Dental Clinics Zeist
Jan Ligthartplein 1, 3706VC Zeist
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
HKZ-Certificering
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 16:30
-
dinsdag8:00 - 16:30
-
woensdag8:00 - 16:30
-
donderdag8:00 - 20:00
-
vrijdag8:00 - 16:30
Complete mondzorg voor het hele gezin
Welkom bij Dental Clinics Zeist, een moderne tandartsengroepspraktijk aan het Jan Ligthartplein. Ons team bestaat uit jonge, enthousiaste behandelaren die werken volgens de modernste technieken. Zij staan dagelijks klaar om jou en jouw gezin van de beste mondzorg te voorzien. Hierbij staat persoonlijke aandacht centraal. We hanteren de tarieven die door de overheid zijn vastgesteld. Je betaalt dus nooit meer dan nodig is.
Een gezonde mond en de beste zorg
- Op maat gemaakte aanpak inclusief een persoonlijk behandelplan
- Zeer kindvriendelijk
- Moderne praktijk en de nieuwste praktijkrichtlijnen
- 5 dagen per week geopend
- Toegankelijke praktijk, ook voor mensen in een rolstoel of mindervaliden
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Spoed
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Eerste afspraak kon heel snel gemaakt worden. Zeer prettig ontvangst en duidelijke uitleg.
Ben heel tevreden met de keuze van deze praktijk.
(Translated by Google)
The first appointment could be made very quickly. Very pleasant reception and clear explanation.
I am very satisfied with my choice of this practice.
Very good and gentle. 100% recommended.
Renske is kundig en vooral rustig als mondhygiëniste. Altijd tevreden na de behandeling!
(Translated by Google)
Renske is skilled and above all calm as a dental hygienist. Always satisfied after the treatment!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer prettige en professionele tandartsen, ondanks dat het dus tandartsen zijn, voel ik mij bij hen zeer op mijn gemak.
(Translated by Google)
Very pleasant and professional dentists, even though they are dentists, I feel very comfortable with them.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Behandeling niet goed gedaan
(Translated by Google)
Treatment not done properly
Beste Mzyan Kurdi,
De behandeling is correct uitgevoerd. Helaas konden we door de taalbarrière niet aan u uitleggen wat er aan de hand is. We leggen het graag aan u uit met behulp van een tolk. U kunt ons hiervoor bellen.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Zeist
Zeer prettig geholpen!
(Translated by Google)
Very nice help!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede verzorgde praktijk met deskundige en vriendelijke behandelaars. Er wordt ook goede uitleg gegeven over wat er gedaan wordt.
(Translated by Google)
Well-maintained practice with expert and friendly practitioners. There is also a good explanation of what is being done.
Zeer tevreden en daar is alles meegezegd
(Translated by Google)
Very satisfied and that's all
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima tandarts!
(Translated by Google)
Great dentist!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw Berrenstein,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u niet tevreden bent. We bespreken dit graag met u als u contact opneemt met de praktijk. We zoeken graag samen naar een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Zeist
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Als ik -5 kon geven had ik het gedaan ik ben een keer daar geweest om m’n tanden te laten checken en dat wordt zeker de laatste keer, heel onvriendelijk en je merkt gauw dat het bij hen alleen om geld gaat onnodige kosten en ze vroeg gelijk over hoe ik ging betalen voor de volgende afspraak die ik zou maken voor een reiniging terwijl het gwn vergoedt wordt door m’n verzekering zij hebben pinapparaat bij de Servië balie nog nooit eerder gezien bij tandarts.
(Translated by Google)
If I could give a -5 I would have done it. I went there once to have my teeth checked and that will certainly be the last time, very unfriendly and you soon notice that they are only concerned with money, unnecessary costs and they I immediately asked how I was going to pay for the next appointment that I would make for a cleaning, while it would probably be reimbursed by my insurance. They have never seen the PIN machine at the Serbia counter at a dentist before.
Beste ʝʌʌɗ ֆʏ,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u niet tevreden bent. Helaas kunnen we uw naam niet herkennen. We zouden dit graag met u bespreken als u contact opneemt met de praktijk. Onze facturen worden verstuurd via Infomedics. Wij hebben een pinautomaat beschikbaar voor patiënten die bijvoorbeeld geen BSN nummer kunnen aantonen, waardoor we de rekening niet via Infomedics kunnen versturen.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Zeist
Snel en goed behandeld.
(Translated by Google)
Treated quickly and well.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik word hier altijd zeer deskundig behandeld door Lisa, ze verteld altijd precies wat ze gaat doen. Zonodig een verdoving indien nodig.
Verder ook aardige medewerkers.
Omdat Lisa tijdelijk even niet werkt ivm zwangerschap, heeft Claudia mij behandeld.
Ook zij is een zeer goede tandarts en heeft mij laatst naar volle tevredenheid geholpen.
(Translated by Google)
I always receive very professional treatment from Lisa, she always explains exactly what she is going to do. An anesthetic if necessary.
Also nice employees.
Because Lisa is temporarily not working due to pregnancy, Claudia treated me.
She is also a very good dentist and recently helped me to my complete satisfaction.
Ik heb een prima service gekregen bij de behandelingen.
(Translated by Google)
I received excellent service during the treatments.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettig geholpen
(Translated by Google)
Nicely helped
Heel erg fijne tandartsen, waar de vorige mij naar een vriendje door wilde sturen die hele hoge prijzen rekent doen deze mensen het zelf voor een redelijk bedrag en kan ik straks weer met een gerepareerd bekkie door het leven, waar de vorige tandarts mij heel erg verwaarloosd heeft om het erger te laten worden, maar niet hier hier wordt mijn bekkie gefixt... Eerst een kies getrokken waardoor ik het gevoel had dood te gaan aan de pijn (voor de behandeling ) maar na een bezoek hier was het zo over. Bovendien ook vanuit esthetisch oogpunt als man zijnde een mooie tandarts die mij behandelde, ik dacht ff dat ik in het paradijs was en er een tandarts engeltje boven mijn bijtertjes zweefde, maar goed om kort te gaan ik voel me nu al een stuk beter en in de toekomst nog veel beter zonder dat ik financieel uitgekleed wordt in elk geval. Goede tandartsen die doen wat ze moeten doen voor een redelijke prijs.
(Translated by Google)
Very nice dentists, where the previous one wanted to send me to a friend who charges very high prices, these people do it themselves for a reasonable amount and I can soon go through life with a repaired jaw, where the previous dentist neglected me very much has to make it worse, but not here, here my mouth is being fixed... First a tooth was pulled, which made me feel like I was dying from the pain (before the treatment), but after a visit here it was over in no time. Moreover, from an aesthetic point of view, as a man, being a beautiful dentist who treated me, I thought for a moment that I was in paradise and there was a little dentist angel floating above my teeth, but in short I already feel a lot better and in the future will be much better without me being stripped financially in any case. Good dentists who do what they need to do for a reasonable price.
Nisrin is heel aardig en vriendelijk
(Translated by Google)
Nisrin is very nice and friendly
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Moustafa,
Bedankt voor positieve review!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Ik vond Dental Clinics Zeist een fijne praktijk. De medewerkers zijn erg vriendelijk en ik heb de behandeling als efficiënt en transparant ervaren. Negisti Terborg is een goede, vriendelijke en professionele tandarts. Dank jullie wel!
(Translated by Google)
I thought Dental Clinics Zeist was a nice practice. The employees are very friendly and I experienced the treatment as efficient and transparent. Negisti Terborg is a good, friendly and professional dentist. Thank you!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer goed en zorgzame werkzaamheden! Ik hoop wij zo lang en gelukkig voor elkaar mogen betekenen.
Goed zo, ga zo door. 👍
(Translated by Google)
Very good and caring work! I hope we can mean each other happily ever after.
Well done, keep it up. 👍
Slechte tandarts praktijk,willen alleen maar verdienen en denken totaal niet aan hun cliënten.raad deze praktijk niemand aan.
(Translated by Google)
Bad dental practice, they only want to make money and don't think about their clients at all. I don't recommend this practice to anyone.
Wat jammer dat u deze indruk heeft gekregen. We bespreken dit graag persoonlijk met u als u ons belt. U kunt dan vragen naar onze praktijkmanager. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste K H,
Wat jammer dat u niet tevreden bent. We bespreken dit graag met u als u, telefonisch of per mail, contact opneemt met onze praktijk. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Professioneel en prettig
(Translated by Google)
Professional and pleasant
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Highly recommended , good suggestions , help me with my tooth pain
suggested a root canal.
Het was niet zo fijn.
(Translated by Google)
It wasn't that nice.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Staff are friendly and professional.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer kundige Werknemers, Heb een behandeling gehad bij Rim, zij nam de tijd voor mijn behandeling
(Translated by Google)
Very skilled employees, I had treatment with Rim, she took the time for my treatment
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hallo Geert,
Bedankt voor de vijf sterren!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Fijne praktijk, vriendelijk personeel en duidelijke uitleg, zeker een aanrader!!
(Translated by Google)
Great practice, friendly staff and clear explanations, definitely recommended!!
Bedankt voor je aanbeveling, Corine!
Na een slechte ervaring met een grote moderne tandartspraktijk in Vleuten. Via via bij Dental Clinical Zeist terecht gekomen wat een verademing!
Gewoon een fijne kleine tandartspraktijk waar het om de patiënt gaat en niet om zo veel mogelijk aan de patiënt verdienen. Worden altijd super enthousiast ontvangen door alle medewerkers. Mijn zoontje klimt zonder angst de stoel in. En ikzelf heb nog nooit zo'n fijne tandarts gehad als Elise. Wat een topper is dat!
Ben dus echt verbaasd over alle slechte reviews. Zo ervaar ik het dus echt niet.
(Translated by Google)
After a bad experience with a large modern dental practice in Vleuten. I ended up at Dental Clinical Zeist through someone, what a relief!
Just a nice little dental practice where it's all about the patient and not about making as much money as possible from the patient. They are always received with great enthusiasm by all employees. My son climbs into the chair without fear. And I have never had such a nice dentist as Elise. What a winner that is!
So I'm really surprised at all the bad reviews. So I really don't experience it that way.
Bedankt voor je mooie beoordeling en het delen van jullie ervaringen! We zijn heel blij dat jullie je zo thuis voelen in onze praktijk. We vinden het erg jammer als andere patiënten daar anders over denken en moedigen dan ook aan om met eventuele vragen en klachten altijd direct contact op te nemen. Dan lossen we het graag samen op.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Ik zie veel ontevreden klanten ineens via google en begrijp eerlijk gezegd niet waar dat vandaan komt. Ik ben zelf in oktober geweest na heel wat jaren zonder tandarts bezoek en was wat bang geworden. Iedereen was ontzettend lief voor me, vriendelijk en geduldig. Ondanks dat de tandarts nog steeds niet mijn favoriete plek is, vind ik het hier wel heel fijn! Vermoed dat de negatieve reacties hieronder, mensen zijn die kicken op het schrijven van slechte reviews..
(Translated by Google)
I suddenly see a lot of dissatisfied customers via Google and I honestly don't understand where that comes from. I went in October myself after many years without visiting the dentist and was a bit scared. Everyone was very kind to me, friendly and patient. Even though the dentist is still not my favorite place, I really like it here! I suspect that the negative comments below are people who get a kick out of writing bad reviews.
Hallo Samantha,
Bedankt voor je vriendelijke bericht! We zijn heel blij om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad in oktober. We vinden het erg vervelend als andere patiënten dat niet hebben gehad en raden iedereen altijd aan om eventuele problemen of ontevredenheid te bespreken. We lossen het graag in goed overleg samen op. Helaas worden klachten maar weinig rechtstreeks gemeld of wordt de beoordeling onder een andere naam geplaatst. Dan kunnen we helaas geen contact opnemen om het probleem op te lossen. Mochten we jou nog ergens bij kunnen helpen, dan staan we graag voor je klaar. Tot ziens bij je volgende bezoek!
Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben een nieuw klant bij Dental Clinics. Ik was voor kroon behandeling bij tandarts geweest. Na de behandeling zag ik veel alginaat (afdruk materiaal) op mijn kin en hals. Ik heb de tandarts gevraagd, ze zei dat ik het zelf thuis moet schoon maken😳. Ik heb paar andere tandartsen en tandtechniekers in vrienden en familie kring gevraagd. Zij zeggen dat het niet kan en dat het niet normaal is.
De tandarts heeft, nadat ik had bij receptie doorgegeven, mij gebeld en heeft verteld dat zij niet wilt aan de klant zitten en dat het niet haar taak is. De tandarts wou niet accepteren en heeft de telefoon opgehangen🤔
Per direct heb ik de volgende afspraak afgezegd en uitgeschreven.
(Translated by Google)
I am a new customer at Dental Clinics. I had been to the dentist for crown treatment. After the treatment I saw a lot of alginate (impression material) on my chin and neck. I asked the dentist, she said I have to clean it myself at home😳. I asked a few other dentists and dental technicians in my friends and family circle. They say it is not possible and that it is not normal.
After I informed reception, the dentist called me and told me that she did not want to touch the customer and that it was not her job. The dentist did not want to accept and hung up the phone🤔
I immediately canceled and canceled the next appointment.
We vinden het vervelend vinden dat het zo gelopen is en hebben geprobeerd dit telefonisch met u te bespreken, maar dit is helaas niet gelukt. Uiteraard staan we ervoor open om nogmaals persoonlijk met u de klacht te bespreken en proberen op te lossen. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team
Excelent
Bedankt!
Slechte praktijk, als je andere opties hebt, schrijf je hier dan niet in!. Bij mijn partner is een vulling verkeerd gezet. Hij had er veel last van, maar volgens tandarts Elise van deze praktijk was er niets aan de hand, terwijl onze nieuwe tandarts direct op de foto's zag dat de vulling niet goed zat. Toen ik erover belde, werden er geen excuses gemaakt, en kwam de medewerkster ongeïnteresseerd over. Ze waren enkel bereid om opnieuw naar de verkeerd geplaatste vulling te kijken, als ze zelf, aan de hand van de foto's, van mening waren dat die verkeerd was gezet. Daarnaast heb ik per mail en per telefoon gevraagd om onze dosiers, zodat we ze door kunnen sturen naar de nieuwe tandarts, maar zelfs zoiets eenvoudigs schijnt bij deze praktijk erg gecompliceerd te zijn. Nogmaals, kies voor een andere praktijk als dat haalbaar is,met persooneel dat wél de afspraken nakomt en tandartsen die deskundig zijn.
(Translated by Google)
Bad practice, if you have other options, don't sign up here!. My partner had a filling placed incorrectly. He suffered a lot from it, but according to dentist Elise from this practice there was nothing wrong, while our new dentist immediately saw from the photos that the filling was not in place properly. When I called about it, no apologies were made and the employee seemed disinterested. They were only willing to look at the incorrectly placed filling again if they themselves, based on the photos, believed that it had been incorrectly placed. In addition, I have asked for our files by email and by telephone, so that we can forward them to the new dentist, but even something so simple seems to be very complicated at this practice. Again, choose another practice if feasible, with staff who do keep appointments and dentists who are experts.
Beste mevrouw Smit, we hebben uw beoordeling besproken in het team. Voorafgaand aan de behandeling heeft de tandarts met uw partner de risico's besproken. We hebben uw partner ook uitgenodigd voor een consult afspraak om naar een oplossing van de klachten te kijken en de tandarts heeft met u gebeld. We streven ernaar dossiers altijd zo snel mogelijk te versturen, maar de dossiers worden eerst goed gecontroleerd door de tandarts. Onze excuses dat het controleren en verzenden van uw dossiers vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team
Bij mijn schoonzus die de taal niet goed spreekt hebben ze vorig jaar tijdens het eerste bezoek 'gedwongen' om twee verstandskiezen te trekken tot nare gevolgen. Ze was daar alleen. Er was nog een stukje kies achtergebleven. Konden ze niet vinden. Alles geïnfecteerd. Pas later is dat door een andere praktijk ontdekt. Bij mijn moeder ook geforceerd foto's te maken. Ze kwam voor een pijnlijke kies, maar kreeg ijzeren dingen in een andere kies geduwd met veel trekken en duwen. Nu zit ze met twee pijnlijke kiezen. En ik bij mijn eerste bezoek wat gewoon een controle moest zijn, ik had niks, gingen ze foto's maken terwijl ze dat niet aan mij hebben gevraagd of laat staan hebben verteld waarom. Dat ging ook met veel geduw en trek. Ik wist niet eens dat ze foto's gingen maken. Ik heb nooit foto's hoeven maken. Dat werd dan maar lekker de rekening betalen.
(Translated by Google)
Last year, during the first visit, my sister-in-law, who does not speak the language well, was 'forced' to extract two wisdom teeth, with unpleasant consequences. She was there alone. There was still a piece of tooth left behind. Couldn't find them. Everything infected. Only later was this discovered by another practice. Also forced to take pictures with my mother. She came for a painful tooth, but had iron things pushed into another tooth with a lot of pulling and pushing. Now she has two painful molars. And on my first visit, which was just supposed to be a check-up, I had nothing, they started taking pictures even though they didn't ask me or let alone tell me why. That also involved a lot of pushing and pulling. I didn't even know they were going to take pictures. I never had to take pictures. Then it was nice to pay the bill.
Bedankt voor uw beoordeling. We hadden dit graag met u besproken, maar kunnen aan de hand van uw naam geen gegevens vinden om contact op te nemen. We vinden het erg jammer dat u ontevreden bent over de behandeling en hadden gehoopt dat u gelijk na de behandeling contact op zou hebben genomen met de behandelaar. Uiteraard zijn wij alsnog bereid om dit te bespreken als hier nog behoefte aan is. U kunt ons dan bellen en vragen naar onze officemanager. Met vriendelijke groet, het Dental Clinics team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hi Jacqueline, bedankt voor je beoordeling. Mocht je ergens niet geheel tevreden over zijn, dan raden we je aan dit te bespreken met jouw behandelaar of onze collega's bij de receptie. We staan hier altijd voor open en kijken dan graag samen naar een oplossing.
Sinds de overname is dit de service echt niet ten goede gekomen. De rekeningen kloppen standaard niet (wordt wel altijd na het bellen gecorrigeerd) en zowel ik als mijn vrouw zijn diverse keren onvriendelijk geholpen. Ook vandaag weer iets meegemaakt. In gepland bij een medewerker die mij vervolgens niet kon helpen, gelukkig gecorrigeerd maar wel weer vervelend. Uiteindelijk door Abbigail fantastisch geholpen! Als ik haar alleen mocht beoordelen was dit zeker 5 sterren!
(Translated by Google)
Since the takeover, this has really not improved the service. The bills are always incorrect (always corrected after calling) and both I and my wife have received unfriendly service several times. Something happened again today. Scheduled with an employee who was subsequently unable to help me, fortunately corrected, but annoying again. Ultimately, Abbigail helped us fantastically! If I had to rate her alone, it would definitely be 5 stars!
Wat fijn dat u zo te spreken bent over Abigail. Jammer om te horen dat we blijkbaar op andere punten nog niet voldoende tegemoet kunnen komen aan uw wensen. We vinden het belangrijk om de best mogelijke tandheelkundige zorg te bieden en gaan de door u genoemde verbeterpunten dan ook zeker in de praktijk bespreken. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics Zeist
Vriendelijke mensen goede vaardigheden goede service ik ben tevreden
(Translated by Google)
Friendly people good skills good service I am satisfied
Ik ben pas geleden weer bij Dental Clinics Zeist geweest voor controle en reiniging van mijn gebit. De personeel is heel vriendelijk en ze begroeten je altijd met een glimlach bij binnenkomst en vertrek en leggen je altijd eerst heel duidelijk uit over de behandeling voordat ze ermee beginnen. Wat ook erg opvallend is dat de afspraken bijna nooit uitlopen en je hebt daar de mogelijkheid om zelf te kiezen door wie je behandeld wilt worden.
(Translated by Google)
I recently visited Dental Clinics Zeist again for a check-up and cleaning of my teeth. The staff is very friendly and they always greet you with a smile upon entering and leaving and always explain the treatment very clearly to you before they start. What is also very striking is that the appointments almost never run late and you have the opportunity to choose who you want to be treated by.
Bedankt voor je mooie beoordeling😁
Prima! Vriendelijke medewerkers en goed behandeld. Ik ben positief.
(Translated by Google)
Fine! Friendly employees and treated well. I am positive.
Dat horen we graag😊 Bedankt en graag tot ziens bij je volgende bezoek.
Gewoon een prima tandarts, niks te klagen!
(Translated by Google)
Just a great dentist, nothing to complain about!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor je beoordeling!
Vriendelijke mensen maar de processen lopen echt niet goed. Kreeg een jaar na een behandeling nog een rekening!
(Translated by Google)
Friendly people, but the processes really don't run well. Received another bill a year after treatment!
Hi Isaac, we begrijpen dat dat niet fijn is. Bedankt voor je beoordeling, we gaan het bespreken in het team.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hi Laura, wat jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek aan onze praktijk. We staan er altijd voor open om je ervaringen te bespreken, want hier leren we graag van en zodoende kunnen we onze service mogelijk verbeteren.
Beide schoonouders zijn overgestapt naar een andere tandarts, doordat afspraken steeds werden gewijzigd (datums, tijdstippen en behandelaar), ondermaatse kwaliteit geleverd wordt en de klantvriendelijkheid te wensen overlaat. De overname van deze praktijk heeft alleen maar nadelige gevolgen gehad.
(Translated by Google)
Both parents-in-law switched to another dentist because appointments kept changing (dates, times and practitioner), substandard quality was delivered and customer friendliness left much to be desired. The takeover of this practice has only had negative consequences.
Jammer, dat wij niet voldoende tegemoet hebben kunnen komen aan jullie wensen. We vinden het belangrijk om de best mogelijke tandheelkundige zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat iemand ergens niet tevreden over is. Het is ons streven om alle klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen. We hopen dan ook dat je je klacht (namens je schoonouders) destijds ook besproken hebt met de praktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Slechte deskundigheid
(Translated by Google)
Poor expertise
Vriendelijk personeel en zeker de preventie-assistentes verdienen een pluim, maar onze afspraken werden continue verzet en daarmee ontstond het gevoel dat ze ons als patiënt niet serieus namen.
(Translated by Google)
Friendly staff and certainly the prevention assistants deserve praise, but our appointments were continuously rescheduled, which created the feeling that they did not take us seriously as patients.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Na meer dan 20 jaar hier te komen vond ik het heel jammer om te zien hoe de zaak na de overname achteruit is gegaan. Weinig tijd en aandacht meer, totaal niet servicegericht, rekeningen die standaard niet kloppen. Maat was nu vol dus weggegaan.
(Translated by Google)
After coming here for more than 20 years, I was very sorry to see how the business has deteriorated after the takeover. Little time and attention left, not service-oriented at all, invoices that are incorrect as standard. The size was now full so we left.
Jammer, dat wij niet voldoende tegemoet hebben kunnen komen aan je wensen. We vinden het belangrijk om de best mogelijke tandheelkundige zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat iemand ergens niet tevreden over is. Het is ons streven om alle klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen. We hopen voor je dat je in ieder geval nu bij een praktijk zit waar je tevreden over bent. Team Dental Clinics
Niet tevreden. Personeel onvriendelijk. Uiteindelijk hadden ze een fout gemaakt die aantoonbaar bij hen lag maar wouden het niet toegeven + het heeft mij maanden gekost om de fout recht te laten zetten. Uiteindelijk kreeg ik twijfels bij hun deskundigheid en ben dus weer weggegaan.
(Translated by Google)
Not satisfied. Staff unfriendly. Ultimately, they had made a mistake that was demonstrably theirs, but they did not want to admit it + it took me months to have the mistake corrected. Ultimately, I had doubts about their expertise and so I left.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ze hebben geen tijd en aandacht voor je.Ze vragen veel geld voor niks.
Gaatje dicht maken met fouten.Vaak terug komen met pijn.
(Translated by Google)
They have no time or attention for you. They charge a lot of money for nothing.
Closing a hole with mistakes. Often coming back with pain.