Tandheelkunst Vleuten
Openingstijden
-
maandag7:30 - 20:00
-
dinsdag7:30 - 20:00
-
woensdag7:30 - 20:00
-
donderdag7:30 - 20:00
-
vrijdag7:30 - 16:30
WELKOM BIJ TANDHEELKUNST!
“Alles wat wij doen, doen wij vanuit de overtuiging dat professionele, betrouwbare en persoonlijke mondzorg tot iets heel moois kan leiden: een lach voor het leven.”
Een lief en betrokken tandartsteam in Vleuten
De tandheelkunde ontwikkelt zich razendsnel. Om op elk deelgebied van de tandheelkunde de best mogelijke zorg te leveren, hebben veel specialisten van Tandheelkunst zich op hun eigen deelgebied gespecialiseerd. Tandheelkunst biedt deze zorg onder andere aan vanuit twee praktijken in Woerden, een praktijk in Gorinchem en de praktijk in Vleuten.
Ook hebben wij vanwege onze aanpak het keurmerk van De Lieve Tandarts toegekend gekregen.
Diverse locaties
Ook in onze praktijk in Vleuten maken we de beste mondzorg voor jong en oud bereikbaar. Hoe? Door een compleet aanbod, de modernste technieken, preventieve tips en behandelingen altijd met een glimlach aan te bieden. Wij hebben tevens praktijken in Woerden en Gorinchem.
Bij Tandheelkunst werken we al meer dan 20 jaar in teamverband: je tandarts werkt samen met een deskundige (preventie-)assistente en/of mondhygiëniste. Deze werkwijze levert zichtbaar resultaat op.
Wat bieden wij?
- Verruimde openingstijden.
- Ervaring met de begeleiding en behandeling van patiënten die het lastig vinden naar de tandarts te gaan.
- Cliëntgerichte aanpak.
- Sms- en e-mailservice.
- Veel aandacht voor kinderen met speciale behandelingen door onder meer pedodontoloog Irmke.
- De 7 Beloftes van Tandheelkunst
Gratis paspoort Happie de Krokodil
Hij heeft wel 80 tanden, altijd een lach op zijn snuit en weet alles over goede gebitsverzorging. Happie de Krokodil neemt kinderen mee op reis door de wondere wereld van een stralend gebit. Alle kinderen die bij Tandheelkunst komen krijgen een eigen Happie-paspoort: boordevol leuke weetjes en handige tips voor tanden zo sterk als die van een krokodil.
Check de 7 beloftes van Tandheelkunst:
- Afspraak = afspraak
Langer dan 15 minuten na tijdstip van afspraak wachten? Dan krijg je 30 euro retour van ons. - Naar jouw wensen
Wij nemen de tijd om te luisteren, verwelkomen je ook buiten kantooruren, verhelpen spoedgevallen nog dezelfde dag en verdoven altijd als jij dat wilt. - Gegarandeerd goed
Wat we doen, doen we goed. Daarom krijg je 7 jaar garantie op vullingen en kronen. - Preventie voorkomt behandeling
Voorkomen is beter dan genezen. Daarom helpen we je graag op weg met preventieve tips, zodat je ons zo min mogelijk nodig hebt. - Zelfde, vaste tarieven
Bij Tandheelkunst krijg je de beste behandelingen voor dezelfde, vaste tarieven als bij elke tandarts in Nederland. - Voor iedereen
Ons aanbod is zo breed, dat iedereen – jong en oud – bij ons terecht kan voor de beste reguliere en esthetische mondzorg. - Met een glimlach
Ons tandheelkundig team levert zorg met een glimlach in een ontspannen, schone en hygiënische omgeving.
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Gehandicapte patiënten
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Spoed
Paginering
Very bad, you can't even make an appointment, they don't care about the patient. I was in pain and I wanted to make an apointment they said I have to go to my dentist.
(Vertaald door Google)
Heel erg, je kunt niet eens een afspraak maken, ze geven niet om de patiënt. Ik had pijn en ik wilde een afspraak maken, ze zeiden dat ik naar de tandarts moest.
Beste Waleed, wat rot dat je onze service zo hebt ervaren. Iedereen is van harte welkom om klant te worden bij Tandheelkunst. Als je een lijn klacht hebt kan het zijn dat je aangeraden is om contact op te nemen met het Antonius ziekenhuis voor de spoed dienst. Daar werken we mee samen. Onze reguliere patiënten zijn zelfs elke dag welkom voor pijnklachten. Die behandelen we dus altijd op dezelfde dag. Ik vermoed dat er in jouw geval miscommunicatie is geweest. Mocht je alsnog klant willen worden blijf je vanzelfsprekend welkom.
Betrokken, vriendelijke en kundige tandarts. Een paar jaar geleden had ik de indruk dat ze me kostbare behandelingen aansmeerden, de laatste jaren ligt de focus meer op preventie gelukkig. Minpuntje is telefonische bereikbaarheid: lang wachten met irritante terugbelverzoeken, maar telkens als ik daar kom zit de mevrouw gewoon achter de balie en kan prima de telefoon opnemen.
Die mensen zijn oplichters.
Ze doen hun werk niet goed en hun prijzen zijn buitensporig
Slechte ervaring in mijn geval
Beste Yns, wat jammer te lezen dat we kennelijk in staat zijn geweest om jou een positieve ervaring te geven. Graag nodigen we jou uit voor een persoonlijke gesprek om te kijken of we dit kunnen oplossen. De prijzen zijn overigens in Nederland overal gelijk en door de overheid vastgesteld.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk en aardig personeel. Het enige wat wel jammer is bij zo'n grote praktijk is dat er geen enkele mondhygiënist op een avond of op woensdag werkt.
Dank je Richard! Dat zou inderdaad geweldig zijn. We blijven hard op zoek naar talent die ook in de avonden kunnen werken 🤩
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goed
Dank!
Zo'n 90% van alle afspraken die ik maak bellen ze mij in de ochtend om het weer eens te verplaatsen om een of andere lullige reden. Maar als je zelf binnen 48 uur wilt annuleren krijg je gelijk de rekening.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Service voorop!
(Origineel)
Prima service!
Dank je Thijs 👌
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne ervaring met deze tandartspraktijk. Snelle reactie van medewerkers en mijn tandarts neemt de tijd voor je. Ook tevreden met de mondhygiënist. Nog een pluspunt: de afspraken zijn goed gepland want heb nooit langer dan 5 minuten in de wachtkamer gezeten.
Dank voor je uitgebreide waardering! We proberen inderdaad de tijd te nemen voor onze patiënten maar ook op tijd te werken. Afspraak is afspraak.
Fijne specialisten die de tijd nemen
Dank Alice voor het delen van jouw ervaring 👍
Fijne rustige en vakkundige behandeling ondergaan! Werd goed op mijn gemak gesteld!
Dank je Marion voor je positieve waardering. Fijn dat je prettig voelt bij de behandeling 👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne tandarts ook voor kinderen!
Thanks!! We proberen het ook voor kinderen zo fijn mogelijk te maken en ze al jong vertrouwd te maken met een bezoek aan de tandarts.
Focus ligt enorm op omzetmaken. Je moet bijvoorbeeld enorm alert blijven om te voorkomen dat er onnodig vaak of te veel foto's worden gemaakt. Tevrns zijn ze zijn gek op dubbele afspraken voor niks, ipv een basis controle en klaar (in ons geval met zijn 3en een leven lang zonder gaatjes, maar iedere keer proberen ze je wat extra aan te smeren). Daarnaast werd twee maal meer tijd in rekening gebracht dat we überhaupt binnen het pand waren (is na een strenge berisping wel terug gedraaid). En einde jaar kun je alleen afspraken maken tot het allerlaatste agenda gaatje, voordat ze afspraken in het jaar erop open zetten, zoals gezegd omzet op 1, klant op 2, personeel op 3.
Hi Bas, wat jammer te lezen dat we kennelijk niet in staat zijn geweest om jou een ander gevoel te geven bij jouw bezoek. Omzet is een bijzaak. Het gaat om zorg. Dat is onze primaire taak. Foto’s worden alleen op indicatie gemaakt volgens het ALARA principe. Zonder foto’s is goede zorg echter niet mogelijk. Net als een buschauffeur zijn passagiers niet met een blinddoek om kan vervoeren. De controles duren wellicht langer dan je gewend bent. We nemen de tijd voor je en besteden veel aandacht aan de mondhygiëne. Vertrouwen is het allerbelangrijkste aspect. Ook in de tandarts - patiënt relatie. Je bent van harte welkom voor een persoonlijk gesprek om nader te bepalen of Tandheelkunst de praktijk is die bij jou past.
Echt een hele fijne mondhygiënist! En sowieso fijne praktijk.
Leuk om te horen dank voor het delen
Goed geholpen, duidelijke uitleg en beugel heeft gewerkt.
Hi Jan-Willem , dank voor je review. Fijn te lezen dat je happy bent met het resultaat na de orthodontie. Veel plezier met je lach.
Vriendelijk en neemt tijd voor uitleg. Was meteen aan de beurt.
Hi Wendy. We vinden het ook erg belangrijk om de tijd te nemen voor onze klanten en we proberen op tijd te werken. Dank voor je review!
Vriendelijke geduldige tandarts die betrokken is bij haar patiënten
Dank Arno! Fijn dat je tevreden bent. Heb je nog bepaalde tips om het nog aangenamer te maken?
They have good dentists at this place. However, for some reason, we see the dentist less and less during our appointments the last few times. Most of the time it's the assistant performing the checks and cleaning activities and then the dentist comes by and spends several minutes to do some finishing touches. It feels odd because we go to the dentist and pay dentist rates to see a dentist but majority of the appointment is handled by the assistant instead.
(Vertaald door Google)
Ze hebben hier goede tandartsen. Om de een of andere reden zien we de tandarts de laatste tijd echter steeds minder tijdens onze afspraken. Meestal is het de assistente die de controles en poetswerkzaamheden uitvoert en dan komt de tandarts langs en besteedt enkele minuten om de puntjes op de i te zetten. Het voelt vreemd omdat we naar de tandarts gaan en tandartstarieven betalen om een tandarts te zien, maar het grootste deel van de afspraak wordt in plaats daarvan door de assistent afgehandeld.
Dear TJ, thanks for taking the time to write this review. Apparently we missed our goal to explain you clear enough about the vision of the best oral healthcare. We spend way more time on our patients during the checkups then average. It’s always at least 20 minutes. In that time you’ll see the oral hygienist for checking the gums, using disclosure liquid to show what goes well and what can be improved about the oral hygiene and she will remove calculus and polish your teeth. Within this 20 minute frame you’ll see the dentist for the dental checkup itself. We act like a team. The prices are regulated by the government. The oral hygiene codes belongs to the oral hygienist and the dental checkup by the dentist. Hope it’s clear for you. If you feel the need to talk with us in private you’re more then welcome.
(Vertaald door Google)
Beste TJ, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven. Blijkbaar hebben we ons doel gemist om u duidelijk genoeg uit te leggen over de visie van de beste mondzorg. We besteden veel meer tijd aan onze patiënten tijdens de controles dan gemiddeld. Het is altijd minimaal 20 minuten. In die tijd zie je de mondhygiëniste voor het controleren van het tandvlees, met behulp van onthullingsvloeistof om te laten zien wat er goed gaat en wat er beter kan aan de mondhygiëne en verwijdert ze tandsteen en poetst ze je tanden. Binnen deze 20 minuten ziet u de tandarts voor de gebitscontrole zelf. We treden op als een team. De prijzen zijn gereguleerd door de overheid. De mondhygiënecodes zijn van de mondhygiënist en de gebitscontrole door de tandarts. Hoop dat het duidelijk voor je is. Als je de behoefte voelt om privé met ons te praten, ben je meer dan welkom.
Ik word altijd op tijd geholpen. Werken aardige mensen. Wel jammer dat als je 1klein ding vraagt er gelijk geld in rekening wordt gebracht als 'advies gesprek'. Verder prima tandarts
Hi Laura! Dank voor je review. Er lijkt hier sprake van een misverstand. Het beantwoorden van vragen kost gelukkig geen geld. Om de transparantie in de zorg te vergroten, zijn de tarieven gereguleerd door de overheid. Die hebben het onderscheid bedacht tussen preventieve voorlichting en instructie (M01) en gebitsreiniging (M03). Onder M01 valt het kleuren van je gebit met de paarse kleurstof, het geven van preventieve tips en instructie van floss, stokers of ragers. Het was waarschijnlijk prettiger geweest als alles onder 1 mondhygiëne code zou vallen. Dit geeft namelijk nogal eens wat verwarring. Mocht je toch nog vragen hebben aarzel dan niet.
Goede service, meedenken en flexibel. Wat mij betreft een aanrader!
Fijn Angelique voor je mooie enthousiaste mening.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super snel en perfect.
Dank voor je feedback 🙏
Fijne tandarts! Er werd voldoende rekening gehouden met mijn angst :)
Dank Sandra! Zeker met angst is het zo belangrijk om de tijd te nemen en je op je gemak te stellen. Fijn dat je het zo positief ervaart.
Een fijne deskundige behandeling.
Bedankt voor het delen Romy!
Het deed pijn
Beste Nader, dank voor je review. Ik hoop dat je bedoelde dat het geen pijn deed? Pijn hoeft namelijk in deze tijd niet meer. We verdoven wanneer jij dit wil.
Was goede behandeling en snel het probleem verholpen
Fijn dat de behandeling naar wens is verlopen Tineke! Goed om te horen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Wai Kui, dank voor het delen van je sterren. Wat zouden wij kunnen doen om voor jou van 3 naar 5 sterren te groeien?
Deze Google-recensie is zonder tekst
Customer service is good.
Thx for your respond!
(Vertaald door Google)
Thx voor je reactie!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Perfect geregeld en verzorgd Invisalign traject met ortho team Chantal & Ilja, strakke plannimg, duidelijke afspraken en behulpzaam! bedankt!
Tandarts traject startte moeizamer: . ‘Belofte nr 1 ‘ maken ze iig niet waar! Jammer, het is een mooie claim richting tevreden klanten, als je ‘m waarmaakt!.
Door interne planningsfout was tandarts niet op hoogte van afspraak, en was er dus niet. Geen probleem, echter welles/nietes discussie met klant ( die wel afspraak had ) was niet erg professioneel.
Deze Google-recensie is zonder tekst
👋👋
Beste Jenny,
Wat jammer dat je niet 100% tevreden bent. We zullen contact met je opnemen om de situatie nogmaals te bekijken. Hopelijk is het een probleem wat oplosbaar is en geen beperking.
Deze tandartspraktijk in Vleuterweide, lijkt heel proffesioneel, maar het tegendeel is waar. Veelal jonge tandartsen, die niet nog niet goed samen kunnen werken met een assistentes. De meeste met weinig praktijkervaring, wel veel omzet draaien in korte tijd, daardoor is er een hoog stress niveau, ten nadelen van de behandeling.Zelf heb ik er een tijdje gewerkt als assistente, maar er hangt een pestcultuur, ik ben zelf een ervaren assistente, maar zou me hier nooit laten behandelen.
(Vertaald door Google) Dit is de beste tandarts die ik ooit heb gehad. Het kantoor is nieuw en ongerept, de mensen zijn supervriendelijk. En als je bang bent voor de tandarts, dan begeleiden ze je bij elke stap.
Ik zal je dit vertellen: sinds ik vijf jaar van stad ben verhuisd, rijd ik nog steeds anderhalf uur om naar deze tandarts te gaan. Dat zou alles moeten zeggen.
Zou het ten zeerste aanbevelen.
(Origineel)
This is the best dentist that I have ever had. The office is new and pristine, the people are super friendly. And if you are afraid of the dentist, they walk you through every step.
I will tell you this: for five years, since I moved towns, I still have been driving an hour and a half just to go to this dentist. That should say it all.
Would highly recommend.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima tandarts. Ze hebben mij perfect behandeld bij een ingrijpende behandeling waar ik erg tegenop zag. Ze nemen echt de tijd voor je en zorgden, dat een en ander nagenoeg pijnloos verliep. Nazorg bij mondhygiëniste ook als erg prettig ervaren. Top!👍
Dank voor je positieve review! Fijn dat alles naar wens is verlopen.
Nieuw gebit is op zich goed alleen de betaling was het dubbele als wat gezegd was, en als je gaat klagen gaan ze er iets aan doen alleen dan wordt de rekening nog duurder
9 april 2021 contact opgenomen niemand bereik baar voor oplossingen bellen maandag als ze het niet vergeten terug
m huijting kuit
Beste M. Kuit, wat fijn dat de prothese naar wens zit. Het is alleen vervelend als blijkt dat de factuur afwijkt van wat er is begroot. We zouden graag met u in contact komen om uit te zoeken wat er eventueel is misgegaan. Onder de naam van uw review kunnen we alleen geen gegevens van u vinden. Zou u een mailtje willen sturen naar de praktijk met uw gegevens zodat we alsnog de juiste persoon kunnen vinden om tot een goede oplossing te komen. Fijne avond!
Vriendelijke personeel.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Tandheelkunst,
Graag zou ik jullie willen bedanken. Jullie hebben mij met veel geduld ontzettend goed geholpen. Tandarts Joris Jessen heeft ervoor gezorgd dat ik weer lachend door het leven kan. Ik ben blij dat ik eindelijk een praktijk heb gevonden die er netjes uit ziet en er gewerkt wordt met de nieuwste technieken. Zo moest ik bij mij oude tandarts nog happen nu heb ik ervaren dat dit ook kan met een 3D fotoapparaat waarbij ik in de zelfde dag nog voorzien was van een nieuwe kroon.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goed en snel geholpen bij het afbreken van mijn kies! Word altijd deskundig en persoonlijk te woord gestaan door de tandarts aldaar!
Zit nu al 5 maanden bij deze tandarts, Alleen maar ellende wat ik tot nu toe heb meegemaakt. Ze laten je betalen zonder reden, ze verzinnen wel iets
Ik raad iedereen deze tandarts praktijk af !!
Deze Google-recensie is zonder tekst
“ als je 20 min langer moet wachten krijg je een vergoeding van 30 euro” ondertussen bij me laatste afspraak halfuur gewacht en ik heb 2 afspraken gemist omdat me overgroot oma was overleden en omdat ik 2e en 3e graads brandwonden op me benen had. Ik heb bewijs om dit de ondersteunen. Vervolgens krijg ik 2 boetes 1 van 50 en 1 van 60 euro .. bij elkaar 110 euro. Lijkt een beetje op hoe de afspraken verlopen bijv. Als er een gaatje in de kies is geconstateerd kan ik pas een maand later terecht om dat te laten vullen want eerst moeten er dubbele consult komen. Terwijl vroeger zou het gelijk gevuld worden. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt bij een andere tandarts. Jullie zouden jullie moeten schamen om geld van mij te vragen terwijl jullie al genoeg hebben getrokken. En iedereen maar zeggen dat jullie een slechte tandarts praktijk zijn is mij nu wel bewezen!
Hele fijne tandartsenpraktijk met hele vriendelijke tandartsen
Goed en pijnloos behandeld en het resultaat is ook erg mooi!
Zeker een aanrader als je nog een tandartspraktijk zoekt!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bijzonder prettige praktijk. Nooit lang wachten, duidelijke info vooraf. Behandelingen altijd zorgvuldig & vriendelijk. Komen hun afspraken na.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik word altijd heel goed geholpen! Nette praktijk en aardige en kundige medewerkers (van backoffice tot tandartsen). Kortom, een aanrader!
Een mooie praktijk, en daar zit het probleem. Deze praktijk is gericht op zoveel mogelijk korte afspraakjes, en maximaal incasseren. Bij hygiëniste elke keer zo'n nietszeggende kleurtest (makkelijk geld vangen), bij alles wat men aan kiezen/tanden vult een cofferdam (niet nodig, maar geld), en alles uitsmeren over zoveel mogelijk afspraken. (elke keer 1e consult/1e extractie). Bij kinderen onnodig proberen alle kiezen door RVS kronen te vervangen. Deze praktijk is er op ingericht maximaal financieel rendement te halen.
//edit nav reactie
Die kleurentestjes zeggen niets, het zijn momentopnames. Als ik op een willekeurig moment dat bij u doe, zal uw mond ook roze zijn. Jullie wilden op 4 jarige leeftijd al alle kiezen van mijn zoon vervangen door metalen kronen, wat volgens jullie alleen kan bij zeer aangetaste kiezen. Ik heb dat tegengehouden. Hij is nu 8, en NUL klachten gehad. 4 jaar later. Dit was overigens al nadat jullie, terwijl ik er niet bij was, 1 kies overbodig getrokken hebben, omdat hij er anders mogelijk ooit in de toekomst klachten van zou kunnen krijgen, en dan in een weekenddienst zou kunnen vallen. U trekt liever klachtvrije kiezen bij een kind, dan het risico lopen een keer in een weekend wat te moeten doen.
U kunt proberen mensen aan te wrijven dat ze niet goed onderhouden, maar feit is dat u geld aan het melken bent. Zoveelmogelijk.
Het is jammer dat het ons niet gelukt is u het grote belang van preventie uit te leggen. Preventie voorkomt behandeling. Allen door onze patienten goed te laten zien met behulp van een kleurtest waar de plak zit, kunnen zij zelf gaatjes voorkomen. Op deze wijze worden RVS kroontjes voorkomen (dit is echt een laatste redmiddel voor een zwaar aangetaste melkkies) . Een cofferdam is een rubberen lapje om zo droog mogelijk te kunnen vullen. Op alle vullingen zo gemaakt kunnen wij 100% garantie geven. Uit ervaring en uit de overzichten van de verzekeraars weten wij dat onze patiënten gemiddeld minder geld kwijt zijn bij een op preventie gerichte praktijk zoals Tandheelkunst.
Zeer slechte ervaring gehad' blij dat ik daar weg ben!
Goede ervaringen. Dit is een fijne praktijk met nieuw apparatuur. Als je een afspraak gemaakt hebt, wordt deze qua tijd goed aangehouden het loopt nooit heel erg uit. De receptioniste is vriendelijk en de tandarts en assistente hebben veel geduld, zijn vriendelijk en doen hun werk goed. ik zou deze tandartsenpraktijk zeker aanraden. Je kunt zelfs afspraken in de avond plannen.
Deze Google-recensie is zonder tekst