Cleyburch tandartsen B.V.

Cleyburch tandartsen B.V.
Herenweg 231, 2201AG Noordwijk
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
10.0
Google
4.0
Zorgkaart
4
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:15 - 16:30
  • arrow dinsdag
    8:15 - 16:30
  • arrow woensdag
    8:15 - 16:30
  • arrow donderdag
    8:15 - 16:30
  • arrow vrijdag
    8:15 - 12:00

Cleyburch Tandartsen

Cleyburch tandartsen, gezond voor uw mond

Binnen onze klantgerichte praktijk staat uw gebit centraal. Al onze behandelingen en specialisaties zijn erop gericht dat u onbezorgd kunt praten, lachen, eten, bijten en kauwen. Wij werken vriendelijk en vakkundig aan oplossingen bij esthetische of tandheelkundige problemen. 

Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Kindertandheelkunde

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
Mondhygiënist
tandarts
3.5
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 39055448202
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 19023199302
Nascholing
tandarts
Tandarts
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 59913180302
Nascholing

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
10
4.0
4
waardering icon
Gerrie van den Nouland 08 Mrt 2020 - 22:19 Review voor de praktijk
Super aardige tandarts. Legt alles heel goed uit. Snap je het niet, dan legt ze het nogmaals heel rustig uit. Neemt de tijd. Staat altijd open voor vragen. En het allerbelangrijkste: ik voel me super op mijn gemak bij haar.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Maudd 13 Apr 2024 - 09:55

Afgelopen donderdag had ik een endo bij tandarts Fons. Ik was erg gespannen maar de behandeling viel erg mee en ik ben heel erg op mijn gemak gesteld door Fons en zijn assistente Daniëlle de Block :)

(Translated by Google)
Last Thursday I had an endo with dentist Fons. I was very tense, but the treatment was not too bad and I was made very comfortable by Fons and his assistant Daniëlle de Block :)

Marcel Crommentuijn 02 Apr 2024 - 18:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Eva de Paz Urueña 27 Mrt 2024 - 10:22

Super!!

Nita van de Put 19 Dec 2023 - 20:45

Heel goed geholpen door tandarts Fons. Twee prachtige kronen gemaakt. Ik ben helemaal tevreden met het resultaat! Top!

(Translated by Google)
Dentist Fons helped very well. Made two beautiful crowns. I am completely satisfied with the result! Top!

Samantha Bouwmeester 12 Dec 2023 - 18:14

Ik ben uitstekend geholpen door tandarts Fons. Hij heeft een lastig probleem met mijn kies opgelost zonder dat ik pijn heb gehad tijdens of na de behandeling

(Translated by Google)
I received excellent help from dentist Fons. He solved a difficult problem with my tooth without me having any pain during or after the treatment

Marta Nicer 08 Dec 2023 - 17:08

the waiting time for the appointment is very short. dentist very nice. He explained exactly what we could do and how much it would cost. I highly recommend it😃

Maira Schaefer 29 Nov 2023 - 16:58

Unfortunately I was misled by doing a super expensive tomography there, without anyone proper explaining/discussing it with me beforehand and hence without my consent. While I thought I was doing something like a x-ray! The clinic was aware I wasn’t sure if I would go for the treatment there and that I went there exactly to discuss what was my situation. A bill of +300 euro came to me. I contacted the clinic to try to sort it out and they were very unprofessional and didn’t take what happened seriously. I am very disappointed and don’t recommend this place to anyone.

A H 02 Nov 2023 - 09:17

Deze Google-recensie is zonder tekst

Caro C.S. Weenink 30 Aug 2023 - 17:16

Vreselijk. Ik kwam al ruim 10 jaar bij Cleyburch tandartsen, Julia. Super lieve dame. Sinds de praktijk is overgenomen door een ander alleen maar ellende. Mijn lieve tandarts Julia is daar -terecht- weggegaan.
Vandaag kwam ik 10 min te laat. De vrouw van de back Office waar ik naartoe belde om dat vooraf door te geven was ronduit onbeschoft aan de telefoon en zei dat ik dan maar een nieuwe afspraak moest maken. Ik zei; “ik probeer het toch”. Dus ik ben tóch naar mijn afspraak gegaan; de -andere, frontoffice- mw achter de balie zei; mw en uw zoontje? “U mag daar plaatsnemen, ik geef door dat u er bent” (dus er was gewoon tijd voor ons). Op het zelfde moment dat wij gaan zitten komt er een patiënt uit de kamer van mijn nieuwe tandarts “Saskia”. Wij wachtten netjes. Na 10 min kwam er een vierkante vrouw met bruin haar naar me toe gelopen; “jij kwam toch niet meer?!” Waar de hele wachtkamer bij zat ging de vrouw die ik vooraf had gebeld en waar tegen ik aan de telefoon zei; “ik ga het toch proberen”, in discussie met mij. Ze zei; “je bent 20 minuten te laat. Geen kans”. En nog meer dingen die echt te beschamend voor woorden zijn en ik hier niet ga herhalen. Ik zei, “ik wacht wel op mijn nieuwe tandarts”. In de tussentijd -25 minuten!!!!! in totaal- NIEMAND, GEEN ENKELE PATIËNT in de kamer van mijn nieuwe tandarts, Saskia gegaan. Via de achterkant was de vierkante mevrouw, als je het zo kunt noemen, naar Saskia -mijn nieuwe tandarts- gelopen en heeft gezorgd dat Saskia ons niet meer zou behandelen/controleren. Saskia kwam uit haar kamer, waar 25 minuten (dus in ‘onze tijd’) NIEMAND naar binnen is gegaan en zei tegen mij dat ik kon wachten tot het einde van de dag -dan had ze mísschien een even tijd voor ons- of een nieuwe afspraak kon maken. PARDON? Dus in die 25 min die ik daar heb gezeten, heeft Saskia de opdracht gekregen ons niet te behandelen. Dus die vierkante ‘vrouw’ had zo een wrok jegens mij, dat ze onnodig een gezin aan patiënten is verloren. Sinds Cleyburch is overgenomen hoor ik enkel slechte verhalen in Noordwijk. Enkel gezinnen die daar vertrekken door de slechte service en kwaliteit. Vooral geld trekken door onnodig foto’s af te dwingen en onnodige behandelingen uit te voeren. Wij gaan, zoals vele anderen, naar een andere tandarts. Cleyburch tandartsen, NIET DOEN! Ik weet niet van wie die tent nu is, maar wat een afgang! Respectloze communicatie TEN TOP.

(Translated by Google)
Terrible. I have been coming to Cleyburch dentists for over 10 years, Julia. Super sweet lady. Since the practice has been taken over by someone else, nothing but misery. My dear dentist Julia - rightly - left there.
Today I arrived 10 minutes late. The woman in the back office that I called to report this in advance was downright rude on the phone and told me to make a new appointment. I said; “I'll try anyway.” So I went to my appointment after all; the -other, front office- lady behind the counter said; Mrs and your son? “You can take a seat there, I will let you know that you are there” (so there was just time for us). At the same time as we sit down, a patient comes out of the room of my new dentist “Saskia”. We waited politely. After 10 minutes a square woman with brown hair walked towards me; “You didn't come anymore, did you?!” In front of the entire waiting room, the woman I had called in advance and said to on the phone; “I'm going to try anyway,” in discussion with me. She said; “you're 20 minutes late. No chance”. And even more things that are really too embarrassing for words and I won't repeat them here. I said, “I'll wait for my new dentist.” In the meantime -25 minutes!!!!! in total- NO ONE, NOT A SINGLE PATIENT entered the room of my new dentist, Saskia. The square lady, if you can call it that, walked to Saskia - my new dentist - through the back and ensured that Saskia would no longer treat/check us. Saskia came out of her room, where NO ONE had entered for 25 minutes (so in 'our time') and told me that I could wait until the end of the day - then maybe she would have some time for us - or a new could make an appointment. PARDON? So during the 25 minutes I spent there, Saskia was instructed not to treat us. So that square 'woman' had such a grudge against me that she unnecessarily lost a family of patients. Since Cleyburch was taken over, I only hear bad stories in Noordwijk. Only families leave there because of the poor service and quality. Mainly drawing money by forcing unnecessary photos and performing unnecessary treatments. We, like many others, are going to a different dentist. Cleyburch dentists, DON'T DO IT! I don't know who owns that tent, but what a disaster! Disrespectful communication AT ALL.

Ruud Snoek 22 Aug 2023 - 11:13

Slecht time management. Meestal half uur wachten. Dames die samen een bakkie drinken terwijl ik wacht in wachtkamer. Ohhh we hebben u niet gezjen.....kinde mij niet aanmelden daardoor. Slechte intvangst.

(Translated by Google)
Poor time management. Usually wait half an hour. Ladies having a cup of coffee together while I wait in the waiting room. Ohhh we didn't see you.....kinda didn't register me because of that. Poor reception.

Anita de Gier 19 Jun 2023 - 14:47

Slechte telefonische bereikbaarheid en onvriendelijk ontvangst bij de balie, je voelt je niet echt welkom. De automatische beantwoorder wordt zo ingesteld dat je er niet doorheen komt en steeds op nummer 2 blijft staan. Na lang in de wacht te staan, word je van de lijn gegooid. Ook geen eigen tandarts kunnen kiezen, maar wel een aantal keer al een ander toegewezen te krijgen, vind ik jammer bij deze praktijk. Na lang niet te zijn geweest is het mogelijk beter geworden, maar ik ben afgehaakt in ieder geval na nu wederom niet telefonisch te woord te worden gestaan.

(Translated by Google)
Poor telephone accessibility and unfriendly reception at the counter, you don't really feel welcome. The autoresponder is set in such a way that you cannot get through and always remain at number 2. After waiting on hold for a long time, you are thrown off the line. I also think it's a shame that I can't choose my own dentist, but have been assigned someone else on a number of occasions. After not being there for a long time, things may have gotten better, but in any case I have dropped out after not being answered by phone again.

Rob De Boer 11 Apr 2023 - 14:15

Prima tandartsen, telefonische bereikbaarheid matig

(Translated by Google)
Excellent dentists, poor telephone accessibility

Eric Timmerije 24 Mrt 2023 - 13:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Update Public 20 Mrt 2023 - 16:32

3/4 maanden wachten op een afspraak.
Geen vaste tandarts dus elke keer weer een ander.
Echt een ramp daar en een veel te groot klantenbestand waardoor de cliënten onnodig lang moeten wachten op het maken van een afspraak.
Dit is de slechte tandartsenpraktijk die ik heb meegemaakt.

(Translated by Google)
Waiting 3/4 months for an appointment.
No regular dentist, so a different one every time.
A real disaster there and a customer base that is far too large, causing clients to have to wait unnecessarily long to make an appointment.
This is the worst dental office I have experienced.

Tamar 30 Nov 2022 - 15:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Cente Oostlander 23 Nov 2022 - 20:33

Vandaag helaas een zeer lastige behandeling meegemaakt. Lastig niet alleen voor mij maar zeker voor de tandarts. Er werd van te voren goed met mij overlegd en werd ik overtuigd van de wellicht lastige keuze die gemaakt moest worden. Heel overtuigd ging men te werk en was het ´niet echt een pretje´ maar de manier waarop gewerkt werd was geruststellend en prettig. Professioneel en fijn. Dank mensen. Zo kan het dus ! #uurindestoel ;)

(Translated by Google)
Unfortunately, today I experienced a very difficult treatment. Difficult not only for me but certainly for the dentist. I was thoroughly consulted in advance and I was convinced of the perhaps difficult choice that had to be made. They worked very confidently and it was 'not really fun' but the way they worked was reassuring and pleasant. Professional and nice. Thanks people. So this is how it can be done! #hourinthechair ;)

Ine Fein 27 Okt 2022 - 15:12

Ik ben zo goed geholpen, fijne en vriendelijke mensen. Ondanks ik met een pittig traject bezig ben, ben ik zo blij dat ik hier naartoe ben gegaan. Vakmensen zijn het hier en Td. Hoefnagel is mijn favoriet, ontspannen, geruststellend, uitleg over de behandeling en de nazorg met medicijnen en zelfs zijn 06 nr. Zijn voor mij heel geruststellend. Zijn assistentes zijn ook heel vriendelijk en professioneel. Ik raad het iedereen aan om hier naartoe te gaan. Ik had al 11 Jr.eerder hier naartoe moeten gaan, hiervoor een hele slechte ervaring gehad, helaas. Maar zeker komt het hier goed.
Bedankt cleyburg.
27 oktober 2022. Mijn implantaat zit erin. Dank aan Hoefnagel, klasse wat gedaan is.Professioneel, kundig, vriendelijk.Alles toppie gedaan. Bedankt, ook zijn assistentes.

(Translated by Google)
I received so much help, nice and friendly people. Even though I am on a tough journey, I am so happy that I went here. They are professionals here and Td. Hoefnagel is my favorite, relaxed, reassuring, explanation about the treatment and aftercare with medications and even his 06 number. Are very reassuring to me. His assistants are also very friendly and professional. I recommend everyone to go here. I should have gone here 11 years ago, but had a very bad experience before this, unfortunately. But things will certainly be fine here.
Thanks cleyburg.
October 27, 2022. My implant is in. Thanks to Hoefnagel, what was done first class. Professional, knowledgeable, friendly. Everything was done top notch. Thank you, also his assistants.

Repair Clinic 15 Sep 2022 - 19:41

Afspraak gemaakt om een losse Kroon die hier geplaatst te laten controleren.

1) Afspraak werd op dezelfde dag nog verplaatst. Prima ik kon.
2) 1 uur gewacht in de wachtkamer, daarna naar de receptie, er ging iets mis.
3) De volgende dag zou ik gebeld worden voor een nieuwe afspraak. Ook niet gebeld.

Vertel mij aub wat er mis gaat?

Inmiddels er goed geholpen door een Tandarts uit Griekenland met goede assistent.

(Translated by Google)
Made an appointment to have a loose Crown that was placed here checked.

1) Appointment was rescheduled on the same day. Fine I could.
2) waited 1 hour in the waiting room, then went to reception, something went wrong.
3) The next day I would be called for a new appointment. No call either.

Please tell me what is going wrong?

Meanwhile, good help was provided by a dentist from Greece with a good assistant.

Sayad Nikrawesh 11 Aug 2022 - 14:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Henny Van Der Molen 01 Mrt 2022 - 15:48

Ben heel bang voor de tandarts maar nu gaat het veel beter heel fijn

(Translated by Google)
I'm very afraid of the dentist, but now things are going much better

M. Beek 21 Dec 2021 - 08:52

Tandarts Darwin Jansen, erg vriendelijk, uitstekende tandarts , heeft mijn voortanden weer fantastisch mooi gemaakt.

(Translated by Google)
Dentist Darwin Jansen, very friendly, excellent dentist, has made my front teeth fantastic again.

Albert Hermans 26 Okt 2021 - 11:27

Ik ben zooo blij met implantoloog B Hoefnagels.

(Translated by Google)
I am sooo happy with implantologist B Hoefnagels.

robert van der wiel 21 Okt 2021 - 16:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Paul Trossel 02 Okt 2021 - 23:49

Prima praktijk

(Translated by Google)
Excellent practice

Felicitaties video’s Om te delen 10 Jul 2020 - 20:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Fabienne Colin 22 Apr 2020 - 13:09

Very professional and helpful. Very good job.

Raluca 14 Feb 2020 - 21:45

Everything is perfect. They are really professionals.

Lars 30 Sep 2019 - 20:43

In het laatste jaar al 3x een afspraak afgezegd. De laatste keer heb ik niets ontvangen dus ben ik voor niets naar de praktijk gekomen. Ik weet niet wat er aan de hand is maar het personeelsverloop is wel erg groot

(Translated by Google)
Already canceled an appointment 3 times in the last year. The last time I didn't receive anything, so I came to the practice for nothing. I don't know what's going on, but the staff turnover is very high

Sander Hoek 16 Apr 2019 - 15:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

Renee Onderwater 07 Nov 2018 - 13:21

Afspraak gemaakt, sta ik daar op een vrijdagochtend, blijkt dat de desbetreffende tandarts niet meer werkt op vrijdagochtend. Kennelijk is er 1 belletje gepleegd, om deze afspraak te verzetten door het zeer onvriendelijk baliepersoneel.
Ik werd erg zeer onvriendelijk te woord gestaan die vrijdagochtend. 'Sorry hoor, er is gebeld en gemaild' (wanneer dan? Dat konden ze helaas niet aangeven). Ik zorg ook dat ik daar aanwezig ben op de gezette tijden, terwijl ik ook een 40-urige werkweek heb (dus kan mijn tijd wel beter gebruiken). Dan vind ik dat die afspraak op een normale manier afgezegd kan worden. Bijvoorbeeld per email, of je belt een tweede keer (maar dit lijkt me logisch, want dit is immers hun werk). Maar de dames waren kennelijk te druk met zichzelf. En ik moest het doen met een 'sorry hoor'

(Translated by Google)
I made an appointment, I was there on a Friday morning, and it turned out that the dentist in question no longer worked on Friday morning. Apparently one call was made to reschedule this appointment by the very unfriendly counter staff.
I was treated very unfriendly that Friday morning. 'Sorry, we have called and emailed' (when? Unfortunately they could not indicate that). I also make sure that I am there at the set times, even though I also have a 40-hour working week (so I can make better use of my time). Then I think that the appointment can be canceled in a normal way. For example, by email, or you call a second time (but this seems logical to me, because this is their job after all). But the ladies were apparently too busy with themselves. And I had to do it with an 'I'm sorry'

Rob Kamminga 18 Okt 2018 - 19:55

Prima.... weer goed geholpen. Ze zijn echt aardig voor je

(Translated by Google)
Great.... great help again. They are really nice to you

Kim Cupping 19 Mrt 2018 - 19:54

In alle opzichten top!!!
Veel diverse tandartsen gehad heel blij dat ik nu deze gevonden heb.

(Translated by Google)
Great in every way!!!
I have had many different dentists, very happy that I have now found this one.

Marta 01 Jul 2017 - 12:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Desiree wooldrik 03 Feb 2017 - 10:15

zojuist implantaat behandeling beeindigd. Prachtig en vakkundig werk geleverd. Uiterst efficient, hele traject zonder pijn, afspraken op tijd, super resultaat! Zeer aan te bevelen!

(Translated by Google)
just finished implant treatment. Beautiful and professional work done. Extremely efficient, entire process without pain, appointments on time, great results! Highly recommended!

Kees Barnhoorn 31 Mrt 2016 - 22:10

Vandaag een wortelkanaal behandeling gehad bij Sanne Wilshaus. Top, de behandeling was pijnloos . SUPER.

(Translated by Google)
Had a root canal treatment today at Sanne Wilshaus. Great, the treatment was painless. SUPER.

E Alvarado 16 Jan 2015 - 23:02

Ok