Dental Clinics Panningen
Steenbakkersstraat 12, 5981WT Panningen
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO 9001
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 12:30
-
maandag13:30 - 17:00
-
dinsdag8:00 - 12:30
-
dinsdag13:30 - 17:00
-
woensdag8:00 - 12:30
-
woensdag13:30 - 17:00
-
donderdag8:00 - 12:30
-
donderdag13:30 - 17:00
-
vrijdag8:00 - 12:30
-
vrijdag13:30 - 17:00
Onze medewerkers zorgen ervoor dat je je snel op je gemak voelt. Ze nemen de tijd en geven je de aandacht die je verdient. Zonder wachtlijsten kun je terecht voor de meest uiteenlopende reguliere en ook specialistische tandheelkundige behandelingen.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Angst behandeling
- Kindertandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Gehandicapte patiënten
Team
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Narcose (intraveneuze sedatie)
- Spoed
Zeer lange wachtlijst. Bij pijn klachten met spoed wordt er geen uitzondering gemaakt en moet je weken wachten. Ook bij een klein kind. Ben bezig met overstappen
(Translated by Google)
Very long waiting list. In case of urgent pain complaints, no exception is made and you have to wait weeks. Even with a small child. I'm in the process of switching
Sinds KiesMondzorg is overgenomen door deze praktijk, ben ik hier patiënt geweest, maar gelukkig ben ik recent overgestapt naar een andere tandarts.
Er zijn meerdere problemen binnen deze praktijk:
- Lange wachttijden voor afspraken, soms wel 4 tot 6 maanden, zonder goede uitleg. Misschien tijd voor een patiëntenstop om de zorgkwaliteit te waarborgen?
- Onvriendelijk personeel dat je als een nummer behandelt, zonder veel begrip of warmte. Vooral zeer kwalijk bij patiënten met autisme of angst.
- Het lijkt meer om commercie te draaien dan om de patiënt.
- Slechte communicatie: er wordt weinig uitgelegd tijdens controles en behandelingen, en vragen worden genegeerd.
- En het meest kwalijke: Bij mijn laatste controle werd gezegd dat ik een gaatje had, maar bij mijn nieuwe tandarts bleek ik helemaal geen gaatjes te hebben! Vreemd dat er geboord zou worden zonder noodzaak! Maar goed dat ik voor die boorafspraak nog ben overgestapt.
Dit is ook gebaseerd op ervaringen van anderen. Wees dus gewaarschuwd als je je hier inschrijft!
(Translated by Google)
I have been a patient here since KiesMondzorg was taken over by this practice, but fortunately I recently switched to another dentist.
There are several problems within this practice:
- Long waiting times for appointments, sometimes 4 to 6 months, without proper explanation. Maybe time for a patient freeze to ensure quality of care?
- Unfriendly staff who treat you like a number, without much understanding or warmth. Particularly bad for patients with autism or anxiety.
- It seems to be more about commerce than about the patient.
- Poor communication: little is explained during check-ups and treatments, and questions are ignored.
- And the worst part: At my last check-up it was said that I had a cavity, but at my new dentist it turned out that I had no cavities at all! Strange that drilling would be done without necessity! It's a good thing I switched before that drilling appointment.
This is also based on the experiences of others. So be warned if you register here!
Beste Ilse,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaringen bij onze praktijk niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Uiteraard staan wij ervoor open om dit met u te bespreken, zodat we gerichter onderzoek kunnen doen naar uw feedback. U kunt dan contact opnemen met onze praktijk. Wij wensen u het beste bij uw nieuwe tandarts en danken u voor uw tijd bij ons.
Met vriendelijke groet,
Dental Clinics Panningen
Ik heb autisme en een angst voor bellen. Ik vind het echt super dat als je dit aangeeft je via de mail geholpen kan worden! De medewerkers zijn super behulpzaam en empatisch als je angsten of dingen waar je moeite mee hebt communiceert.
(Translated by Google)
I have autism and a fear of telephones. I think it's really great that if you indicate this you can receive help via email! The employees are super helpful and empathetic if you communicate fears or things you have difficulty with.
Nu gelukkig... 1 jaar weg daar bij die botte tandartspersoon en ergens anders goed opgevangen. Mijn gebit was zelfs achterstallig ondanks tandartsbezoek.
(Translated by Google)
Fortunately now... 1 year away from that rude dentist person and well cared for elsewhere. My teeth were even overdue despite visiting the dentist.
To the point, praat niet over koetjes en kalfjes en overlegt voor de een en voor mij: Kortaf, zakelijk, mogelijk door haast. Toen ik vroeg om meer uitleg bij wat de tandarts aan het doen was, kreeg ik dat eigenlijk niet. Ik voel me er erg een nummertje/het voelt als lopende band werk. Dacht eerst misschien is het een moment opname. Maar het is meerdere bezoeken voorgekomen. Ik merk dat ik nu niet meer terug wil en de bariere om naar de tandarts te gaan groter geworden is. Ik wil niet de hele praktijk afkraken en er bij gezegd dat ze niet onaardig zijn, het is er schoon en ze streven vast naar efficentie. Het zou ook gewoon kunnen dat ik gewoon niet match met de manier dat men deze praktijk runt. Mogelijk toch tijd voor een overstap, naar een meer angstgespecialiseerde tandarts.
(Translated by Google)
To the point, don't make small talk and consult for one person and for me: Short, businesslike, possibly due to haste. When I asked for more explanation of what the dentist was doing, I didn't actually get any. I feel very much like a number/it feels like assembly line work. At first I thought maybe it was a snapshot. But it has happened several visits. I notice that I no longer want to go back and the barrier to going to the dentist has increased. I don't want to criticize the entire practice and I would like to say that they are not bad, it is clean and they certainly strive for efficiency. It could also be that I just don't match the way this practice is run. Possibly time for a switch to a dentist who specializes in anxiety.
matig , hun kijken allen op geld verdienen , niet op patiënt. arrogante tandarts .
(Translated by Google)
mediocre, they all focus on making money, not on the patient. arrogant dentist.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Great practise
Zeer tevreden over de gang van zaken, wat betreft de vriendelijkheid en adequate behandeling! Geen spijt van mijn overstap naar Kies Mondzorg Panningen!
(Translated by Google)
Very satisfied with the course of events, in terms of friendliness and adequate treatment! I don't regret my switch to Kies Mondzorg Panningen!
Dank voor deze mooie beoordeling Thea en heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze praktijk! Dat is waar wij het voor doen :)
Op afgesproken tijdstip daar, na half uur wisten ze nog niet hoe laat ik aan de beurt was. Ben moeten gaan om andere afspraak te halen. Als patiënt afspraak niet nakomt kost het geld maar andersom is het pech en mag je wederom terugkomen.
(Translated by Google)
At the agreed time, after half an hour they still didn't know what time it was my turn. I have to go to make another appointment. If the patient does not keep an appointment it will cost money, but the other way around it is bad luck and you can come back again.
Zeer slechte organisatie. Niet aan te bevelen. Willen alleen geld verdienen.
(Translated by Google)
Very bad organization. Not recommended. Just want to make money.
Goedemorgen Mart,
Wat vervelend om te lezen dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad binnen onze kliniek. Kun je ons specifieker vertellen wat er mis is gegaan? Dan zoeken wij graag naar een oplossing!
Groet, Team Kies Mondzorg
Perfect. Nemen de tijd voor je.duidlijke afspraken en prijzen.
(Translated by Google)
Perfect. Take the time for clear agreements and prices.
In de kliniek in Panningen staat een rolstoelkantelaar. Daarmee kunnen rolstoelgebruikers eenvoudig gekanteld in hun eigen rolstoel worden behandeld.
Voor spoedgevallen op werkdagen na 17 uur, in de weekenden en op officieel erkende feestdagen belt u naar de Tandartsenpost Venlo via 0900 8818.
De nooddienst is gevestigd op het Spoedplein Noord-Limburg (Prof. Gelissensingel 20 te Venlo).
(Translated by Google)
There is a wheelchair tilter in the clinic in Panningen. This makes it easy for wheelchair users to be treated when tilted in their own wheelchair.
For emergencies on working days after 5 p.m., during weekends and on officially recognized holidays, call the Tandartsenpost Venlo on 0900 8818.
The emergency service is located at the Spoedplein Noord-Limburg (Prof. Gelissensingel 20 in Venlo).