Mondzorg Centrum LRC
Londenstraat 138, 3541CB Utrecht
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:30 - 17:00
-
dinsdag8:30 - 17:00
-
woensdag8:30 - 17:00
-
donderdag8:30 - 17:00
-
vrijdag8:30 - 17:00
De tandarts en het team van Mondzorg Centrum LRC bieden u zorg, persoonlijke aandacht en adviezen voor uw mond en gebit. Want goede mondverzorging is belangrijk voor een eerste indruk èn voor uw gezondheid.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Onzichtbare beugels/aligners
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Erg vriendelijk personeel, zowel bij de balie als de tandartsen en mondhygiënisten zelf!
(Translated by Google)
Very friendly staff, both at the counter and the dentists and dental hygienists themselves!
Beste Alexander,
Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je onze vriendelijke service hebt ervaren. Ons team doet altijd zijn best om ervoor te zorgen dat iedereen zich welkom voelt. We hopen je binnenkort weer te zien voor je volgende afspraak! 😊
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Centrum LRC | Tandarts Leidsche Rijn
Deze Google-recensie is zonder tekst
Rein, hartelijk bedankt voor je positieve review!
Mondzorg Centrum LRC | Tandarts Leidsche Rijn
Dank voor de deskundigheid en duidelijke uitleg over het proces van implantaten.
(Translated by Google)
Thank you for the expertise and clear explanation of the implant process.
Dank je wel, Ronald, voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze deskundigheid en uitleg. We staan altijd klaar om te helpen. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. Tot ziens bij Mondzorg Centrum LRC! 🦷 Groetjes, Tandarts Leidsche Rijn
Zeer prettige tandarts. Kundig personeel en je wordt altijd vriendelijk geholpen.
(Translated by Google)
Very pleasant dentist. Knowledgeable staff and you will always receive friendly help.
Dag Rens, hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! Fijn om te horen dat je onze tandarts en ons team waardeert. We streven ernaar om onze patiënten altijd vriendelijk en deskundig te helpen. Mocht je in de toekomst nog suggesties hebben ter verbetering, dan horen we die graag. Tot ziens bij mondzorgcentrum lrc! Groetjes, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidsche Rijn
Goede service, vriendelijk personeel
(Translated by Google)
Good service, friendly staff
Dank je wel, Wiebke! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en ons vriendelijke personeel. Jouw feedback betekent veel voor ons team. Als je in de toekomst nog suggesties hebt ter verbetering, laat het ons dan gerust weten. We blijven ons inzetten voor de beste ervaring voor onze patiënten. 👍 Groetjes, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidsche Rijn
Zeer professioneel mondzorgcentrum, met korte tot geen wachttijden. Het personeel is vriendelijk en uiterst bekwaamd. De behandelingen zijn zorgvuldig en zachthandig. Ik raadt Mondzorgcentrum Irc ten zeerste aan!
(Translated by Google)
Very professional oral care center, with short to no waiting times. The staff is friendly and extremely competent. The treatments are careful and gentle. I highly recommend Irc Dental Care Center!
Beste Sander van Leusden, hartelijk dank voor je lovende woorden! We zijn verheugd dat je onze zorg en service waardeert. Jouw aanbeveling betekent veel voor ons team. Blijf genieten van onze zorgvuldige en zachte behandelingen. We zien je graag bij je volgende afspraak! Met vriendelijke groet, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Je word altijd super vriendelijk en kundig geholpen. Ik zit al jaren bij mondzorg centrum.
(Translated by Google)
You will always receive super friendly and knowledgeable help. I have been at the dental care center for years.
Hoi Jessica, wat fijn om te horen dat je altijd tevreden bent met onze service! We waarderen je vertrouwen en loyaliteit als jarenlange klant enorm. Mocht je in de toekomst nog suggesties hebben voor verbeteringen, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je positieve feedback! 🌟 Groetjes, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Super aardige zorgverleners.
(Translated by Google)
Super nice caregivers.
Dag Mala Sadhoeram, wat fijn om te horen dat je onze zorgverleners super aardig vindt! Bedankt voor je vriendelijke woorden, dat waarderen wij enorm. We blijven ons best doen om de beste zorg te bieden. Als je nog suggesties hebt ter verbetering, horen we die graag. Tot ziens bij Mondzorgcentrum LRC | Tandarts Leidse Rein! Groetjes, Mondzorgcentrum LRC | Tandarts Leidse Rein ⭐
Deze Google-recensie is zonder tekst
Primboe Parbhoe, heel erg bedankt! We zijn blij dat u van onze diensten heeft genoten. Laat het ons weten als je nog iets nodig hebt. We wensen u niets dan het allerbeste!
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Onvriendelijk personeel, totaal niet klantvriendelijk, slechte communicatie!! Complete oplichterij!
(Translated by Google)
Unfriendly staff, not customer friendly at all, poor communication!! Complete scam!
Beste Z Cakir,
Wat vervelend om te horen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak. We vinden het belangrijk dat onze patiënten zich begrepen en goed behandeld voelen. We zullen intern bespreken hoe we onze communicatie kunnen verbeteren. Bedankt voor je feedback en de kans om te groeien.
Met vriendelijke groet, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Good service and the reception service is 5 stars.
Hartelijk bedankt, Mafalda! 🌟 We zijn blij dat je onze service waardeert, vooral de receptiedienst! We doen ons best om een positieve ervaring te bieden. Als er iets is waar we nog aan kunnen werken, laat het ons weten. We kijken ernaar uit je weer te zien. Vriendelijke groeten, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Deze Google-recensie is zonder tekst
tanja wever, dank u voor het aanbevelen van ons aan anderen. We zijn zo blij te horen over de geweldige ervaring die u bij ons had! Het was een puur plezier om met u te werken. Laat het ons weten als u nog iets nodig heeft.
Met vriendelijke groeten
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor uw beoordeling - we zijn blij dat we konden helpen. Is er iets wat we kunnen verbeteren? Nog een fijne dag!
Met vriendelijke groeten
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Mijn dochter had een hele goede ervaring. Voor mij het zelfde ook al is erge angst voor de tandarts
(Translated by Google)
My daughter had a very good experience. The same for me, even though I have a great fear of the dentist
Dag Romy, bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat zowel jij als je dochter een goede ervaring hebben gehad, ondanks de angst voor de tandarts. We streven ernaar om onze patiënten op hun gemak te stellen. Als er iets is waar we in de toekomst nog beter op kunnen inspelen, horen we het graag. Tot ziens bij mondzorgcentrum lrc! Groetjes, Tandarts Leidse Rein
Very friendly staff, quick and efficient. Highly recommend
Dank je wel, Kaitlin! 😊 We're thrilled to hear you had a positive experience with our friendly and efficient team. We appreciate your recommendation and look forward to seeing you again. If you have any suggestions for improvement, feel free to share. Tot ziens! Regards, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Deze Google-recensie is zonder tekst
Somayeh Naseri, dank u voor het aanbevelen van ons aan anderen. We zijn zo blij te horen over de geweldige ervaring die u bij ons had! Het was een puur plezier om met u te werken. Laat het ons weten als u nog iets nodig heeft.
Met vriendelijke groeten
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Ik ben zeer tevreden over de behandeling van mijn dochter bij Mondzorgcentrum LRC Tandarts Leidse Rein. De orthodontist en het team zijn deskundig en vriendelijk. Haar tanden staan nu prachtig recht, precies zoals beloofd. Ik zou deze praktijk zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige orthodontische zorg.
(Translated by Google)
I am very satisfied with my daughter's treatment at Mondzorgcentrum LRC Dentist Leidse Rein. The orthodontist and team are knowledgeable and friendly. Her teeth are now beautifully straight, just as promised. I would definitely recommend this practice to anyone looking for quality orthodontic care.
Hartelijk dank voor je lovende woorden, Isabel! 🌟 We zijn blij dat we konden bijdragen aan het rechte en mooie gebit van je dochter. Jouw aanbeveling betekent veel voor ons team. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Groetjes, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Ik geef 4 sterren aan de baliemedewerker (Siya). Hij was zo vriendelijk en heeft heel snel gehandeld toen ik tegen een probleem aanliep. Binnen 1 week heeft hij mijn probleem opgelost. Hij had enorm veel begrip voor mijn situatie.
Echter, was het begrip vanuit de tandarts heel teleurstellend. Toen ik niet tevreden was over mij tijdelijke oplossing werd hij gefrustreerd en uiten het ook op mij. Dat was zeer onvriendelijk en daarvoor zou ik 1 ster geven.
Maar aangezien Siya het zo goed opgelost heeft verdient hij 4 sterren.
(Translated by Google)
I give 4 stars to the desk clerk (Siya). He was so friendly and acted very quickly when I encountered a problem. He solved my problem within 1 week. He was very understanding of my situation.
However, the understanding from the dentist was very disappointing. When I was not satisfied with my temporary solution, he became frustrated and took it out on me. That was very unfriendly and for that I would give 1 star.
But since Siya solved it so well, he deserves 4 stars.
Beste Shrija Shankar, bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat Siya je goed heeft geholpen en begrip toonde. Onze excuses voor de teleurstellende ervaring met de tandarts. We zullen dit bespreken om onze service te verbeteren. Siya zal blij zijn met je waardering! Blijf ons volgen voor updates en verbeteringen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit te delen. Groeten, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Bij Mondzorgcentrum LRC voelde ik me meteen welkom en op mijn gemak. Het team was vriendelijk en professioneel, de afspraak verliep efficiënt en de tandarts nam de tijd voor mijn vragen. De moderne en schone faciliteit maakte mijn bezoek nog aangenamer. Zeer tevreden en zeker aanbevolen!
(Translated by Google)
At Mondzorgcentrum LRC I immediately felt welcome and at ease. The team was friendly and professional, the appointment was efficient and the dentist took the time to answer my questions. The modern and clean facility made my visit even more enjoyable. Very satisfied and definitely recommended!
Dank je wel, Sven! 🌟 We zijn blij dat je je welkom en op je gemak voelde tijdens je bezoek. Fijn om te horen dat je tevreden was met onze vriendelijke en professionele service, evenals met de moderne faciliteit. Als je in de toekomst vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Tot ziens bij Mondzorgcentrum LRC! Vriendelijke groeten, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Onbeleefd personeel, totaal geen fijne ervaring gehad bij deze tandartspraktijk. Maken onredelijke beslissingen en helpen je niet verder met je problemen.. Voor de mensen die overwegen naar deze tandartspraktijk te gaan, doe het niet!! Oplichterij!!
(Translated by Google)
Rude staff, not a pleasant experience at this dental practice at all. Make unreasonable decisions and do not help you with your problems.. For the people who are considering going to this dental practice, don't do it!! Scam!!
Beste Teresita Angély,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt me te horen over uw ervaring. Wij streven naar uitstekende service en zullen uw opmerkingen serieus nemen om onze diensten te verbeteren. Neem contact met ons op om uw zorgen te bespreken en eventuele problemen op te lossen.
Met vriendelijke groet,
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Helaas moet ik zeggen dat mijn ervaring bij deze tandartspraktijk verre van bevredigend was. Ik ben behandeld voor een ontsteking waarvoor ik buitensporig hoge kosten heb betaald, maar helaas is de ontsteking niet verdwenen. Toen ik terugkwam om te informeren over de hoge kosten, werd ik geconfronteerd met nog meer kosten alleen voor een consult. Ondanks mijn pogingen om tot een oplossing te komen, waren ze niet bereid om te compenseren of zelfs maar te onderhandelen over de situatie. Dit gebrek aan klantgerichtheid en begrip is teleurstellend en ik hoop dat ze in de toekomst meer transparantie en compassie tonen jegens hun patiënten.
(Translated by Google)
Unfortunately, I have to say that my experience at this dental office was far from satisfactory. I have been treated for an inflammation for which I paid exorbitant costs, but unfortunately the inflammation has not disappeared. When I returned to inquire about the high costs, I was confronted with even more charges just for a consultation. Despite my attempts to find a solution, they were unwilling to compensate or even negotiate the situation. This lack of customer focus and understanding is disappointing and I hope they show more transparency and compassion towards their patients in the future.
Beste Sherwan, wat spijtig te horen van jouw ervaring. Onze excuses voor de onbevredigende behandeling en communicatie. We zullen dit intern bespreken om verbeteringen door te voeren en transparanter te zijn over behandelingen en kosten. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor je feedback, we streven naar betere service. Met vriendelijke groeten, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
SLECHTE SERVICE. STAAN NIET ACHTER HUN BEHANDELINGEN.
SCHUILEN ACHTER ' U kunt een klacht indienen'.
Mond hygiensten zijn ok, tandarst? 1x en nooit meer. Moet nu naar een andere praktijk om me kies te corrigeren.
(Translated by Google)
BAD SERVICE. DO NOT SUPPORT THEIR TREATMENTS.
HIDE BEHIND 'You can file a complaint'.
Oral hygienists are ok, dentist? Once and never again. I now have to go to another practice to correct my molar.
Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze zorg en service. Uw feedback is essentieel voor ons verbeterproces. Voor een directe opvolging van uw zorgen, nodigen wij u uit contact op te nemen voor een gesprek. Tevens willen wij u wijzen op ons klachtenbeleid, dat bedoeld is om uw ervaring zorgvuldig te evalueren en waar mogelijk verbeteringen door te voeren. U kunt dit beleid vinden op onze website of contact met ons opnemen voor meer informatie. Wij zijn bereikbaar via tel: 030-2006740 of info@mondzorgcentrumlrc.nl
en helpen u graag verder.
Met vriendelijke groet,
[Je Naam]PraktijkeigenaarMondzorg Centrum LRC B.V. / Mondzorg Centrum MCL B.V.
Blijf weg van dit praktijk.
Kunnen niet eens een gaatje vullen.
na 2 weken nog last ,maar word weg stuurd met kijk het nog even 2 maanden aan.
Als het dan nog niet voorbij is kunnen we er wat aan doen maar wel op u kosten.
Blijf weg van dit praktijk !!!
(Translated by Google)
Stay away from this practice.
Can't even fill a cavity.
After 2 weeks it still bothers me, but I am sent away and wait for another 2 months.
If it is not over yet, we can do something about it, but at your expense.
Stay away from this practice!!!
Het spijt ons te horen over uw ongemak na de behandeling en de communicatie hieromtrent. Uw gezondheid en tevredenheid zijn voor ons erg belangrijk. We willen dit graag met u oplossen. Neemt u contact met ons op via tel: 030-2006740 of info@mondzorgcentrumlrc.nl voor een opvolg afspraak of om uw zorgen verder te bespreken. We staan open voor uw feedback om onze service te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Wat een super praktijk is dit. Al heel veel jaren zeer frequent bij deze praktijk, door gecompliceerde problemen in het gebit bij onze zoon. Maar keer op keer begrip en zo professioneel geholpen. Adviseer iedereen deze praktijk aan!!
(Translated by Google)
What a great practice this is. We have been a frequent visitor to this practice for many years, due to complicated dental problems with our son. But time and time again understanding and so professionally helped. Recommend this practice to everyone!!
Hartelijk dank voor uw warme woorden en het vertrouwen in onze praktijk. Het is voor ons een eer om u en uw zoon te mogen begeleiden en ondersteunen bij de zorg voor zijn gebit. Wij waarderen uw aanbeveling enorm en blijven toegewijd aan het leveren van professionele en empathische zorg aan al onze patiënten. Mocht u of uw zoon verdere ondersteuning nodig hebben, staan wij zoals altijd voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Goede tandarts. Balie assistente zijn altijd erg behulpzaam.
(Translated by Google)
Good dentist. Counter assistants are always very helpful.
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de zorg van onze tandarts en de ondersteuning van onze balie-assistenten. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we streven ernaar om iedereen die onze praktijk bezoekt, een prettige ervaring te bieden. Mocht u verdere assistentie nodig hebben of vragen hebben, staan wij altijd voor u klaar.
Ik ben al bij deze tandarts vanaf 2011 toen het nog op de oude locatie zat, super fijn vind ik ze. De mensen achter de balie, de mondhygieniste, de tandarts maar ook de orthodontist, allemaal erg vriendelijk,. denken enorm met je mee als je ergens tegenaan loopt.
Ook voor kinderen erg fijn en professioneel, mijn kinderen vinden het helemaal niet erg erheen te gaan.
wat ook super makkelijk is is dat je de afspraken bevestigd krijgt in een bericht op je telefoon en een herinnering dat je bijna een afspraak hebt, handige reminder.
Ik adviseer deze tandarts aan iedereen die op facebook bijvoorbeeld vraagt naar een goede tandarts.
wat ook handig is is de locatie, nog net even een boodschap doen in het leidsche rijn centrum met de auto of de fiets, ideaal!!
(Translated by Google)
I have been going to this dentist since 2011 when it was still at the old location, I really like them. The people behind the counter, the dental hygienist, the dentist but also the orthodontist, are all very friendly. think along with you when you encounter something.
Also very nice and professional for children, my children don't mind going there at all.
What is also super easy is that you receive confirmation of the appointments in a message on your phone and a reminder that you almost have an appointment, a handy reminder.
I recommend this dentist to anyone who asks for a good dentist on Facebook, for example.
What is also convenient is the location, just do an errand in the Leidsche Rijn center by car or bicycle, ideal!!
Wat een prachtige recensie! Hartelijk dank voor uw trouwe steun sinds 2011 en voor het delen van uw positieve ervaringen bij onze praktijk. Het is geweldig om te horen dat ons team, inclusief de balie-assistenten, mondhygiënist, tandarts en orthodontist, u en uw gezin altijd vriendelijk en professioneel heeft kunnen ondersteunen. We zijn blij dat onze benadering, inclusief de communicatie via telefoonberichten en de gunstige locatie, bijdraagt aan het gemak en de tevredenheid van uw bezoeken.
Dat uw kinderen zich ook op hun gemak voelen bij ons, vinden wij bijzonder waardevol. We streven ernaar om voor alle leeftijden een prettige en zorgzame omgeving te bieden.
Uw aanbeveling aan anderen is het grootste compliment dat wij kunnen ontvangen. We blijven ons best doen om diezelfde hoge standaard van zorg en gemak te bieden aan iedereen die onze praktijk bezoekt. Mocht u of iemand in uw netwerk ooit extra ondersteuning nodig hebben, weet dan dat wij hier zijn om te helpen.
Nogmaals dank voor uw vertrouwen en steun.
Na jaren bij een vaste tandarts hebben gezeten, overgestapt naar mondzorg LRC.
Ik ben super tevreden! Het personeel achter de balie zoekt altijd samen naar een passende afspraak. De tandartsen en mondhygiënisten zijn zeer professioneel en stellen op je gemak.
Tot slot is de praktijk goed bereikbaar, dit is voor mij een pre!
Zeer tevreden dus!
(Translated by Google)
After years of working with a regular dentist, I switched to LRC oral care.
I am very satisfied! The staff behind the counter always looks for a suitable appointment together. The dentists and dental hygienists are very professional and put you at ease.
Finally, the practice is easily accessible, which is a plus for me!
So very satisfied!
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en welkom bij Mondzorg LRC! Wij zijn ontzettend blij te horen dat u tevreden bent met de overstap en de zorg die u bij ons heeft ontvangen. Ons team streeft ernaar om flexibel en meedenkend te zijn bij het plannen van afspraken en we zijn trots op de professionaliteit en het empathisch vermogen van onze tandartsen en mondhygiënisten.
Goede bereikbaarheid is essentieel voor het bieden van toegankelijke zorg, en we zijn blij dat dit voor u een verschil maakt. Uw tevredenheid is onze grootste prioriteit en we kijken ernaar uit om u in de toekomst te blijven ondersteunen met hoogwaardige mondzorg.
Mocht u ooit vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Nogmaals dank voor uw vertrouwen in ons team.
Na 9 jaar niet naar de tandarts te zijn geweest, door angst voor de tandarts. Toch hier terecht gekomen.
Waanzinnig geholpen en gerust gesteld.
Ik ga nu gewoon weer twee keer per jaar hier naar de tandarts.
(Translated by Google)
After not having been to the dentist for 9 years, due to fear of the dentist. Still ended up here.
Insanely helped and reassured.
I now go back to the dentist twice a year.
Het is een grote stap om na zo’n lange tijd weer naar de tandarts te gaan, vooral wanneer er sprake is van angst. Wij zijn ontzettend trots op u dat u deze stap heeft gezet en dankbaar dat u ons het vertrouwen heeft gegeven om u te mogen helpen. Het is geweldig om te horen dat u zich bij ons gerustgesteld en goed geholpen voelt.
Ons doel is om een veilige en ondersteunende omgeving te creëren voor al onze patiënten, en uw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. We kijken ernaar uit u te blijven ondersteunen bij uw regelmatige tandartsbezoeken en uw mondgezondheid.
Aarzel niet om ons te laten weten hoe we uw ervaring verder kunnen verbeteren of als er iets is waarmee we u kunnen helpen. Uw gezondheid en comfort zijn onze hoogste prioriteit.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Zeer onvriendelijk, brutaal persoon achter de balie !!!
Ik raad niemand aan om hier in te schrijven. Absoluut niet niet!!!
(Translated by Google)
Very unfriendly, rude person behind the counter!!!
I don't recommend anyone to register here. Absolutely not!!!
Dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij nemen uw zorgen serieus en zijn toegewijd aan het creëren van een gastvrije omgeving voor al onze patiënten. Voor een verdere bespreking van uw ervaring, neemt u alstublieft contact met ons op via 030-2006740 of info@mondzorgcentrumlrc.nl.
Onvriendelijk. Hele slechte service. Heel erg ontevreden. Had beter verwacht.
(Translated by Google)
Unfriendly. Very bad service. Very dissatisfied. Expected better.
Dank u voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons zeer te horen dat uw bezoek aan onze praktijk niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw feedback zeer serieus, want onze missie is om alle patiënten met zorg en respect te behandelen, terwijl we hoogwaardige service bieden.
We erkennen dat er altijd ruimte is voor verbetering en uw specifieke zorgen zijn belangrijk voor ons. Om u beter van dienst te kunnen zijn en een passende oplossing te vinden, nodigen wij u uit om contact op te nemen via 030-2006740 of info@mondzorgcentrumlrc.nl. Zo kunnen we uw ervaring bespreken en werken aan een verbetering.
Uw feedback is een kans voor ons om te leren en onze dienstverlening te verbeteren. Wij hopen van harte dat u ons de kans geeft om uw vertrouwen in onze praktijk te herstellen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Filiz Sakar, heel erg bedankt! We zijn blij dat u van onze diensten heeft genoten. Laat het ons weten als je nog iets nodig hebt. We wensen u niets dan het allerbeste!
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beb Oorklep, dank u voor het aanbevelen van ons aan anderen. We zijn zo blij te horen over de geweldige ervaring die u bij ons had! Het was een puur plezier om met u te werken. Laat het ons weten als u nog iets nodig heeft.
Met vriendelijke groeten
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Deze Google-recensie is zonder tekst
Izabella Ozlati, dank u voor het aanbevelen van ons aan anderen. We zijn zo blij te horen over de geweldige ervaring die u bij ons had! Het was een puur plezier om met u te werken. Laat het ons weten als u nog iets nodig heeft.
Met vriendelijke groeten
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mohsen Soltani, heel erg bedankt! We zijn blij dat u van onze diensten heeft genoten. Laat het ons weten als je nog iets nodig hebt. We wensen u niets dan het allerbeste!
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mahshid Yazdanbakhsh, dank u voor het aanbevelen van ons aan anderen. We zijn zo blij te horen over de geweldige ervaring die u bij ons had! Het was een puur plezier om met u te werken. Laat het ons weten als u nog iets nodig heeft.
Met vriendelijke groeten
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor uw beoordeling - we zijn blij dat we konden helpen. Is er iets wat we kunnen verbeteren? Nog een fijne dag!
Met vriendelijke groeten
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
I am happy to have chosen our center with a loving and caring team
Beste Dariyosh Sardari, wat fijn om te horen dat je ons mondzorgcentrum hebt gekozen en onze liefdevolle en zorgzame team waardeert! We streven ernaar om onze patiënten de best mogelijke ervaring te bieden. Als je nog suggesties hebt om onze service te verbeteren, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je positieve feedback! 🦷 Hartelijke groeten, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
The receptionist at the practice is one of the nicest and most helpful staff i ever had to deal with. Not only does he get work done and get you started quickly, he’s kind and understanding and a genuine person. The rest of the staff are also cool and efficient, i got everything done quickly.
Beste Moulay Ahmed Alaoui Jweher,
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat je zo'n positieve ervaring had met onze receptionist en de rest van ons team. We streven ernaar om elke patiënt snel en efficiënt te helpen, met een vriendelijke en begripvolle houding. Als je nog suggesties hebt voor verbeteringen, laat het ons dan weten.
Met vriendelijke groet,
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Het heeft een vriendelijk team en de arts werkt zeer zorgvuldig en deelt alle behandelstappen goed met de patiënt en is ervaren.
(Translated by Google)
It has a friendly team and the doctor works very carefully and shares all treatment steps well with the patient and is experienced.
Dankjewel Nahid Naseri voor je mooie woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met ons team en de zorgvuldige behandeling van onze arts. We streven ernaar om onze patiënten altijd goed te informeren en een prettige ervaring te bieden. Als je nog suggesties hebt om onze service verder te verbeteren, horen we die graag! 🌟 Tot de volgende keer! Groetjes, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Zij is zeer professioneel Ik had een goede ervaring met de behandeling in dit centrum
(Translated by Google)
She is very professional. I had a good experience with the treatment in this center
Dank je wel Ladan Mahboudi! We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad in ons centrum. Ons team streeft altijd naar professionaliteit en klanttevredenheid. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor je positieve feedback! 🌟 Groeten, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Deze Google-recensie is zonder tekst
Alireza Yazdanbakhsh, dank u voor het aanbevelen van ons aan anderen. We zijn zo blij te horen over de geweldige ervaring die u bij ons had! Het was een puur plezier om met u te werken. Laat het ons weten als u nog iets nodig heeft.
Met vriendelijke groeten
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Erg blij met deze tandarts en mondhygiëniste. Ze zijn erg geduldig en vriendelijk. Als je bang bent dat iets te veel kost, kun je dit gewoon van te voren even aangeven, dan houden ze er rekening mee.
(Translated by Google)
Very happy with this dentist and dental hygienist. They are very patient and friendly. If you are afraid that something will cost too much, you can simply let us know in advance and they will take it into account.
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden, Rosan! We streven ernaar een geduldige en vriendelijke ervaring te bieden. Bedankt voor uw feedback over de kosten, we zullen er zeker rekening mee houden. Als u nog andere suggesties heeft, laat het ons dan gerust weten. Tot ziens bij mondzorgcentrum lrc! 🦷
Met vriendelijke groet,
Tandarts Leidse Rein
Na een slechte ervaring bij onze oude tandarts zijn mijn dochter en ik overgestapt naar mondzorg LRC. We zijn beide zeer tevreden, ook mijn dochter heeft als angstpatiënt de zorg ontvangen die zij nodig heeft. Een geduldige en begripvolle tandarts en ook de balie erg vriendelijk. Zeker aan te raden!
(Translated by Google)
After a bad experience with our old dentist, my daughter and I switched to LRC oral care. We are both very satisfied, my daughter, as an anxiety patient, has also received the care she needs. A patient and understanding dentist and the counter is also very friendly. Definitely recommended!
Beste Sofia, wat fijn om te horen dat zowel jij als je dochter tevreden zijn met onze zorg! We stellen geduld en begrip op prijs en zijn blij dat jullie je op je gemak voelen bij ons. Als er nog iets is waar we aan kunnen werken, laat het ons weten. Bedankt voor het aanbevelen van mondzorg LRC! 🦷 Hartelijke groet, mondzorgcentrum LRC | Tandarts Leidse Rein
Vreselijk onprofessioneel tandarts maken zich totaal niet druk om jou gebid en laten je zo lang mogelijk wachten tot je het opgeeft. En ook onvriendelijk. raad mensen niet aan je hier in te schrijven!
(Translated by Google)
Terribly unprofessional dentists are not concerned at all about your prayers and make you wait as long as possible until you give up. And also unfriendly. don't advise people to register here!
Beste Esma Ja, bedankt voor je feedback. Het spijt me te horen over je ervaring. We streven naar klanttevredenheid en zullen dit intern bespreken. Jouw gebit en comfort zijn onze prioriteit, en we zullen ons best doen om te verbeteren. Excuses voor het ongemak. Bedankt dat je dit met ons hebt gedeeld. Met vriendelijke groet, Mondzorgcentrum LRC | Tandarts Leidse Rein
Ik heb een hele slechte ervaring gehad bij deze praktijk. Ik raad deze daarom ook NIET aan. Mijn vertrouwen is volledig weg.
Ik heb meerdere behandelingen gehad die niet goed zijn uitgevoerd en niet door de tandarts uitgevoerd hadden moeten worden, bleek later na doorvragen. Ik heb dit aangekaart, dit is aangehoord, maar een gedegen oplossing bleef uit. Schijnbaar had de persoon deze behandeling niet mogen doen, maar dat is twee keer wel gebeurd op hun eigen advies. Er is letterlijk gezegd dat degene het maar moest oplossen, die het in eerste instantie niet goed had gedaan. Daarover heb ik destijds al direct mijn twijfel uitgesproken.
Na meerdere verzoeken om hierover in gesprek te gaan, bleef dit genegeerd en is hiervoor geen verantwoordelijkheid genomen. Achteraf alleen maar verkondigen geen garanties te kunnen geven is heel makkelijk. Dit alles vind ik erg onprofessioneel, onklantvriendelijk en daarom heb ik direct besloten mezelf uit te schrijven en dit bij een hele andere tandartspraktijk te laten oplossen. Het hele verhaal heeft me een hoop teleurstelling, tijd, pijn en extra geld gekost. Een erg nare ervaring.
Niet de dingen die ik zoek in een tandarts en daarom 1 ster.
(Translated by Google)
I had a very bad experience at this practice. That is why I do NOT recommend this. My confidence is completely gone.
I have had several treatments that were not carried out properly and should not have been carried out by the dentist, as it turned out after further questioning. I raised this issue, it was heard, but a thorough solution was not forthcoming. Apparently the person should not have done this treatment, but it has happened twice on their own advice. It was literally said that the person who had not done it properly in the first place should solve it. I immediately expressed my doubts about this at the time.
After several requests to discuss this, this remained ignored and no responsibility was taken for this. It is very easy to just announce afterwards that you cannot provide any guarantees. I find all this very unprofessional and uncustomer friendly and that is why I immediately decided to unregister and have this resolved at a completely different dental practice. The whole story has cost me a lot of disappointment, time, pain and extra money. A very bad experience.
Not the things I look for in a dentist and therefore 1 star.
Beste Lindi, bedankt voor je feedback. Het spijt me te horen over je slechte ervaring. We nemen dit serieus en zullen onze interne processen verbeteren om herhaling te voorkomen. Neem alsjeblieft contact met ons op voor een passende oplossing. We willen ervoor zorgen dat je vertrouwen in ons hersteld wordt. Bedankt dat je dit met ons hebt gedeeld. Vriendelijke groeten, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Heel vriendelijk en professioneel. Ben zeer tevreden 👍
(Translated by Google)
Very friendly and professional. I am very satisfied 👍
Dank je wel, Nazanin! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven er altijd naar om vriendelijk en professioneel te zijn. Bedankt voor je feedback! 🦷 Groetjes, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Deze Google-recensie is zonder tekst
Sowieso Toch, dank u voor het aanbevelen van ons aan anderen. We zijn zo blij te horen over de geweldige ervaring die u bij ons had! Het was een puur plezier om met u te werken. Laat het ons weten als u nog iets nodig heeft.
Met vriendelijke groeten
mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
I like the way you treat children. 👍👍👍👍👍
Dag Jeroen Janssen, bedankt voor je positieve feedback! We vinden het belangrijk om kinderen met zorg en vriendelijkheid te behandelen. Jouw waardering betekent veel voor ons team! Als je nog suggesties hebt om onze service verder te verbeteren, horen we die graag. We kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen bij mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein.
Met vriendelijke groet, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Erg vriendelijk en behulpzaam. Niet belerend, zoals tandartsen nog wel eens willen zijn.
(Translated by Google)
Very friendly and helpful. Not pedantic, as dentists sometimes like to be.
Beste Renzo, hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We streven ernaar om een behulpzame en niet-belerende sfeer te creëren in ons mondzorgcentrum. Jouw feedback is waardevol voor ons om continu te verbeteren. Mocht je in de toekomst nog suggesties hebben, aarzel dan niet om ze met ons te delen. We verwelkomen je graag weer in Tandarts Leidse Rein! Met vriendelijke groet, mondzorgcentrum lrc | Tandarts Leidse Rein
Ben zeer goed behandeld, geen op of aanmerkingen .
Uitstekende ervaring.
Erg vriendelijk baliemedewerker en tandarts
Erg vriendelijk en geven duidelijke uitleg.
Aardige personeel, vakkundig en behulpzaam
Goede afspraken. Vriendelijk personeel. Professionele, vriendelijke specialisten.
super aardige en vakkundige mensen
Word op een professionele manier behandeld
Tevreden
Ongelooflijk slecht. Het duurd nu al meer dan 1.5 jaar en de probleem is nog steeds niet opgelost. Echt schandalig voor woorden. Heb een klacht ingediend bij de verzekeringsmaatschappij.
Als je binnenkomt, krijg je al een heel hartelijk welkom. Super vriendelijk allemaal. Ook bij de behandeling luisteren ze goed naar je en wordt ik altijd erg vriendelijk behandeld.
Naar de tandarts is voor velen geen pretje. Maar deze tandartsenpraktijk is top. Goed bereikbaar. Vriendelijk en deskundig personeel waardoor het bezoek als de controles zonder stress worden ondergaan.
Vriendelijk, geven van goede tips aangaande mondzorg. Duidelijk in het uitleggen van wat ze doen.
Ik sta bij een andere praktijk (dichter bij huis) ingeschreven maar heb interesse in orthodontie. Heb het contactformulier ingevuld met de vraag of ik daarvoor bij LRC terecht zou kunnen, en geen reactie mogen ontvangen. Enige tijd later bel ik met dezelfde vraag, en krijg ik te horen dat het inderdaad mogelijk is. Ik word verzocht het inschrijvingsformulier op de website in te vullen, en er wordt beloofd dat er daarna contact zal worden opgenomen. Ik heb gedaan zoals verzocht, maar wederom geen reactie gekregen. Ik heb niet het gevoel dat men wil dat ik daar mijn geld kom uitgeven. Jammer.
Goed
Geen verdere opmerkingen
Ik kwam voor controle , maar was dag ervoor gevallen mijn gezicht zag er akelig uit, linkse kant paars en blauw grote bult boven en onder het oog, ik dacht gaat wel over, maar tandarts maakte een afspraak bij kaakchirurgie, voor foto, was gelukkig niet gebroken wel ernstige kneuzing,
Heel secuur
Zeek professioneel en aardig
Het is voor de zoveelste keer dat ik terug moest omdat mijn gebit niet goed zat. Elke keer valt het uit mijn mond en dat irriteert mij enorm. Ik kan geen gesprek voeren met collega's of andere mensen omdat ik me schaam dat het weer los gaat zitten. Dit heb ik meermaals doorgegeven. Ik heb dan ook een klacht ingediend bij mijn verzekeringsmaatschappij. Ik ben dik en dik ontevreden met het eindresultaat. Ik vermoed dat het alleen maar om geld gaat en niet goed word gedaan.
Super tandarts voor zowel groot als klein, heel professioneel en heel geduldig.
echt super geholpen en zeer snel kan dezelfde dag nog terecht zoek je echt een goede praktijk dan is dit jou toekomstige adres open en eerlijk over alle behandelingen.
Het was een prettige eerste ervaring met deze tandartspraktijk. Professioneel en duidelijk in hun uitleg. Meedenkend en zeer benaderbaar. Al met al zeer tevreden.
Prima behandeling, hele aardige tandarts, denk overal met je mee
nvt
Beste Tandarts!
prettige behandeling erg vriendelijk van de receptionist dat ik gebeld werd hoe het met me ging na mijn borstoperatie
Good service, explanation and next steps indication.
uitgebreid en nauwkeurig uitgelegd gekregen wat en hoe er behandeld wordt en ook dezelfde situatie tijdens het behandelen
Ik ben tevreden. Prima communicatie zoals altijd. Ik kreeg ook snel een verwijzing die ik nodig had.
Wijziging via telefoon worden nooit serieus genomen. Sturen gelijk boetes en ook gelijk verhoging. Dus klanten stellen niets bij hun.
Goede uitleg , werd op m'n gemak gesteld (hoewel ontspannen niet echt meeviel, ha, ha), voldoende tijd voor vragen
Fijn !
Controle afspraak was bij de mondhygïeniste en terugkom afspraak was bij de tandarts.
Ik kom al 4 jaar bij de tandarts bij Mondzorgcentrum LRC. De ontvangst is altijd hartelijk en de aardige tandarts legt altijd duidelijk uit wat hij gaat doen.
Hele goeie zorg. Vriendelijke mensen
Heel goed ingeschat wat de situatie was van mijn mond. Ik had bij een kaakchirurg, tandarts en huisarts laten onderzoeken waar de pijn vandaan kwam. Maar deze tandarts wist direct wat het probleem was. Top kwaliteit en snelle behandeling.
Gewoon altijd een relaxte sfeer.
Ik heb 35jaar lang geen problemen gehad met mijn tanden totdat ik bij deze tandarts ben geweest. Alles wat ik drink of eet warm of koud doet het pijn. Toen ik ging klachten kreeg ik een boze collega van die tandarts en die gaf aan dat zijn collega goed zijn werk heeft gedaan ipv naar mij te luisteren. Heb een hele slechte ervaring met deze praktijk, HEEL ERG!!!
Fijne tandarts, leuk team!
De tandarts weet van mijn angst en gaat hier goed mee om
Fijne deskundige tandarts!
Zowel over behandeling, aandacht, communicatie en nakomen van gemaakte afspraken tijdens vorige behandeling ben ik heel tevreden.
Muy buena atención. Los especialistas que me tocaron y el señor que me atendió para la solicitud del turno..
Fijne tandarts voor mij als angst patiënt
Er wordt oprecht aandacht aan je besteed als patiënt. Ik voel me altijd heel welkom als ik er binnen kom. Er hangt een goede sfeer en ze maken graag een praatje met je. Bij gevoeligheden of persoonlijke verzoeken mbt tot de behandelingen, wordt er goed naar je geluisterd en word je serieus genomen. Ze besteden er bewust aandacht aan om jouw ervaring zo prettig mogelijk te maken. Enorm blij met deze tandarts(praktijk)!
Bij binnenkomst wordt je al duidelijk gemaakt over het behandelplan.
Ik heb altijd goed geholpen en vriendelijk personeel.
Aardige tandarts met assistent. Prima advies
Hele leuke tandarts, zegt direct wat je nodig hebt en hoe hij je kan helpen. Altijd chill en weet ook wat ie doet qua techniek
Mijn belangrijkste en meeste ervaring betreft mijn mondhygieniste mw D. Donya. Daar zit ook mijn beleving bij de tandarts en dus is mijn oordeel op haar van toepassing.
Fijn ontspannen contact, deskundig. Houdt het gebit goed in de gaten. Vaste arts voor nu. Ben helaas zijn naam vergeten. De wachtruimte is wel steriel. Kan wel wat gezelliger denk ik. En nog wat ander leuk leesvoer.
Goede artsen
Hele fijne ervaring,ben zelf echt bang in de tandarts stoel maar daar gaan ze heel goed mee om..altijd vriendelijk en met een pijnklacht doen ze er alles aan dat jij die dag nog wordt geholpen.
Ik ben pas 1 keer geweest en heb een goed gesprek gehad
Super aardige tandarts en heel kundig.
Ik had een kaakontsteking en ik kreeg het advies van de weekend tandarts dat ik naar een endodontoloog moest. Toen ik naar de tandarts ging om dat te regelen, was er gelukkig een endontoloog aanwezig. Die keek naar de foto en wat bleek: er zat nog een vijltje in mijn wortelkanaal welke zeker zo’n tien jaar daarvoor door een andere tandarts was laten zitten. De endodontoloog gaf ook het advies om naar een kaakchirurg te gaan wat me veel geld scheelt. Normaal gesproken is er een lange wachtlijst en betaal je voor een consult al heel veel geld maar nu werd dit advies snel en gratis gegeven. Super service, kan niet anders zeggen!
Ik was behoorlijk onder de indruk van mijn implantoloog over de manier van uitleg over wat mij te wachten staat. Duidelijk advies over het kostenplaatje.
Bezorgd, lief , geduldig
I really had welcoming experience at the clinic and doctors were transparent and professional. The treatment was also precise and I did not face issues afterwards.
Ik zit bij deze tandartspraktijk, maar ik ben er niet tevreden over. Bij de balie is het vaak chaotisch en niet professioneel. Daarnaast had ik nooit problemen met mijn gebit, maar sinds ik hier ben zijn er elke keer extra kosten omdat er dingen gedaan moeten worden. De mondhygiënist houd je ook lang in de stoel en dan krijg je een dikke rekening voor 30 minuten reinigen. Ik zou deze praktijk niet aanraden.
Goed
Ben op mijn gemak gesteld en goed geholp
Goed!
Bij binnenkomst en verlaten altijd tevreden
Nvt
Ik was op tijd aan de beurt, werd bij naam binnengeroepen (wat ik zelf prettig vind). Behandeling ging goed. De mondhygienist nam ook rustig de tijd en gaf me tips om te poetsen.
Jan Dirk krijgt de speciale aandacht die hij vanuit zijn beperkingen nodig heeft.
Prima praktijk. Enig nadeel is dat ik in 5 jaar tijd al 3 verschillende tandartsen heb gehad.
professionele mensen aardig alles goed behandelde, ben erg blij mee
Altijd goed.
De beste tandarts in Utrecht en omstreken
Top service, super vriendelijk, plannen van nieuwe afspraken gaan vlekkenloos.
Prettige ontvangst, snel en adequaat geholpen
Werd goed behandeld
Zeer goed
Gemoedelijk en rustig
Wij hebben 2 jaar bij deze tandarts gezeten. In het begin waren we beiden tevreden, aardige tandarts. Echter ging deze tandarts weg en hebben we in de tussentijd weer andere tandartsen gezien. De mondhygienist is vriendelijk en doet het werk goed, echter is de tandarts die ik afgelopen keer moest zien erg kort door de bocht en niet vriendelijk. Aangegeven dat ik het allemaal eng vindt, daar leek hij niet op te reageren. Er zou even een testje bij me worden uitgevoerd, maar wat hij precies ging doen vertelde hij niet (ook fijn als je angstig bent), pas toen ik het vroeg. Daarna was het antwoord dat ik een wortelkanaalbehandeling nodig heb. Geen uitleg of reden. Toen ik hierbij weer aangaf het eng te vinden gaf hij alleen aan hoe duur het ging worden, wat de tijdsduur zou zijn en dat ik maar moest kijken wanneer ik het een keer wilde inplannen. Ik vraag me nog steeds af waarom ik die wortelkanaalbehandeling moet, want een reden is niet gegeven (en geen pijn). Ik ga naar een andere tandarts; ook als ik het laat uitvoeren wil ik het door iemand laten doen die het goed uitlegt en begrip toont voor mijn angst.
Erg goed geholpen met duidelijke uitleg waarom het nodig is om de behandeling te doen en wat er precies gaat gebeuren.
Goed
Kon snel terecht, werd goed geholpen en geadviseerd
Ik ervaar deze praktijk als zeer prettig, vriendelijk en deskundig. Fijne tandartsen en wachtruimte.
goede en bekwamer medewerkers
Vriendelijk. Zorgzaam. Geduldig
Mijn angst voor de tandarts is door tandarts Naseri niet genegeerd hierdoor bel ik zelf zodra ik pijn klachten heb. Ik blijf niet meer eindeloos doorlopen waardoor het probleem alleen maar erger wordt. Ze neemt alle tijd voor me en stelt me op mijn gemak. Zegt steeds wat ze gaat doen wat ik kam voelen. Een dikke 10 voor haar!
Je krijgt hier heel echt persoonlijke aandacht van alle medewerkers en een zeer grondige behandeling met bijv. mondhygiëne. Er heerst een prettige sfeer en overduidelijk goede samenwerking.
Teveel wisseling van tandartsen, geen consequent goede behandeling.
Goede omgeving, Goede er ervaren tandartsen
Ik ben prettig geholpen door zowel de assistente als de tandarts.
Vriendelijke en vakkundige mensen ik ben heel tevreden.
Altijd goede service
Na een foto gaatje geconstateerd. Die zouden we moeten vullen werd er aangeraden. Advies opgevolgd met de grootste spijt. Na de behandeling had ik nog steeds pijn. Gebeld met de praktijk werd weg gezet als gevoeligheid van de kies. Zou 2 weken moeten wachten om echt te voelen of het gevoeligheid was of niet werd er verteld. Maar dit is niet de eerste keer dat ik een kies laat vullen en ook niet de de eerste keer dat ik pijn voel. 2 weken voorbij weer gebeld want het doet nog steeds pijn. Nou kom maar langs gaan we kijken, en daar bleef het ook bij .Er werd weer gezegd dat het gevoelig is maar het verschil tussen gevoelig en pijn is tog echt anders. Dit keer werd er verteld dat het 2 MAANDEN gevoelig kan zijn. Was dus duidelijk dat hij niet achter de behandeling stond of geen flauw idee heeft wat ie heeft gedaan of moet doen. Kortom niet aan te raden jullie praktijk. Andere tandarts heeft al opgelost
Leuke mensen. Vooral de manlijke bali medewerker is aardig en correct. Tot nu toe geen problemen. Ga zo door mensen. Aardig tegen mensen zijn dan zal je zien dat de klanten blijven.
Prima tandartsen, tandartsassistenten en baliemedewerkers. Administratie is ook in orde en afspraken zijn over het algemeen prima op tijd.
Vooral de man die achter de balie zit is altijd erg vriendelijk. En de mondhygiënist ls ook altijd erg aardig. Net als mijn tandarts die ook meedenkt. Dus wat mij betreft een aanrader
geweldig hoe deze mensen met je omgaan en meedenken. zowel op Professioneel vlak als menselijkheid.
Weet niet
Behandeling door endodontoloog was in een woord fantastisch! Wat een vriendelijke en kundige man en ontzettend aardige assistente!
het voorstel tot behandeling was professioneel en juist.
Ik ben aantal jaren bij mijn mondhygiënist,,ik ging altijd met me zin en enorm tevreden.
Mijn ervaring is goed aardige lieve mensen
Top
Prima en ter zake kundig
Van te voren alles netjes doorgesproken, omtrent de behandelingen!
Tijdens het behandelen van de kies veel pijn. Na de behandeling vele dagen pijn. Voor de behandeling gaf de tandarts aan dat er geen verdoving nog was. Achter gaf hij aan dat het toch een gemene pijn gaf. Jammer, volgens mij was dit noodzakelijk
Ik vind de tandarts erg vriendelijk luistert goed naar me en stelde me gerust. Ben erg te Tevreden, ook over de receptie medewerker.
Ik ben verreweg geen fan van de tandarts en zie er altijd als een berg tegenop als het half jaar weer voorbij is. Ik word altijd erg op mijn gemak gesteld door mijn tandarts en assistente. Hij heeft begrip voor mijn angst en dat is super fijn! Ik ben anders gewend bij mijn vorige tandarts.
Handelen dingen wel af.
Vanwege bovenstaande zijn wij klant van jullie!
Top!
Prettige ervaring
Ik ben prima ontvangen en goed geholpen. Daarbij werd ook naar mijn wensen en onrust geluisterd. De behandeling was goed. Door mijn situatie (een operatie in het verschiet) was er mij veel aan gelegen dat alles tijdig was opgelost, zodat de geplande operatie niet hoeft te worden uitgesteld. Dank!!! Daar hebben jullie echt alles aan gedaan. Ook de briefing naar xpert Clinics stel ik erg op prijs. Nogmaals dank! Echter ik ben vanwege aanhoudende pijnklachten nog 3x teruggeweest. Dat was niet nodig geweest (extra kosten voor mij, verloren tijd voor jullie) als na het trekken van de kies ook was verteld dat er bot wrggescchraapt is en bot pijn langer aanhoudt dan alleen een getrokken kies. Conclusie. Dank voor alle zorg die was prima van iedereen. Aandachtspunt :vertel ook als pijnklachten langer kunnen duren en je weet dat die kans bestaat. Het neemt veel onrust weeg en voorkomt onnodige bezoeken en kosten.
Geen fan van de tandarts maar ik word daar op mijn gemak gesteld.
Ik werd vriendelijk behandeld. Alleen is het al de 3 de keer dat ik terug moest omdat de prothese telkens eruit viel. Ik heb aantaal keren aangegeven dat de prothese niet goed zit en telkens eruit valt maar er word naar mijn gevoel veel te snel gehandeld en behandeld. Ik durf nauwelijks een gesprek aan te gaan uit schaamte dat de prothese lost laat. En telkens als ik bij de tandarts ben geweest krijg ik een factuur.
Ik ben tevreden van alle behandelingen.
Word goed op de hoogte gesteld in verschillende behandelstrategie.
Hele fijne tandarts, stelt me altijd gerust als dat nodig is
Naar de mondhygienist gaan is geen pretje. Op oudere leeftijd is het gewoon een must. Je weet van te voren dat het lang stil liggen is met een mond wagenwijd open. Door de verdoving op het tandvlees als de gebruikte hulpstukken om de mond open te houden was de behandeling, redelijk pijnloos, snel afgerond. Kan weer 6 maanden vooruit.
Zeer geduldige en bekwame behandelaar, als je al angstig bent voor het zetten van implantaten. Dan hebben zij de gave om die angst weg te nemen.
Goede ontvangst en service zoals altijd
Vriendelijk ontvangst administratie personeel. Begint al bij binnenkomen praktijk. Behandelingen worden uiterst informatief en met deskundigheid uitgevoerd.
This was my first time as I recently moved to utrecht a month ago. Receptionist was really friendly and fast with helping to get all needed information. My dentist provided insight and tips into better oral health. I am very pleased.
Ik zou dezelfde dag als waarop het tandartsbezoek plaatsvond worden geïnformeerd over het bespreken van mijn casus tussen de tandarts en de endontoloog. We zijn inmiddels een week verder en ik heb nog altijd geen enkel bericht van de tandarts ontvangen. Daarnaast was ik tijdens het bezoek getuige van een meningsverschil tussen 2 personeelsleden, ik vind het niet professioneel om meningsverschillen uit te spreken in het bijzijn van patiënten.
Beste mevrouw/meneer, Ik heb nog geen vervolgafspraak gemaakt om de volgende reden; Ik vind het vervelend dat ik steeds een nieuwe/andere tandarts krijg. Zit te denken of ik overstap naar andere praktijk moet overwegen. Mijn voorkeur gaat uit naar mevrouw Naseri. Zij heeft mij vaker behandeld en ik voel me op mijn gemak bij haar. Hoeft niet perse bij haar, maar in ieder geval niet elke keer een ander gezicht. Verder is de valt mij op dat de afspraaktijd vaak wordt overschreden. vriendelijke groet, Rolf Beunderman
Had een afspraak voor implantaten maar nu blijkt alles nog te moeten starten. In juli zou het aangevraagd worden bij de zorgverzekeraar.
Fijne praktijk met kundige tandartsen
Wel goede services maar geen goed advies wat ik kan doen
We worden altijd super geholpen
Ik werd door de telefonist receptionist gebeld en hij heeft wel zeker 5 minuten onafgebroken met zeer luide stem mij verteld dat ik niet kan verwachten dat ik een prijsopgaaf krijg ik moest een afspraak maken en de kosten zouden meteen berekend worden. Ik kon niet eens tussen zijn gesprek komen. Toen hij uitgeraasd was heb ik hem gezegd dat hij mij per direct uit het systeem moest halen en dat ik niet meer gebeld wilde worden. Wat een onvriendelijke en brutale man was dit helaas weet ik zijn naam niet maar het is geen reclame voor uw praktijk
Altijd vriendelijk
Fijne nieuwe tandarts. Snel en goed geholpen
Zeer goed
Rustige aardige tandarts
Wij zijn ontzettend tevreden met onze tandarts. Houdt goed rekening met je, legt dingen duidelijk uit en werkt super snel. Vroeger zag ik er altijd tegenop om naar de tandarts te gaan maar sinds we hier zitten niet meer. Onlangs zijn we verhuisd maar we blijven zeker hier komen!
.
Controle
Deskundige tandarts
Goede service
Ik kwam bijna huilend binnen en ik ging lachend weer weg , zeer fijn geholpen
Ze nemen de tijd voor je. Soms is een afspraak maken lastig maar er word meegedacht. Fijne mensen
Ik wacht denk ik al 3 maanden op een implantaat, 3 keer met ruime tussenpauze moest ik bellen wat de kosten daarvoor zijn. Uiteindelijk kreeg ik dan een offerte. Al die tijd loop ik met een gat in m'n mond, voor iedereen zichtbaar en een zeer irritant gevoel. Nu wordt ik 2 weken voor de behandeling afgebeld dat het op de afgesproken datum 1 september niet doorgaat. Wanneer dan? , dat weten ze niet, en hoor er niks meer van. Tussendoor, heb ik ook nog kiespijn gehad, waarvoor ik ben geweest, de toenmalig tandarts zou het de dag erop met een collega bespreken wat te doen, en mij laten weten,maar een week later en ondtussen zelf alweer 2x gebeld weet ik nog niks, geen reactie. Communicatie is zeer slecht, waar ze wel goed in zijn is facturen te sturen, daar hoef ik zelf niet achteraan, dat kunnen ze wel.
Fijne praktijk, heldere, directe communicatie, beluisterend, scherp, korte lijntjes. Persoonlijke fijne interactie, altijd meedenkend naar zowel mij als mijn zoon. De balie assistenten denken heel goed mee, in 1 woord zeer plezierig.
Erg professionel en zorgvuldige behandeling gehad van zowel de tandarts als de assistente. Ben erg onder de indruk geweest. Geweldig dame en heer
Goed.
Fijn dat ik terecht kon
Perfect
Goede zorg
Vervelend dar gaatje niet direct in Lopik kan worden gemaakt Moest 2 maanden wachten maar dar was dan in mijn vakantie. Dus naar leidsche Rijn Diagnose en behandeling van tandarts daar was niet gelijk en tandarts vond het bij 1 kies niet nodig om te vullen en bij nog een kies niet nodig om bij te slijpen. 1 kies mooi gerepareerd na stuk vulling verlies. Erg vreemd dat in Lopik dan blijkbaar onnodige behandelingen worden gedaan. Was al vaker voorgekomen. Had een nieuwe kroon nodig. Dat vond ik niet nodig. De kroon is goed blijkbaar want heen enkele andere tandarts heeft erover iets gemeld.. ik heb er ook geen last van
Ik voekde mij dreckt thuis vanaf man bij de receptie, tandarts en assistent. H Hoshani staat niet bij het lijstje!!
Mondhygeniste legt alles goed uit werk goed en is duidelijk
Vriendelijke en prettige ontvangst.
Goed geholpen
1ste bezoek en prima geholpen.
De baliemedewerker denkt mee en zorgt voor een oplossing. De tandarts is deskundig en eerlijk (naar mijn gevoel). Geen onnodige handelingen. De mondhygiëne is zeer professioneel, daardoor zorgt ze voor een goed gevoel bij mij als patiënt.
Vriendelijke assistent zoals altijd. Tandarts perfect. Mondhygienist perfect.
Geen klachten, goede uitleg van wat er gaat gebeuren en duidelijke adviezen over hoe het gebit het beste te onderhouden
Eng,maar hoop op betere goed resultaat.
Goede tandarts met alles onder 1 dak!
Altijd goed geholpen
Als angst voor de tandarts word hier weinig naar geluisterd en heb je elk half jaar weer nieuwe tandarts. Dit ervaar ik als heel storend.
Prettig, klantgericht, voldoende uitleg over behandeling en zorgvuldig in de uitvoering. Geeft veel vertrouwen in de behandeling.
Ik wordt altijd erg vriendelijk geholpen door de mensen achter de balie. Altijd even aardig en ook behulpzaam. Ook mijn tandarts en mond hygiëniste zijn altijd aardig. Met andere woorden ik ben zeer tevreden
Jan Dirk vond de receptie, tandarts en de mondhygienist erg aardig wat voor hem belangrijk is als nieuwe patient en autist. Ik als begeleider en zwager vond ze erg professioneel en ze stonden erg open voor de aangepaste werkwijze die Jan Dirk nodig heeft. Ook de adviezen en het idee om een gedegen plan van aanpak op te maken gezien de stand van zaken van Jan Dirk zijn gebit sprak mij wel aan.
Vriendelijk en heel behulpzaam personeel nemen echt de tijd voor je
Mondzorgcentrum LRC is een fijne praktijk met aardige tandartsen die veel aandacht aan je besteden.
Ik voel me serieus genomen, en gehoord, en ik bid dat ik nu eindelijk kan lachen en eten met mijn nieuwe gebit. Siha de assistent is al die tijd voor mij opgekomen. Heeel dankbaar ben ik voor hem, en ik hoop dat hij nooit weg gaat, het is een vertrouwingsbamd die ik persoonlijk met mij belt
Ik voelde me behandeld als een soort pop. Ik had aangegeven het spannend te vinden, hier werd nauwelijks op gereageerd. Gedurende de hele behandeling werd er niet op mij gereageerd (hooguit dat het nou even gewoon zo was). Ook is een van de behandelingen niet goed gegaan, terwijl ik hier wel een paar honderd euro voor had betaald. Ik kreeg enkel via een telefoontje te horen dat ik ‘het in principe wel zou kunnen afhandelen met verzekering, maar dan moest ik wachten tot de tandarts weer beschikbaar zou zijn’, terwijl ze ervan op de hoogte waren dat mijn vervolgbehandeling per se binnen een aantal weken gedaan moest worden. Dat is niet eerlijk.
Afspraak om eea “bij te werken” was snel gemaakt. Lekker vlotte ontvangst en werd keurig op tijd geholpen. Vriendelijke en deskundige tandarts (en assistente) die je goed informeert over wat hij doet. Al met al zeer tevreden!
Ik kom al 17 jaar bij Mondzorgcentrum LRC. Al vanaf het moment toen de locatie nog in Terwijde zat en onder een andere naam ging. Ik ben zéér te spreken over ze en ik zou niet meer naar een ander mondzorgcentrum willen gaan. Ik was recent erg bang voor een behandeling die ik moest ondergaan. Uiteindelijk heb ik mijn angst gedeeld en ik werd zo goed opgevangen door zowel Sia als de tandarts! Ze stelde me enorm op mijn gemak en alles werd heel goed uitgelegd. Ik ben ze daar heel erg dankbaar voor! Bedankt Mondzorgcentrum LRC! Ik kan Mondzorgcentrum LRC van harte aanbevelen voor iedereen die goede tandheelkundige zorg zoekt!
Prima!
Ik moet 2.5 maand wachten op een volgende afspraak.
Altijd goeie behandeling. Tot nu toe wordt ik en vrouw zeker goed behandeld.Altijd zo houden.
Fijne behandelaars en ze geven altijd tips met advies mee. Goed bereikbaar en afspraken zijn makkelijk in te plannen (klantvriendelijk, ze zijn hier echt behulpzaam).
Niks op aan te merken, ben erg tevreden vrolijke mensen altijd bij binnenkomst een warme welkom. Erg tevreden over mijn tandarts top service !!
Werd heel keurig behandeld. Er is geluisterd naar mijn wens, die is gecommuniceerd met de betreffende specialist en ben tevreden. Dit is echt een verbetering ten aanzien van voorgaande momenten. Communicatie is alles.
Heel attent personeel. Uitgebreide service. Denken met de patiënt mee.
Fijne mensen. Fijne praktijk
Altijd aardig.En goed uitleg. Alleen soms lang wachten voor afspraak.
Ik word altijd erg goed geholpen en er wordt goed meegedacht als dat nodig is. Erg lieve mensen en ook een schone praktijk.