Mondzorg Caspian Winschoten

Mondzorg Caspian Winschoten
Meester A.E.J. Moddermanstraat 4, 9671AG Winschoten
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
10.0
Google
2.8
Zorgkaart
10
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
Werk aan ISO -9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
 
Tandarts Winschoten

 

Mondzorg Caspian 

Er is nog ruimte voor nieuwe patiënten

De teamleden van Mondzorg Caspian in Winschoten bieden u zorg, persoonlijke aandacht en adviezen voor uw mond en gebit. Want goede mondverzorging is belangrijk. Tevens gaan wij bij de start van onze tandartspraktijk, samenwerken met Vos Adviesbureau. Dit bureau zal samen met ons toewerken naar een HKZ/ISO 9001 waardering voor de praktijk. Dit zijn belangrijke kwaliteitskeurmerken. Hiermee garanderen we een hoge kwaliteit van onze diensten. Voor u betekent dit meer zekerheid en transparantie over de gangbare zaken rondom de praktijk. En natuurlijk hopen we dat, wij u hierdoor beter van dienst kunnen zijn. Als u in toekomst opmerkingen of ideeën voor verbetering heeft, die bij ons van toepassingen kunnen zijn, dan horen wij die graag. 

Wanneer kunt u bij ons terecht en voor welke behandelingen

Onze website biedt u informatie over onze praktijk, zoals openingstijden en de verschillende aspecten van de behandeling. En u vindt direct antwoord op vragen over de mondgezondheid. Van tandenpoetsen tot de inhoud van de diverse behandelingen.

Contactgegevens en spoedgevallen 

Ons adres, openingstijden en informatie over de bereikbaarheid vindt u onder contact. In geval van spoed vindt u op een speciale pagina informatie en het spoedtelefoonnummer.

Patiënt worden

Wilt u patiënt worden bij onze praktijk? Wij hebben nog ruimte en u kunt zich bij onze patiëntenbestand aansluiten. Een eerste afspraak is meestal mogelijk binnen 1 werkdag(en). Als u wilt, kunt u een kennismakingsgesprek met één van onze teamleden voeren. Wij geven u ook graag een rondleiding om u wegwijs te maken in onze tandartspraktijk.

Voor uw gemak hebben wij ook met all verzekeringen contracten afgesloten, zodat u zich geen zorgen maakt over de factuur. 

 
Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken
  • Kindertandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen
  • Gehandicapte patiënten

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
10.0
Tandarts
BIG nummer: 49920906402
Nascholing

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Spoed
10
2.8
10
waardering icon
Tineke 13 Dec 2022 - 21:09 H.D.O.L. Lauber (Tandarts)
Vriendelijke en vakkundige medewerkers. Geduldig en invoelend maar behandeltechnisch een fijn tempo zonder gehaast over te komen. Kortom, uitstekende praktijk.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Eva 19 Feb 2019 - 15:13 Review voor de praktijk
Rustige uitstraling van zowel de praktijk als de mensen die er werkzaam zijn; hoge kwaliteit en heel vriendelijk. Ben blij dat ze er zijn.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Brit x 08 Mrt 2023 - 14:28

Zeer vriendelijke tandarts praktijk
En nog dank je wel voor de goede hulp.groetjes Claudia stubbe

loop veteraan 02 Mrt 2023 - 22:42

Werkelijk horror energie bij deze praktijk, wees verstandig en blijf hier ver vandaan

L. Tuijnman 31 Jan 2023 - 20:27

Wat een fijne praktijk. Veel aandacht, zorg en zorgvuldigheid. Je wordt gekend, bevraagd, geantwoord. Ik voel me hier als angstige tandartspatiënt heel veilig en goed behandeld, al een paar jaar tijdens verscheidene controles en behandelingen.

T Super 13 Dec 2022 - 21:10

Fijne praktijk met kundige en vriendelijke medewerkers.

Jan Feikens 20 Jul 2022 - 20:22

Komen al meer dan 35 jaar in deze praktijk.Weer heel goed geholpen. Nemen de tijd en geven goed uitleg en advies. Top!

Elvira Hilbrands 17 Jul 2022 - 17:45

Blij dat ik bij deze tandarts weg ben!
1 ster is nog te veel

De Leo Media 23 Mrt 2022 - 13:42

Kundige tandarts en fijne praktijk!

Eerko Orsel 28 Jan 2022 - 15:00

Vakkundige tandarts. Netjes geholpen met een ontstoken kies. En ik kon vlot terecht.

C D 21 Nov 2021 - 11:34

Ik was nooit bang voor een tandarts maar daar hebben deze tandartsen wel voor gezorgd. Wat een vreselijke ervaring. Ik zou iedereen afraden om hierheen te gaan

Joost Derijger 16 Okt 2021 - 08:40

Ontzettend onbeschoft behandeld hier. Tandarts spreekt niet eens fatsoenlijk nederlands en heeft moeite om patiënten te volgen in hun verhaal of te laten uitspreken. Nota bene een spoedarts. Niet heen gaan. Zie andere horror verhalen.

bliepje 3 29 Sep 2021 - 15:22

Niemand spreekt Nederlands. Ik kwam voor controle maar er werd zonder uitleg een uitgebreide gebitsreiniging gedaan, toen ik na een kwartier vroeg waar ze mee bezig was begreep ze me niet. Ze haalde de tandarts erbij en die zei "enkels" ik neem aan dat ik in het Engels moest communiceren met een assistent die geen zak begreep van wat ik zei. de controle door de tandarts is nooit uitgevoerd.

Marge Mulder 03 Jan 2021 - 12:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

nina Nina 06 Nov 2020 - 12:46

Ik zit al een geruime tijd bij deze praktijk, echter toen ik hier vorige week kwam voor mijn jaarlijkse controle was de maat vol.
Ik ben nooit al echt te spreken geweest over deze praktijk maar na de afgelopen keer ben ik er helemaal klaar mee.

De tandarts ging ruw te werk terwijl ik meldde dat ik angstig was.
Er werd zo een verdovingspuit in me mond gedrukt, ook met het verwijderen van het tandsteen wat eerst met een elektrisch apparaat ging vroeg ik aan de assistente of dit ook met een haakje mocht.
Na veel zuchten en ook nog eens erbij te zeggen dat kost voor mij veel meer moeite en duurt veel langer.

Ik vind het een niet vriendelijke praktijk en zou dit aan niemand aanraden!

Art Tallman 30 Sep 2020 - 22:50

Kundige tandartsen. Plezierige mensen, die de tijd nemen om alles goed uit te leggen. Bijzonder punctuele receptie. Kortom: een toppraktijk!

klaas schrijf ik niet op 30 Jul 2020 - 00:08

Zal eerlijk zijn , Zou hier iegelijk 3 sterren moeten geven maar zins ze daar die misselijk vent Lauber met de titel tandarts hebben lopen is deze praktijk geen ster meer waard .
Ik ben in de 55 jaar dat ik bij de tandarts loop nog nooit op zon hondse manier toe gesproken als door deze vent..
En ik nog nooit en tandarts mee gemaakt die zijn leerling tandartsassistente op zon schurftig en onduidelijk wijze horen zeggen wat ze moest doen .
Deze vent kan niet op en normaal en duidelijk manier zeggen wat jij of de leerling assistente moeten doen .
Als deze vent jou of zijn leerling assistente iets wil laten doen , geeft hij alleen op en harde en duidelijke luide toon en woord wat te maken heeft met wat hij bedoeld met wat er moet gebeuren .
En als je niet snel genoeg doet wat hij wil , herhaald hij het woord nog en keer op en duidelijk geïrriteerde toon , hard luid en duidelijke toon en dat doet die net ze vaak tot dat je door hebt wat hij bedoeld .

M.v.g K. Ottinga .

PS , ik kijk of ik bij en andere tandarts terecht kan.

Maaike van Walderveen 27 Dec 2019 - 14:31

Het was eigenlijk al vervelend genoeg dat je op eerste kerstdag zoveel kiespijn hebt dat je genoodzaakt bent gebruik te maken van een dienstdoende tandarts die je niet kent.
Dit overkwam mijn moeder die bij mij op bezoek was. 70+ en voor het eerst echt kiespijn.
Op de eerste 2 telefoontjes aan de dienstdoende tandarts werd überhaupt niet gereageerd, pas bij de derde kregen we te horen dat we die middag langs konden komen bij Dhr Lauber in Winschoten.
Bij binnenkomst hebben we ons verontschuldigd dat we hem met kerst moesten storen maar kregen hier geen reactie op.
Eerst maar een foto maken. Op korzelige manier werd mijn moeder in positie gebracht. Daarna richting behandelkamer gedirigeerd om de foto na te bespreken en verder onderzoek.
Een ontsteking was idd zichtbaar op de foto (de helft van het gezicht van mijn moeder was volledig opgezwollen dus dat was geen verrassing). "Maar nee tandarts het is rechts boven en niet rechts onder!"
Een hardhandig onderzoek volgt waarbij mijn moeder een paar keer ineenkrimpt van de pijn en haar hand net iets te hardhandig weggeveegd wordt als ze iets wil aanwijzen.
De tandarts had zijn diagnose en oordeel over de tandarts van mijn moeder gauw klaar. De kies was al veel langer een probleem (??) en zal eruit moeten. Maar niet door hem, hij zou eerst een recept voor antibiotica voorschrijven. Mijn vraag over de antibiotica werd niet gewaardeerd, op andere vragen en opmerkingen werd kortaf en zelfs onbeschoft en vijandig gereageerd. De vraag om pijnstilling werd aanvankelijk genegeerd.
Mijn verwondering over de gang van zaken was langzaam in boosheid veranderd maar ik heb heel hard mijn best gedaan zoveel mogelijk mijn mond te houden tot mijn moeder niet meer kwetsbaar in de stoel lag.
Mijn lieve moedertje heeft tot het laatst haar mond gehouden maar gunde de tandarts toen toch nog even een reflectie dat ze hem wel erg "kortaf" vond in zijn omgang. De tandarts was toen even stil en reageerde toen bevestigend: "Dat is niet waar".

Op de Caspian-site staat dat zij streven naar tandzorg zonder angst.
Ik weet zeker dat dit met deze tandarts niet gaat lukken.

Evelien Visser 24 Dec 2019 - 22:18

Voortand van mijn zoontje door een val afgebroken en dus op zondagavond de tandarts gebeld. Dienstdoende tandarts was Caspian. Telefoon werd opgenomen met "hallo" . Er werd geen naam genoemd dus ik moest eerst vragen of ik überhaupt wel de tandarts aan de lijn had. Verhaal uitgelegd maar de tandarts had er duidelijk geen zin in en zei dat ik de volgende dag mijn eigen tandarts maar moest bellen. Volgende ochtend met mijn zoontje naar onze eigen tandarts geweest en daar werd geconcludeerd dat het beter was geweest als mijn zoontje meteen door een tandarts was gezien. Ik zou deze tandarts daarom zeker niet aanraden.

T B 20 Dec 2019 - 10:23

December 2019 - aanvulling...

Bovenstaande revieuw is helaas niet meer correct. De wisseling van tandartsen is daar mede oorzaak van.. Ook een tandarts die niet goed communiceert en te snel werkte bij de kinderen maakte het er niet beter op. Na een telefonisch gesprek hebben we het nog een kans gegeven, echter, er bleven wisselingen en de tegenzin om naar de tandarts te gaan werd groter en groter. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij zijn overgestapt naar een andere tandarts. Dat dit een goede tandarts zou zijn voor angstige patiënten vind ik in de omstandigheden van de afgelopen jaren niet meer correct.

Avelien Abbingh 01 Nov 2019 - 10:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Dj AtomiX 28 Mei 2019 - 13:54

rustige (buitenlandse ) tandarts, kundig mijn kies laten trekken zonder pijn! ga dr met een gerust hart weer heen...

Twee jaar later : een wortelkanaal behandeling ondergaan die nogal pijnlijk was. ( verdoving in het gehemelte ). hierover met hun gecommuniceerd, dit hebben ze goed opgepakt want bij het vervolg afspraak is alles rustig en duidelijk verlopen.Ik ben nogal bang aangelegd voor de tandarts . Maar kan er nu wat geruster heengaan. Als je duidelijk aangeeft wat je wensen zijn ( goede communicatie , geruststelling , even vragen hoe t gaat ) dan houden ze er echt wel rekening mee.

Je kan ook niet verwachten als je een slecht gebit hebt dat alles pijnloos zal verlopen . Een goede verdoving is dan wel prettig. Dit is wel goed gegaan. En als men rustig communiceert en je verteld wat er gaat gebeuren, is dit al een stuk prettiger. Dus voor mij een duim omhoog.

Tot nu toe zit de tweede fase vn de wortelkanaal erop zonder enige complicaties.

Josefina Willems 15 Okt 2018 - 18:45

harthandige wortelkanaal behandeling gehad. Tevens een noodvulling. Tijdens de behandeling werd er Iranees onderling tussen tandarts en assistente gesproken, wat ik niet correcte vind. Er had veel eerder iets aan de tand moeten gebeuren, wat Caspian verzuimd heeft. Derhalve gekozen voor een andere tandarts, helaas is door de slechte consulten met Caspian het zo erg dat mijn tand voor de helft nu is afgebroken. En bedankt!!!!

Dorieke Haaima 18 Sep 2018 - 20:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Lars 16 Mei 2018 - 15:41

2 gaatjes gevuld binnen een kwartier, verdoving ging met zowat bijna geweld erin. Zeer pijnlijk! Aantal keren me hoofd gestoten aan de lamp, boren ging alsnog pijnlijk met verdoving. En daarna nog is mijn gezicht vol gesproeit met water, dus kon niet beter.

Nu nog een nieuwe afspraak bij een andere tandarts maken, want de vullingen zitten niet goed.

Assisten en mevrouw achter de balie super vriendelijk daar niks over te zeggen.
Tandarts u wordt bedankt!

Goos Thijssen 01 Apr 2017 - 16:10

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mondzorg Caspian 31 Dec 2015 - 13:48

Deze Google-recensie is zonder tekst