Mondzorgcentrum Oosterparklaan
Eerste Oosterparklaan 76-78, 3544AK Utrecht
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:30
-
dinsdag8:00 - 17:30
-
woensdag8:00 - 17:30
-
donderdag8:00 - 17:30
-
vrijdag8:00 - 17:00
Voor actuele informatie: mzcoosterparklaan.nl
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
Team
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Paginering
Bij deze praktijk heb je gelijk door dat geld belangrijker is dan de patiënt of de behandeling.
Altijd vriendelijk geef goede adviezen en tips word goed behandeld en aardig
Goede zorg
vakkundig , maar er ook op uit om geld te verdienen. Daar waar je geen last van hebt proberen te vervangen, nieuwe vullingen, kronen. scheve tanden recht laten zetten terwijl daar nog niet eerder over is gesproken. dit wekt de indruk dat er aan je verdiend moet worden. het moet aangekaart worden maar geeft een vervelende indruk
Snel en goed geholpen
Ik heb veel gedoe met mijn gebit en ben eigenlijk daardoor bang geworden van de tandarts. Hier wordt daar op een rustige en goede manier mee omgegaan.
Ik ben een (semi) angst patiënt, gezegend met een sterk gebit. Ik moest naar de tandarts, enkele jaren terug, aangezien ik koorts had door een ontstoken tandwortel. Sindsdien ben ik nog steeds niet blij om naar de tandarts te gaan. Toch geven uw medewerkers mij, tot op zekere hoogte, rust. Ik blijf gespannen maar accepteer het. Dit heeft niets met de medische behandeling, doch met de mensen in de uitvoering te maken. Chapeau, vanuit Frankrijk
Prettige en deskundige zorg.
Dit was de aller aller aller beste tandarts ooit. Wauw! Zo wil ik elke week wel naar de tandarts. Want een ongelooflijk top mens, die tandarts Johanns!
Ik ervaar de tandheelkundige zorg bij MZC Oosterparklaan als zeer goed en deskundig. Ik heb geen supergebit en zoals de meeste mensen lig ik niet graag in de stoel bij de tandarts. Maar mijn gebit is nu goed onder controle en wordt iedere 6 maanden goed gereinigd door de preventie assistent , met een verdovende gel in verband met gevoelige tanden. Ook zijn er in het verleden problemen met wortelpunten gevonden die op tijd zijn behandeld waardoor een hoop ellende bespaard is gebleven
Prima tandarts praktijk, nette hygiënische plek.
Was goed
Ging voor een controle. De mankementen direct opgelost. Geen vervolg afspraken
Vriendelijke en bekwame tandarts en medewerkers
Kwam alleen om ragers te kopen (TePe Interdental Brush). Waarom kan men bij de balie niet pinnen? Het moet toch mogelijk zijn zo'n apparaat te regelen!
Her zijn allemaal fijne mensen
Op tijd en goed geholpen
erg vriendelijke medewerker, luisterd goed naar je behandeld je goed en bij het afloop ben je gegarandeerd de deur uit met een super schone gebit.
Steeds een andere tandarts, steeds een andere mondhygieniste, baliemedewerkster altijd aan de telefoon
Vriendelijk en goede ervaring
Ik word altijd prima behandeld en met alle geduld en begrip.
Ervaren personeel, duidelijk afspraken, vriendelijk.
Vlot en deskundig. Niet zo belerend als ook wel eens gebeurd is. Duidelijke toelichting op de behandeling en het vervolg.
Prima behandeld
Eerst staat de preventieve assistente Lolita leuk te praten over de plannen voor het weekend. Terwijl ik in de behandelstoel lig te wachten. Vervolgens wordt ik behandeld en sta ik binnen 15 minuten buiten, inclusief gesprek met haar collega. Helemaal niet blij over het eindresultaat. Wanneer ik dit kenbaar maak bij de balie, wordt mij gevraagd of ik de behandelde medewerker wil spreken, waar ik helemaal geen zin had in welles niets verhaal. Eenmaal onderweg naar huis wordt ik gebeld door de medewerker. Die aangeeft dat zij 15 minuten inrekening brengt en dat een apparaat stuk is. En biedt mij aan om een ander keer langs te komen voor de verdere behandeling gratis. Mijn ervaring eerder is dat de volledige behandeling inrekening wordt gebracht ondanks een korte behandeling. Tevens is communicatie "the keyboard word". Zou wel zo netjes zijn als je dit vooraf allemaal communiceert met een patiënt. Dit is de tweede keer. Je moet eerst klagen voor je een "normale" behandeling krijgt. En hoezo gratis, alsof mijn tijd gratis is!
-
SMS herinneringen zijn altijd goed, vriendelijk balie personeel en goede tandarts
Heel netjes en secuur gewerkt! Tandarts nam echt de tijd, op korte termijn een afspraak kunnen inschieten om het afgebroken deel van mijn tanden te kunnen opvullen.
Goed!
Alles ging perfect!
Heel liefdevol zo aardig als ik geholpen ben. Opmerkelijk dat de website niet is bijgewerkt , keuze tandarts Nico kan niet ingevuld worden. Peter ligthelm allang met pensioen
Deskundig ze neemt de tijd voor de behandeling erg prettig na een zeer slechte ervaring bij een andere praktijk
Mijn prothese was aan vervanging toe en de afdrukken werden professioneel en met aandacht voor de patiënt gemaakt. Als ik vroeg aanwezig was, was dat geen probleem
Er word goed geadviseerd over hoe en wat er gaat gebeuren en waarom.
Door de assistente vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Daarna geholpen door vriendelijke en deskundige mensen. Een aanrader!
Behulpzaam.
.
Ik kreeg goede adviezen
Fijne ontvangst. Fijne behandeling. En prima uitleg.
Vriendelijke vrouw, luisterde goed naar wat ik aangaf over gevoelige plekken tijdens schoonmaken.
Aardige en deskundige tandarts en vriendelijke assistente. Ga hier graag heen.
Tandarts stond al te dringen, terwijl de mondhygiëniste nog niet eens klaar was! In 1 oogopslag geen gaatjes ontdekt( ben 56 jr, zonder vullingen)maar de minimale opbouw van mijn gebit, wel weer te sprake, € 500,- ! Snap het wel, dat er aan mij niets te verdienen valt, maar iets meer aandacht was wel op zijn plaats geweest! 14.30u afspaak mondhygiëniste, 14.40u tandarts! Ik stond om 14 45u al buiten!! Maar wel rek v € 19.-!
Alles vermeld in vorige zin
.
goed
Geen betere tandarts gehad. Uitstekend in alles!
Ik vind dat de tandarts heel rielex de behandeling heb gedaan bij mij normaal ben ik angstig bij een tandarts
Beste tandarts praktijk waar ik ooit ben geweest. Allemaal fijne mensen met uitzondering tandarts assistent Lolita venema ze is proffesioneel, stelt je op gemak en kan super goed met kinderen omgaan daarom geef ik deze praktijk 5 sterren
Ik word altijd goed geholpen en fijn ontvangen afspraken zijn altijd goed krijg altijd optijd een kaart in de brievenbus dat ik weer moet komen ik blijf bij deze praktijk!!
Met rust en geduld ben ik behandeld en er werd goed geluisterd. Fijne praktijk met ervaren behandelaars!
Een zeer slechte tandartspraktijk, je word er letterlijk en figuurlijk behandeld als een kind. Los daarvan worden er niet geluisterd naar je vragen of opmerkingen, conclusie : ze zitten he-le-maal vol van zichzelf. Ik was langs de tandarts geweest nadat ik last had van overgevoeligheid en een losse spalk. De losse spalk hebben ze opgelost door hem terug te plakken met lijm boven op de oude lijm, het voelde alsof ik een drempel achterop mijn tanden. Bij een andere (fatsoenlijke) tandarts bleek het een abnormale oplossing te zijn. Bij de overgevoeligheid word er mij verteld van ‘Oh dat is apart, ik weet dat niet’ zelfs nadat ik had verteld dat ik last had van een chronische darmaandoening waardoor ik veel braakte hadden ze niks te zeggen en/of op te merken. Als je daarnaast nog wat vragen wilde stellen zeggen ze dat ik niet moet praten tijdens de behandeling (met alle begrip) en na de behandeling is het van ‘Er staan andere klanten te wachten ik heb hier geen tijd voor’, 1 grote arrogante boel! UPDATE: Nadat ik mijzelf heb laten horen via een review gezien ze telefonische niet bereikbaar waren hebben ze mij zonder pardon van de praktijk uitgeschreven. Als je ze vraagt wat was de reden waarom ik was uitgeschreven was hun antwoord daarop ‘nadat we een slechte review van jou hadden gehad, zijn wij er overeen gekomen om jou uit te schrijven’ hun excuus was erop ‘we probeerde je telefonische te contacteren maar je nam niet op’ wat helemaal niet klopte! Vermijd deze tandarts als de plaag, want ze behandelen je als de plaag.
geen klachten.
Ben erg bang voor tandarts en ze helpen je echt over de angst heen
Goed verteld wat we gingen doen. Keurige begroting gemaild Met alle aandacht voor de patiënt
Prima
Ik vind het eigenlijk altijd een groot succes (jammer dat ik ga verhuizen). Bijvoorbeeld bij het maken van de afspraak alleen al. Er wordt altijd flexibel meegedacht, je wordt na een lange tijd ook netjes opgebeld of krijgt post met de herinnering dat goede mondzorg toch wel handig is. Als je druk bent vergeet je het anders toch steeds. De tandartsen zijn zeer kundig, vriendelijk, vlot en de mondhygiënisten ook. De mondhygiëniste ontdekte (eindelijk) dat er nog lijm van mijn beugel op mijn kies zat, 16 jaar na het verwijderen van de beugel. Hier had ik zelf vaak last van, maar niemand kon iets vinden op de kies. Erg blij dat het haar zojuist wel is gelukt! Met het verdere, vaak preventieve, advies kan je echt wel iets en ik ben zelf erg blij dat men niet groots gaat prutsen met wat een eerdere orthodontist heeft afgeleverd. Lees, vroeger had ik een tandarts die ter plekke problemen bedacht om zichzelf aan het werk te houden, maakte vrij rigoureus aanpassingen op spalkjes en beugels, enz. Dus ik ging met tegenzin naar de tandarts, maar gelukkig is de tandarts-beleving hier helemaal goed gekomen. Bijna een 10, daar zit dan denk ik een kleine tip. Er is 1 mondhygiëniste waar ik 1 keer ben geweest (hoe representatief is het dan eigenlijk, kan je het over hebben). Die was mij persoonlijk net iets te grondig en sleep i.p.v. mijn tanden ook gezellig mijn tandvlees. Ze was niet erg vriendelijk en ik had het zelf fijn gevonden als ze iets meer met mij sprak als volwassene en niet als een dwarsliggende tiener. Goed, als je het weet ga je lekker naar een andere mondhygiënist, want het is er verder echt top.
Online op korte termijn een afspraak in kunnen plannen en door iedereen vriendelijk te woord gestaan.
Geen klachten was een prima afspraak Goed geholpen deskundig maar ook met een geintje tussen door
Heel fijn en goede kwalitatieve service.
Mijn eerste kennismaking heeft een goede indruk gemaakt. Alles verliep vlot en er werd rekening gehouden met mijn wensen. Ik zie de toekomst vol vertrouwen tegemoet.
Beste Matthijs, Ik heb mij bij jullie ingeschreven omdat ik op de website had gelezen wat jullie allemaal wel niet doen voor angstige patiënten. Schijn bedriegt. Op vrijdag 28 januari kwam ik langs. Ik kwam voor een vulling. De verdoving sloeg niet aan, ik werd tweemaal bij verdoofd. Het ging allemaal wel heel snel, want ik ben een 'nummertje' en geen nieuwe patiënt met angstklachten... Het hele weekend heb ik paracetamol moeten innemen vanwege de terugkerende pijn. Mijn linkerwang en de linkerkant van mijn tong zijn gevoelloos. Ik mocht vandaag (31 januari) terugkomen. Je brabbelde, maar ik hoopte op 1 ding. Een sorry. Meer niet. Ik kon wel volgens jou bij de Etos of bij de Kruidvat Corsodyl gaan halen, op eigen kosten. Niet heel netjes, toch? Graag ontvang ik 9,25 euro terug op rekeningnummer NL91 ABNA 0522925340 t.n.v. K. Jagessar Alle 4 de geplande afspraken mogen verwijderd worden uit het systeem. Ook mag je mijn dossier opsturen naar mijn nieuwe tandarts: Tandartspraktijk Hoge Weide in Leidsche Rijn, Koffieweg 8, 3541 RD in Utrecht. Valt me allemaal weer tegen, chef. Met vriendelijke groet, Kirti Jagessar
Luisteren goed,vriendelijk
Ik kreeg goed advies
Zie korte verklaring
Ik ben vriendelijk geholpen
Het was de eerste keer dat ik deze praktijk bezocht voor controle. De praktijk is licht en modern en de sfeer voelt goed. Bij de receptie wordt je vriendelijk te woord gestaan. Ik voelde me direct op mijn gemak bij tandarts Jarno Klink. De controle was degelijk en adequaat. Kortom een hele prettige ervaring.
Netjes, ruim, schoon, assistenten beschikbaar, vriendelijk, behulpzaam, deskundig, adequaat.
Gaan zorgvuldig om met gebit
Goede dienstverlening. Op tijd. Vriendelijk personeel en professioneel.
Snel, vriendelijk, behulpzaam
Goed geholpen en fijne vriendelijke en deskundige mensen
De behandeling was prima, maar de behandelruimte is open en geeft geen enkele privacy. Gesprekken van anderen zijn woordelijk te volgen. Ook van de receptioniste.
Zelfs met een acuut pijn probleem (tandarts) snel een korte afspraak op dezelfde dag kunnen krijgen.
Beste, Op 9 dec heb ik controle gehad. In de paar minuten dat ik binnen ben geweest zijn er 3 foto's gemaakt en mocht ik zonder visuele inspectie huiswaarts. De vraag om dat te doen werd negatief beantwoord. Ik voel me na deze controle als klant niet echt serieus genomen, hoe vervelend ook om dat op deze manier te melden. Elke keer een andere tandarts geeft mij ook geen vertrouwd gevoel, erg jammer. Persoonlijk geeft een tandarts mij vertrouwen als die tijd uittrekt en aandacht besteed aan de controle en een visuele controle hoort daar voor mij. Alleen foto's maken bevestigd mijn ervaring en algemene (voor)oordeel van tandartsen: "veel verdienen, weinig doen, verzekeraar betaald, volgende patiënt". Ook de benoemde interval om elke 2 jaar klakkeloos foto's te maken komt uit de lucht vallen. Mag ik ook daar eerst mee akkoord gaan? Is ook niet gevraagd. Op 1 van de foto's staat een gaatje onder een bestaande vulling. Dat zie ik. Of ik daar nu mijn hele tand voor moet laten uitboren, zonder dat ik last heb weet ik niet. Wat gebeurt er over een paar jaar, tand trekken en een gebit? Ik zou wel graag mijn foto's per email ontvangen, zodat ik een second opinion kan vragen op de door jullie geadviseerde behandeling van boren en vullen. Tevens ontvang ik graag een kopie factuur van de bij mij uitgevoerde behandeling, zodat ik kan controleren welke diensten jullie daarvoor in rekening brengen, zodat ik kan zien of dat overeenstemt met de feitelijke 'behandeling'. Dank voor het opvolgen en in orde maken. Als ik mij niet vergis ben ik geholpen door tandarts Nico Kalis. Gr Alwin Smale Note: Over jullie mondhygiëniste ben ik zeer tevreden, die maakt veel/benodigde tijd en aandacht vrij, zodat ik met een tevreden gevoel de praktijk verlaat. Note tav vraag hieronder. De behandelstoelen zijn zo niet comfortabel voor langere mensen van boven de 1,90m zoals ik. De hoofdsteun i.c.m. gebrek aan rugsteun en overstrekt liggen zijn oncomfortabel (al eerder kenbaar gemaakt).
N.v.t
Na het verwijderen van mijn verstandskiezen kreeg ik veel last van aanslag op mijn tanden. Deze aanslag werd snel en kundig verwijderd, en ik kreeg goed advies mee om dit te voorkomen in de toekomst.
Ik ben tevreden
Afspraken lopen altijd uit Veel personele wisselingen Aardig personeel
Prima
Zie altijd tegen de tandarts afspraak op waardoor ik het ook altijd uitstel tot ik niet meer kan maar ben zeer goed geholpen!
vorige keer weggestuurd, en vandaag opnieuw tijd verzet. Lastig met vrij nemen,
Professionele hulpverleners die tijd en aandacht voor je hebben en tevens deskundig te werk gaan.
Ik hoef nooit lang te wachten en de mensen zijn enthousiast en vriendelijk.
Zie boven
Supergoede tandarts en mondhygiëniste die duidelijke uitleg geven over behandelplan en kosten.
Behandeling was naar verwachting. Waarom bij aanbeveling alleen een Ja of Nee ? "Misschien" of een cijfer reeks (0 tot 10) kan ook een optie zijn.
Tevreden
Goed geholpen
Voor mijn kinderen heb ik eindelijk een fijne tandarts gevonden. Ze doen mee en de tandarts kan gewoon zijn werk doen. Ik wordt ook heel goed ingelicht over de situatie
Goede verzorging en erg behulpzaam. Een paar goede tips ook meegekregen!
Mijn eerste ontmoeting met mijn nieuwe tandarts, nadat de vorige met pensioen is gegaan. Vriendelijke tandarts, nam de tijd om uit te leggen wat er moest gebeuren. Duidelijke uitleg.
Vrijdag bij de lunch kroon verloren. Maandag kon ik om 8:00 uur terecht. Helaas was de kies niet meer te redden. Goede uitleg gekregen.
Er is al genoeg uitleg gegeven aan de tandarts over deze telefoniste
Ben heel tevreden
Prima.
Voor je plezier ga je nu eenmaal niet naar de tandarts. Daarom is het erg belangrijk dat je daar goed en prettig wordt geholpen. Dat was het geval bij mijn vorige tandarts, maar de afstand was door mijn verhuizing niet handig, dus ben ik ruim een jaar geleden overgestapt naar MZC Oosterparklaan. En tot volle tevredenheid!
Ik ben tevreden
Goede tandarts en mondhygieniste
Na bijna 50 jaar bij mijn eerste tandarts, was de overstap naar een tandarts in de buurt zeer spannend. Ik voelde me echter welkom en ondanks wat ongemak bij het maken van de foto’s verliep de intake goed. Ook de prognose voor de toekomstige behandelingen werd snel gegeven en een volgende afspraak word ik automatisch op geattendeerd. Dus tevreden met de overstap!
Tandarts met mondzorg en/of gebitsreiniging is een verplicht nummer, het moet. Het is goed voor je denk ik…. Het gaat snel en redelijk efficiënt, maar leuk is anders. Wat jammer is dat je geen idee hebt wat iets kost, enkele dagen later krijg je een rekening via de e-mail. Je kunt de rekening niet zien (pdf) want ze hebben het oude telefoonnummer van de GSM van je vrouw gebruikt. Je betaald, maar krijgt te horen dat de betaling is mislukt. Je betaalt opnieuw, weer mislukt. Dan check je je bankrekening en meerdere keren afgeschreven… het proces is niet transparant, de betaling slecht en je geld is weg. Al met al een matige ervaring ondanks goede intenties en bedoelingen… rot gevoel blijft.
Uitstekende behandeling en adviezen van Karin!
Geen
Zie boven
İk heb hele gevoelige tanden. Sinds ik hier bij de mondhygiënist loop, wordt daar rekening mee gehouden.
Complimenten voor de mondhygiënist die heel goed uitlegde hoe te poetsen.
Service is altijd goed, vriendelijke mensen
Behandeling en advies goed
Ik werd op tijd behandeld door de tandarts en bij vragen van mij werd ik goed geholpen
Rustig en nauwkeurig worden de behandelingen gedaan. Door Nico Kalis; tandarts, en door Zarina de mondhygieniste.
Prima praktijk. De nieuwe tandarts (meneer Kalis) komt ook kundig op mij over en heeft een goed gevoel voor humor.
Afspraak op de minuut, werk in een keer goed, echt top !
Geen commentaar verder.
De tandarts is zeer professioneel en stond mij vriendelijk te woord. Ook werd er duidelijk verteld wat er zou gaan gebeuren. Erg prettige ervaring!
Goede ervaring
Het hele team is vriendelijke! Je voel op je gemaak, ik die angst heeft voor de tandarts, loop binnen en buiten met de grootste glimlach! Bedankt!!!!
Ik zelf werd oneerlijk behandeld, kan gebeuren! Maar toegeven dat jullie fout zitten is ver t zoeken. Heel jammer. Dit is alleen bedoeld voor de gebiedsreiniging afdeling.
Ik ben zeer onder de indruk van de snelle en professionele behandeling van mijn probleem.
Zakelijk verhaal over toestand en mogelijk acties bij controle en uitvoering werkzaamheden :-)
De behandeling was een fluitje van een cent. Een klein schroefje aandraaien. Behandelend arts zei dat hij dit uiteraard gratis deed en geen rekening zal sturen. Resultaat : WEL een rekening. !!!!!! Service ?????
We worden prettig geholpen. Uitleg wordt gegeven als daar behoefte aan is en onze dochter is een klein beetje bang, maar wordt heel lief gerust gesteld waardoor ze iedere keer toch een beetje minder bang naar buiten komt.
Controle prima uitgevoerd
Voor de eerste keer bij deze tandarts geweest met twee jonge kinderen, als erg prettig ervaren.
Ik ben jaren geleden overgestapt en dat was een goede keuze, goed geholpen, deskundigheid, je kunt alle vragen stellen die jehebt
De tandarts bezoeken is totaal geen favoriete bezigheid van mij. Ik kan dan ook niet omschrijven hoe ik het vond. Om neer te zetten dat het best stressvol was.... Nou dat schrikt mensen af, ervaar zelf wat voor jou de best manier / behandeling / tandarts is. Je kan niet met iedereen te vriend zijn. Ik heb voor mijn maatstaven een prettige tandarts, die ik vertrouw en wat een ander daar van vindt. Dat is aan die persoon.
Goed en vriendelijk
Gewoon goed zo als altijd
Twee tanden (een was kroon) behandeld waren. Voor allebei tanden het procedure was meerdere keer herhaald. Een keer de vulling brak aan het einde. De hele procedure duurder 1,5 uur wat heel vermoeiend was, ook psychologisch. Bloed op de handschoenen van de arts. Gele, blauwe vloeistoffen die werden meerder keer geinjecteerd, die ik af en toe ook moest slikken, want door de vermoeidheid ik kon niet goed door neus ademen. Beschadigde wang. Na de behandeling de tand op warm en koud gevoelig is.
Fijne tandartservaring!
Vulling was uit de tand gevallen, kon snel terecht en goed geholpen.
Mijn behandelend tandarts is Nico Kalis. In evaluatie staat Peter Ligthelm (die al ruim half jaar van Pensioen aan het genieten is). Mijn evaluatie en credits zijn voor Nico (derhalve onbekend ingevuld). Nico pakt het goed aan en vraagt zelfs nog geinterresseerd naar algemene gezondheid. Iedereen heeft zijn eigen stijl, maar stijl van Nico ligt mij meer dan die van Peter.
vriendelijk alleen moet met de mail de afspraak bevestigen en herhalen
Kinderachtige communicatie van arts naar patiënt Niet te geloven dat dit nog bestaat in deze tijd Algemene kwaliteit is sterkt afgenomen sinds pensioen Peter. Sfeer tussen artsen en assistenten is zeker minder geworden Kwaliteit van controles en reparatie kan ik uiteraard niet over oordelen en neem aan dat dit prima in orde is
Ze doen hun werk goed!
Ik had een fles mondspoeling nodig.
Bij de NS worden verlate treinen altijd achter de wel gangbare treinen gezet. Ik moest echter wachten omdat een verlate klant alsnog op mijn tijdstip behandeld werd.
Er zijn vriendelijke medewerkers die goed rekening houden met mijn klachten.
Altijd goed geholpen en ga met zin naar de tandarts!
nvt
Gelukkig hoefde ik toch niet verdoofd te worden bij de mondhygeniste omdat ze me goed geruststelde
Is altijd vriendelijk, duidelijk en stelt je op je gemak
Ik was zeer tevreden
Sinds jaren al ga ik graag naar toe. Goede service!
Fijne tandarts, snel en goed werk.
Xx
Ik word altijd prettig behandeld. Afspraak maken gaat eenvoudig en flexibel. Ook combinatie van afspraken. Duidelijke uitleg over en tijdens behandeling
Het enige minpuntje van dit laatste bezoek was, dat ik voor het eerst in jaren, meer dan 15 minuten moest wachten voordat ik aan de beurt was. Normaal kan ik tijdens mijn controle gelijk een, niet van te voren geplande, lichte tandsteenreiniging doen. Dit was deze keer niet mogelijk. Maar nogmaals, dat is mij niet eerder overkomen.
Goede praktijk en adviezen. Wel vaak langere wachttijd
zie vorig antwoord
Ik werd als een hond behandeld. Ik bleef gelukkig kalm, maar heb sinds de behandeling niet kunnen slapen. Ik ben vernederd door de tandarts. Hij had geen enkele reden om mij zo te behandelen. Ben voor en tijdens de behandeling vriendelijk geweest en gebleven. Ik begrijp echt niet waarom hij zo deed. Betreft tandarts Nico
Naar tevredenheid behandeld.
Behandeling is tegen verwachting in vrijwel pijnloos verlopen.
Was zelf niet van plan mijn verstandskies te laten trekken tijdens de controle. Uiteindelijk me toch me laten overhalen op basis van het advies om het gelijk te laten doen en ben zeer tevreden met deze beslissing. Was zelf zeer angstig voor deze ingreep door een vorige, zeer pijnlijke, ervaring. Vergeleken met de vorige keer in het ziekenhuis stelde deze keer in de praktijk in termen van pijn vrijwel niets voor, echt top gedaan. Ben er zeer blij mee.
Prima
Zoals boven vermeld: deskundige zorg en vriendelijke benadering
Altijd een vriendelijk en aardig welkom en daarna goed en bekwaam bezig met de klant.
Zeer gerustgesteld
Ik heb het als prettig ervaren . Niet te veel rompslomp en deskundig geholpen. Zoals gebruikelijk top . Daarom blijf ik ook klant.
Zie bovenstaande zin.
Goede adviezen, professionele behandelingen. En belangstellend balie personeel. Een aparte wachtkamer voor tandarts. Wachten doe je nu in de centrale hal alwaar zich ook de wachtkamer bevindt. Alles wat gezegd wordt aan beide balies is letterlijk te verstaan door wachtende patiënten. Namen, Geboortedata, de klacht, Behandelingen en alles wat dat bij hoort. Privacy in de wachtkamer is best wel belangrijk. PS. Beoordeling is is niet helemaal representatief omdat deze al een tijd niet is bijgewerkt. Peter Ligthelm is met pensioen en in ben behandelt door Nico.
Ervaren en vriendelijk personeel. Handige tips en advies voor thuis meegekregen
Zie boven
gewoon goed een beoordeling zou wel wat korter kunnen
Prettig en laagdrempelig
Afgelopen week was ik vanwege het vertrek van dr ligthelm omdat deze met pensioen is gegaan bij een nieuwe tandarts. De aanpak van mijn probleem was zeer deskundig, waardoor ik mij als 94 jarige , geheel op mijn gemak voelde. Er werd over de behandeling overlegd, waar ik mij geheel in kon vinden Het is vreemd dat bij de laatste vraag tandarts kalis niet bij de keuze mogelijkheid staat en tandarts ligthelm nog wel. Website moet bijgewerkt worden
prima
X
Ik zit al bijna 14 jaar bij deze praktijk. Ik word altijd goed geholpen. Ik ben van een angstige patiënt verandert in een rustige patiënt, doordat ik altijd erg goed (technisch vaardig en zorgvuldig) en zeer vriendelijk (geduld, uitleg, doch resoluut) behandeld ben. Naar de tandarts gaan om te laten boren en kiezen te laten trekken is nooit fijn. Maar ik ontwijk een bezoek tegenwoordig niet meer en ik ga met vertrouwen naar iedere behandeling.
Zie boven.
Goed behandeld prettige omgeving
Perfecte service. De behandeling aan mijn gebit door de mondhygieniste als de tandarts overtrof mijn verwachtingen.
Ik ben op een prettige, professionele manier geholpen.
Goed, omdat ik het gevoel heb/had dat mijn klachten serieus zijn genomen. Er is door de assistente alles aan gedaan dat ik door mijn eigen tandarts kon worden gezien en geholpen (behandeld) i.v.m. de vrije dag daarna (Koningsdag).
Ben overgestapt naar deze tandarts na een second opinion....goede keus geweest . Mathijs legt t prima uit,het hoe en wat. Wel uitloop, maar is niet gebeld heb daar zelf naar gevraagd
De tandarts en de assistente namen echt de tijd en legden ook heel duidelijk uit wat ze deden.
Altijd snel en vakkundig geholpen.
Nadat mijn afspraak bij de tandarts 2 keer op hun verzoek werd verzet, kwam er na een kwartier wachten iemand vertellen dat het nog minstens 20 min wachten was of dat ik een andere afspraak moest maken. Onverrichter zake weer naar huis dus...
Mijn voortanden prachtig geworden. De tandarts lag eerst uit wat hij ging doen.
Hebben alle tijd voor je. Ook je vragen worden goed beantwoord
Ik vond het vervelend dat ik vooraf 25 minuten moest wachten op mijn afspraak, welke de eerste afspraak was van die dag (08:30). Mijn aanname is dat er dus geen cliënt voor mij was, dus geen reden voor deze (mijns inziens bizar lange) wachttijd. Daarbij moet ik hier ook vrij voor nemen van mijn eigen werkzaamheden. Dat vond ik erg slordig. Behandeling verder prima. Onderin heb ik Jarno Klink ingevuld, maar eerlijk gezegd weet ik de naam niet (meer). Het was een jongeman van begin 30.
Top
Op de behandeling zelf niets aan te merken, maar wel bekruipt me telkens het gevoel dat er wordt geprobeerd zoveel mogelijk in rekening te kunnen brengen. Ondanks een prima gebit moeten er tóch telkens foto's gemaakt worden, en moet ik ineens een aparte afspraak maken met de mondhygiënist voor een gebitsreiniging.
Leuke klik met de mondhygiëniste, professionele benadering èn persoonlijk.
Ook voor mensen met enorme angst, wordt je goed en vriendelijk geholpen. Veel geduld en goede uitleg
Zowel tandarts als mondhygiënist vriendelijk en rustig. Geven ook goede uitleg over hetgeen ze aan het doen zijn.
ik geeft eigenlijk nooit hoger dan een 8. Waarom weet ik niet, maar kan eigenlijk niets te zeuren noemen. Zo beken had het ook 5 sterren kunnen zijn
Altijd vriendelijk Altijd op tijd Altijd schoon Altijd de beste
Goede en duidelijke begeleiding. Veel geduld en geen pijn gehad
Top ervaring
All information was shared in detail and explained very clearly
Een zeer ontspannen man en aardig en vriendelijk en professioneel. Goede vervanger van Peter!
Was perfect
Vriendelijk personeel, tandarts is deskundig en geeft duidelijke uitleg. Rustige manier van aanpak. Zowel voor kinderen als mijzelf een positieve ervaring.
Nette en keurige ervaring
Peter is al jaren mijn vaste tandarts hij doet geweldig werk, maar naast dat is het ook rust gevend om bij Peter te zitten voornamelijk omdat ik nogal bang ben voor de tandarts.
erg goed!
naar de tandarts is nu te duur, het is niet meer te betalen. Voor een kleine filling zonder verdoving is over de 77 euros. Te gek.
Behandeling verliep snel, efficiënt en zeer professioneel. Helaas heb ik geen goed gebit meer maar ze doen hun best om te bewaren wat er nog is.
Ik kreeg goede behandeling en zeer te vreden
Bijna optijd geholpen dat is wel een dingetje
De praktijk en personeel zij professioneel, vriendelijk en behulpzaam
Ik zit er nog niet zo lang maar ervaar de praktijk als zeer fijn. Kundige tandarts die goed met de patiënt om weer te gaan zoals ook de mondhygiëniste die laatst mijn gebit heeft schoongemaakt.
Altijd zeer vriendelijke ontvangst en zeer goede behandeling.
Er is niks mis met hoe de tandartsen te werk zijn. Wat gedaan moest worden is gedaan, gewoon zoals verwacht. Ook erg vriendelijk!
Met vriendelijke bejegening
Ik word iedere keer op bijzonder vriendelijke wijze te woord gestaan. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren en waarom.
Ik word heel netjes te woord gestaan bij de receptie en denken met mij mee bij het maken van een afspraak. En tandarts en mondhygiënist zijn zeer vriendelijk en vakbekwaam
Elke keer ben ik zeer nerveus.
Professionele en klantgerichte aanpak. Vriendelijke mensen ]
Dat in moeilijk om onder woorden te brengen, maar het resultaat is gewoon super
Ik zou zeker MZC Oosterparklaan aanbevelen aan anderen die zoeken naar een goede tandarts. Je zult er geen spijt van krijgen. Ze kennen hun vak en laten zien hoe je nog betere resultaten kan bereiken.
Er word goed geluisterd naar mijn wensen en van mijn angst voor de tandarts ben ik echt af dankzij Peter Ligthelm. Ik rij dan ook graag vanuit Leusden naar Utrecht. Ook omdat ik graag zie dat mijn zoontje geen angst voor de tandarts ontwikkeld.
Goede ervaring. Was een standaard controle en alles liep zoals verwacht.
Ik kon heel snel terecht om mijn afgebroken kies weer op de bouwen. Was een hele klus maar kon pijnloos en op korte termijn gebeuren. Wel vind ik tandartsbehandelingen heel erg duur dus ben toch erg geneigd om alleen het hoogst noodzakelijke te laten uitvoeren.
Vriendelijke mensen en voor zover ik kan nagaan deskundig.
Goed geholpen. Had een combi afspraak. Tandarts liep best wat uit, maar daar werd gelijk voor verontschuldig.
zie onderstaande scorelijst
Ik werd geel goed behandeld.Er werd goed gewerkt volgens de coronamaatregelen. Ik voelde mij daar veilig bij.
Personeel is altijd vriendelijke. Doen hun werk ook goed. Nu vorig week ook geweest voor reinigen maar dit keer helaas niet zo tevreden als alle andere jaren. Normaal zijn mijn tanden veel witter en schoner na een behandeling. Nu veel gele en zelf nog een beetje bruin van de aanslag
mijn ervaring is al van langere duur,waarin ik steeds met respect en kundigheid behandelt ben, ja ,en met liefde voor medemens. Hierbij wil ik nadrukkelijk vermelden dat de assistente Lolita, een geweldige ondersteuning voor me was. Graag kom ik nog eens . Janke,
Werd zeer goed geholpen was super vriendelijk en legde alles goed uit wat ze ging doen
Ze wist onze dochters (2,5 en 5,5) op hun gemak te stellen en was fijn in de omgang. Ook de assistent was erg kundig.
Goed en vriendelijk geholpen.
Britt is een ontzettend geduldige en lieve tandarts die het voor mij weer laagdrempelig heeft gemaakt om daar naar toe te gaan. Ik ben erg angstig voor de tandarts en daar wordt heel erg rekening mee gehouden.
Tandarts gaat heel doelgericht te werk en communiceert uitstekend. Door te benoemen wat hij doet voel ik me tijdens de behandeling op mijn gemak. Goede samenwerking met de assistente.
Aardig personeel Door de mail durfde ik de afspraak voor controle aan!(Ten onrechte) -Geen mondwater en -Nieuwe afspraak per computer Met Gebruikte handschoenen Gemaakt! In behandelruimte Beter bij balie buiten behandelruimte vervolg afspraak maken.
Bij het binnenkomen zag ik gelijk dat men aan de corona maatregelen had gedacht. Het wachten was ook prima op tijd en als laatste vind ik de behandeling en de vriendelijkheid van de behandelaar in een woord geweldig.
goede ervaring, wordt goed ontvangen. wordt grondig nagekeken
Ik kwam voor het eerst. Dat was op maandag 18/05 om 08.00, bij de tandarts. Dezelfde dag kon ik terecht bij de mondhygiënist, ik denk bij Zarina, om 10.10. Omdat er veel en pijnlijk werk was, werd ik verdoofd. Dat ging goed en Zarina was zo vriendelijk om te kijken of de andere helft van mijn mond dezelfde dag kon gedaan worden. Dat kon om 15.45, ik denk bij Pashtun. Nu opnieuw verdoving, maar de verdoving plaatsen op zich was zeer pijnlijk. Iedereen doet het anders, maar toch vond ik het verschil met die ochtend erg groot. Pashtun (als de naam correct is) was wel zeer vriendelijk en geduldig. We hebben bijna 10' moeten wachten voor ze kon starten. Het stoorde mij op dat moment vooral, dat de praktijk eigenlijk open is; je ziet niemand anders, maar je hoort iedereen. Op dat moment was een jongetje hardop aan het huilen. Ik voelde me net als hij en was op mijn leeftijd ook aan het huilen, weliswaar zonder geluid. Heb me de hele dag ellendig gevoeld en vreselijke koppijn gehad.
Wordt altijd netjes geholpen. Er wordt ook tijd genomen voor de behandeling.
Tot de dag van vandaag heb ik met veel plezier en geen stress naar de tandarts geweest. Professionele personeel en geweldig communicatie.
-
Ik had jaren geleden een zeer slechte ervaring bij de tandarts. Een ervaring die je met je blijft meedragen. Mede dankzij Peter en de nieuwe Mondhygieniste Ellen (de beste die ik tot nu toe heb gehad) verdwijnt deze nare ervaring elke keer steeds meer. Ik hoop vooral dat Peter zijn pensioen nog even uitstelt. ;)
Altijd een goede service, waarbij ik het gevoel heb zeer vriendelijk, professioneel en vakkundig geholpen te worden. Kortom, wat ik graag heb van mijn tandartsbezoek!
onze eerste ervaring is vertrouwen wekkend
Goed, efficiënt, kundig
Tevreden
Altijd gezellig!, goed advies en vakkundig personeel.
Hygienisch
De behandeling vond snel, deskundig en vriendelijk plaats.
Het behandelingsplan wordt uitstekend uitgevoerd.
Altijd zeer vriendelijk en op het gemak stellend
Maatregelen ivm corona zijn helder en duidelijk. Behandeling ging (wederom) in een gemoedelijke sfeer.
Was dus als vanouds. Natuurlijk vallen de Corona aanpassingen op, maar het ontvangst was prima. Eigenlijk was het normaal..prima.
Informatief, vriendelijk en creatief. Het corona gedoe bezorgt enorme storing in onze dagelijkse gang van zaken. Toch lukte het de logopedist om haar werk te doen met een paar creative aanpassingen die eerlijk besproken en uitgelegd worden met mij. Heel fijn!
Ik heb een hele goede ervaring met de tandarts, ik ben heel “bang” voor de tandarts, maar mijn tandarts geeft mij een heel geruststellend gevoel.
Altijd met tegenzin naar een tandarts/mondhygiënist gegaan totdat ik bij deze praktijk kwam eerste keer toch met enig tegenzin maar na de eerste pijnloze behandeling en geen pijn achteraf nu lachend er naar toe zowel mondhygiëniste (Zarina) als tandarts en assistente (Peter en Lolita) . Voel me tijdens de behandeling gewoon op mijn gemak .
Ik begrijp nooit wanneer mensen zeggen dat ze bang zijn voor de tandarts. Peter is super aardig, altijd in voor een grapje en is ook nog eens goed in zijn werk. Is ook fijn.
Bij vorige tandartspraktijk weggegaan ivm te lang durende gebitsreiniging. Hier fijne tandarts en snel en efficiënte mondhygiëniste. Binnen 20 minuten volledige tandsteen beurt.
Vriendelijk en erg gericht op helpen van patienten.
Tevreden.
Correct en vriendelijk geholpen en geadviseerd
Excellent Service
N.v.t.
Prima behandeling, maar de foto's nog niet ontvangen die bedoeld zijn voor de mond hygeniste.
werd goed geholpen
Vakmanschap & deskundigheid
Aardige medewerkers, deskundig, klant en service gericht.
Omstreeks veertien dagen was mijn bovengebit voor een gedeelte gebroken. De reparatie was snel gedaan. De volgende dag kon ik weer smakelijk eten.
Zeer vakkundig en professionele aanpak. Peter is een vakman en kan een grapje maken waardoor een bezoek aan de tandarts altijd een mooie glimlach oplevert. Ga zo door!
fijne prettige praktijk
Vriendelijk, deskundig, duidelijke uitleg wat er ging gebeuren en antwoord op mijn vragen.
Fijne tandarts, vriendelijk personeel.
Vriendelijke ontvangst, snel geholpen.
eskundig en vriendelijk personeel.
Vakkundig en vlot geholpen. Prettige sfeer. Aardige preventieassistente en tandarts.
Prima praktijk,ben er tevreden over.
Vriendelijk en deskundig
Ik ben zeer tevreden over de verzorging van mjjn ge bit.
Vriendelijk en meelevend
super aardig personeel
Goed na een aantal verschillende tandartsen bij jullie te hebben gehad loop ik nu onder behandeling bij peter en bij hem wil ik ook blijven mijn dochtertje van 4 ging laats ook voor het eerst mee en peter stelde haar erg op haar gemak en ze was niet bang ze vond het zelfs leuk
Super ervaring! Er werken goede professionele tandartsen. Waar ik vooral blij mee ben dat je daar een vaste tandarts en mondhygiëniste hebt. :)
Op tijd en vriendelijk geholpen
Ik ben hier uit nood/spoed terecht gekomen en blij dat ik zo snel en goed behandeld ben. Vooral Matthijs vind ik zeer bekwaam en een prettig rustig persoon die goed uitlegt wat hij gaat doen.
vriendelijk ontvangst, flexibel ( ik was iets later door t verkeer), tandarts stelde echter niet veel vragen
Vriendelijke tandarts, ook goed in de omgang met kinderen.
Vriendelijke tandarts. Geeft veel uitleg waardoor je goed weet wat er gaat gebeuren. Heel fijn!
keurig en vriendelijke ontvangst zeer kundig personeel
Alles prima!
Word op jegemak gesteld Er word verteld wat ze gaan doen erg prettig en vriendelijke mensen
N.v.t
Ik kreeg de herinneringsemail 3x (voor 3 personen) met exact dezelfde informatie erin zoals namen en tijd.
Aardige mensen en schone praktijk. Ik kon snel terecht na mijn aanmelding en we werden op verzoek bij een vrouwelijke tandarts geplaatst ivm angst. De behandelkamer is wel heel klein.
Professionele experts
Zeer commercieel, maar dat is niet erg als men begrijpt dat je veel vragen mag stellen voor dat je een behandeling ondergaat. In mijn geval was eerst de tandartsassistente boos en daarna de tandarts omdat ik te moeilijk deed over de voorgestelde behandeling. Tandarts mist begrip en klantvriendelijkheid.
Vriendelijk en goede uitleg
Ik ben nieuw bij MZC. Wat ik erg jammer/vervelend vind is dat ik drie keer langs moest komen. Waarvan ik een keer behandeling ben. Bij mijn vorige tandarts praktijk doen ze zo iets in een keer.
Snel en goed geholpen
Nemen de tijd en geven zorgvuldig advies.
Heldere afspraken en taakscheiding in deskundigheidsniveaus; beperkte wachttijden.
Hoefde niet lang te wachten. Behulpzame receptioniste. Matthijs is een prima tandarts. Doet geen onnodige zaken en legt goed uit.
Ik heb een combinatie afspraak met tandarts en mondhygiënist. Er wordt 70 euro gefactureerd terwijl ik na 10 minuten al klaar ben. Er wordt standaard bedrag gefactureerd ook al is behandeling
Na jaren lang niet naar een tandarts geweest te zijn door slechte ervaringen in het verleden ben ik hier uiterst zorgvuldig behandeld, dat voor een groot deel mijn angst heeft weggenomen en mijn vertrouwen hersteld.
Vriendelijke ontvangst bij de receptie en relaxte sfeer in de behandelkamer!
vriendelijk en kundig. Duidelijke en eerlijke communicatie. Wij stellen de vooraf gegeven begroting zeer op prijs.
Doorgaans goed geholpen, loopt eigenlijk nooit uit
Goed geholpen, open communicatie, vragen worden goed beantwoord. Netjes gewerkt.
Professioneel, goed advies, er wordt geluisterd naar de klant en samen nagedacht over eat het beste gedaan kan worden.
Altijd goed behandeld en goede communicatie
Tot nu toe heb ik prettige ervaringen met het MZC Oosterparklaan.
altijd keurig op tijd, nette behandeling, veel aandacht!
Als regelmatige bezoeker aan de tandarts ervaar ik MZC als prettig en patiëntvriendelijk’ doch ik heb een opmerking over de privisie, de grote tafel bij binnenkomst staat vlak bij de balie. Allle gesprekken aan de balie zijn duidelijk te horen bij de wachtende patiënten welke zich aan de tafel bevinden.
Het probleem zit hem niet in de Oosterparklaan, maar de samenwerking met airporto Laatste punt in deze enquête is vervelend. Ik wil niet dat mijn gegevens verder worden gebruikt, maar ik moet de voorwaarden wel accepteren. Oftewel, geen keuze...:(
Goede, deskundige tandartsen en preventie assistentes . Altijd vriendelijk en empatisch.
Vriendelijk, klantgericht.
Deskundig en vriendelijk personeel.
Gaat wel
Alles kan besproken worden, zijn heel behulpzaam.
Het is gewoon niet iets waar ik dagelijks mee bezig ben. Een restaurant, een wijn, of een slager beveel je aan,.......
Zeer tevreden sinds ik intern van tandarts ben geswitchtst. Heel fijn dat dit ook zonder problemen kan. Ik vind het heel belangrijk een goede klick te hebben met de tandarts. Dit geldt ook voor mijn dochter. Ze gaat altijd met een glimlach weer naar huis.
Duidelijk, aardig en snel
Erg vriendelijk personeel. Probeert je oprecht te helpen.
Goede behandelingen.
Prima behandelingen,
De laatste jaren een stabiel team van tandartsen en mondhygienistes.
.
Bij mij is een all on 4 gebit op mijn bovenkaak geplaatst. Vanaf het eerste begin tot de dag van vandaag is de begeleiding van zowel Peter Ligthelm als Han van Dijk (Amersfoort, implanteloog) uitstekend geweest. In de opstartfase heb ik wat te lang moeten wachten en leek het alsof de twee elkaar wachtten. Toen de behandeling eenmaal werd begonnen werden de afspraken goed op elkaar afgestemd. Ik heb inmiddels de all-on-4 bijna een jaar en ben heel blij met de keuzes die we samen hebben kunnen maken. Ook de nazorg is prima.
Goed contact goede info goede relatie
Ik kom al jaren bij het MZC Oosterparklaan en ik ben erg tevreden met mijn tandarts. Leuke vent en eerlijk. Goede zorg en ik ga altijd met veel vertrouwen naar hem toe. Dat is wel eens heel anders geweest.
deskundigheid en klantvriendelijk zijn de steekwoorden
Goede ervaring, deskundigheid en kennis
Ik had een afspraak in mijn agenda staan, maar die bleek foutief. Los van de schuldvraag, werd het “gewoon” opgelost en kon ik terecht bij de mondhygiëniste en de tandarts. Heel fijn.
Er wordt altijd heel goed geluisterd door de assistenten en mijn arts is gewoon een bijzonder mens, zoals hij met patienten omgaat is uniek!!
Vriendelijk personeel, schoon en keurig op tijd, volgens afspraak geholpen.
geen geweldige tandarts en ik heb de indruk dat we met jullie systeem net iets sneller komen dan 1x /half jaar, terwijl dat niet nodig is...
erg tevreden
vaak onnodige behandelingen om factuur c.q. omzet te verhogen.
Contact gehad via email ivm vakantie, snelle en goede reactie. Kon erg snel terecht en klachten werden goed serieus genomen. Duidelijke informatie gekregen
Altijd vriendelijk is er iets kan je altijd bellen.
kundig en duidelijk advies en vriendelijk personeel.
Tandarts en mondhygiene geven goede uitleg
Altijd een fijn ontvangst en goede behandelingen
Ik ben bekwaam en vlot geholpen
Mijn ervaring bij het MZC is over het algemeen prettig. Er werken goede vriendelijke ervaren mensen. Ik ben zelf heel erg tevreden over Margreet (hoop dat ik de goede naam vermeld heb)Zij werkt alleen op de woensdag en zij heeft mij heel goed bijgestaan toen ik een prothese kreeg.
Je wordt er vakkundig behandeld door aardige mensen9
Het feit dat assistent het uitgebreid over de kamer van haar dochter op de Adelaarsstraat heeft, en jezelf met je mond open op de stoel ligt, gaf me wel even te denken of ik er wel goed aan had gedaan om deze praktijk te nemen. Laat ik het een kans geven.
Prima en vriendelijke tandarts
Prima, vlot, afspraken zijn goed in te plannen en er wordt secuur gewerkt.
Het is er altijd goed verzorgt. men neemt ook de tijd.
Er is altijd een arts beschikbaar voor urgente gevallen.
Wat onduidelijk gedoe omtrent het aanbrengen van een klikgebit: Ja voorgebit boven kan het ook, voordeel: veel meer smaak daar verhemelte niet meer word afgedekt. Dat m'n verzekering er waarschijnlijk niet aan wil ( 77)lijkt aannemelijk. Op mijn vraag wat het ongeveer kost bij zelf betalen word geantwoord: duizenden zonder verdere uitleg. Ben zeer benieuwd of de toezegging:Ja, je( geen U )krijgt een nieuw ondergebit bij het aanbrengen. van een klikgebit word waargemaakt.
.
Peter is een zeer kundige tandarts, is recht door zee en gaat altijd voor resultaat, rekening houdend met de situatie van de patiënt. Top!!
Duidelijk efficiënt en klantvriendelijk, Maar veel wisseling van personeel.
Ik werd de afgelopen keer prachtig op tijd geholpen en vriendelijk behandeld.
Vriendelijkheid, geduld en optijd geholpen
Behandeling door de tandarts was super goed . Aanmelden bij de service balie was prima.
Vriendelijk en kundig personeel.
Zeer tevreden over mijn tandarts!
Zeer vriendelijke en kundige tandartsen en assistentes.
Ik word altijd snel en goed behandeld. De mensen zijn ook erg vriendelijk en bij tandarts is top!
Slechte bereikbaarheid, een telefoon die een uur te laat aan gaat en een uur te vroeg weer uit en te korte openinfstijden
Was angstpatient. Zowel de arts, Matthijs Limburg, als de assistentes en technici professioneel en zeer correct. Jammer dat de wachtkamer in de doorloop zit, maar daar kan de tandartsenpraktijk niks aan doen.
Op tijd, deskundig, vriendelijk
Goede service. Oog voor detail. Zorgvuldig
Bezoek aan mond hygiënist en 6 maanden controle bij tandarts. beide bezoeken zijn goed verlopen en naar mijn tevredenheid. Er bleek nog polijstresten op mijn gezicht te zitten, maar dat is door de tandarts gereinigd.
Prima, snel tandartsbezoek
Wij worden altijd geholpen door Peter en zijn vooral blij dat hij zo goed met kinderen om kan gaan. Hij legt veel uit en maakt grapjes waardoor ze zich op hun gemak voelen. Heel fijn!
Over de tandarts ben ik tevreden. Over degene die de planning doet niet. Tot 2 keer toe is er niet de juiste afspraak ingepland met mondhygiënist.
Peter is vriendelijke, behulpzame tandarts.
Zeer positief en niet in lijn met de negatieve recensies