Tandzorg Op Maat Lelystad
Reaalhof 31 B, 8232 VW Lelystad
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:30 - 17:00
-
dinsdag8:30 - 17:00
-
woensdag8:30 - 17:00
-
donderdag8:30 - 17:00
-
vrijdag8:30 - 17:00
Eerlijke en professionele tandheelkundige zorg
Tandzorg Lelystad is een moderne groepspraktijk waar oprechte aandacht voor de patiënt gegarandeerd wordt. Onze tandartsen en mondhygiënisten hechten heel veel waarde aan persoonlijke aandacht, professionaliteit en een vertrouwde en prettige omgeving. Hecht u waarde aan een goede gezondheid van uw gebit en vindt u een stralende lach belangrijk? Stelt u het op prijs dat de tandarts maatwerk levert en de tijd voor u neemt? Dan bent u van harte welkom bij Tandzorg Lelystad.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Onzichtbare beugels/aligners
- Cosmetische tandheelkunde
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Rolstoel vriendelijk
- Spoed
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Best tand arts waar ik ben geweest
Vandaag geweest,ik had ontzettend veel pijn vanuit mijn kaken. Ik kon gelijk terecht. Meneer Badi en de assistentes, hebben me goed geholpen,ze zijn kundig en lief☺️ ik ben ook gelijk behandeld en de pijnklachten zijn weg. Dankjewel, jullie zijn super.☺️😘👍🏻
Vandaag voor het eerst bij de nieuwe tandarts meneer Badi geweest. Ik was, zoals altijd erg zenuwachtig, maar dat was weer nergens voor nodig. Ongelooflijk vriendelijke, maar vooral ook een goed humeurde tandarts die wel van een grapje maken houdt en dat is wel prettig als je net als mij bang bent voor de tandarts.
Gaf goed aan wat hij uitvoerde en dat was wel prettig en vraagt ook vaak of alles gaat, heel fijn is dat!
Ik ben al jaren patiënt en met de aanwinst van deze tandarts blijf ik dat ook! Ben zeer tevreden met de behandeling.
Niet te vergeten: de assistentes zijn ook altijd behulpzaam en vriendelijk.
Ik ben hier enkele jaren client geweest en sinds kort door verhuizing (ander deel van het land) geen client meer. Moet eerlijk zeggen ben geen held als het gaat om de tandarts of mondhygiëniste en heb helaas altijd wat. Ondanks dat en de wisselende tandartsen die ik heb gehad ben ik altijd goed geholpen. Ook door de assistentes en de mondhygiëniste. Ben je dus net als ik "een held op sokken" en heb je altijd wat, dan kun je hier met een gerust hart heen. Ze doen hun best je gebit samen met jou goed te onderhouden en je gerust te stellen tijdens de behandelingen.
Ik ben een aantal jaren cliënt van deze praktijk en sinds kort zijn er nieuwe tandartsen. Mijn eerste ervaring met één van de nieuwe tandartsen is goed.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Afspraak om half 10 werd om kwart voor 10 geholpen.
Neemt echt de tijd voor je en behandeld je met respect.
Hartelijk dank voor de positieve terugkoppeling. Groeten en fijne dag.
Mevrouw Ghorbani en natuurlijk de assistentes zijn top!! Ik zit al jaren bij deze tandarts, en ben heel tevreden. Ook de nieuwe mondhygienist is goed,
haar behandelingen zijn net, als bij mevrouw Ghorbani pijnloos. Ook voor de kinderen zijn ze goed. toen mijn jongste zoon 4 werd, heeft ze hem (in overleg met ons) doorverwezen naar een doorverwijspraktijk, dit was een goede keus. Hij heeft nu een goed gebit, dankzij de hulp van mevr. Ghorbani. Ik vind het wel jammer, dat ze niet zo vaak in Lelystad werkt, waardoor de wachttijd voor het vullen van een gaatje/mondprobleem oploopt.
1 jaar mijn tandarts geweest.Werd al uitgelachen door de receptionist om mijn achternaam.
Daarna doet de tandarts dingen die ze niet bespreekt en word er wel wat besproken in hun eigen taal van herkomst waardoor je er nog niet weet wat er over je gezegd word en er veel onduidelijk blijft.
Afspraken maken is nog al een ding na 2 dagen valt mijn vulling eruit en zou dan 4 weken later pas terecht kunnen.Nooit meer voor mijn dit is niet om zwart te maken deze praktijk is echt slecht.
Beste Dennis De Mennis,
Wij hebben ons gehele bestand doorzocht, maar niemand gevonden waarvan de naam zelfs maar lijkt op die van u.
Als je hier al een zelf verzonnen naam te gebruikt, hoe kan onze receptioniste er dan om gelachen hebben?
Als tandarts en assistente doen wij ons uiterste best om iedereen op zijn of haar gemak te stellen en serieus te nemen. We begrijpen dat je bang kunt zijn voor een behandeling en daarom zeggen we vooraf wat we gaan doen om je gerust te stellen.
Mocht ik me vergissen: kom langs en we lossen het op.
Vriendelijke groet, de mensen van Tandzorg Lelystad.
Ik ben in maart geweest voor controle, daar zou ik een gaatje hebben. Maar het is druk druk druk, ondertussen zou ik vandaag eindelijk gaan om het op te lossen 7 juni (!!) Word ik een uur voor de afspraak gebeld, ja sorry gaat niet door volgende afspraak is 5 Juli (!!) 5 maanden wachten om een gaatje te vullen? Zijn jullie wel helemaal lekker? Ik zoek een andere tandarts!
Geachte Robbin de Bruijn.
We begrijpen, dat u teleur gesteld bent. Door het plotseling overlijden van één van onze tandartsen zijn onacceptabele wachttijden ontstaan, die inmiddels vrijwel geheel zijn ingelopen.
Wij bieden hiervoor onze excuses aan en vragen hiervoor begrip.
Hartelijke groet, team Tandzorg Op Maat Lelystad
Gister na tijd weer geweest was erg gespannen, de assistenten waren geweldig en de tandarts was even wennen want hij was voor mij nieuw had altijd dr Ali was ik aan gewend, maar viel achteraf reuze mee met de behandeling goede begeleiding gehad en ze hebben me zelfs eind dag gebeld geweldig dus
Toppers
Al jaren kom ik bij tandarts Ghorbani en de mondhygieniste. Altijd tot volle tevredenheid. Ook de assistentes, zowel aan de balie of bij de tandarts zijn erg vriendelijk en begripvol. De afspraken worden altijd zeer correct bevestigd per mail. Er wordt goede uitleg gegeven en goed gecommuniceerd. Eerder reisde ik vanuit Hasselt naar Lelystad en sinds 1 juli, door een verhuizing, vanuit Ermelo. Ik blijf 2 maal per jaar deze praktijk bezoeken.
Niets dan lof!!!! Bedankt voor de hele goede zorg! Dit geldt voor alle medewerkers!
Met hartelijke groet,
Rolien Veldhuis
Ermelo
Hartelijk dank voor deze warme woorden!
Erg vervelend dat deze praktijk de laatste maanden de afspraken steeds maar op het laatste moment heeft verzet. Het is nu al de derde keer en dat was voor ons de druppel. Ik zou een afspraak hebben in juli en werd inmiddels september. En die is dus ook geannuleerd. Op die manier blijven we niet bezig.
En ja er ging een tandarts weg, maar nu was de afspraak met die nieuwe tandarts gemaakt en ook die werd ineens op het laatste moment afgezegd. Er zullen vast redenen zijn, maar juist daarom was onze redenen om op te zeggen. Het is niet mijn probleem dat de organisatie niet op orde is.
De mondhygienist heb ik 1 keer meegemaakt en dat heb ik goed ervaren, alsmede het enige tandarts bezoek in den beginne. Enige is dat ze wel erg drukken op product placement. Je kan best wat producten aanbevelen, maar je bent een zorgverlener en geen verkoper.
Tot slot zijn ze erg duur en je kan bijna zeggen dat je wordt bedonderd. Mijn vrouw heeft geconstateerd dat ze 30 minuten hebben gerekend voor een behandeling van 10 minuten en de andere 20 minuten alleen maar gepraat was van de tandarts. Ze heeft er nog over gebeld, maar ze doen er helemaal niets mee. Dus mocht je gaan, zeg tegen hun; houd jij je mond maar, dan doe ik hem alleen open...
Daarom vind ik 2 sterren volledig op zijn plaats.
Doordat intercontinentale vluchten onverwacht zijn gestopt lukt het onze tandarts helaas niet om terug te komen naar Nederland. Daardoor moesten veel afspraken plotseling worden verzet. Dat is heel vervelend. Wij bieden onze excuses aan.
Inmiddels hebben wij een zeer ervaren waarnemer gevonden, die de zorg levert waarvoor wij staan.
Altijd geholpen door Mvr. O Ali, helaas werkt ze er niet meer, dus afwachten
hoe de nieuwe tandarts is. Over mvr. O Ali was ik 100% tevreden, vriendelijk en vertelde altijd wat ze deed en hoe lang het duurde. Ik hoop dat er voor
haar een goede opvolger is.
Goedemiddag, Jonny
We hebben een ervaren opvolger voor haar gevonden: Ronald Kensmil.
Ik hoop en verwacht dat u over hem net zo tevreden zult zijn.
Bedankt voor de positieve reactie.
Hele slechte zaak is dit, ze proberen je op te lichten, laten de klant betalen voor fouten die zij hebben gemaakt, ze vertellen niet waar ze mee bezig gaan als je een behandeling krijgt en het personeel aan de balie mag misschien een cursus 'hoe om te gaan met klanten' krijgen. Ik vertrouw hun mijn gebit niet meer toe en heb al een betere tandarts gevonden.
Edit.
Jullie denken toch niet dat ik hier met mijn echte naam ga rondlopen, het is heel schijnheilig om te zeggen dat jullie dat niet doen, terwijl dit wel het geval is. Als jullie niet leeg willen lopen zal ik maar eens jullie best gaan doen.
Beste Bert Knijpers
We hebben ons bestand gecheckt en zien dat je geen patiënt bent bij onze praktijk.
Wij geven garantie op onze behandelingen. Je mag altijd terugkomen, als je denkt dat iets niet goed is. Als er dan ter aanvulling iets gedaan moet worden - een foto maken bijvoorbeeld - dan brengen wij daar geen kosten voor in rekening. Wij vinden dit de gewoonste zaak van de wereld.
Je bent van harte welkom om eens langs te komen!
Nog niet eens 1 ster waard!
Beste Seda Emre
Dat sommige mensen bang zijn voor de tandarts, vinden wij heel normaal. Zeker als wij dat van tevoren weten, nemen we graag extra de tijd om u gerust te stellen en precies te zeggen wat we gaan doen. Ook kunnen wij bijna alles doen onder verdoving.
Het was vanochtend zo'n twee jaar geleden, dat we elkaar bij een controle gezien hebben. In zo’n lange periode kunnen er gaatjes ontstaan.
We vinden het erg jammer, dat het bezoek niet aan uw verwachtingen voldeed en zullen het zeer op prijs stellen als u ons belt voor een vervolgafspraak om van u te horen, waarin u teleurgesteld bent.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Bart Sandifort,
Hartelijk dank voor je positieve waardering op Google.
Deze Google-recensie is zonder tekst