Yes, we are also entitled to a holiday!? '' was said. Well
I'm done. I was already dissatisfied with the appointments made and the butcher's treatment ehmmm! I mean dental hygienist.
Best Lassus Lelystad advice is for you to go back to customer focus training and try again.
Beste No Name, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met ons, Lassus Tandartsen Lelystad. Het spijt ons dat u het zo onprettig heeft ervaren. Het kan druk zijn, maar wij proberen de best mogelijke zorg te bieden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via info@lassus.nl of via 0320 331 560? Dit wordt door ons op prijs gesteld. Dan kunnen wij dit persoonlijk met u bespreken.
Zo'n drie maanden geleden heb ik bij de spoedpoli de start van een wortelkanaalbehandeling gehad. Deze is afgelopen donderdag 18 mei 2023 afgerond. Echter zonder overleg of zonder mij te informeren is tijdens deze behandeling de hele kies weggeslepen tot een paar millimeter boven het tandvlees. Daar moet nu een kroon komen. Ik ben nog steeds ontsteld dat dit zomaar zonder overleg gebeurd is. Ik heb die donderdag gebeld met de kliniek maar werd afgekapt (na 20 minuten in de wacht) met de zin 'meneer kunt u even concreet zijn want ik verwacht een belangrijker telefoontje'. Onvoorstelbaar. Dus maar de Lassus kliniek in Amsterdam gebeld, die hebben het verhaal op de mail gezet met de belofte dat ik die maandag erna gebeld zou worden. Het is nu anderhalve week later en ik heb nog steeds niks gehoord. In de tussentijd kan ik met die zijde van de mond niet veel eten omdat alles op het tandvlees komt.
Hier komt ook nog bij dat deze behandeling eigenlijk vijf weken eerder gepland stond. Toen deze op het laatste moment werd verplaatst gaf ik al aan erge pijn te hebben en geen vijf weken te kunnen wachten. Ik heb ook naar alternatieven als het trekken van de kies gevraagd. Dat kon ook niet, ik moest maar gewoon wachten. Na het weekend weer gebeld en aangegeven echt niet te kunnen wachten vanwege de pijn, maar geen gehoor. De zwelling boven die kaak was inmiddels vrij groot geworden en deed veel pijn, een nacht doorslapen ging niet meer.
Ik ben toen andere klinieken gaan bellen voor advies en die gaven aan dat in dergelijke situaties antibiotica gebruikelijk is. Toen nogmaals gebeld en aangedrongen op antibiotica, uiteindelijk een recept gekregen. Op dat moment zat er een groot abces in de mond wat zelfs opengebarsten is.
Na dertig jaar bij dezelfde tandarts gezeten te hebben snap ik echt niet wat hier allemaal gebeurt. Goede zorg en communicatie ontbreekt echt volledig. De rekeningen worden overigens wel meteen verstuurd, de zakken vullen heeft blijkbaar prioriteit.
(Translated by Google)
About three months ago I had the start of a root canal treatment at the emergency clinic. This was completed last Thursday, May 18, 2023. However, without consultation or without informing me, the entire tooth was ground away during this treatment up to a few millimeters above the gum. There needs to be a crown there now. I am still shocked that this happened without consultation. I called the clinic that Thursday but was cut off (after 20 minutes on hold) with the sentence 'sir, can you be specific because I am expecting a more important call'. Unimaginable. So I called the Lassus clinic in Amsterdam, they put the story in an email with the promise that I would be called the following Monday. It's now a week and a half later and I still haven't heard anything. In the meantime, I can't eat much with that side of the mouth because everything ends up on the gums.
In addition, this treatment was actually planned five weeks earlier. When it was moved at the last minute, I already indicated that I was in severe pain and that I could not wait five weeks. I also asked about alternatives such as tooth extraction. That wasn't possible, I just had to wait. Called again after the weekend and indicated that I really couldn't wait because of the pain, but no answer. The swelling above the jaw had become quite large and was very painful, making it impossible to sleep through the night.
I then started calling other clinics for advice and they indicated that antibiotics are common in such situations. Then I called again and insisted on antibiotics, eventually receiving a prescription. At that moment there was a large abscess in the mouth that even burst open.
After seeing the same dentist for thirty years, I really don't understand what's going on here. Good care and communication are completely lacking. The invoices are sent immediately, filling the pockets apparently has priority.
Beste Frank Reitsma, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw bezoek aan onze praktijk en onze service. Wij begrijpen uw zorgen en hebben uw review doorgestuurd naar onze praktijkmanager Sophie. Zij gaat contact met u opnemen om dit met u persoonlijk te bespreken en om te zoeken naar oplossing.
Will not recommend this place.
Dear Kuppuru Silpa, we are sorry that you are not satisfied. We would be happy to discuss this with you in person. Unfortunately, we can't find you in our system under this name. Would you like to contact our us via info@lassus.nl? This will be very much appriciated by us.
Een aantal jaar geen goede ervaring gehad met een tandarts in Lelystad, totdat ik bij praktijk Lassus Tandartsen Lelystad kwam. Meteen een goed gevoel bij de tandarts, mondhygiënist en de medewerkers aan de balie. Zit hier nu zo'n 2 jaar of langer en ik ga hier zeker niet weg. Echt een aanrader als je nog een goede tandarts zoekt.
(Translated by Google)
I didn't have a good experience with a dentist in Lelystad for a number of years, until I came to the Lassus Tandartsen Lelystad practice. Immediately a good feeling with the dentist, dental hygienist and the employees at the counter. I've been here for about 2 years or more and I'm certainly not leaving. Highly recommended if you are looking for a good dentist.
Ivm verhuizing van Amsterdam naar Harderwijk hier terecht gekomen. Mijn vrouw was al patient in het filiaal Amsterdam.
Ik kan niet anders zeggen, prima intake gesprek, nemen echt even de tijd om alles door te spreken. Daarna kon ik terecht bij de mondhygiëniste en dat was ook prima.
(Translated by Google)
Ended up here due to moving from Amsterdam to Harderwijk. My wife was already a patient in the Amsterdam branch.
I can't say anything else, excellent intake interview, really taking the time to discuss everything. Then I could go to the dental hygienist and that was fine too.
Fijne tandarts. Ik heb geen pijn gehad en het resultaat was top!
(Translated by Google)
Nice dentist. I had no pain and the results were great!
Ik ben nu 1 uur aan het wachten wanneer ze de telefoon opnemen het is een spoed voor me zoontje en nog altijd niet opgenomen.
(Translated by Google)
I have now been waiting for 1 hour when they answer the phone, it is an emergency for my son and still not answered.
Beste Sarah Aarab EL Ghamarti, het spijt ons zeer om te lezen dat u zo lang in de wacht heeft gestaan. Afgelopen zondag waren wij helaas gesloten, vandaar dat de telefoon niet kon worden opgenomen. Echter zou u normaal gesproken een bericht horen via de telefoon waarin dit wordt vermeld. Onze welgemeende excuses dat dit niet is gebeurd. Wij gaan uitzoeken wat hier is misgegaan. Wij komen graag met u in contact om dit persoonlijk met u te bespreken en hopelijk kunnen we uw zoontje alsnog de zorg bieden die hij nodig heeft. Onder deze naam kunnen wij u helaas niet vinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl of via 0320 33 15 60? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Het is wel een mooie praktijk.
Jammer voor vandaag, want ik had namelijk een afspraak met mevrouw Amini, waar m’n mond onder de broed zat, ze was ook helemaal niet aardig. Het leek dat ze niet helemaal tevreden is met haar baantje bij Lassu!
(Translated by Google)
It is a nice practice.
Too bad for today, because I had an appointment with Mrs. Amini, where my mouth was covered in brood, she was not nice at all. It seemed that she is not completely satisfied with her job at Lassu!
Beste Sherli Simon, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw bezoek bij Hasina. Zij heeft inmiddels contact met u gehad en de review met u besproken. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen op onze prakijk.
Heel erg goed geholpen door Mevrouw Yasmine, Zij heeft mij Goed behandelt met mijn gebroken tand en de resultaat was uitstekend! Bedankt Yasmine !
(Translated by Google)
Mrs. Yasmine helped me very well. She treated me well with my broken tooth and the result was excellent! Thank you Yasmine!
Beste Naif Albradi, wat goed om te horen dat u zo blij bent met Yasmine. Wij zullen aan Yasmine doorgeven dat u zo tevreden bent.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Bryan Kruijff, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Sophie via lelystad@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Al na het eerste consult voelde ik mij erg welkom en serieus genomen. Tandarts M. Doepke en mondhygiëne M. Rubal staan voor hun vak en zijn vriendelijk en kundig. Hier had ik veel eerder binnen moeten lopen.
(Translated by Google)
Even after the first consultation I felt very welcome and taken seriously. Dentist M. Doepke and dental hygiene M. Rubal stand by their profession and are friendly and knowledgeable. I should have walked in here much earlier.
Helaas maar 1 ster. Ik ben heel erg tevreden over de tandarts en mondhygiëniste zelf, maar tegenwoordig is het bijna niet meer mogelijk om afspraken te plannen.
In november wegens Corona een afspraak af moeten zeggen. Daarna kon ik in februari pas weer terecht. Wegens mijn tandvlees problemen is de lange wachttijd echt te lang..
Ik zou gebeld worden als er eerder plek was. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat er nog een afspraak gepland moet worden.. euhh Jaa? Daar zit ik op te wachten.
Gebeld met Lassus, volgens de telefoniste is dat niet de normale manier van het maken van een afspraak. Ik kon weer aansluiten en pas eind maart terecht.
Ondertussen trekt mijn tandvlees veel verder terug en word ik niet geholpen. Hier hebben ze geen boodschap aan. Het is jammer maar helaas.
Dit van de zomer ook gehad met een gaatje in mijn kies. Ik kon pas 2 maanden later terecht voor een vulling, waardoor mijn kies helaas verloren is gegaan.
Voor behoudt van je gebit zou ik Lassus zeker niet aanraden!!
Ik heb een angst voor tandartsen, de tandarts en mondhygiëniste zelf laten ze echt op je gemak voelen, maar het is jammer dat er geen afspraken te plannen zijn..
(Translated by Google)
Unfortunately only 1 star. I am very satisfied with the dentist and dental hygienist themselves, but nowadays it is almost impossible to schedule appointments.
Had to cancel an appointment in November due to Corona. Then I couldn't go back until February. Due to my gum problems, the long waiting time is really too long..
I would be called if there was room sooner. Finally I received an email that an appointment still needs to be scheduled.. uhh Yes? I'm waiting for that.
Called Lassus, according to the operator that is not the normal way of making an appointment. I was able to join again and only ended up at the end of March.
In the meantime, my gums are receding much further and I am not being helped. They don't care about this. It's a shame but unfortunately.
I also had this this summer with a hole in my molar. I was only able to have a filling 2 months later, and unfortunately my tooth was lost.
I would certainly not recommend Lassus to preserve your teeth!!
I have a fear of dentists, the dentist and dental hygienist themselves really make you feel at ease, but it is a pity that no appointments can be scheduled..
Beste Ilse R, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het maken van afspraken in onze praktijk. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en hebben gister contact met u hierover gehad. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen op onze praktijk.
Wat een arrogante dame aan de lijn zeg
(Translated by Google)
What an arrogant lady on the line
Erg slechte kennis van officemanagement / agendabeheer. Afspraken worden steeds weer verplaatst of 10 minuten ervoor afgezegd. Zeer teleurstellend en onprofessioneel. Ik ga op zoek naar iets anders.
(Translated by Google)
Very poor knowledge of office management / agenda management. Appointments keep getting moved or canceled 10 minutes before. Very disappointing and unprofessional. I'm going to look for something else.
Beste Yusuf Efe, wat vervelend om te lezen dat uw afspraak verplaatst is en ook zo kort van tevoren. Wij begrijpen heel goed dat uw tijd waardevol is en willen dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Onze praktijkmanager Sophie ten Veen neemt contact met u op om bovenstaand met u te bespreken.
Overgestapt omdat ik graag bij dr Beckers wilde maar deze nam geen nieuwe patiënten meer aan. In plaats daarvan bij een jong meisje terecht gekomen. Erg aardig maar ze las, voor mijn gevoel, een script voor. Ze was heel zenuwachtig en kwam, na even kort kijken in mijn mond, tot de conclusie dat ik een kroon moest wat achteraf totaal niet nodig is. Ook zou ik andere hele dure behandelingen nodig hebben. Ik ben niet meer terug gegaan. Voelt niet alsof ik in goede handen ben daar.
(Translated by Google)
Switched because I wanted to see Dr Beckers, but he was no longer accepting new patients. Ended up with a young girl instead. Very nice, but I felt like she was reading a script. She was very nervous and, after briefly looking in my mouth, came to the conclusion that I needed a crown, which in retrospect was not necessary at all. I would also need other very expensive treatments. I didn't go back. Doesn't feel like I'm in good hands there.
Beste Jaimy Plays, wat vervelend om te lezen dat het voelt alsof u bij ons niet in goede handen bent. Wij doen ons uiterste best onze cliënten te voorzien van hoogwaardige tandheelkunde een een mensgerichte aanpak. Onze oprechte excuses als dit niet is gelukt. Wij komen graag met u in contact om erachter te komen bij wie u bent behandeld en om bovenstaand met u persoonlijk te bespreken. Helaas kunnen wij u onder deze naam niet vinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze praktijkmanager Sophie ten Veen via lelystad@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Prachtige praktijk, heel modern en sfeervol ingericht. Fijn binnenkomen in de wachtkamer. Het team was erg aardig, de tandarts zorgde er meteen voor dat ik me op mijn gemak voelde. En voor het eerst geen pijn tijdens het zetten van de verdoving! Zeker een aanrader.
(Translated by Google)
Beautiful practice, very modern and attractively decorated. Please enter the waiting room. The team was very nice, the dentist immediately made me feel comfortable. And for the first time, no pain during the anesthesia! Highly recommended.
Top tandarts, zorgvuldig en ontspannen ervaring.
(Translated by Google)
Top dentist, careful and relaxed experience.
Het hangt natuurlijk altijd af van de persoon die je voor je hebt en assistentes zijn vrijwel altijd en overal een beetje trickie, je moet altijd extreem over de top vriendelijk zijn, voor je het weet heb je ze tegen je, maar de tandarts en de mondhygiëniste die wij hier altijd hebben zijn tot nu toe de beste die ik ooit heb gehad.
Ze kijken je aan, nemen de tijd, horen je ook echt, stellen vragen en beantwoorden ook al mijn vragen altijd helemaal.
Eenmaal een mondhygiëniste gehad die idd veelste ruig en te snel door mijn mond heen sjeesde, ik heb aangegeven weer terug te willen naar mijn oude en dat gebeurde ook.
Mijn ervaring is top!
(Translated by Google)
Of course it always depends on the person you have in front of you and assistants are almost always a bit trickie everywhere, you always have to be extremely over the top friendly, before you know it you have them against you, but the dentist and the dental hygienist the ones we always have here are so far the best I've ever had.
They look at you, take their time, really hear you, ask questions and always answer all my questions completely.
Once I had a dental hygienist who rushed through my mouth much rough and too quickly, I indicated that I wanted to go back to my old one and that happened.
My experience is great!
1 ster is nog teveel voor deze oplichters.
Doen bij de "intake" een offerte voor veel en (achteraf door TWEE tandarts bevestigde) onnodige ingrepen. Claimen dat ze om kunnen gaan met angst patiënten want gewoon pertinent niet waar is.
Doen beloftes die ze niet nakomen. Weigeren doorverwijzing naar CBT. Kansloos!
Vergelijkbaar met een 2dehands auto verkoper? Ja maar hiermee doe je de 2de hands autoverkopers te kort!
(Translated by Google)
1 star is still too much for these scammers.
Provide a quote during the "intake" for many and (later confirmed by TWO dentists) unnecessary procedures. Claiming that they can deal with anxiety patients is simply not true.
Make promises that they don't keep. Refuse referral to CBT. No chance!
Comparable to a second-hand car seller? Yes, but with this you are doing the 2nd hand car sellers a disservice!
Beste Martin, wij komen graag met u in contact om te praten over uw ervaring en uit te zoeken bij wie van onze tandartsen u bent geweest. Op basis van uw review kunnen wij concluderen dat u niet de juiste zorg van ons heeft ontvangen en willen dit dan ook graag veranderen en een passende oplossing bieden. Wilt u dan ook zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met onze praktijkmanager Sophie ten Veen via lelystad@lassus.nl.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Extreem slecht in het vormen van een kroon. Ziet er voor geen meter uit, is een dikke bobbel waar van alles achter blijft haken incl. eten. Zijn zo commercieel ingesteld dat ze op een klacht reageren met “we zijn u tegemoet gekomen met de prijs” terwijl mevrouw ontstekingen heeft en nauwelijks haar mond nog normaal dicht kan doen.
(Translated by Google)
Extremely poor at forming a crown. Doesn't look like much, it's a big lump where everything gets stuck, including food. They are so commercially minded that they respond to a complaint with “we have met you with the price” while the lady has infections and can barely close her mouth normally.
Beste Sou, wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de kroon. Onze praktijkmanager en behandelend tandarts hebben inmiddels contact met u gehad. Wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden dit op te lossen.
Yasmine Benkirane is the best dentist that I had in 8 years of living in the Netherlands. She's an extremely precise dentist with a great sense of humor and approach to patients.
Ik ben heel blij met Nicole als tandarts en Fouzia als mondhygiënist!
Ik was erg bang voor de tandarts en mondhygiënist maar dankzij hun niet meer! Ze zijn zo rustig en niet lomp zoals sommigen wel zijn, nu ga ik naar de tandarts zonder dat ik 3 dagen van te voren al zenuwachtig ben
(Translated by Google)
I am very happy with Nicole as a dentist and Fouzia as a dental hygienist!
I was very afraid of the dentist and dental hygienist, but thanks to them I am no longer! They are so calm and not clumsy like some are, now I go to the dentist without being nervous 3 days in advance
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Waar ik verbaasd over ben is dat ik niet bij mijn eigen tandarts terecht kon en ik bij tandarts Lassus meteen een behandelplan kreeg van meer dan 1000 euro?!?! Ik heb deze behandelingen allemaal helemaal niet nodig?? Ik ben zelf tandartsassistente geweest en ik heb helemaal geen kronen of implantaten nodig??? Nee, deze praktijk zal vast goede medewerkers hebben maar mijn vertrouwen hebben ze volledig verwoest.
(Translated by Google)
What I am surprised about is that I could not go to my own dentist and I immediately received a treatment plan from dentist Lassus for more than 1000 euros?!?! I don't need any of these treatments at all?? I have been a dental assistant myself and I don't need crowns or implants at all??? No, this practice must have good employees, but they have completely destroyed my trust.
Beste mevrouw Van Der Meij, wij vinden het vervelend om te lezen dat uw bezoek aan onze praktijk niet naar wens is verlopen. Wij begrijpen heel goed dat u hier vragen over heeft. Wij komen dan ook graag met u in contact om te kijken wat hier is gebeurd. Onder deze naam kunnen wij u helaas niet vinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl of via 0320 33 15 60? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Twee tandwortelkanaal behandelingen bijna 900 euro, geld klopperij, vlgs onze Syriërs vriend nog kroon en nog tandwortelkanaal. Schande 160 euro om in telescoop te kijken ! Maar we zijn bezig met Jan roos om hier aandacht aan te schenken, echt zakken vullers zijn t, huren ruimte van investering maatschappij!
(Translated by Google)
Two root canal treatments cost almost 900 euros, a bargain, according to our Syrian friend, a crown and a root canal. Shame on 160 euros to look in a telescope! But we are working with Jan Roos to pay attention to this, they are real pocket fillers, renting space from the investment company!
Beste meneer Wester, wat spijtig om te lezen dat u ontevreden bent met uw bezoek aan onze praktijk. Een wortelkanaalbehandeling is helaas vaak een dure behandeling en we begrijpen heel goed dat u hierover vragen heeft. Onze praktijkmanager Sophie heeft ondertussen contact met u gehad en wij staan nog steeds open voor het bespreken van een oplossing.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel slecht en heel duur
(Translated by Google)
Very bad and very expensive
Beste Ganto Michelle, wij vinden het vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met onze praktijk. Wij staan altijd open voor feedback en komen dan ook graag met u in contact om dit persoonlijk met u te bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
This is my first dentist that I have ever gone to in the Netherlands, I think that they are very professional in advising the patient as well as ensuring that I am okay. I feel nice about that, since I'm quite scared of going to the dentist. Yasmine did her best in communicating with me on my situation and planning the treatment. Fouzia, the mouth hygienist, also did a good job in cleaning my mouth and kept asking whether I'm okay during the processes. I'm happy with the care they put in.
Dear Kiến Phương, thank you for leaving us this kind review. It was our pleasure helping you. We will share your review with Yasmine and Fouzia.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Erg slechte service en super commercieel. Ik zou het niet aanraden, er zijn veel betere praktijken in Lelystad. Je krijgt constant via de mail meldingen waarbij je onnodig wordt uitgenodigd op controle. Uiteindelijk besloten om toch maar eens te gaan en dan blijkt dat zelfs de tandarts afvraagt waarom je überhaupt bent gekomen. Vervolgens 2 minuten in die stoel gezeten en niks qua behandeling, alleen de vraag gekregen waarom ik er zat en toch een rekening gekregen van 40 euro! Ik heb het idee dat deze praktijk runt op het principe, geld eerst dan de patient. Wat een geldklopperij.
(Translated by Google)
Very bad service and super commercial. I wouldn't recommend it, there are much better practices in Lelystad. You constantly receive notifications by email where you are unnecessarily invited for a check-up. Finally decided to go and it turns out that even the dentist wonders why you came in the first place. Then sat in that chair for 2 minutes and nothing in terms of treatment, only was asked why I was there and still received a bill for 40 euros! I have the feeling that this practice runs on the principle of money first, then the patient. What a money grab.
Beste meneer, wij vinden het vervelend om te lezen dat uw bezoek aan onze praktijk niet naar wens is verlopen. U krijgt bij ons 6 maanden na uw laatste periodieke controle, een herinnering dat het weer tijd is om een afspraak te maken. Wanneer u bij ons voor deze controle komt, wordt uw gebit gecontroleerd op gaatjes en andere calamiteiten. Een consult voor een periodieke controle kost €23,45. Wij komen graag met u in contact om bovenstaand samen met u te bespreken. Daarnaast willen wij graag benadrukken dat goede zorg leveren aan onze cliënten bij ons altijd centraal staat. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via lelystad@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Sinds kort ben ik hier met mijn gezin patiënt. Bij mijn vorige tandarts wisten ze niet om te gaan met de beperking van mijn zoon. We staan onder behandeling van Yasmine Benikrane en zij weet met heel veel geduld mijn zoontje wel te behandelen. Lief, geduldig, begripvol en professioneel. Beste overstap ooit!
(Translated by Google)
I recently became a patient here with my family. At my previous dentist they did not know how to deal with my son's disability. We are being treated by Yasmine Benikrane and she knows how to treat my son with a lot of patience. Sweet, patient, understanding and professional. Best transfer ever!
Beste mevrouw Hooiveld, dank voor uw mooie review. We zullen uw review delen met Yasmine. We kijken ernaar uit u en uw zoon weer te mogen verwelkomen.
Hoe mooi de praktijk ook is om te zien, wat een verschrikkelijke plek. Tandarts zet je binnen drie minuten met pijn weer op de stoep. zonder ook maar iets gedaan te hebben...
(Translated by Google)
No matter how beautiful the practice is to see, what a terrible place. The dentist will return you in pain within three minutes. without having done anything...
Helaas heb ik een slechte ervaring bij Lassus Tandartsen. De mondhygiëniste adviseerde mij om een onwijs duur traject in te gaan ondanks mijn jonge leeftijd en goede geschiedenis bij mijn vorige mondhygiëniste. Aangezien mijn gebit erg belangrijk voor mij is ben ik begonnen met het traject maar toch de foto’s en het rapport die Lassus heeft opgemaakt doorgestuurd naar een mondhygiëniste in Zwolle waar ik eerder heen ging. Zij gaf aan dat dit traject veel te uitgebreid is voor mijn huidige situatie. Ik heb bij haar €80,00 betaald terwijl ik bij Lassus tandartsen €980,00 zou moeten betalen. Het lijkt voor mij verdacht veel op geldklopperij… Ook vind ik de service via de telefoon erg onprofessioneel. De tandartsen en mondhygiëniste wel heel aardig maar vooral veel mooie woorden in plaats van actie.
(Translated by Google)
Unfortunately I have a bad experience at Lassus Dentists. The dental hygienist advised me to embark on an incredibly expensive process despite my young age and good history with my previous dental hygienist. Since my teeth are very important to me, I started the process but still forwarded the photos and the report that Lassus made to a dental hygienist in Zwolle where I went before. She indicated that this process is far too extensive for my current situation. I paid her €80.00 while I would have had to pay €980.00 with Lassus dentists. To me it seems suspiciously like a money grab... I also find the service over the telephone very unprofessional. The dentists and dental hygienist are very nice, but above all a lot of nice words instead of action.
Geachte Famke, bedankt voor het delen van uw feedback. Wij begrijpen dat uw gebit erg belangrijk voor u is. Onze intentie is dan ook niet anders dan aan u de best mogelijke zorg te verlenen. Omdat wij u onder deze naam niet kunnen vinden in ons systeem, kunnen wij helaas niet inzien waarom het uitgebreide traject is voorgesteld door onze mondhygiëniste. Kunt u zo vriendelijk zijn om contact met ons op te nemen via 0320 – 331 560 of via lelystad@lassus.nl? Dan bespreken wij graag met u bovenstaande review.
Very bad service !!! First, I did appointment for extraction, with all specifications needed, I went to dentist, they did a control, 3 x-rays, talk a lot...I left home with the same problem, because the dentist was not able to make an extraction. Now I came to 2nd floor for a surgery that is actually not needed, buy ok...I was scheduled at 9.40, I was here in time, a lady came after me, with appointment at 9.50, they took her first ! Very unprofessional !!! Last time here!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Iedereen kent vast wel een gruwelverhaal over een tandartsbezoek en anders is er meestal wel een oom in de familie, die verjaardagsfeestjes "opleukt" met horroranekdotes over een ondergane ingreep. Gelukkig bestaan er ook hele goede tandartsen en Thijs Staubach van Lassus Tandartsen in Lelystad is er een van. Een tandarts die je op je gemak stelt, vertrouwen uitstraalt en zeer vakbekwaam is; kortom eentje waarbij je met gillende bandjes de behandelstoel opvliegt om met een gerust hart en open mond (nee niet van verbazing) je gebit weer op en top te laten maken. Het is dat hij een gezellige prater is, anders zou je pardoes in slaap vallen van ontspanning. Een echte aanrader deze heer. Ga er eens heen zou ik zeggen en ervaar het zelf!
(Translated by Google)
Everyone probably knows a horror story about a visit to the dentist, and otherwise there is usually an uncle in the family who "livens up" birthday parties with horror anecdotes about a procedure that has been undergone. Fortunately, there are also very good dentists and Thijs Staubach of Lassus Dentists in Lelystad is one of them. A dentist who puts you at ease, exudes confidence and is very skilled; In short, one where you fly into the treatment chair with screeching straps to have your teeth made perfect again with peace of mind and an open mouth (no, not in surprise). It's that he's a nice talker, otherwise you would suddenly fall asleep from relaxation. Highly recommended this gentleman. I would say go there and experience it for yourself!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste tandarts praktijk in nederland. Ik ben normaal bang om naar de tandarts te gaan maar tandartse Nicole die heeft er voor gezorgd dat ik lachend in de stoel ga zitten.
Thanx❤
(Translated by Google)
Best dental practice in the Netherlands. I am normally afraid of going to the dentist, but dentist Nicole made sure that I sat in the chair smiling.
Thanx❤
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vandaag met enorme pijn deze praktijk benaderd. Ik kon met een paar uur terecht. En het is direct verholpen door Javier. Heel erg bedankt!
(Translated by Google)
Approached this practice today with enormous pain. I could get there in a few hours. And it was immediately resolved by Javier. Thank you very much!
Angst voor de tandarts ontwikkeld hier
(Translated by Google)
Fear of the dentist developed here
Beste K, wij vinden het vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met onze praktijk. Naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om hierover te praten. Onder deze naam kunnen wij u helaas niet vinden in ons systeem, wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Sophie via info@lassustandartsenlelystad.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
De kwaliteit en dienstverlening zijn optimaal. En de mensen zijn heel vriendelijk en luisteren met heel veel geduld.
(Translated by Google)
The quality and service are optimal. And the people are very friendly and listen with a lot of patience.
Vandaag weer perfecte behandeling gehad bij Azemina Kozar. Alleen maar lof! Wat een goede mondhygiënische. Prima behandeling! Snel en kundig. Blij dat ik de overstap heb gemaakt.
(Translated by Google)
Had a perfect treatment again today at Azemina Kozar. Only praise! What good dental hygiene. Excellent treatment! Fast and knowledgeable. Glad I made the switch.
Beste Yvonne,
Hartelijk dank voor uw lovende feedback! Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent met 'onze' Azemina.
Graag tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Lassus Tandartsen
Ik ben meer dan tevreden over de zeer bekwame kaakchirurg de heer Capello.
(Translated by Google)
I am more than satisfied with the highly skilled dental surgeon Mr. Capello.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mooie locatie, uitstekende service en goede en vakkundige behandeling.
(Translated by Google)
Beautiful location, excellent service and good and professional treatment.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste John, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Philip via info@lassustandartsenlelystad.nl. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
-- Bewerkt --
Telefonische bereikbaarheid is verschrikkelijk en áls je dan te woord wordt gestaan door een receptioniste en een terugbel verzoek aanvraagt dan kan je daar vervolgens op wachten tot je een ons weegt...
Zojuist heeft de tandarts praktijk gebeld voor het maken van de gevraagde afspraak. Heel vriendelijk en meedenkend; positief :-)
En passant ook de review genoemd die ik op hun verzoek heb achtergelaten op Google Review.
Ze beloven beterschap en hopen de service naar een hoger niveau te brengen.
(Translated by Google)
-- Edited --
Telephone accessibility is terrible and if you are spoken to by a receptionist and request a call back, you can then wait until you weigh an ounce...
The dental practice has just called to make the requested appointment. Very friendly and cooperative; positive :-)
In passing I also mentioned the review that I left on Google Review at their request.
They promise improvement and hope to take the service to a higher level.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ben door Tandarts Martin Grobler geholpen.
Na jarenlange problemen met mijn gebit en angst voor de tandarts heeft hij mij erg goed en fijn geholpen. Alles heel rustig uitgelegd en stap voor stap het traject doorgenomen, uiteindelijk heb ik nu een mooie prothese en kan ik weer lachen zonder schaamte. Super Service, echt een aanrader!
(Translated by Google)
I was helped by Dentist Martin Grobler.
After years of problems with my teeth and fear of the dentist, he helped me very well and pleasantly. Everything was explained very calmly and I went through the process step by step, ultimately I now have a beautiful prosthesis and I can laugh again without shame. Super Service, highly recommended!
Nadat mijn huidige tandartsen praktijk me na een mislukte wortelkanaalbehandeling naar een specialist doorverwees naar Almere, toch maar een geïnformeerd naar de mogelijkheden en eigenlijk kon ik vrij snel terecht bij Hadi Alhelwani, die me heel vakkundig en prettig heeft geholpen!
ennn wat een apparatuur! Super!
Ik blijf hier maar ‘hangen’ als patient ☺️
(Translated by Google)
After my current dental practice referred me to a specialist in Almere after a failed root canal treatment, I inquired about the options and I was actually able to contact Hadi Alhelwani quite quickly, who helped me very professionally and pleasantly!
what equipment! Super!
I'll just 'hang around' here as a patient ☺️
Deze Google-recensie is zonder tekst
Stuk voor stuk lieve mensen,ze proberen je echt op het gemak te laten voelen en geven duidelijke uitleg.
Toppers 👍
(Translated by Google)
They are all lovely people, they really try to make you feel at ease and give clear explanations.
Toppers 👍
allemaal ervaren en vrolijke mensen
(Translated by Google)
all experienced and cheerful people
Vriendelijke secretaresses, nette praktijk.
Deskundige behandeling!
(Translated by Google)
Friendly secretaries, neat practice.
Expert treatment!
if i can i will give 10 starts they are amasing with kids help full the info they give is great plz dont lose the quality its inportend
Prima tandarts. Maar soms loopt wachttijd wel een beetje op, wat erg vervelend is.
(Translated by Google)
Excellent dentist. But sometimes the waiting time increases a bit, which is very annoying.
Zeer tevreden met de afspraken en behandelingen en ze nemen echt de tijd voor je, en goede uitleg als je een vraag stelt.
Een aanrader dus.
(Translated by Google)
Very satisfied with the appointments and treatments and they really take the time for you, and provide good explanations when you ask a question.
Highly recommended.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
erg rustig, fijne tandarts Gert jan Becker.
Wat ik mis is een spiegeltje om mee te kijken. Misschien zijn er ook mensen die dat niet willen.
(Translated by Google)
very quiet, great dentist Gert jan Becker.
What I miss is a mirror to look with. Maybe there are also people who don't want that.
Mooie praktijk met fijne tandarts. Geholpen door Thijs Staubach. Fouten ontdekt waar mijn vorige tandarts nalatig is geweest. Al met al zeer tevreden.
(Translated by Google)
Beautiful practice with a great dentist. Helped by Thijs Staubach. Found errors where my previous dentist was negligent. All in all very satisfied.
Ben geduldig en met precisiewerk weer 2 mooie tanden rijker!! Super blij mee!
(Translated by Google)
Be patient and with precision work, 2 more beautiful teeth richer!! Very happy with it!
Er werd mij gevraagd om mijn ervaringen met de tandartspraktijk. Deze mail kan ik niet terug vinden. Daarom schrijf ik hier wat neer!
Het kan zijn dat je al iets eerder van mijn hierover geleden hebt. Weet dan dat al die feiten nog steeds de waarheid zijn. Verder ben ik nog steeds heel positief over ze.
Bv. Een mooie ontvangstruimte en genoeg zitplekken. Goed verzorgd en mooi sanitair. Een persoonlijke behandeling en al je vragen over je gebit en aanverwante, worden goed beantwoord. Maar als ik vraag waarom het koffiezetapparaat het niet doet, moeten ze half pijnlijk helaas zeggen dat dit is vanwege COPID-19. Zo, zitten ze zelf al netjes achter glas. Wij als klant moeten in eerste instantie ons eigen mondkapje dragen natuurlijk, enzovoorts. Ze hebben netjes zó hun voorzieningen getroffen. Vanuit de gezellige bank kan ik precies zien of de assistente van mijn tandarts mij komt halen voor de afspraak.
Ik kijk nog eens om. Het is een mooie gebouw dat een rustig maar modern/klassieke uitstraling heeft. Precies wat je, denk ik, als klant prettig zult vinden. Ja, dat was een mooie eerste ervaring bij tandarts Lassus. Bedankt lieve medewerk(st)er(s) voor deze ervaring, tot de volgende keer. Groet, Peet.
(Translated by Google)
I was asked about my experiences with the dental practice. I cannot find this email. That's why I'm writing something here!
You may have suffered from me about this before. Then know that all those facts are still the truth. Other than that I am still very positive about them.
E.g. A beautiful reception room and plenty of seating. Well maintained and nice sanitary facilities. Personal treatment and all your questions about your teeth and related issues will be answered properly. But when I ask why the coffee maker is not working, they painfully have to say that this is because of COPID-19. So, they are already neatly behind glass. We as customers must initially wear our own face mask, of course, and so on. They have neatly made their arrangements. From the cozy couch I can see exactly whether my dentist's assistant is coming to pick me up for the appointment.
I look back again. It is a beautiful building that has a quiet but modern/classic appearance. Exactly what I think you as a customer will like. Yes, that was a great first experience with dentist Lassus. Thank you dear employee(s) for this experience, see you next time. Greetings, Pete.
Beste Peet,
Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd om ons te voorzien van deze lovende feedback! Het doet ons goed om te lezen dat u al deze aspecten van Lassus Tandartsen kunt waarderen. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen en hopelijk als COVID-19 het toelaat, onder het genot van een kopje koffie.
Met vriendelijke groet,
Lassus Tandartsen Lelystad
Ja kan bellen wat je wilt maar ze nemen tog niet op
(Translated by Google)
Yes, you can call whatever you want, but they won't answer
Beste cliënt,
Dank voor uw feedback. Wij vinden het jammer om te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze telefonische bereikbaarheid. Onze excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet zoals het hoort en wij doen ons uiterste best om goed bereikbaar te zijn. Soms kan dit inderdaad door de drukte iets langer zijn dan dat u van ons gewend bent.
Wij hopen dat u inmiddels al in contact bent geweest met onze praktijk. Zo niet, wilt u dan zo vriendelijk zijn om contact met ons op te nemen via de mail? Wij kunnen u namelijk niet terugvinden onder de naam 'ThunderDome EnergieHal'. U kunt mailen naar het volgende mailadres: info@lassustandartsenlelystad.nl.
Met vriendelijke groet,
Lassus Tandartsen Lelystad
geschoolde medewerkers en perfecte apparatuur
(Translated by Google)
trained employees and perfect equipment
Deze Google-recensie is zonder tekst
Meeverhuisd na het pensioen van Rob Watson en terecht gekomen bij Nadine. Voor mij een schot in de roos. Even wennen na de eerste keer maar voor mijn gevoel is er niks veranderd! Duidelijke uitleg en prima zorg. Ook erg prettig dat Louise er ook nog is, maakt het erg vertrouwd en blijft de drempel laag om naar de tandarts te gaan. Zenuwen zijn er nog voor het bezoek maar ook dat slijt wel weer.
Dank jullie wel!
(Translated by Google)
Moved after Rob Watson's retirement and ended up with Nadine. A bull's eye for me. It takes some getting used to after the first time, but I feel like nothing has changed! Clear explanation and excellent care. It is also very nice that Louise is still there, it makes it very familiar and the threshold for going to the dentist remains low. There are still nerves about the visit, but that too will wear off.
Thank you!
Beste meneer Frelink,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in de praktijk en uw positieve beoordeling. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het even wennen is na de verhuizing maar wij zijn ook ontzettend blij om te lezen dat u helemaal uw plekje heeft hervonden bij 'onze' Nadine.
Wij begrijpen ook dat het altijd spannend is om naar de tandarts te gaan, daar zullen wij uiteraard rekening mee houden en ons best doen om u op uw gemak te laten voelen!
Graag tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Lassus Tandartsen
Deze Google-recensie is zonder tekst
fijn geholpen en duidelijke afspraken. Tot volgende controle. 👍
(Translated by Google)
great help and clear agreements. Until next check. 👍
Beste cliënt,
Het doet ons goed om te lezen dat u fijn bent geholpen. Graag tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Lassus Tandartsen Lelystad
Snelle adequate service, kon dezelfde dag nog geholpen worden. Prettige omgeving; goed bereikbaar, verzorgde praktijk.
(Translated by Google)
Fast and adequate service, could be helped the same day. Pleasant environment; easily accessible, well-maintained practice.
Beste Marjolein, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de door ons geleverde zorg. Veel dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen op Google, dit wordt door ons zeer gewaardeerd. We hopen u nog lang te mogen verwelkomen in onze praktijk.
Klantvriendelijk, helpen snel en een mooie nieuwe praktijk!
(Translated by Google)
Customer friendly, quick help and a beautiful new practice!
Beste Aranka, hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Adverteren dat ze nieuwe patiënten aannemen en spoedgevallen behandelen maar er zit niet eens een tandarts. Wordt te woord gestaan met we kunnen niets voor u doen. Heel slordig!
(Translated by Google)
Advertise that they are taking new patients and treating emergencies, but there isn't even a dentist there. You are told that we cannot do anything for you. Very sloppy!
Beste mevrouw Van den Berg, het spijt ons dat er vandaag door omstandigheden helaas geen tandarts aanwezig is waardoor wij u niet konden helpen. Dit is uiteraard niet wat u van ons mag verwachten en daarom komen wij graag nogmaals met u in contact om u een passende oplossing te bieden. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Philip Rietrae via 0320 - 331 560 of Philip.rietrae@lassus.nl.