Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:00
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 17:00
-
vrijdag8:00 - 17:00
Praktijk met specialisaties
De tandartspraktijk is ingericht met de modernste apparatuur en ...
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
de reden dat ik één ster geef, is de onprofessionele telefoniste die ik vandaag heb gebeld om een afspraak te maken voor mijn dochter, maar ze gedroeg zich onbeleefd, zelfs als ze de l afsneed
Wat een onredelijke review: u wilde een afspraak voor uw dochter op basis van een verwijzing van een externe orthodontist. Een verwijzing die wij niet ontvangen hadden en nog niet verstuurd was. Daarbij bleef u dwingend dat de afspraak toch al gemaakt moest worden, terwijl wij na het beëindigen van het gesprek juist de verwijsbrief probeerden te bemachtigen bij de orthodontist. Neem aan dat uw volgende review dan ook 5* is voor extra moeite die wij ondernemen, want binnen een kwartier op deze manier een review posten is ongepast.
(Vertaald door Google) Na een prettige samenwerking in het afgelopen anderhalf jaar kwam ik voor een reguliere controle alleen om ronduit onbeschoft en onacceptabel gedrag te zien van de receptioniste, die niet wist hoe ze respectvol met mij om moesten gaan. Ze annuleerde mijn behandeling met een vertraging van 4 minuten, hoewel ik regelmatig meer dan 15 minuten op hun specialisten wachtte. Toen vertelde de receptioniste me dat ik moest wachten omdat ik de service nodig had, maar ze hoefden niet te wachten omdat ik maar een klant was. Aangezien ik niet bereid ben duizenden euro's uit te geven om dit gedrag te ondersteunen, heb ik hun diensten beëindigd en raad ik u aan ergens anders te zoeken naar een betere provider.
(Origineel)
After a pleasant collaboration over the past year and a half, I arrived for a regular check-up only to encounter straightforwardly rude and unacceptable behaviour from the receptionist, who did not know how to handle me respectfully. She cancelled my treatment over a 4-minute delay even though I regularly waited over 15 minutes for their specialists. Then the receptionist told me I had to wait because I needed the service, but they didn't have to wait since I was only a client. Since I am not willing to spend thousands of euros to support this behaviour, I have terminated their services and would advise you to look elsewhere for a better provider.
(Vertaald door Google) Meneer Rubinic, het is erg jammer dat uw behandeling op deze manier is geannuleerd, wat niet ons beleid is en we zullen intern met de betrokken personen in gesprek gaan.
Een van de meest voorkomende redenen waarom we te laat komen met onze afspraken, is echter wanneer patiënten te laat komen; dus we stellen het op prijs dat iedereen op tijd komt, zodat de wachttijd tot een minimum kan worden beperkt.
Zoals je aangaf heb je al 1,5 jaar goede ervaringen met onze praktijk en meerdere afspraken, je zou kunnen overwegen om dit probleem direct aan ons voor te leggen in plaats van deze review op basis van 1 ervaring te plaatsen en je relatie te beëindigen. Maar dit is natuurlijk aan jou.
(Origineel)
Mr. Rubinic it is very unfortunate that your treatment was cancelled in this way, which is not our policy and we will address internally with the people involved.
One of the most common reasons we might run late with our appointments however is when patients show up late; so we do appreciate everyone arriving on time so waiting time can be reduced to a minimum.
As you mentioned you have had good experiences with our practice for 1,5 year and multiple appointments, you might consider addressing this problem directly to us instead of posting this review based on 1 expercience and terminating your relation. But this is up to you of course.
Hele goede en bevlogen tandartsen. Voor zover mogelijk een fijne sfeer. Helder in communiceren en overleg. Wat ze zelf niet kunnen wordt uitbesteed aan een even goede partij. 5 sterren dus. Ik zit zelf bij tandarts Candel. Geweldig.
Dank voor de mooie reactie.
Prima eerste ervaring. Aan de telefoon duidelijk antwoord op vragen, bij eerste binnenkomst nogmaals de kans om uitgebreid vragen te stellen en zorgen of andere zaken te bespreken. Behandeling is prima en snel; geen rare kosten waar sommige reviews over reppen.
Beste medewerkers administratie voor €9,- doe je blokkeren! Vervolgens moet ik 3 telefoontjes plegen om jullie administratief probleem te laten ontdekken en dan ook nog eens de telefoon neerleggen!! Ik verwacht een duidelijk excuus van jullie. Mensen eerst benaderen als wanbetaler terwijl je eigen administratie niet klopt!! Onbeschoft gedrag is dit ga zo door👍
Beste heer Bayin, zoals voor veel zorgverleners geldt, worden onze facturen afgehandeld door Infomedics. Uw verzekeraard hanteert meestal een eigen bijdrage bij een behandeling en daar krijgt u een herinnering van als deze niet betaald wordt. Wij bellen en mailen zelf ook nog als we bericht krijgen dat deze niet tijdig betaald wordt. Wij zijn hierbij afhankelijk van de informatie die Infomedics aanlevert; waar u nu aan refereert is ons dan ook niet duidelijk. Contacten met Infomedics lopen buiten ons om.
Heel slecht. De tandarts beslist midden in een behandeling een wortelkanaalbehandeling te doen zonder te overleggen over de kosten en of ik het kan betalen ik ben nog een student dus heb weinig informatie over de kosten van de tandarts. Maakt extra afspraken die niet nodig zijn om meer geld te krijgen. Ik raad deze tandarts niet aan geldwolven
We zouden graag inhoudelijk reageren, maar uw naam is niet bekend in onze praktijk - reageert u onder uw eigen naam? of vergist u zich in de praktijk? Wij overleggen namelijk altijd over de verschillende behandelopties...
Heel slecht service en heel slechte omgaan de (assistente) de tandarts heeft gestudeerd allen voor tanden deruit te halen verder hij zoekt geen andere oplossing
bij schoon maken was wel goed en aardig.
Nooooooit meer
U post deze review waarschijnlijk niet op uw eigen naam, want u bent niet bekend in ons systeem. Inhoudelijk reageren is daardoor ook niet mogelijk, maar wees gerust er bestaat niet zoiets als een tandarts die 'alleen maar leert om tanden eruit te halen'...
Opgelucht pijn weg ... Dank je
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een geweldig team dat hier werkt. Voelen heel goed aan of je angstig bent. Dokter Pasmans heeft mij definitief van mijn tandartsvrees af geholpen. Daarnaast leveren zij klasse werk af. 👍🏻
The prices are unclear and they refuse to give an initial invoice before doing anything, even via e-mail, and they can provide you with any reasons to evade the subject and in multiple ways, I do not recommend them. Take care
(Vertaald door Google)
De prijzen zijn onduidelijk en ze weigeren een eerste factuur te geven voordat ze iets doen, zelfs niet via e-mail, en ze kunnen je alle redenen geven om het onderwerp te ontwijken en op meerdere manieren raad ik ze niet aan. Wees voorzichtig
Deze tandartsen leveren goed vak werk
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nooit meer erg arrogant
Weigeren pijnklachten te behandelen als je in hun ogen niet met regelmaat de kas komt spekken. Bij een klacht krijg je een arrogante reactie terug waarin de strekking is voor jou 10 anderen. Zeker voor angstige patiënten zou ik deze club vooral overslaan
Ik heb tandsteen laten verwijderen na 2 jaar. Mijn tandvlees is flink terug getrokken omdat ik tandvlees ontsteking had en heb en laks was met poetsen van mijn gebid. Ik ben dus in verre stadium.
Mevrouw Simone heeft mij geen enkele pijn gedaan tijdens het verwijderen van mijn tandsteen. Vergeleken met andere tandartsen ging het heel erg fijn, ik ben enorm blij.
Ik kijk uit naar mijn volgende behandelingen door deze professionele en kundige tandartsen en assistentes bij tandarts praktijk Drietand.
Groetjes
arrogante tandarts..
Heel vriendelijk, deskundig en fijn geholpen. Bedankt.
Onbeschofte assistentes , lange wachttijden
Deze Google-recensie is zonder tekst
ga speciaa van Herien naar Maastrichtl voor Sabine Kaspari voor haar goede behandeling.
Deze Google-recensie is zonder tekst
De uitdrukking "Vakmanschap is Meesterschap" is bij De Drietand zéér toepasselijk. De communicatie en behandeling zijn van hoogstaand niveau en als ik 10 sterren kon geven, dan deed ik dit zonder aarzeling.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne tandarts praktijk, voel me op mijn gemak tijdens een behandeling en leggen duidelijk uit wat ze gaan doen
Zeker een aanrader!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very knowledgable dentist. Already for years a satisfied patient of this dentist practice.
(Vertaald door Google)
Zeer kundige tandarts. Al jaren een tevreden patiënt van deze tandartspraktijk.
Klantvriendelijk.. Goede zorg
Deze Google-recensie is zonder tekst
Tandartsen zijn er kundig en bovendien Vriendelijk, in voor een grapje. Nu is bij mij nog nooit iets aan de hand geweest behalve verstandskiezen trekken wat ook 100 procent meeviel; ik vind een bezoekje aan de tandarts best wel leuk. Dat is knap als je dat voor elkaar krijgt.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede behandeling, snel en vakkundig
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk, kundig en meedenkend!
(Vertaald door Google) Ik zou het misschien leuk vinden om hierheen te gaan als het niet zo nu en dan een beetje pijn opleverde. De mensen zijn aardig en zorgzaam en zijn goed in wat ze doen. Ze hebben me geholpen om van de angst voor de tandarts af te komen. Zou 10/10 aanbevelen?
(Origineel)
I might actually enjoy going here if it didn't result in a bit of pain so now and then. The people are nice and caring and are good at what they do. They helped me get past fear of the dentist. Would recommend 10/10
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super geholpen!
Fijne tandartspraktijk waar ze goed werk verrichten. Ze zijn zeer vriendelijk!!
Aanrader!
Gewoon de beste tandarts van Maastricht! Ga zo door Dennis Pasmans.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Alles perfect geregeld mijn tandjes weer als nieuw heerlijk gevoel
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste tandarst wat ik ooit heb gehad, gewoon top.
Geweldig zo een tandarts raad ik iedereen aan top👍👍👍
Altijd zeer vriendelijk en profesioneel geholpen!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst