Lassus Tandartsen Tilburg
Ringbaan Oost, 5013 CA Tilburg
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO 9001
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 20:30
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 20:30
-
vrijdag8:00 - 12:30
UW NIEUWE TANDARTS IN TILBURG
Lassus Tandartsen Tilburg is een moderne praktijk waarbij het team van tandartsen, specialisten, mondhygienisten, assistenten en receptiemedewerkers u van de beste mondzorg wilt voorzien. Wij begrijpen dat naar de tandarts gaan niet altijd leuk is, maar wij doen er alles aan om te zorgen dat u zich op uw gemak voelt. Dit doen wij door een mensgerichte werkwijze in combinatie met hoogwaardige tandheelkunde, waarbij de focus ligt op het voorkomen van gebitsproblemen.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Kindertandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Gehandicapte patiënten
Team
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
Mijn dochter van 8 jaar vond het altijd spannend om naar de tandarts te gaan, maar sinds we zijn overgestapt naar Tandarts Lassus is die spanning volledig verdwenen. Rose, Rebecca en Ai-yin hebben geweldig werk geleverd. Tijdens de intake wordt het gebit grondig onderzocht. Ouders en kind worden volledig op de hoogte gesteld en voorbereid voor eventuele ingrepen.
Mijn dochter vond het erg prettig hoe de tandarts en assistenten haar stap voor stap vertelden wat er ging gebeuren. Ze stelden haar gerust en hielpen haar door de behandeling heen. Een absolute aanrader voor ouders met kinderen die een tandartsbezoek spannend vinden.
Persoonlijk had ik een hekel aan de wachtkamer bij de tandarts. Dat is bij Lassus toch wel anders. Heerst een relaxte sfeer die me aan een luxe hotel lobby doet denken.
Kortom, ik heb hier een geweldige ervaring ervaring gehad en ben super tevreden!
(Translated by Google)
My 8-year-old daughter always found it exciting to go to the dentist, but since we switched to Dentist Lassus, that tension has completely disappeared. Rose, Rebecca and Ai-yin did a great job. During the intake, the teeth are thoroughly examined. Parents and child are fully informed and prepared for any interventions.
My daughter really liked how the dentist and assistants told her step by step what was going to happen. They reassured her and helped her through the treatment. An absolute must for parents with children who find a visit to the dentist exciting.
Personally, I hated the waiting room at the dentist. That is different with Lassus. There is a relaxed atmosphere that reminds me of a luxury hotel lobby.
In short, I had a great experience here and am super satisfied!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Tandarts Rose was heel erg lief en heeft mijn zoontje goed geholpen. Ondanks dat hij het een beetje spannend vond. Vond hij het zelfs heel gezellig!
(Translated by Google)
Dentist Rose was very sweet and helped my son well. Even though he found it a bit exciting. He even found it very enjoyable!
Ik heb gisteren bij de mondhygiëniste Amal Salah geweest. Zij was zo behulpzaam en lief. Zij stelde mij op mijn gemak en heeft mijn gebit super goed gereinigd.
Groetjes A.F
(Translated by Google)
I visited the dental hygienist Amal Salah yesterday. She was so helpful and sweet. She made me feel at ease and cleaned my teeth very well.
Greetings A.F
Quick and efficient service. Email reminders for appointments (including routine check-ups) are very nice. Everyone in the office is very friendly as well! The sitting/waiting area is nice too!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Altijd heel goed behandeld en heel vriendelijk kom er ook meer dan veertig jaar
(Translated by Google)
Always treated very well and very friendly, I have been coming there for over forty years
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik had afgelopen week een afspraak bij mondhygiëniste Amal en ik ben ontzettend tevreden met de service! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, werd ik vriendelijk ontvangen. De behandeling zelf verliep soepel en pijnloos. Ze werkte zorgvuldig en met veel aandacht voor detail, waardoor ik het idee had dat mijn gebit in goede handen was. Na afloop voelde mijn mond fris en schoon, en ik kreeg nog nuttige tips mee om mijn mondgezondheid te verbeteren.
(Translated by Google)
I had an appointment with dental hygienist Amal last week and I am extremely satisfied with the service! From the moment I walked in, I received a friendly welcome. The treatment itself was smooth and painless. She worked carefully and with great attention to detail, which left me with the feeling that my teeth were in good hands. Afterwards my mouth felt fresh and clean, and I received useful tips to improve my oral health.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Tot nu toe uitermate tevreden met Lassus. De behandelaars zijn zeer vriendelijk, geven uitgebreide informatie en zijn uitermate kundig. Dat geldt ook voor de overige medewerkers, zoals de baliemedewerkers en assistenten. De praktijk is bovendien modern en je voelt je meteen thuis in de wachtruimte.
Het enige dat mij bevreemd, is dat met als naam Lassus gebruikt; vanuit het Latijn betekent het 'vermoeidheid' en alle medewerkers ogen en klinken juist zeer vitaal.
(Translated by Google)
So far extremely satisfied with Lassus. The practitioners are very friendly, provide extensive information and are extremely knowledgeable. This also applies to other employees, such as desk clerks and assistants. The practice is also modern and you immediately feel at home in the waiting area.
The only thing that surprises me is that the name Lassus is used; From Latin it means 'fatigue' and all employees look and sound very vital.
Fijne sfeer, klantvriendelijk en deskundig.
(Translated by Google)
Nice atmosphere, customer friendly and knowledgeable.
T ziet er weer netjes uit na de behandeling
Wel n beetje last van na pijn terwijl ik niks mankeerde gewoon schoonmaken en controle
Wel blij met t resultaat
(Translated by Google)
It looks neat again after the treatment
I suffered from a bit of pain afterward, although there was nothing wrong with me, just cleaning and checking
Very happy with the result
Friendly, and they can really give good service for kids who is afraid of dantiste.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
The care and understanding of the Clinic was outstanding.As somebody that is totally traumatised by the way my teeth look like they handle my case with perfection. Can't wait to start the big treatment and be able to smile finally
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mooie praktijk met deskundige medewerkers. Ondanks dat mijn tand getrokken moest worden. Een goede uitleg gehad over de mogelijkheden en de vervolgstappen. De behandeling verliep rustig mede door de fijne uitleg. Compliment voor tandarts Rose en haar assistente.
(Translated by Google)
Beautiful practice with expert employees. Even though my tooth had to be pulled. Had a good explanation about the options and next steps. The treatment went smoothly, partly due to the detailed explanation. Compliments for dentist Rose and her assistant.
Beste Marees Kokx, super om te lezen dat u zo blij bent met de praktijk en de medewerkers. Bedankt voor uw vertrouwen in Lassus Tandartsen Tilburg!
Enorm fijn geholpen door Rose en Ai-Yin!!!
Na jaren met angst voor de tandarts hebben rondgelopen, hebben ze bewezen dat ik met een gerust hart ernaartoe kan.
Niet alleen handelen ze professioneel, maar weten ze zich ook zo aan te passen dat je helemaal relaxed in de stoel ligt.
(Translated by Google)
Very nice help from Rose and Ai-Yin!!!
After years of fearing the dentist, they have proven that I can go there with peace of mind.
Not only do they act professionally, but they also know how to adjust in such a way that you are completely relaxed in the chair.
Friendly and professional staff. Explained everything about what treatments are needed. Just be careful if you are trying to get there by navigation link from e-mail. My navigation sent me to Ringbaan-Oost 202. It should be Ringbaan-Oost 2 2nd floor.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk personeel, goed advies, professioneel
(Translated by Google)
Friendly staff, good advice, professional
Ik ging mijn tanden laten reinigen en ik had problemen en de schoonmaak gebeurde niet. Ik kreeg een factuur waarop stond dat ze advies voor het tandvlees hadden gegeven en dat het 35 minuten duurde, maar dat gebeurde niet en ik heb het bedrag betaald, ondanks dat ik het had gedaan. heeft niets opgeleverd.
(Translated by Google)
I went to get my teeth cleaned and I had problems and the cleaning didn't happen. I received an invoice stating that they had given advice for the gum and it took 35 minutes, but it didn't and I paid the amount despite having done it. has yielded nothing.
De behandeling bij Amal verliep super fijn. Mijn angst voor tandartsen en mondhygiënisten maakt het voor mij erg spannend. Achteraf gezien was dit nergens voor nodig. Ze was mega lief en geduldig, besprak voorafgaand alles wat ze ging doen en hield rekening met mijn zenuwen. Ik zou niet anders meer willen!
(Translated by Google)
The treatment with Amal went very well. My fear of dentists and dental hygienists makes it very exciting for me. In retrospect, this was unnecessary. She was very sweet and patient, discussed everything she was going to do beforehand and took my nerves into account. I wouldn't want it any other way!
Ik ben vandaag bij de mondhygiëniste Amal geweest. Zij was zo behulpzaam en lief. Zij stelde mij op mijn gemak en heeft mijn gebit super goed gereinigd. Dit wordt mijn vast adresje voor het reinigen van mijn gebit!
Groetjes,
Een tevreden klant
(Translated by Google)
I visited the dental hygienist Amal today. She was so helpful and sweet. She made me feel at ease and cleaned my teeth very well. This will be my go-to place for cleaning my teeth!
Greetings,
A satisfied customer
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel tevreden
(Translated by Google)
Very satisfied
Deze Google-recensie is zonder tekst
Snel een afspraak kunnen maken; perfect geregeld met parkeergarage onder de vestiging;vvriendelijk personeel!
(Translated by Google)
Being able to make an appointment quickly; perfectly arranged with parking garage under the branch; friendly staff!
Professionele praktijk. Goede uitleg wat ze gaan doen.Duidelijke antwoordden op mijn vragen
(Translated by Google)
Professional practice. Good explanation of what they are going to do. Clear answers to my questions
Ik was voor controle bij Lassus en kreeg nu tandarts Rick.
Een vriendelijke jonge man en ook zo zijn assistente.
Het is gezellig wachten in de super mooi ingerichte wachtkamer, alsof je in een prachtige wooninrichting zit.
Ook de dames aan de balie verdienen een vriendelijkheids complimentje.
Ik ben geen enthousiaste tandarts bezoekster maar als het dan toch moet dan is zo’n relaxte omgeving mooi meegenomen.
(Translated by Google)
I went to Lassus for a check-up and was now treated to dentist Rick.
A friendly young man and also his assistant.
It is pleasant to wait in the beautifully decorated waiting room, as if you were sitting in a beautiful home.
The ladies at the counter also deserve a friendliness compliment.
I am not an enthusiastic dentist visitor, but if I have to, such a relaxed environment is a bonus.
Ik ben net terug van mijn afspraak bij de tandarts en ik ben ontzettend tevreden! Ai-Yin, de assistente in opleiding, mocht mij verdoven en ik heb er helemaal niets van gevoeld. Ze was zeer zorgvuldig en stelde me direct op mijn gemak. Tandarts Rose heeft daarna de mooiste vulling ooit geplaatst; het ziet er geweldig uit en voelt perfect aan. Het hele team is professioneel en zorgzaam. Ik kan deze praktijk van harte aanbevelen!
(Translated by Google)
I just got back from my dentist appointment and I am extremely satisfied! Ai-Yin, the assistant in training, was allowed to anesthetize me and I didn't feel anything at all. She was very careful and immediately put me at ease. Dentist Rose then placed the most beautiful filling ever; it looks great and feels perfect. The whole team is professional and caring. I can highly recommend this practice!
Top tandarts Rose heeft me heel goed geholpen ondanks ik totaal niet van medische ingrepen hou.
Ik zou iedereen deze tandarts aanraden!
(Translated by Google)
Top dentist Rose helped me very well even though I don't like medical procedures at all.
I would recommend this dentist to everyone!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nadat mijn tand was afgebroken een tandarts gevonden die me meteen kon helpen. Het probleem bleek echter een gevorderd gaatje te zijn waardoor de tand afgebroken was. Omdat dit gaatje totaan de zenuw kwam was de kans klein dat de met vullen te herstellen zou zijn. Echter hebben tandarts Rose en assistente Kamilla weten te voorkomen dat er meer dan vullen nodig was. Beter had ik niet kunnen wensen! En bovenop deze vakkundige hulp ook nog een service met een glimlach!
(Translated by Google)
After my tooth broke off, I found a dentist who could help me immediately. However, the problem turned out to be an advanced cavity that had broken off the tooth. Because this hole reached the nerve, there was little chance that it could be repaired with filling. However, dentist Rose and assistant Kamilla managed to avoid the need for more than filling. I couldn't have asked for better! And on top of this professional help, also service with a smile!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik was vandaag te laat op mijn afspraak,maar werd gelukkig toch geholpen. Heel het personeel is super aardig en behulpzaam. Tandarts Rose en assistent Kamilla zijn heel professioneel en leggen alles goed uit,vertellen tijdens de behandeling precies wat ze gaan doen en je kan altijd dingen vragen of stoppen als je het niet begrijpt,eng vindt of bang bent. Ik ben super blij dat ik bij deze tandartsen praktijk ben. M.v.G. Manuela Koetje
(Translated by Google)
I was late for my appointment today, but luckily I was helped anyway. The entire staff is super nice and helpful. Dentist Rose and assistant Kamilla are very professional and explain everything well, during the treatment they tell you exactly what they are going to do and you can always ask or stop things if you don't understand, find it scary or are afraid. I am very happy to be at this dental practice. Best regards. Manuela Koetje
Goed advies en super geruststellend voor mijn dochter.
(Translated by Google)
Good advice and super reassuring for my daughter.
They were very kind and helpful. I received replies via email in a timely manner and was able to schedule appointments quickly. My cleaning and cavity filling were taken care of well.
Deze Google-recensie is zonder tekst
In een paar zinnen echt een topper die Lassus tandartsen.
Super vriendelijk, specialisme wat mij betreft op alle delen.
Als er 10 sterren stonden had ik die gegeven.
Excuses voor het ongemak dat er maar 5 sterren waren maar 1 geluk🙏🙏🙏echt super vooruitzicht 🤗🤗🤗
Vandaag mag ik er weer aankomen iig ..en dan net nog voor het weekend ook.
Dat bedoel ik dus..anders moest ik ze te lang missen.
Eerlijk waar...maar 5 sterren en geen 10 anders hadden jullie dat over Lassus Tandartsen Tilburg gezien.
Prettig weekend iedereen👍👍👍
(Translated by Google)
In a few sentences, those Lassus dentists are truly great.
Super friendly, specialization in all areas as far as I am concerned.
If there were 10 stars I would have given them.
Apologies for the inconvenience that there were only 5 stars but 1 luck 🙏🙏🙏 really great prospect 🤗🤗🤗
Today I can arrive there again...and just before the weekend too.
That's what I mean... otherwise I would have to miss them for too long.
Honestly...only 5 stars and not 10 otherwise you would have seen that about Lassus Tandartsen Tilburg.
Have a nice weekend everyone👍👍👍
Tandarts: Rose
Assistente: Kamilla
Behandeling: vulling.
Als je zoon in de auto zegt: “mama kunnen we asjeblieft deze tandarts voor altijd hebben?” Dan moet ik even een review posten. Tandarts Rose heeft bij mijn dochter een gaatje gevuld vandaag. Samen met haar lieve assistente Kamilla. Ze zijn zo ontzettend lief en geduldig voor mijn kinderen. Ze nemen de tijd om alles stap voor stap uit te leggen voordat ze het gaatje gaan vullen. Ze laten bv op hun handen voelen hoe het aan gaat voelen. Mijn dochter was helemaal op haar gemak ondanks de angst. Zonder haast en met alle tijd om haar gerust te stellen en vervolgens het gaat goed te vullen. Dikke aanrader!!!!
(Translated by Google)
Dentist: Rose
Assistant: Kamilla
Treatment: filling.
When your son says in the car: “Mommy, can we please have this dentist forever?” Then I have to post a review. Dentist Rose filled a cavity in my daughter today. Together with her sweet assistant Kamilla. They are so very sweet and patient with my children. They take the time to explain everything step by step before filling the hole. For example, they let them feel on their hands what it will feel like. My daughter was completely at ease despite the fear. Without haste and with plenty of time to reassure her and then fill her properly. Highly recommended!!!!
Vandaag bij Rose Daneshwar geweest (oud collega). Ik heb 2 facings laten plaatsen waar ik ontzettend blij mee ben. Ook de behandeling was erg gezellig. Goede samenwerking tussen Tandarts Rose en assistent Ai-yin. Tevreden weer de deur uit!
(Translated by Google)
Today I visited Rose Daneshwar (former colleague). I had 2 veneers placed which I am very happy with. The treatment was also very pleasant. Good cooperation between Dentist Rose and assistant Ai-yin. We leave satisfied again!
toen me oude tandarts pensioneerde, werd me zomaar een tandarts toegewezen, zonder overleg met me.
M. van Eijndhoven
(Translated by Google)
When my old dentist retired, a dentist was randomly assigned to me without consulting me.
M. van Eijndhoven
Beste Marcel, bedankt voor het delen van uw review. Het spijt ons om te lezen dat u niet tevreden bent over de communicatie tussen de praktijk en de client, het is de bedoeling dat dit natuurlijk wel gecommuniceerd wordt. Graag komen we in contact met u om dit persoonlijk met u te bespreken en te kijken naar een oplossing, we kunnen u niet terugvinden onder de naam ''Marcel Marcel'' Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met de praktijk via 013 21 05 009 of via tilburg@lassus.nl? Dit zal zeer gewaardeerd worden en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij uw volgende afspraak.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vandaag een afspraak gehad met tandarts rose en assistent ai-yin. Angst voor naalden maar dit was met heel veel geduld en uitleg uitgevoerd. Kwam hier uit nood ivm een gebroken tand maar ben gelijk ingeschreven en alle 3 de kinderen ook gelijk aangemeld.
Zeker een grote aanrader
(Translated by Google)
Today I had an appointment with dentist Rose and assistant Ai-yin. Fear of needles, but this was done with a lot of patience and explanation. Came here out of necessity due to a broken tooth, but I was immediately registered and all 3 children were also registered at the same time.
Definitely highly recommended
Hele slechte ervaring en ontevreden. Heb nu 2 behandelingen gehad bij de mondhygiënist. Er was geen tijd genoeg om deze volledig af te maken. Ik zou worden teruggebeld maar nog geen reactie. Kai harde muziek vind ik niet gepast in de behandelkamer. Ik heb 6 SMS berichten ontvangen als herinnering dat vind ik overbodig. Ik ga op zoek naar een andere tandarts.
(Translated by Google)
Very bad experience and dissatisfied. I have now had 2 treatments with the dental hygienist. There wasn't enough time to finish it completely. I was supposed to be called back but no response yet. I don't think loud music is appropriate in the treatment room. I have received 6 text messages as a reminder, which I think is unnecessary. I'm going to look for another dentist.
Beste Ingrid, het spijt ons om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij onze praktijk. Graag komen we in contact met u om dit persoonlijk met u te bespreken en te kijken naar een oplossing, we kunnen u niet terugvinden onder de naam ''Ingrid Schenkel'' in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met de praktijk via 013 21 05 009? We willen graag uw feedback meenemen in de toekomst, dit zal zeer gewaardeerd worden.
Geweldig goede ervaring met beide tandartsen die ons tot nu toe hebben geholpen. Mooie, schone kliniek en je kunt snel een afspraak krijgen. Helemaal top!
(Translated by Google)
Very good experience with both dentists who have helped us so far. Nice, clean clinic and you can get an appointment quickly. Absolutely great!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer vriendelijke en professionele service. Ik beveel het ten zeerste aan.
(Translated by Google)
Very friendly and professional service. I highly recommend it.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Nadine Stern, het spijt ons om terug te zien dat u niet helemaal tevreden bent met onze praktijk, we zouden daarom graag met u in contact willen komen op dit persoonlijk me u te bespreken zodat we uw feedback meekunnen nemen in de toekomst. We kunnen u niet terugvinden in ons systeem onder de naam ''Nadine Stern''. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met de praktijk via 013 21 05 009? Dit zal zeer gewaardeerd worden.
Ik ben heel vakkundig geholpen door mondhygiëniste Amal. Daar heb ik een airflow behandeling gehad waarnaar mijn tanden er weer schoon en wit uitzagen.
(Translated by Google)
I received very professional help from dental hygienist Amal. There I had an airflow treatment, after which my teeth looked clean and white again.
Mijn afspraak bij de mondhygiëniste Amal was helemaal top. De behandeling verliep soepel en er werd ook naar mijn wensen geluisterd. Al met al een geweldig ervaring!
(Translated by Google)
My appointment with dental hygienist Amal was absolutely great. The treatment went smoothly and my wishes were listened to. All in all a great experience!
Ruim opgezette behandelingsmogelijkheden. Vriendelijk personeel.
(Translated by Google)
Extensive treatment options. Friendly staff.
Kamila did a really good job, she was very kind and helpful. I’m really happy with my visit to this clinic
Vorige week een afspraak gemaakt voor een intake. Tijdens dit gesprek aangegeven dat ik altijd bang ben geweest voor de tandarts en dat er wel het een en het ander gedaan moet worden aan mijn gebit maar dat mijn huidige tandarts ver weg zit dus dat ik daarom een tandarts dichtbij huis zoek maar dit heel spannend vind. Helaas was de angsttandarts op zwangerschapsverlof dus ik kon bij een reguliere tandarts terecht. De telefoniste verzekerde mij dat mevrouw Stipic ook heel fijn was. De telefoniste was super aardig dus ik vertrouwde haar. Vandaag mijn intake gehad maar wat een blamage. Zo aardig als dat de telefoniste was en zo mooi als dat de praktijk is ben ik geschrokken van de manier van omgang vanuit de tandarts en de assistente. Ik werd zonder zonder begroeting of uitleg direct meegenomen naar een of ander hokje voor foto's. Daarna mocht ik mee naar de behandelkamer waar er dus nog tig foto's werden gemaakt met een canon van voor,zij aanzicht. Ook dit zonder uitleg waarom, hoe of wat. Ik vroeg zelf maar wat hier de bedoeling van was.. vervolgens mocht ik plaats nemen en gaf ze aan dat de tandarts er zo aan zou komen. Ik dacht oh okee... wie was jij dan?🫨 eenmaal mevrouw Stipic ontmoet, nog meer fotos, beetje gekrab in m'n mond waarop de uitleg volgde over hoe slecht mijn gebit en tandvlees eraan toe was. Alsof ik dat zelf niet wist? Zonder hierop volgend actief mee te denken over behandelingen/oplossingen. Ik heb daar vervolgens zelf maar weer om gevraagd. Ze had een erg koude, ongeïnteresseerde en zowat arrogante houding. Prima dat je zo bent als mens hoor maar dat is zeker niet de persoon die ik aan wil wijzen als mijn tandarts. Ik blijf bij nader inzien toch lekker bij mijn eigen tandarts. Dan maar 3 kwartier rijden. Toch bedankt voor deze belabberde ervaring. Hierdoor ben ik weer extra dankbaar voor mijn eigen tandarts.
(Translated by Google)
Made an appointment for an intake last week. During this conversation I stated that I have always been afraid of the dentist and that some things need to be done about my teeth, but that my current dentist is far away, so I am looking for a dentist close to home, but I find this very exciting. . Unfortunately, the anxiety dentist was on maternity leave so I could go to a regular dentist. The operator assured me that Mrs. Stipic was also very nice. The operator was super nice so I trusted her. Had my intake today but what a disgrace. As nice as the operator was and as nice as the practice is, I was shocked by the way the dentist and assistant interacted. I was taken straight to some booth for photos without any greeting or explanation. Then I was allowed to go to the treatment room where many more photos were taken with a canon of a front and side view. This too without explanation why, how or what. I asked myself what the purpose of this was... then I was allowed to take a seat and she indicated that the dentist would be there shortly. I thought oh okay... who were you?🫨 once I met Mrs. Stipic, more photos, a little scratch in my mouth followed by an explanation about how bad my teeth and gums were. As if I didn't know that myself? Without actively thinking about treatments/solutions. I then asked for it again. She had a very cold, disinterested and almost arrogant attitude. It's great that you are that way as a person, but that is certainly not the person I want to appoint as my dentist. On second thought, I'd rather stick with my own dentist. Then only a 45-minute drive. Still, thanks for this lousy experience. This makes me extra grateful for my own dentist.
Beste Wilhelmina, het spijt ons om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij een van onze praktijken. We vinden het vervelend dat u niet het idee heeft gehad dat we u op de juiste manier geholpen hebben. Onze welgemeende excuses hiervoor. Helaas kunnen we u niet terug vinden in ons systeem onder de naam ''Wilhelmina Wilhelmina''. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met de praktijk via 013 21 05 009 of via tilburg@lassus.nl De praktijk manager is hierover ingelicht en zal het verder met u oppakken om het persoonlijk met u te bespreken zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Dit zal zeer gewaardeerd worden.
Had mezelf aangemeld bij deze tandarts want wilde weg bij mijn huidige. Bij de intake er achter gekomen dat foto's niet ouder mogen zijn dan 18 maanden en nieuwe gemaakt moesten worden wat een mij 177,50 ging kosten. Nog nooit eerder meegemaakt deze werkwijze en de tandarts gaf aan dat dit het protocol is. Ook dat het meerdendeel van het personeel Engels praat helpt niet bij de communicatie. Grote teleurstelling en ben weggegaan en heb nu een tandarts gevonden die foto's maakt aan de hand van de situatie en Nederlands praat.
Update 7 Mei 2024.
De floormanager van Lassus Tandartsen zou contact opnemen maar niemand gehoord of gesproken.
(Translated by Google)
I registered myself with this dentist because I wanted to leave my current one. During the intake I found out that photos may not be older than 18 months and new ones had to be taken, which would cost me 177.50. Never experienced this method before and the dentist indicated that this is the protocol. The fact that the majority of the staff speaks English also does not help with communication. Big disappointment and I left and have now found a dentist who takes photos based on the situation and speaks Dutch.
Update May 7, 2024.
The floor manager of Lassus Dentists would contact us, but no one heard or spoke to them.
Prima locatie.. aardig personeel. Fijn dat je ook 's,avonds terecht kunt.!!
(Translated by Google)
Great location.. nice staff. Great that you can also come in the evening!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Keurig en goed behandeld.
(Translated by Google)
Neat and well treated.
Vriendelijk en kundig.
(Translated by Google)
Friendly and knowledgeable.
Accommodatie dik in orde, baliemedewerkers attent, maar ik hoef geen deelgenoot te zijn van hun telefoongesprekken met patienten tijdens de wachtperiode.
Dan vind ik het een gemiste kans om patienten van tandarts Koper niet te informeren, dat hij niet meer aan de praktijk verbonden is.
Is zijn opvolger een tandarts?
Hij verrichte handelingen in 2 / 3 minuten, die mij aan het twijfelen hebben gebracht.
Bovendien was hij matig vriendelijk en nogal pusherig over gebitsreiniging, waarover ik al afspraken had gemaakt.
Al met al voelde ik me echt een "nummer".
(Translated by Google)
Accommodation in excellent condition, counter staff attentive, but I do not have to participate in their telephone conversations with patients during the waiting period.
Then I think it is a missed opportunity not to inform patients of dentist Koper that he is no longer affiliated with the practice.
Is his successor a dentist?
He performed actions in 2/3 minutes that made me doubt myself.
Moreover, he was moderately friendly and quite pushy about dental cleaning, for which I had already made arrangements.
All in all, I really felt like a "number".
Geen fijne ervaring mee. Ze zijn ontstaan door veel overnames en dus erg commercieel gericht. Focus ligt op expats, de prijzen liggen een stuk hoger en daarover wordt niet proactief gecommuniceerd. Ikzelf kreeg een rekening van reinigingskosten die +- 3 keer zo hoog waren als voorgaande keren. Zonder enig overleg. Eind februari gemaild, paar keer vernomen dat contact opgenomen zou worden, maar dat is niet gebeurd. Eind april kwam de verklaring dat ze een "nieuwe manier van reinigen" hebben en dat ze dat aan mij hadden moeten uitleggen aangezien mijn oude tandarts was vertrokken. Uiteindelijk wilden ze de kosten niet laten vallen en ben ik ingestemd met het +- splitten van de rekening om er maar vanaf te zijn.
Ik denk een goede tandarts voor expats. Het ziet er op locatie heel mooi uit, maar de service/communicatie/pricing laat echt te wensen over. Ze zijn erg commercieel. Geen aanrader.
(Translated by Google)
Not a pleasant experience. They were created through many takeovers and are therefore very commercially focused. The focus is on expats, the prices are a lot higher and there is no proactive communication about this. I myself received a bill for cleaning costs that were +- 3 times as high as previous times. Without any consultation. Emailed at the end of February, heard several times that contact would be made, but that did not happen. At the end of April the statement came that they have a "new way of cleaning" and that they should have explained that to me since my old dentist had left. In the end they didn't want to drop the charges and I agreed to split the bill just to get it over with.
I think a good dentist for expats. It looks very nice on location, but the service/communication/pricing really leaves much to be desired. They are very commercial. Not recommended.
Beste Bob van Woerkom, het spijt ons om terug te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij onze praktijk, onze welgemeende excuses hiervoor. Het is de bedoeling dat u ter aller tijd goed geïnformeerd wordt binnen Lassus Tandartsen. De praktijkmanager zal met u in contact komen om dit persoonlijk met u te bespreken en te kijken naar een oplossing en het meenemen van uw feedback.
Het is overgenomen door een groot bedrijf en sindsdien gaat het hard achteruit. Ze zijn amper bereikbaar, je staat soms 40 minuten in de wacht waarna gewoon de telefoon wordt opgehangen. Tevens hebben ze een beleid dat je iedere 2 jaar foto's moet maken om gaatjes te zien. Bij dat soort afspraken loop je vervolgens weg met een rekening van honderden euro's. Daarnaast wisselen de tandartsen om de haverklap dus heb je geen enkel idee wie je de volgende keer komt controleren. Ze hebben daardoor ook zelf geen flauw benul wie je bent en wat er de vorige keer was besproken.
Ten slotte hebben ze een digitaal beleid dat enkel om marketing gaat. Als ze nou eens zouden investeren in kwaliteit leveren in plaats van zo veel mogelijk winst maken en zoveel mogelijk positieve reviews zou dat al een goed begin zijn.
Ik hoef dus niet zo'n nutteloze reactie hierop dat jullie contact opnemen om goed over te komen op google, terwijl jullie geen enkel contact opnemen.
(Translated by Google)
It was taken over by a large company and has since deteriorated rapidly. They are barely reachable, you are sometimes on hold for 40 minutes and then the phone is simply hung up. They also have a policy that you have to take photos every 2 years to see cavities. With those kinds of agreements you then walk away with a bill of hundreds of euros. In addition, the dentists change every time, so you have no idea who will come to check you next time. As a result, they have no idea who you are and what was discussed last time.
Finally, they have a digital policy that is only about marketing. If they would invest in delivering quality instead of making as much profit as possible and as many positive reviews as possible, that would be a good start.
So I don't need such a useless response to this that you contact us to appear good on Google, while you don't make any contact.
Beste Kees Verhasen, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk en u ons niet goed kunt bereiken. De reden dat wij elke twee jaar röntgenfoto's maken is omdat we niet alles vanaf de buitenkant kunnen zien, met röntgenfoto's kunnen wij verborgen gaatjes, botafbraak of bijvoorbeeld een ontsteking in de kaak in een vroeg stadium ontdekken zodat er iets aan gedaan kan worden voordat het te laat is. Verder spijt het ons te lezen dat u telkens bij een andere tandarts terecht komt, het is de bedoeling dat u zo veel mogelijk bij uw eigen tandarts komt voor een controle. Onze excuses als dit niet is gelukt. Toch zouden wij graag met u in contact willen komen om dit persoonlijk met u te bespreken. Helaas kunnen wij u niet vinden onder deze naam in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons te nemen via tilburg@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Voor de eerste keer geweest, voelt gelijk vertrouwd en gemoedelijk. Dame achter de balie ontzettend aardig, tandarts en assistente ook heel aardig. Voelt goed, ben blij dat ik overgestapt ben.
(Translated by Google)
Visited for the first time and immediately felt familiar and friendly. The lady behind the counter was very nice, the dentist and assistant were also very nice. Feels good, I'm glad I switched.
Ik ben heel erg bang voor de behandelingen bij de tandarts. Bij de intake hebben ze me gerust gesteld. Ik voelde me daardoor op mijn gemak. Zal heel snel een vervolgafspraak maken. Dank jullie wel 👍
(Translated by Google)
I am very afraid of dental treatments. They reassured me during the intake. That made me feel at ease. Will make a follow-up appointment very soon. Thank you 👍
Vriendelijke personeel en uitskende tandartsen
(Translated by Google)
Friendly staff and excellent dentists
na 4x behandeld te zijn kan ik zeker zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze tandarts praktijk! Zeer betrouwbaar en hele vriendelijke werknemers bij lassus tandartsen praktijk.
(Translated by Google)
After being treated 4 times, I can certainly say that I am very satisfied with this dental practice! Very reliable and very friendly employees at Lassus dental practice.
Afgelopen week bij Mondhygiënist Amal Salah geweest. Dit was de eerste keer dat de behandeling is uitgevoerd zonder dat ik last heb gehad van gevoeligheid zowel tijdens als na de behandeling. Amal is mega meegaand, rustig en geduldig. Voor mij niemand anders meer!
(Translated by Google)
Went to Dental Hygienist Amal Salah last week. This was the first time that the treatment was carried out without me experiencing any sensitivity both during and after the treatment. Amal is very accommodating, calm and patient. No one else for me anymore!
Vriendelijke tandarts praktijk, geen problemen ermee.
(Translated by Google)
Friendly dental practice, no problems with it.
Vandaag,bij tandarts Rose geweest met onze zoon Luuk. Hij had een losse voortand (helaas doordat hij hem een tijd terug flink gestoten had (gevallen) en naast het feit dat hij los zat,was er ook een kleine ontsteking bijgekomen waardoor zijn tandje getrokken moest worden. Maar wow,wat zijn ze kundig, maar vooral heel lief voor hun patiënten,zowel Rose als tandarts maar ook haar assistente Iman die Luuk al heel goed op zijn gemak stelde en alles heel goed vertelde wat ze ging doen. Het is super goed gegaan en ben heel trots op onze zoon en vind deze goede ervaring voor Luuk heel belangrijk voor in de toekomst!
(Translated by Google)
Today we went to dentist Rose with our son Luuk. He had a loose front tooth (unfortunately because he had bumped it quite a bit (fallen) a while ago) and besides the fact that it was loose, a small infection had also developed so that his tooth had to be extracted. But wow, how skilled they are. but especially very sweet to their patients, both Rose as a dentist but also her assistant Iman who made Luuk very comfortable and explained everything very well about what she was going to do. It went very well and I am very proud of our son and his wife This good experience is very important for Luuk for the future!
Ik ben heel fijn behandeld door Mondhygienist Amal Salah. Zij behandelt rustig en professioneel. Ze luistert goed naar mijn klachten en heeft me van mijn klachten af geholpen. Een professionele en kundige mondhygienist in een fijne tandartspraktijk. Ik raad haar zeker aan in deze praktijk.
(Translated by Google)
I was treated very nicely by Dental Hygienist Amal Salah. She treats calmly and professionally. She listens carefully to my complaints and has helped me get rid of my complaints. A professional and skilled dental hygienist in a fine dental practice. I definitely recommend her in this practice.
Ik ben ontzettend blij met de professionele service van mondhygiëniste Amal. Haar zorgvuldige aanpak en vriendelijke benadering maakten mijn tandheelkundige ervaring zeer prettig. Haar expertise en aandacht voor detail hebben echt indruk op me gemaakt. Een absolute aanrader voor een grondige en comfortabele mondhygiëne!
(Translated by Google)
I am extremely happy with the professional service of dental hygienist Amal. Her careful approach and friendly approach made my dental experience very pleasant. Her expertise and attention to detail really impressed me. An absolute must for thorough and comfortable oral hygiene!
Ik ben laatst bij Amal Salah geweest en zij is serieus de beste mondhygieniste die er is. Ze is zo vriendelijk en gezellig. Ze stelt je gerust en je voelt je eigen comfortabel bij haar. Ik zou zeggen.. aarzel niet om een afspraak te maken voor een afspraak voor een gebitsreiniging bij Amal.
(Translated by Google)
I recently went to see Amal Salah and she is seriously the best dental hygienist around. She is so friendly and fun. She reassures you and you feel comfortable with her. I would say... don't hesitate to make an appointment for a dental cleaning with Amal.
Dex is 11 jaar en hij vind de tandarts echt heel spannend. Heel eerlijk hij is als de dood. Helaas is dit gekomen door een eerdere ervaring die hij had bij de tandarts.
Gelukkig was daar Rose met haar assistente Iman.
Ze stelde Dex zo op zijn gemak en tuurlijk vond hij het nog steeds spannend. Maar door de duidelijke uitleg en ruim de tijd nemen met verdoven. Viel het Dex achteraf gelukkig allemaal mee.
Bedankt meiden dat jullie de tijd namen voor Dex hopelijk komt hij van zijn angsten af
Liefs de moeder van Dex
(Translated by Google)
Dex is 11 years old and he finds the dentist really exciting. Very honest, he is terrified. Unfortunately, this was due to a previous experience he had at the dentist.
Fortunately, Rose was there with her assistant Iman.
She made Dex so comfortable and of course he still found it exciting. But because of the clear explanation and taking plenty of time to anaesthetize. Fortunately, everything turned out not so bad for Dex afterwards.
Thank you girls for taking the time for Dex, hopefully he will overcome his fears
Love Dex's mother
I was looking for a dentist in Tilburg who could give my teeth a complete makeover and provide the treatment I needed.
After many years of avoiding dentist visits due to childhood trauma, I decided to overcome my fear and seek dental care.
In March 2023, I visited Lassus Tilburg, hoping for a professional approach and respect for my needs. Unfortunately, my experience with dentist R. O. was very disappointing. Instead of the recommended root canal treatment, they suggested extraction of four teeth without considering my request to try saving them.
What else, when I mentioned rebuilding a tooth with a large cavity, I was ignored. The dentist claimed there was no way to save the tooth and only suggested its removal, dismissing alternative methods suggested by other specialists like Post Fiber.
This experience was very disheartening for me. The disregard for my needs and immediate suggestion of extracting teeth instead of attempting to save them is unacceptable to me. My trust in this dental practice has been significantly shaken. During this visit, I felt as if the dentist assumed that I would not be able to afford treatment for my teeth.
Unfortunately, based on my unsatisfactory experiences, I cannot recommend this place.
Dear Szymon Nożewski, we are very sorry to read you're not satisfied with our practice. In the meantime our floormanager contacted you to discuss this with you in person and look for a solution. We hope to welcome you back at our practice.
I paid 260 euro for a cavity and a röntgen, they ruined my teeth, it was not hurting before, now I cannot eat and drink becouse of the pain, I have to fly back to my country to handle the problem they caused, and pay again. I am furious shame on you people. At least give me back my money, because it is not fair at all.
Beste Wolverflip, het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk. Wij komen graag met u in contact om dit persoonlijk met u te bespreken. Omdat wij u onder deze naam niet kunnen vinden in ons systeem kunnen wij uw gegevens helaas niet inzien. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via tilburg@lassus.nl of via 013 21 05 009 zodat wij met u kunnen kijken naar wat er is gebeurd en te zoeken naar een oplossing? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Top ervaring! Mijn zoontje kwam voor een ontsteking aan zijn kies. We zijn super fijn ontvangen door tandarts Rose en assistent Kamila.
Mijn zoontje was erg angstig en huilde veel. Tandarts Rose stelde hem op zijn gemak en trooste hem voordat ze met de behandeling begon. Uiteindelijk de kies laten trekken en ook daar hebben tandarts rose en assistent kamila mijn zoontje erg op zijn gemak gesteld en op een rustige tempo de behandeling voortgezet. Tandarts Rose had met mijn zoontje afgesproken de volgende dag langs te komen voor een controle en daarnaast zouden we er een leuke dag van maken voor hem. Ze gaf aan dat dit geen traumatische ervaring voor hem moet zijn en dat een bezoek aan de tandarts prettig moet verlopen voor kinderen. Ik als moeder heb gezien dat de angst van mijn kind weg is gegaan door de aanpak van tandarts Rose. Hij gaf ook meerdere malen aan dat ze een lieve tandarts is. De afspraak was zo goed bevallen dat ik er uiteindelijk voor gekozen heb mijn zoontje bij tandarts Rose in te schrijven. Nogmaals heel erg bedankt voor de prettige ervaring voor mijn zoontje en natuurlijk ook voor mij als moeder!
(Translated by Google)
Great experience! My son came for an infection in his molar. We received a wonderful welcome from dentist Rose and assistant Kamila.
My son was very anxious and cried a lot. Dentist Rose put him at ease and comforted him before starting treatment. Ultimately, I had the tooth extracted and there too, dentist Rose and assistant Kamila made my son very comfortable and continued the treatment at a leisurely pace. Dentist Rose had agreed with my son to come by the next day for a check-up and we would also make it a fun day for him. She indicated that this should not be a traumatic experience for him and that a visit to the dentist should be pleasant for children. As a mother, I have seen that my child's fear has gone away due to dentist Rose's approach. He also indicated several times that she is a sweet dentist. I enjoyed the appointment so much that I ultimately chose to register my son with dentist Rose. Thank you again for the pleasant experience for my son and of course also for me as a mother!
Heel goed geholpen door Amal Salah. Ze was heel vriendelijk, stelde me gerust en legde alles goed uit. Het was geen prettige behandeling, maar dankzij haar goed te doen!
(Translated by Google)
Very well helped by Amal Salah. She was very friendly, reassured me and explained everything well. It was not a pleasant treatment, but thanks to her it was doable!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een geweldige lieve tandarts is rose Daneshwar…
Ze is zo lief voor de kindjes als die in haar stoel zitten.
Mijn dochter is gek op haar en vind het totaal niet erg om naar de tandarts te moeten is niet bang verre van dat!!!
Laatst een behandeling gehad van sealen en vullen!!
(Translated by Google)
A wonderful, sweet dentist is Rose Daneshwar…
She is so sweet to the children when they sit in her chair.
My daughter loves her and doesn't mind going to the dentist at all, she's not afraid, far from it!!!
Recently had a sealing and filling treatment!!
Super geholpen door tandarts Rose en assistente Kamila. Ondanks dat ik niet graag in de tandartsstoel lig, creëren ze een ontspannen sfeer, leggen ze de procedure goed uit en zorgen ze ervoor dat de behandeling (in dit geval een vulling plaatsen) een stuk minder vervelend is!
(Translated by Google)
Great help from dentist Rose and assistant Kamila. Even though I don't like lying in the dental chair, they create a relaxed atmosphere, explain the procedure well and ensure that the treatment (in this case placing a filling) is a lot less annoying!
Tandarts Rose Daneshwar en assistent Kamila hebben uitstekend werk geleverd bij mijn wortelkanaal behandeling. Vakkundig advies en ontspannen sfeer
(Translated by Google)
Dentist Rose Daneshwar and assistant Kamila did an excellent job with my root canal treatment. Professional advice and relaxed atmosphere
Going to the dentist is usually not a pleasant experience but all the appointments I had were great so far. Mohammed Abbassi is an expert when it comes to cleaning teeth. Friendly, patient, polite, and calm demeanor. Louk Beerens removed my wisdom teeth in the blink of an eye and clearly explained all steps prior and after. Very satisfied so far, thank you very much
De eerste keer daar geweest het was gelijk een klik
(Translated by Google)
The first time I was there it was an immediate click
Ik was heel erg bang voor de tandarts. In de afgelopen jaren een aantal keer gewisseld van tandarts. Nou was het echt nodig dat ik weer ging en besloot ik het maar te proberen bij Lassus in Tilburg. Ik kwam terecht bij Tandarts Rose en assistent Weronika. Ze stelde me erg gerust en door dat ik zelf kon aangeven wat ik fijn vond, konden ze er rekening mee houden. Ik ga nu met een gerust hart naar de Tandarts en raad het iedereen aan.
(Translated by Google)
I was very afraid of the dentist. I have changed dentists several times in recent years. Now it was really necessary for me to go again and I decided to try it at Lassus in Tilburg. I ended up with Dentist Rose and assistant Weronika. She reassured me very much and because I could indicate what I liked, they could take it into account. I now go to the dentist with confidence and recommend it to everyone.
Uitstekend geholpen door tandarts Louk Beerens.👏👏.
Nette ontvangst, duidelijke communicatie en zéér vakbekwaam! 👍👍👍.
GROOT COMPLIMENT 👏👏👏
(Translated by Google)
Excellent help from dentist Louk Beerens.👏👏.
Nice reception, clear communication and very professional! 👍👍👍.
GREAT COMPLIMENT 👏👏👏
Tandarts Rose is echt een topper! Met veel geduld en begrip mij geholpen met mijn wortelkanaalbehandeling.. Ook zeker geholpen met mijn angst voor de tandarts! Zeker een aanrader
(Translated by Google)
Dentist Rose is really great! Helped me with my root canal treatment with a lot of patience and understanding. Also certainly helped me with my fear of the dentist! Definitely recommended
Sinds ik in Januari naar Lassus ben overgestapt, wordt het keer op keer bevestigd wat een goede keus dat is geweest. Bij tandarts Rose en haar assistente Fereshteh word je enorm op je gemak gesteld, de laatste keer dat ik er kwam, moest er een gaatje gevuld worden. Van de keer ervoor wisten we dat die diep zou zitten en richting de zenuw zou gaan. Dat gaf, ondanks dat ik geen angsten of iets dergelijks heb voor de tandarts, toch een zekere spanning met zich mee. Dit gaf ik voordat ik in de stoel plaatst nam aan. Meteen stelde beide dames mij op mijn gemak en hebben gedurende de behandeling regelmatig gecheckt hoe het met mij ging, zeker naarmate we dichter bij de zenuw kwamen deed Rose het rustig aan. Hierdoor ben ik pijnloos uit de behandeling gekomen. Op momente waar het kon hebben we ook nog even een beetje gezellig gekletst, bijvoorbeeld tijdens het in laten werken van de verdoving. Eigenlijk was het is gewoon gezellig en heb ik met een zeer fijn gevoel de praktijk weer verlaten.
Overigens zijn de twee andere behandelaars, waar ik inmiddels ook al kennis mee heb mogen maken, zoals tandarts Loek, voor het trekken van lastige verstandskiezen en de mondhygiëniste ook top.
Kortom een zeer kundig team, dat oog heeft voor hun patiënten, zorgt voor een prettige sfeer bij binnenkomst, niet te min te danken aan de dames achter de receptie en een duidelijke filosofie heeft hoe optimaal te zorgen voor de gebitten die ze onder behandeling hebben in hun praktijk.
(Translated by Google)
Since I switched to Lassus in January, it has been confirmed time and again what a good choice it was. Dentist Rose and her assistant Fereshteh make you feel very comfortable, the last time I came there a cavity had to be filled. From the time before we knew that it would be deep and go towards the nerve. Even though I have no fears or anything like that about the dentist, that still caused a certain tension. I accepted this before I sat in the chair. Both ladies immediately put me at ease and regularly checked how I was doing during the treatment, especially as we got closer to the nerve, Rose took it easy. As a result, I emerged from the treatment painlessly. Whenever possible, we also had a nice chat, for example while the anesthesia was taking effect. Actually, it was just fun and I left the practice with a very good feeling.
By the way, the two other practitioners that I have already met, such as dentist Loek, for extracting difficult wisdom teeth, and the dental hygienist are also top notch.
In short, a very skilled team that has an eye for their patients, creates a pleasant atmosphere upon arrival, thanks in no small part to the ladies behind the reception desk and has a clear philosophy on how to optimally care for the teeth they are treating in their practice.
Afgelopen week geholpen door tandarts Rose en assistente Iman voor een diep gaatje. Voorafgaand aan de behandeling was ik erg zenuwachtig. Bij aankomst dit ook uitgesproken. Hierdoor heel fijn geholpen en zonder pijn en spanning de behandeling doorgekomen. Heel fijn. Bedankt.
(Translated by Google)
Last week I was helped by dentist Rose and assistant Iman for a deep cavity. Before the treatment I was very nervous. This was also stated upon arrival. This helped me very much and I was able to get through the treatment without pain and tension. Very nice. Thank you.
Een hele fijne behandeling gehad bij tandarts rosé en assistente werdnita, zeker een aanrader!!
(Translated by Google)
Had a very nice treatment with dentist Rosé and assistant Wordnita, definitely recommended!!
Slechtste ervaring ooit!
4 keer geweest omdat ik enorme pijn had en iedere keer werd ik naar huis gestuurd. Een kroon werd gezet op een kies welke eigenlijk eerst een wortelkanaalbehandeling zou moeten hebben. Ik ben 4 keer geweest en verteld hoeveel pijn ik had. Laatste keer heb ik gevraagd “Maak a.u.b. een foto” terwijl dat de tandarts er zeker van was dat er niks aan de hand is.
Later bleek op de foto dat hij duidelijk kon zien dat er een ontsteking was. Ondanks de behulpzame medewerkers en de mooie praktijk, wil je een tandarts die naar je luistert, en daarop handelt. Dit moet je in deze praktijk niet verwachten!
Ik ben daarna ook geweest om een klacht te bespreken. Er wordt niet eens gezegd dat het anders had gemoeten, dit is nu eenmaal het protocol werd mij verteld. Dit verwacht je niet van een ervaren tandarts, toch?
Juist doordat ik een aantal keren langs ben geweest voor de pijn (4X), verwacht ik wel dat deze consulten niet in rekening gebracht zouden worden. Niets in minder waar, want deze werden voor de volle 100% in rekening gebracht. Deze heb ik volledig betaald ondanks dat er niets is gedaan tijdens deze consulten.
Uiteraard ben ik op zoek naar een andere praktijk en raad deze praktijk niet aan.
(Translated by Google)
Worst experience ever!
I went 4 times because I was in tremendous pain and every time I was sent home. A crown was placed on a molar that should have had a root canal treatment first. I went 4 times and told them how much pain I was in. Last time I asked “Please take a photo” even though the dentist was sure that nothing was wrong.
Later it turned out from the photo that he could clearly see that there was an inflammation. Despite the helpful employees and the beautiful practice, you want a dentist who listens to you and acts accordingly. You should not expect this in this practice!
I also went afterwards to discuss a complaint. It is not even said that it should have been done differently, this is just the protocol, I was told. You wouldn't expect this from an experienced dentist, would you?
Precisely because I have visited a number of times for the pain (4X), I expect that these consultations would not be charged. Nothing could be further from the truth, because these were charged for the full 100%. I paid this in full even though nothing was done during these consultations.
Obviously I am looking for another practice and do not recommend this practice.
Beste Ellie K, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met u laatste behandelingen. Onze oprechte excuses hiervoor. We willen echt uitzoeken wat er mis is gegaan en zoeken graag daarom samen met u naar een oplossing. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via info@lassus.nl of via 013 210 5009? Dit wordt door ons zeer op prijs gesteld.
Met de aandacht en persoonlijkheid waarmee tandarts Rose en haar assistent Rene jou behandelen, word je gerustgesteld dat het goed komt met jouw gebit. Een warm bad-gevoel. Ik dank jullie wel!
(Translated by Google)
With the attention and personality with which dentist Rose and her assistant Rene treat you, you will be reassured that your teeth will be fine. A warm bath feeling. I thank you!
I recommend this dentist 100%
Doctor Rose and her assistant Fereshteh know exactly how to make you comfortable by resolving mathematics problem while needling you teeth and jaws ! Very professional in a fun environnement.
The deal was : no pain = Good review + ...
Streng maar rechtwaardig. Heel fijn geholpen door tandarts rose (wortelkanaalbehandelingen, en aantal vullingen)-
. Ook lieve assistente cindy heeft fijn verdoofd onder begeleiding van tandarts rose
(Translated by Google)
Strict but fair. Very nice help from dentist Rose (root canal treatments, and number of fillings) -
. Dear assistant Cindy also gave a nice anesthetic under the supervision of dentist Rose
Very professional and beautiful practice. Rose and Cindy are absolutely a great team, friendly and funny. Their work is fast, gentle and accurate.I had a great experience with them. Keep up the good work,👍💪🇿🇦
Mijn zoon moest voor het eerst boren omdat hij een gaatje had. Dat vond hij niet zo spannend. Maar die spuit om te verdoven. Doodsbang was hij ervoor. Onze tandarts Rose wist dit goed om te buigen. En ze nam er de tijd voor. Ademhalings oefeningen, omdat hij aan het hyperventileren was, en voetspelletjes om hem af te leiden. Eerst een verdovende gel aanbrengen. Stap voor stap uitleggen wat ze ging doen. Cindy, de assistente die hielp, deed vrolijk mee. Voet naar cindy buigen. Voet naar mama. Draaien, tikken. Grappig om te zien. Bij de 3e keer herhalen ging de naald erin. En maar Draaien en wijzen. De naald. Die heeft hij niet eens gevoeld! Het gaatje vullen was daarna snel gedaan. Op spelenderwijs. Nou, ik kan zeggen, had ik vroeger maar zo'n tandarts gehad. Maar niet alleen vroeger. Zou Rose zo zelf willen hebben als tandarts. Wat deden ze het super leuk! Daar kan menig tandarts wat van leren!
(Translated by Google)
My son had to drill for the first time because he had a hole. He didn't find that very exciting. But that injection is for anesthesia. He was terrified of it. Our dentist Rose managed to reverse this well. And she took her time. Breathing exercises, because he was hyperventilating, and foot games to distract him. First apply an anesthetic gel. Explain step by step what she was going to do. Cindy, the assistant who helped, happily joined in. Bend foot towards Cindy. Foot to mom. Turn, tap. Funny to see. On the 3rd repeat the needle went in. And just turn and point. The needle. He didn't even feel it! Filling the hole was quickly done. In a playful manner. Well, I can say, I wish I had had a dentist like that in the past. But not just in the past. Would love to have Rose as a dentist herself. They did such a great job! Many dentists can learn something from that!
Tandarts Rose Daneshwar je bent de beste tandarts ooit, bedankt dat je me ontspannen en kalm hebt laten voelen. Ik kan je niet genoeg bedanken ook een grote dank aan Astrid
I would like to give a special thank to Rose I have a big phobia of the dentist but she was very gentle, talked me through the procedure which was so helpful I’m so glad I have her as my dentist so lucky to have her as my dentist. Her assistant was also so good Astrid.
If you looking for a dentist look no further because Rose is the best town 😎
(Translated by Google)
Dentist Rose Daneshwar you are the best dentist ever, thank you for making me feel relaxed and calm. I can't thank you enough, also a big thank you to Astrid
I would like to give a special thank to Rose I have a big phobia of the dentist but she was very gentle, talked me through the procedure which was so helpful I'm so glad I have her as my dentist so lucky to have her as my dentist. Her assistant was also so good Astrid.
If you looking for a dentist look no further because Rose is the best town 😎
Beste Hussain Dualeh, wat een mooie review. Heel erg bedankt hiervoor. Wij zullen het doorgeven aan Rose.
Ik vindt het een leuke tandarts en fereshtehis een hele goeie
(Translated by Google)
I think he is a nice dentist and Fereshtehis is a very good one
Zojuist een hele fijne behandeling gehad bij Frederique. Zij heeft mij enorm goed geholpen!
(Translated by Google)
Just had a very nice treatment with Frederique. She helped me enormously!
De beste en de liefste. Ben heel rustig geklameerd gemaakt door assistente Isa bij mijn verdoving en goed behandeld door tandarts Rose. Ik raad zeker iedereen aan om bij hun te komen echt een top duo!
(Translated by Google)
The best and the sweetest. I was made very calm by assistant Isa during my anesthesia and was treated well by dentist Rose. I definitely recommend everyone to join them, they are truly a great duo!
Top dames!!
Ik ben meestal bang voor de tandarts maar door jullie valt het gelukkig allemaal reuze mee, ze deden het rustig en hadden groot begrip voor mijn angst.
Ik bedank Rose en Isa voor de super goede en gezellige behandeling!!
(Translated by Google)
Great ladies!!
I'm usually afraid of the dentist, but luckily because of you it wasn't that bad, they did it calmly and had great understanding of my fear.
I thank Rose and Isa for the super good and pleasant treatment!!
Bij tandarts rosé geweest. Ik heb een enorme angst voor de tandarts na slechte ervaringen. Moest gaatje opnieuw vullen. Rosé heeft aangename kalme stem en legt alles rustig uit. Heb er helemaal niets van gevoeld en ging met een rustig gevoel weg. De samenwerking met assistent isa was fijn beide dames stellen je zeer op je gemak. Zal niet zeggen dat mijn angst weg is maar de drempel om weer te haan is al wel lager geworden.
(Translated by Google)
Went to the dentist rose. I have a huge fear of the dentist after bad experiences. Had to refill hole. Rosé has a pleasant, calm voice and explains everything calmly. I didn't feel anything at all and I left feeling calm. The collaboration with assistant Isa was nice, both ladies make you feel very comfortable. I won't say that my fear has gone away, but the threshold for cocking again has already become lower.
Ik kom al een tijdje bij Tandarts Rose en ik verlaat het pand altijd met een glimlach! ☺ Super vriendelijk, secuur en recht voor zijn raap! Tijdens mijn laatste behandeling had ik ook assistente Isa en ook dat was een prettig bezoek 😚
(Translated by Google)
I have been coming to Dentist Rose for a while and I always leave with a smile! ☺ Super friendly, precise and straightforward! During my last treatment I also had assistant Isa and that was also a pleasant visit 😚
De uitstraling van de inrichting heeft niets te maken met het doel om medische zorg te verlenen.
Het lijkt meer op een designhotel lobby dan functioneel.
Waar gaat mijn geld naartoe?
(Translated by Google)
The appearance of the facility has nothing to do with the purpose of providing medical care.
It looks more like a design hotel lobby than functional.
Where does my money go?
Beste Adriaan Ansems, wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk. De inrichting en uitstraling van de praktijk hebben wij zo bepaald om het onze cliënten zo comfortabel mogelijk te maken, omdat veel mensen een bezoek aan de tandarts vaak toch wat spannend vinden. Ons voornaamste doel is uiteraard om u de beste mogelijke zorg te bieden en daar zal uw geld dan ook naartoe gaan. Wij hopen dat uw behandeling verder naar wens was. Wij sturen uw review door naar onze praktijkmanager, zij neemt contact met u op om uw review persoonlijk met u te bespreken.
Groot compliment aan tandarts Roos en assistente Isa! Geweldige samenwerking. Ik kon niets zeggen tijdens de, toch wel complexe, behandeling maar ik heb m zeer relaxed ondergaan door de goede uitleg, verdoving, maar zeker ook door de manier hoe vlot zij op elkaar aansloten in de behandeling. Ik doe dit niet snel maar dit is zeker een groot compliment en benoeming waard.
(Translated by Google)
Big compliment to dentist Roos and assistant Isa! Great collaboration. I couldn't say anything during the complex treatment, but I had a very relaxed experience due to the good explanation, anesthesia, but certainly also because of how smoothly they connected with each other during the treatment. I don't do this easily, but this is certainly worth a big compliment and nomination.
Rose is de beste tandarts, goed geholpen. goede uitleg. ook assistente Fereshte goed verdoofd
(Translated by Google)
Rose is the best dentist, very helpful. good explanation. Assistant Fereshte was also well anesthetized
Mijn zoon is twee weken geleden behandeld ze zouden een melk kies de gaatje ervan behandelen alleen die behandelaar heeft mijn zoon van vijf vijf verdoving gegeven en ze heeft gezegd tegen mijn man dat wij niet goed voor ons kind zorgen ze heeft hem voor het eerst gezien. Mijn zoon kwam met een hele dikke mond thuis, de volgende dag was het nog erger dik geworden en ik ben direkt naar mijn eigen tandtarts geweest en die heeft hij heeft een ontstoken lip en een wang dat komt omdat op zijn wang gebeten heeft en nu loopt mijn kind met een trauma op zo gaan ze met kinderen om🤬. De tandtarts heette Rose. Da. Ik heb al een klacht mail gestuurd maar niemand die even terug keerde om zijn excuus aan te bieden. En tevens krijgen we vandaag een klant tevredenheid ding daar heb ik ook mijn verhaal geschreven.!! Zo zag mijn zoon er uit😢😢.
(Translated by Google)
My son was treated two weeks ago, they were going to treat a molar tooth and the hole, but that practitioner gave my five-year-old son an anesthetic and she told my husband that we are not taking good care of our child, she saw him for the first time. My son came home with a very swollen mouth, the next day it had become even more swollen and I immediately went to my own dentist and he has an inflamed lip and a cheek that is because he bit his cheek and is now walking my child suffered from trauma, this is how they treat children🤬. The dentist's name was Rose. Da. I have already sent a complaint email but no one returned to apologize. And today we also get a customer satisfaction thing, that's where I also wrote my story.!! This is what my son looked like😢😢.
Beste Tugba Hocuk, we vinden het vervelend om te lezen dat het bezoek van uw zoontje aan onze praktijk niet naar wens is verlopen. Ons doel is altijd om u de best mogelijke zorg te verlenen, het spijt ons als dat niet is gelukt en/of niet zo is overgekomen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd aan onze praktijk- en floormanager. Één van hun neemt contact met u op om bovenstaand persoonlijk met u te bespreken.
Topppp, leuke meiden, geholpen door Rose en Veronica, onderling goede communicatie met elkaar, wat mij heel erg op me gerust stelde. Rose gaf netjes aan wat er ging gebeuren. Super Goede Service, inplaats om mij 40 min te laten wachten, heeft ze heel zorgvuldig weer mijn gebit weer laten blinken binnen no time. Danku!
Zeker een aanrader.
(Translated by Google)
Topppp, nice girls, helped by Rose and Veronica, good communication with each other, which put me very much at ease. Rose neatly indicated what was going to happen. Super Good Service, instead of making me wait 40 minutes, she very carefully made my teeth shine again in no time. Thank you!
Highly recommended.
Beste Ludwig Sterling, uw review maakt ons erg blij :-). Dank voor uw mooie woorden en we zullen het doorgeven aan Veronica en Rose.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Iris B, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Wilt u dan ook contact opnemen met onze floormanager Renee via tilburg@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
For the first time i didnt feel anxious going to the dentist because the stuff was careful and understanding! I can only recommend this place!
Hele fijne behandeling gehad van tandarts Roos daneshwar en hele goede samenwerking tussen tandarts roos en assistente frederique. Ze waren erg lief voor me. Een aanrader voor angstige patiënten.
(Translated by Google)
Had very nice treatment from dentist Roos Daneshwar and very good cooperation between dentist Roos and assistant Frederique. They were very kind to me. Highly recommended for anxious patients.
Mooie praktijk met erg vriendelijk personeel dat met je mee denkt. Omdat het een nieuwe praktijk is kunnen er hier en daar wat kleine problemen naar voren komen. Gelukkig hebben deze problemen niks te maken met de expertise en behulpzaamheid van het personeel, zowel tandartsen als assistentes.
Na zelf wat problemen te hebben ervaren met een tandarts die hier nu niet meer werkt door onprofessionaliteit. Heeft mijn nieuwe tandarts alles hartstikke netjes opgelost en zelfs extra hulp aangeboden zonder ook maar iets op rekening te brengen.
Dat is de zorg en aandacht die we overal hopen te krijgen.
(Translated by Google)
Beautiful practice with very friendly staff who think along with you. Because it is a new practice, some minor issues may arise here and there. Fortunately, these problems have nothing to do with the expertise and helpfulness of the staff, both dentists and assistants.
After experiencing some problems with a dentist who no longer works here due to unprofessionalism. My new dentist resolved everything very neatly and even offered extra help without charging anything.
That is the care and attention we hope to receive everywhere.
We dachten leuk een tandarts in de buurt......eerst zouden we kennis komen maken over de werkwijze van de tandarts praktijk is onze ervaring.....mijn partner en ik hadden een afspraak eigenlijk achter elkaar......nu in beide gevallen niet waar........beide werden gelijk gesommeerd om een kaak/ tand foto's te maken.....ik werd meteen bij een tandarts in een stoel gezet voor een checklist voor implantaten.....waar ik geen opdracht had gegeven want was enkel voor kennismaking.....mijn partner werd geholpen door nog wel een kindertandarts......dit hoort in mijn ogen helemaal niet omtrent deze niet capabel is en volgens medische gezondheidszorg een volwassen mag behandelen laat staan behandelen....Tja heren tandarts praktijk werk zelf in de zorgsector(ziekenhuis )Dus na deze ene bezoek zal het ook echt blijven met deze onkunde en in mijn ogen geldklopperij doen wij niet mee....u kunt de afspraak van mijn partner verwijderen.....Dus zoekt u een goede tandarts sla deze praktijk over en raad u een andere aan die beter zijn in Noord en oud noord.
(Translated by Google)
We thought it would be nice to find a dentist in the area... first we would come and get acquainted with the working methods of the dental practice, in our experience... my partner and I actually had an appointment one after the other... .now not true in both cases........both were immediately summoned to take photos of a jaw/tooth.....I was immediately put in a chair at a dentist for a checklist for implants... ..where I had not given an order because it was only for an introduction.....my partner was helped by another pediatric dentist......this is not appropriate at all in my opinion because he is not capable and according to medical health care a adults are allowed to treat, let alone treat... Well, gentlemen's dental practice itself works in the healthcare sector (hospital), so after this one visit it will really continue with this ignorance and in my opinion we will not participate in a money grab... you can delete my partner's appointment.....So if you are looking for a good dentist, skip this practice and recommend another one that is better in North and Old North.
Beste Martijn van Hout, wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw bezoek aan onze praktijk. Al onze tandartsen zijn opgeleid om zowel kinderen als volwassenen te behandelen. Onze praktijkmanager Mariëlle neemt contact met u op om bovenstaand persoonlijk met u te bespreken.
Geholpen door tandarts Rosé, ik ben erg goed behandeld, vakkundig, zorgvuldig bovenal lief... helpend voor angstige patiënten en kinderen.
Toevertrouwd aan tandarts Rosé!!!
(Translated by Google)
Helped by dentist Rosé, I was treated very well, professionally, carefully, above all, loving... helping anxious patients and children.
Entrusted to dentist Rosé!!!
Beste Esther Noorlander, wat goed om te horen dat u zo blij bent met Rose. Wij zullen uw complimenten aan haar doorgeven.
Rose Daneswhar is voor mij een topper. Zij heeft erg veel geduld, vakkennis en kan goed luisteren. Wanneer ik een onprettig gevoel ervaar tijdens de behandeling, steek ik mijn hand op en houdt zij daar rekening mee.
Ze straalt zelfvertrouwen uit en heeft gevoel voor humor.
Rose ga zo door!
(Translated by Google)
Rose Daneswhar is a winner for me. She has a lot of patience, professional knowledge and is a good listener. If I experience an unpleasant feeling during the treatment, I raise my hand and she takes this into account.
She exudes self-confidence and has a sense of humor.
Rose keep it up!
Beste Annemiek Kokx-Verhagen, wat fijn om te lezen dat u zo blij bent met Rose. Wij zullen de complimenten aan haar doorgeven. Dank voor uw mooie review.
Vandaag een gaatje laten boren en het is weer helemaal mooi gemaakt. Ik ben bij Rose Daneshwar geweest, hele aardige, hippe tandarts. Lekker muziekje erbij ter afleiding en ben hartstikke tevreden. Ik hoop dat ze nog lang mijn tandarts mag zijn. Ook de assistentes zijn aardig, en bij de receptie ook, en tevens ben ik door de mondhygiëniste Monique Willemse ook heel goed geholpen.
Vind het niet meer zo erg om naar de tandarts te gaan en ben blij dat ik deze nieuwe praktijk heb gevonden.
Bijna vergeten; als welkomst cadeau een mooie BOOM electrische tandenborstel gekregen, totaal onverwachts en daarom dus extra leuk. Het is een hele fijne tandenborstel, gebruik het graag.
(Translated by Google)
Had a hole drilled today and it was made beautiful again. I went to Rose Daneshwar, a very nice, hip dentist. Add some nice music to distract you and I am very satisfied. I hope she can be my dentist for a long time. The assistants are also nice, and so is the reception, and I also received very good help from the dental hygienist Monique Willemse.
I don't mind going to the dentist anymore and I'm glad I found this new practice.
Almost forgot; Received a beautiful BOOM electric toothbrush as a welcome gift, completely unexpected and therefore extra nice. It is a very nice toothbrush, enjoy using it.
Beste Ben Maarschalkerweerd, wat fijn dat u zo tevreden bent. Wat een complimenten, wij zullen het doorgeven aan Rose en Monique!
Willen alleen eigen klanten helpen!
(Translated by Google)
Only want to help our own customers!
Beste Jurgen Eltink, het spijt ons zeer dat u een slechte ervaring heeft gehad. Naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijkmanager Mariëlle via tilburg@lassus.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Tandarts rosé Daneshwar zeer kundig en geduldig. Erg blij met mijn nieuwe facings! Zeker een aanrader voor angstige patiënten
(Translated by Google)
Dentist rosé Daneshwar very skilled and patient. Very happy with my new veneers! Definitely recommended for anxious patients
Beste Erwin, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze praktijk! We zullen het doorgeven aan Rose.
Laat je niet foppen. Ik ging er heen voor facings, nu hebben ze al meer dan 450 euro gedeclareerd bij de verzekering. Bij vragen geven ze niet thuis, ze geven geen antwoordt op simpele vragen. Ze doen van alles bij de intake om blijkbaar de kosten op te schroeven en delen vervolgens de rekening in 2e. Mijn offerte was tussen de 150 euro en 250 euro. Denk echt goed na voor je met deze organisatie in zee gaat !! Geval goedkoop is duurkoop. Reactie: Jammer, triest of onprofessioneel ? Ik heb namelijk niemand gesproken ! Sterker nog na meerder mailwisselingen krijg ik maar geen antwoord op mijn vragen, Geeft maar weer aan dat jullie een cliënt niet serieus nemen en proberen er goed uit te komen SCHANDE !
28-12-2022
Waarom zeggen jullie elke keer dat collega's contact met mij hebben opgenomen en toelichting hebben gegeven, is is gewoonweg een leugen ! Niemand heeft mij contact opgenomen enkel een secretaresse die niet eens wist waarover het ging ! Het enige wat er gebeurd is dat ik rekeningen blijf krijgen en een mail voor een controle afspraak dit terwijl ik niet eens een cliënt ben !!
(Translated by Google)
Don't be fooled. I went there for veneers, now they have already declared more than 450 euros to the insurance. They don't answer questions, they don't answer simple questions. They do all kinds of things during the intake to apparently increase the costs and then divide the bill in half. My quote was between 150 euros and 250 euros. Really think carefully before you do business with this organization!! Case cheap is expensive. Response: Too bad, sad or unprofessional? I haven't spoken to anyone! In fact, after several email exchanges, I have not received an answer to my questions. It just shows that you do not take a client seriously and try to find a good solution. SHAME!
28-12-2022
Why do you say every time colleagues have contacted me and provided explanations, it is simply a lie! No one contacted me, only a secretary who didn't even know what it was about! The only thing that happened is that I keep getting bills and an email for a check-up appointment, even though I'm not even a client!!
Beste Werner Tekelenburg, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk. Onze collega's van Lassus Tandartsen Oisterwijk hebben al contact met u gehad en extra toelichting gegeven. Mocht u toch nog vragen hebben dan helpen wij u graag deze te beantwoorden en zoeken wij naar een oplossing indien nodig.
Super mooie tandartsenpraktijk, fijn ontvangst en een hele goede en fijne behandeling gehad zowel controle als schoonmaak!
(Translated by Google)
Super nice dental practice, nice welcome and very good and pleasant treatment, both check-up and cleaning!
Their practice is pretty busy and you can see why.
The moment you enter, you feel like you are at the right place. The receptionist is extremely polite and helpful and the waiting room is very comfortable.
They have impressive dentist rooms and will take care of you every step of the way- from diagnosis through explanation to treatment.
I had a molar that was pushed sideways and already partially broken removed just yesterday and it was a pretty tough job, but I felt comfortable the entire way through and was provided with detailed instructions on how to take care of the wound as it heals.
I recommend you sign up as a patient if you are experiencing any issues, because care is guaranteed.
Vandaag door Jasper met assistente geholpen.We kunnen weer lachen. Geweldig.
(Translated by Google)
Today Jasper helped him with an assistant. We can laugh again. Awesome.
Mooie praktijk als of je een hotel binnen komt. Dat gevoel verdwijnt natuurlijk in de behandelkamer☺️. Vriendelijk en goed geholpen.
(Translated by Google)
Nice practice as if you enter a hotel. Of course, that feeling disappears in the treatment room ☺️. Friendly and helpful.
VERY DISSAPOINTING! CANNOT RECOMMEND!
When it's about advertising purposes, they will of course see anybody - whether registered or not - with even non acute, "normal" emergencies within a day.
Yet, when you call them with an acute emergency, they will work their way down a list of any other dentist in the area, so that they won't have to see you.
I dared to ask why they won't see me as an acute emergency (as offered on their homepage), but only got that they were simply too busy for that. When I offered to wait or come in the morning of the next day, they were - all of a sudden - too busy to see any emergency patients for the next three weeks.
Then why even offer?
Very sad that they make absolutely no efforts to help and are so inconvenienced by acute emergencies.
Edit after reply: The "number for dentistry emergencies" I was provided with (without any context and knowing who I am actually calling) was invalid, which I communicated to the assistant multiple times.
Dear Maxi K, we are sorry to read that you are unsatisfied with our services. Via this way we would like to offer our sincere apologies for not having a spot left today. To help you as quick as possible we gave you a special number for dentistry emergencies. Hopefully they can help you resolve your pain.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Tandarts is ok maar ze gaan er ook vanuit dat je ook de mondhygiënist erbij wilt omdat ze die ook hebben rondlopen. En vergeet je afspraak maar niet want dan splitsen ze je een rekening van maar liefst 50 euro in de maag.
(Translated by Google)
Dentist is ok, but they also assume that you also want the dental hygienist because they also have one available. And don't forget your appointment because they will then send you a bill of no less than 50 euros.
Deze Google-recensie is zonder tekst