Tandartspraktijk De Waterval
Houtstraat 70, 1353BD Almere
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag7:00 - 21:00
-
dinsdag7:00 - 21:00
-
woensdag7:00 - 21:00
-
donderdag7:00 - 21:00
-
vrijdag8:00 - 17:00
-
zaterdag8:00 - 17:00
Welkom bij tandartspraktijk De Waterval in Almere. Ons team bestaat uit 5 tandartsen, 3 mondhygienisten, 3 (preventie)assistenten en 1 baliemedewerkster. Zo kunnen wij u de beste tandheelkundige zorg bieden. De praktijk is goed bereikbaar per openbaar vervoer. Wij nemen nog nieuwe patienten aan.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Lasertherapie
- Spoed
Wij zijn erg tevreden over tandartspraktijk de Waterval. Al 5 jaar komen we hier twee keer per jaar. Iedereen is ontzettend getalenteerd, weet waar ze over praten en geven het juiste advies. Een extra compliment voor mevrouw Kreuger. Zij stelt je altijd erg op je gemak wanneer je het spannend vindt. Kortom; deze praktijk is zeker een aanrader.
Hallo Marlies, we zien blij te vernemen dat je zo tevreden bent over onze tandartspraktijk. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval.
na 11 minuten wachten om een telefonische afspraak te maken, word ik helemaal niet vriendelijke geholpen, die dames achte de balie moeten wat anders gaan zoeken als ze geen zin hebben, tandartsen en mondhyginesten zijn heel goed
Beste Nader Zol,
Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Graag komen wij met u in contact naar aanleiding van uw review.
Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen zodat wij kunnen achterhalen wat er eventueel mis is gegaan. Wij streven namelijk naar optimale bereikbaarheid en vriendelijk contact.
Met vriendelijke groet,
Tandartsenpraktijk De Waterval
Vriendelijk personeel dat je op je gemak weet te stellen
Hoi John, hartelijk dank voor de goede beoordeling en review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze zorg. Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hoi Matthias, bedankt voor de goede beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent met de geleverde zorg.Tot de volgende keer. Vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval.
1. Tandarts I.Rayman is heel goed als 't gaat om kiezen trekken, implantaten aanbrengen en de nazorg hiervan. Zijn acties zijn er op gericht zo weinig mogelijk pijn te hebben als cliënt. En dat doet ie dus heel goed.
2. Tandarts J.J.Pinto die hier ook werkt is behalve gewone tandarts ook iemand die beugels aanbrengt en onderhoud. Ik ben zeer tevreden over zijn werk en betrokkenheid bij z'n patiënt, ik dus.
Hallo Bert, hartelijk dank voor de mooi review en goede beoordeling. We zijn erg blij dat we de juiste zorg kunnen bieden. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval.
Een aantal weken geleden ben ik bij de endodontoloog geweest bij de Waterval. Ik ben doorverwezen door mijn eigen tandarts voor een herbehandeling. Ik ben zeer tevreden over het verloop van deze behandeling. De endodontoloog is professioneel en legt alles duidelijk uit. Ook de assistente stelde mij erg op mijn gemak. Dit heeft mij ook erg geholpen gezien mijn angst voor de tandarts. Hierdoor is de behandeling soepel verlopen.
Hallo Arda, we zijn erg blij dat je onze zorg zo positief beoordeelt. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval.
Al jarenlang kom ik bij deze praktijk en nog steeds ben ik enthousiast. Je wordt er erg professioneel geholpen, er zijn geen wachttijden en men luistert altijd naar mijn wensen. Ik ga altijd weg met een letterlijke en figuurlijke SMILE! Ik kan deze praktijk van harte aanbevelen!
Hartelijk dank voor de goede review en het hoge aantal sterren. Het is fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze zorg. Met vriendelijke groet, team Praktijk de Waterval.
Ik ben klant bij De Waterval vanaf de opening en kan me geen betere en fijnere praktijk voorstellen. Het is een prettig gevoel dat de zorg van mijn gebit in zulke goede handen. Alles wat gedaan moet worden gebeurt op een vriendelijke en professionele manier en met de nieuwste materialen en technieken. Onlangs ben ik naar Amsterdam verhuisd, maar ik blijf gewoon klant bij De Waterval.
Bedankt voor de positieve review en 5 sterren. We zijn blij dat u zo tevreden bent over onze zorg. Met vriendelijke groet, team Praktijk de Waterval.
An sich een goede ervaring, De Waterval is bijna tien jaar mijn tandarts geweest. Maar door hevig verloop de afgelopen jaren is de kwaliteit aanzienlijk achteruit gegaan.
Bedankt voor uw reactie. Het verloop van behandelaren is helaas niet te voorkomen. Dat komt bijvoorbeeld door verhuizing, minder werken, eigen praktijk starten of andere uitdagingen. We vinden het jammer dat uw ervaringen met de eigenaar/mondhygiënist zo heeft ervaren.
Ik ben erg tevreden over al het personeel bij De Waterval. Iedereen is altijd vriendelijk en behulpzaam. De lieve assistentes stellen mij altijd op mijn gemak.
Hoi Linda. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze zorg. Bedankt voor de goede beoordeling. Met vriendelijke groet, team Praktijk de Waterval.
Ik ben al heel lang en tot volle tevredenheid onder behandeling bij Tandartsenpraktijk De Waterval.
Ik heb alleen maar goeie ervaringen met tandarts Peter Hermans, mondhygieniste Sophie Jonckers en parodontoloog
Sokratis Katsamakis. Ze geven duidelijke adviezen en proberen je niets op te dringen.
Bij spoedeisende behandelingen kan ik er altijd meteen terecht.
Hallo meneer Koot. Dank u voor de positieve review. We staan inderdaad voor een uitstekende zorg voor onze patiënten. Uw tevredenheid komt met 1 ster niet echt tot zijn recht. Wellicht dat u dat nog wilt aanpassen? Met vriendelijke groet,
team Praktijk de Waterval.
Sinds 4 jaar klant bij deze praktijk en uitermate tevreden. Zowel de tandarts als de mondhygiëniste zijn zeer vakkundig en prettig in omgang. Daarnaast is de wijze van communicatie vanuit deze praktijk telkens weer kraakhelder en zeer prettig.
Wat goed om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. We zetten graag de prettige samenwerking met u voort.
Schrijf eigenlijk nooit iets. Maar dit moet ik toch even kwijt over de praktijk de waterval en voornamelijk over mijn tandarts Ivan Rayman 🦷👍🏻 een super tandarts die mij zo heeft geholpen met een implantaat laten zetten wat ik al die tijd niet durfde. ben zo tevreden over zijn zorg en advies betreft m’n gebit. Zo ook het herstellen van een afgebroken voortand stukje. Waar ik zo blij mee ben 😊ik Heb in het verleden verschillende tandartsen gehad. Maar hier voel ik me echt in goede handen. 🙏🏻. Ook de waterval dat Alle mondzorgen onder één dak heeft en het vriendelijke personeel. En de Zorg van m’n gebit ook met het advies en zorg van de mondhygiëniste 👍🏻. En de tandarts Ivan Rayham zeker een goeie tandarts om aan te raden.
Beste mevrouw Bart, wat fijn dat u onze zorg zo ervaren heeft. We waarderen uw goede beoordeling en zien u graag weer terug in onze praktijk. Met vriendelijke groet, team Praktijk de Waterval.
Fijne praktijk! Zeer snelle en professionele behandeling in spoedgevallen. Lief, geduldig en begripvol personeel.
Dank u voor het vertrouwen. We zien u graag terug in onze praktijk. Met vriendelijke groet, team Praktijk de Waterval.
Geweldig hoe deze tandarts met me meegedacht heeft
Zelfs op haar vrije dag de behandeling voort gezet 👍👍👍
Bedankt voor de geweldige review. We zijn blij dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Tandarts Marjon van der Leer zet zich inderdaad altijd 100 procent in voor haar cliënten. Ook namens haar dank voor uw bericht.
Ivan rayman is een top tandarts hij neemt de tijd voor je pijnloos helpt hij jou hij stelt je op je gemak zeker een aanrader
G baal
Beste mevrouw Wella, wat fijn dat u zo tevreden bent. We waarderen uw reactie en zien u graag weer terug in onze praktijk.
De laatste jaren is de praktijk erg achteruit gegaan ik ben een kies onnodig verloren door slecht handelen. Tevens heeft mijn dochter ook slechte ervaringen gehad hoge rekeningen met veel foto's maken en uiteindelijk nog de boel verpesten.
Bedankt voor uw begrip. We stellen het op prijs als u de tijd wilt nemen om uw ervaringen met ons te bespreken. Wilt u daarvoor contact met ons opnemen en vragen naar de officemanager?
Nadat mijn tandarts Tiktak met pensioen is gegaan, heeft hij zijn patientenbestand aan Waterval overgerdragen. Prima. Wel grote personeelsverloop en slechte reviews. Toch proberen dachten wij. In het begin ervaarde ik dat hun grote personeelsverloop onder mondhygienistes niet als storend, omdat de meiden hun werk goed deden en prettig waren in omgang. Maar afgelopen keer WEER een andere dame en bij haar beviel het totaal niet. Betweterig doen, niet vertellen wat ze allemaal ging doen. Ik ging naar huis en merkte in de auto dat ik allerlei wondjes had aan mn mond. Ik ben 38 jaar en heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Ook niet even opmerken dat ik daar rekening mee moet houden oid. En het schoonmaken duurde korter dan haar analyse van "hoe ik mijn tanden poets". Voorheen, bij de andere afspraken was dat niet het geval. Het was toen korte intro en meteen schoonmaken. Totaal geen prettige ervaring.
De afspraken van mijn dochter. Tandarts praatte via mijn dochter met mij. Heel apart. Ik snap dat de focus op het kind ligt, maar ik sta er notabene erbij. Als je vragen hebt aan de ouder, vraag het dan ook aan de ouder. Hele aparte benadering. Diezelfde tandarts stond een keer achter de balie, ik moest eea administratieve wijzigingen doorgeven. Dat was teveel moeite voor haar, geen oogcontact en niet nog even bevestigen dat het is gelukt, maar meteen afscheid nemen. Terwijl zij niet compleet was in haar werk. Heb het haar meteen aangegeven. Van fatsoen kon ik weinig van terugzien. Ik was al blij dat ze niet mijn tandarts was en is.
Mijn man kwam onlangs voor een spoedbehandeling, kwamen zij bij de afspraak achter dat ze zijn probleem niet konden verhelpen. Maar de manier op hoe ze dat vertelden, neerbuigend, haast lacherig over zijn gebit. Onbeschoft en onprofessioneel. Toen ze eenmaal merkte dat hij daar totaal niet van gediend was, stelden ze opeens zich enigszins professioneel op. Ze kregen nl precies te horen hoe het wel hoorde. Ongehoord dat je als klant zo behandeld wordt.
Dit was de druppel die het emmer deed overlopen voor ons.
Hoop hiermee anderen te hebben gewaarschuwd.
Wij gaan met het hele gezin maar al te graag weg van deze tandartspraktijk De waterval.
Geachte mevrouw Chan,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. We vinden het spijtig dat u en uw familie de behandelingen op deze manieren heeft ervaren. We waarderen uw melding dat u de behandelingen voor de mondhygiëne als goed en prettig vindt. Het klopt dat we personeelsverloop hebben door verhuizing, zwangerschap en dergelijke. Helaas kunnen we dat niet voorkomen. We hebben voldoende mondhygiënisten bij ons werkzaam zodat de continuïteit van behandelingen mogelijk blijft.
U heeft uw keuze van uitschrijving gemaakt. We zijn uiteraard bereid om inhoudelijk op uw opmerkingen in te gaan. Wilt u hiervoor met ons contact opnemen en vragen naar de officemanager?
Ik wilde mijn al eerder gedane wortelkanaalbehandeling laten controleren door een endodontoloog de
specialist in wortelkanaalbehandeling wegens mijn eerdere slechte ervaring met de ondergane behandeling. Er waren recent foto's gemaakt van het gebied en verstuurd door mijn huidige tandarts. Bij maken van een afspraak bij de Waterval heb ik mijn situatie uitgelegd en ben ik ingepland voor een consult.
Bij binnenkomst moest ik direct foto's maken zonder überhaupt met de endodontoloog gesproken te hebben. De foto's bleken onduidelijk gaven zij aan. Ik vond de assistent onvriendelijk er werd niks uitgelegd en zij stelde zich niet voor wie zij was in functie. Ik vond het onduidelijk waarom er direct nieuwe foto's gemaakt moest worden, ik wilde graag mijn verhaal vertellen waarom ik hier überhaupt was.
Eenmaal binnen bij de endodontoloog vroeg ze of ik pijn had. Ik gaf aan dat er geen behandeling nodig hoeft te zijn en ik legde mijn verhaal uit, ze keek mij verwarrend aan en sprak tegen mij in tandarts termen over mijn tanden, B1 B2, weet ik het.
De endodontoloog wist niet wat ik hier deed en zij vond dat mijn huidige tandarts niks erbij had geschreven daardoor was alles onduidelijk en wist ze niet wat er aan de hand was met mijn tanden. Nee dit kwam omdat ik dit had verteld aan de receptie bij maken van de afspraak.
Ik vind de communicatie binnen dit bedrijf zeer slecht en de aanpak onprofessioneel. De gespreksvorming en benadering naar de patiënt vind ik niet aangenaam.
Ik ging liggen op het bankje en ze scheen volop eerst in mijn oog.
Tijdens het kijken in mijn mond sprak de endodontoloog opnieuw tegen mij in een tandartsterm wat ik niet begreep, ik vroeg wat ze bedoelde maar dat zei ze pas later, niet uit haar zelf. Ik werd daardoor niet gerust.
In de 10 minuten dat ik hier binnen was heb ik wel 5 keer het woord "moet" gehoord en veel gebrekkige zinnen. Voor mij was het algehele advies zeer vaag over mijn situatie. Heeft mij geen prettig gevoel na gelaten maar wel kosten!!!!
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat u uw bezoek bij onze specialist/endodontoloog zo heeft ervaren. Voor het bepalen van een juiste diagnose is een duidelijke verwijsbrief van uw tandarts nodig én worden er foto’s gemaakt. Uiteraard worden er dan kosten gemaakt. In uw geval was de verwijsbrief onduidelijk waardoor er voor u meer vragen waren dan normaal gesproken. De specialist/endodontoloog heeft inmiddels een verslag van haar bevindingen aan uw eigen tandarts gemaild.
Met vriendelijke groet, team Praktijk de Waterval
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goedendag,
Wij betreuren het feit dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan in onze praktijk. Klantvriendelijkheid en professionaliteit zijn onze kernwaarden. Wilt u alstublieft contact opnemen met onze praktijk via 036 547 0270 zodat we kunnen kijken waar e.e.a. is misgegaan.
Met vriendelijke groet, team Praktijk de Waterval
Ik ben heel erg blij met mijn tandarts Pablo Martinez, die altijd zijn tijd neemt om alle behandelingen uit te voeren. Hij besteedt veel aandacht aan details en stelt het gemak van zijn cliënt als prioriteit. Oh, en hij zet altijd een super chille playlist aan.
Hallo Izzy. We zijn blij dat je tevreden bent over onze praktijk. Bedankt voor de goede beoordeling. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Beste tandarts praktijk de waterval.
Ik wil via deze weg mededelen dat ik zeer en zeer tevreden ben met tandarts Pablo Martinez. Hij heeft mij goed geholpen met mijn voortanden te herstellen.Ondanks zijn goede werk houd ik van zijn spontaniteit en goed luisterend oor. zeker een goede tandarts om aan te raden.
Mvg Pascal
Hoi Chayenne, bedankt voor je mooie woorden. We vinden het erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de zorg die we je boden. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval.
Zeer professioneel team. Mondhygiëniste Sophie zorgt ervoor dat mijn tandvlees gezond blijft en tandarts Peter Hermans heeft prachtige facings geplaatst. Ik ben heel tevreden 👍🏻
Hallo Liliane, we zijn erg blij met je goede beoordeling en je positieve ervaring met ons. Voor ons is het heel belangrijk dat we de best mogelijke zorg leveren. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Prettige en flexibele praktijk met zowel bij Peter de tandarts als Sophie de mondhygieniste, heel goede ervaring. Ze denken altijd met je mee en ik ben heel blij met mijn facings! Ook voor controles heel goed en vakkundig!
Hartelijk dank voor de goede beoordeling en positieve review van onze praktijk. We doen er alles aan om onze patiënten de best mogelijke zorg te leveren. Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
(Vertaald door Google) Ging er al een paar jaar heen, annuleerde mijn afspraak via voicemail omdat mijn moeder thermaal ziek is. Ik wil tijd met haar doorbrengen. Ze hebben me een rekening gestuurd.. Update: ze hebben me een e-mail gestuurd dat ik niet hoef te betalen. Maar geen excuses
(Origineel)
Going there for a few years, cancelled my appointment through voicemail because my mother is thermally ill. I want to spent time with her. They sent me a bill.......... Update: they sent me an email that I don't have to pay. But no apologies
Dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. We gaan graag met u hierover in gesprek om onze dienstverlening te optimaliseren.
Ik werd door Pablo Martinez behandeld voor het maken van een prothese frame. Ik had in totaal 5 afspraken en alles verliep vlot en volgens plan. Ik was erg onder de indruk van de vriendelijkheid en professionaliteit van Pablo. Super goede tandarts en een echte perfectionist! Hij heeft mij een mooi frame gemaakt en ik ben erg blij met de resultaat.
Beste Ann, bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij onze tandartspraktijk. Fijn om te horen dat alles vlot en volgens plan is verlopen en je zo te spreken bent over ons personeel en onze manier van werken. Veel plezier nog van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Ben heel tevreden over zowel de tandheelkundige behandelingen door Peter Hermans, als over de mondhygiëniste Sophie Jonckers.
Hier wordt volgens mij vakwerk geleverd.
Ben in de 70 en heb in mijn leven diverse tandartsen en mondhygiënistes gehad, maar die van De Waterval behoren tot de beste!
Beste Ingrid, bedankt voor de complimenten en voor de prachtige woorden. Erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons personeel en de behandelingen in onze tandartspraktijk. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Prettige assertieve en zeer professionele aanpak, ook voor angsthazen zoals ik.
Bedankt voor de mooie woorden en positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze manier van werken. Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Ik ben zeer tevreden over de diensten van de Waterval. Alle mondzorg onder één dak. Zeer deskundig en vriendelijk personeel. De gezondheid van mijn gebit is mede door het advies en zorg van de mondhygiëniste sterk verbeterd
Beste Erwin, mooi om te lezen dat je zo tevreden bent over onze werkzaamheden, het personeel en onze manier van werken. We willen je dan ook bedanken voor het delen van je positieve ervaring. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Na 42 jaardezelfde tandarts te hebben gehad was het best spannend om bij een nieuwe terecht te komen. Een Topper gevonden in Pablo bij deWaterval in Almere, wat een Topper!👍🏻
Beste Willie, bedankt voor deze mooie woorden en de positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over ons personeel en onze tandartspraktijk. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de positieve beoordeling Liesbeth!
Ik kom graag al jaren in tandartspraktijk de Waterval. Los van de deskundigheid, de verscheidenheid aan behandeldisciplines onder één dak en mogelijkheden als het gaat om afspraken maken, is het vooral de professionele sfeer die mij zeer aanstaat. Niet alleen als patiënt, maar ook als mens voel ik mij altijd gehoord en gezien.
Beste John, bedankt voor de mooie woorden en positieve review! Fijn om te lezen dat je al jaren graag bij onze tandartspraktijk komt. En natuurlijk ook dat je zo te spreken bent over de sfeer, onze manier van werken en onze praktijk in zijn geheel. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
“Top team” in elk opzicht. Up to date techniek met een vriendelijke lach kom je IN en UIT de stoel.
Beste Arnold, wat een mooie woorden! Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons team en onze manier van werken. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Het team van de Waterval helpt mij jaren om mijn gebit in topconditie te houden. Ze zijn vakkundig, vriendelijk in het contact en altijd bereid te helpen. Inmiddels woon ik al een aantal jaren in Zuid Limburg, maar ik heb hier nog steeds geen alternatief voor De Waterval gevonden. Zij zijn wat mij betreft top!
Beste Hugo, erg leuk om te lezen! Fijn dat ons team je al jarenlang helpt en je zo te spreken bent over ons personeel, de communicatie en onze manier van werken. Bedankt dat je dit met ons wilde delen. Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Ik ga al jaren met veel plezier naar Tandartsenpraktijk De Waterval bij Peter Hermans. Dit is met recht een vakman op zijn gebied.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de positieve beoordeling!
Geachte medewerkers van De Waterval,
Wij als familie zijn erg tevreden met de hulp die jullie mijn vader hebben gegeven vanaf het begin van zijn behandeling.
Wij zijn super dankbaar met de Paradontoloog Dokter Katsamakis en Dokter Martinez.
Woorden schieten te kort om jullie te danken voor jullie goede samenwerking, geduld en perfectie die jullie hebben gewerkt.
Wij zullen jullie voor eeuwig dankbaar zijn.
Ook aan de secretaressen voor het goed plannen van de afspraken en begrip.
Met vriendelijke groet,
Familie van Dhr Rivera Ramirez
Beste familie, bedankt voor deze prachtige woorden. Erg fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de gegeven behandeling, ons personeel en onze manier van werken. Nogmaals dank voor het delen van deze mooie woorden, dit doet ons erg goed. Een fijne dag gewenst, met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Ik heb al enkele behandelingen laten doen bij praktijk de Waterval en telkens super tevreden van het resultaat! Ze zijn echt top in hun vak en zo professioneel 👌 Ze geven ook een vriendelijke service en een goede communicatie. Mooie praktijk!
Beste Birgit, fijn om te lezen dat je iedere keer super tevreden bent met het resultaat en je zo te spreken bent over onze service, communicatie en het personeel. Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Voor de angsthazen onder ons sta ik in de top 3. Maar was geheel niet nodig. Ik heb totaal geen napijn gehad. Sinds kort heb implantaten voor een ondergebit. Het neemt ongeveer 3 maanden in beslag maar dan heb je ook wat. De tandarts Peter Hermans en zijn assistente hebben mij zeer goed begeleid, zodat in mij totaal op mijn gemak heb gevoeld.
Dus bent u nog aan het twijfelen, schroom niet en ga informeren.
Peter Hermans en assistente heel hartelijk bedankt.
Groetjes van Ingrid
Beste Ingrid, geen dank! Jij bedankt voor deze leuke review en de aanbeveling! Mooi dat je zo te spreken bent over onze begeleiding, communicatie en de manier van werken. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Al jarenlang kom ik bij Peter Hermans voor controle en behandelingen. Laatst een cerec-kroon laten plaatsen op een verkleurde kies. Het is een prachtig resultaat.
Beste Jenny, bedankt voor het achterlaten van deze leuke review. Fijn om te lezen dat je al jarenlang bij onze tandartspraktijk komt en je zo tevreden bent met het resultaat van de cerec-kroon. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Ik en mijn familie zijn patiënten al wat jaren bij dezen tandartspraktijk: de Waterval.
Wij zijn altijd tevreden met de tandarts, de assistenten, de receptie en de mondhygiënist.
Ze zijn professioneel en vriendelijk.
Wij worden meestal behandeld door I. Abdulrahman.
Mijn laatste ervaring was echt geweldig!
Dit keer ook bij de bovengenoemde tandarts.
Ik ben iemand die stiekem bang is voor de tandarts maar hier voel ik me altijd prettig.
Ik heb een breed glimlach en ik miste een kies. Het was zichtbaar en niet esthetisch voor het zicht.
Ik heb voor een implantaat met een kroon gekozen.
De resultaat is fantastisch!
Ik was behandeld met veel geduld en alles werd keurig uitgelegd.
Het kost wat meer maar voor een kwalitatieve resultaat is zeker alles waard.
Ik blijf zeker een trouw patiënt.
Bedankt en zeker tot de volgende keer!
Gr. Familie. Dalemans
Beste familie Dalemans, bedankt voor deze prachtige woorden en de mooie beoordeling! Erg fijn om te lezen dat jullie al jaren tevreden bij onze tandartspraktijk komen en jullie zo te spreken zijn over onze medewerkers, de manier van werken en communicatie. We worden er ook blij van dat je laatste ervaring bij ons zo goed was, erg leuk dat je dit met ons wilde delen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Vero, we zien dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Helaas zien we een beoordeling zonder tekst, waardoor we geen enkel idee hebben waarover je ontevreden bent. Zou je contact met ons willen opnemen, zodat we kunnen achterhalen wat er aan de hand is? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Tandartsenpraktijk De Waterval
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de positieve beoordeling Elroy!
(Vertaald door Google) Altijd proberen tegemoet te komen. Bedankt!
(Origineel)
Always trying to accomodate. Thank you!
(Vertaald door Google) Bedankt!
(Origineel)
Thank you!
De mondhygiëniste mevr Kreuger, is op een vervelende manier met mijn kind omgegaan. Ze dacht dat ik het niet hoorde omdat ik niet binnen in de kamer mocht vanwege corona. Ze zei dat het schandalig is dat hij niet gepoetst had voor dat hij naar haar kwam. Wanneer dit nog een keer gebeurd kun je beter niet komen! Het kind antwoordde met ; u gaat het toch schoonmaken, waarop zij antwoordde dat ze geen schoonmaakbedrijf is. Mevrouw klaagt over tandplak en dat het niet de bedoeling is om tandplak elke keer schoon te maken. maar weet niet dat het de reden is waarom hij bij haar is en dat ze het niet GRATIS doet!!Voor ons nooit meer mevrouw Kreuger! Zeker een afrader
Geachte mevrouw Ameziane,
U heeft gereageerd op de behandeling van de mondhygiëne bij uw zoon. Onze mondhygiëniste heeft de uitvoering van de behandeling niet zo ervaren. Daarom willen we graag reageren.
Onze mondhygiënistes dragen zorg voor preventie mondzorg.
Preventieve mondzorg staat voor het voorkomen van mond- en gebitsproblemen. Een mondhygiënist doet onderzoek naar de conditie van uw gebit, maakt vervolgens een behandelplan, geeft voorlichting over hoe u zelf het best uw mond kunt verzorgen en reinigt het gebit grondig. Door regelmatig een mondhygiënist te bezoeken die u begeleidt en coacht en de instructies en adviezen afstemt op uw individuele situatie, kunt u diverse mondproblemen voorkomen zoals o.a. gaatjes (cariës), teruggetrokken of ontstoken tandvlees en een slechte adem.
Als geconstateerd wordt dat de mondhygiëne niet op orde is, is het ook hun taak om u hierop te wijzen.
Hoe beter de mondhygiëne op orde is, hoe minder kans op problemen en wat belangrijk is hoe minder vaak een behandeling door de mondhygiënist nodig is. Dat bespaart u ook nog eens kosten.
Gezien u het niet eens bent met onze visie, verwachten we dat u een andere praktijk zoekt.
Met vriendelijke groet,
Tandartsenpraktijk De Waterval
Super slechte mondhygiëniste en nog brutaal ook. Ze zegt gewoon geen schoonmaakbedrijf te zijn op het moment dat hij zei u maakt mijn tanden toch schoon. Ze heeft ook eigen regels, zegt tegen het kind, als je volgende keer je tanden niet poetst hoef je niet te komen, Schandalig dat je je tanden niet hebt gepoetst! Ik hoorde haar van de andere kamer, behalve het schandalige heeft ze alles ontkent. Gaf aan dat ze elke keer tandplak moet weg halen. Mevrouw vergeet dat ze het niet gratis doet en dat we ervoor betalen. Voor ons Nooit meer mevrouw Kreuger! We betalen niet voor mensen die niks willen doen
Geachte mevrouw Ameziane,
U heeft gereageerd op de behandeling van de mondhygiëne bij uw zoon. Onze mondhygiëniste heeft de uitvoering van de behandeling niet zo ervaren. Daarom willen we graag reageren.
Onze mondhygiënistes dragen zorg voor preventie mondzorg.
Preventieve mondzorg staat voor het voorkomen van mond- en gebitsproblemen. Een mondhygiënist doet onderzoek naar de conditie van uw gebit, maakt vervolgens een behandelplan, geeft voorlichting over hoe u zelf het best uw mond kunt verzorgen en reinigt het gebit grondig. Door regelmatig een mondhygiënist te bezoeken die u begeleidt en coacht en de instructies en adviezen afstemt op uw individuele situatie, kunt u diverse mondproblemen voorkomen zoals o.a. gaatjes (cariës), teruggetrokken of ontstoken tandvlees en een slechte adem.
Als geconstateerd wordt dat de mondhygiëne niet op orde is, is het ook hun taak om u hierop te wijzen.
Hoe beter de mondhygiëne op orde is, hoe minder kans op problemen en wat belangrijk is hoe minder vaak een behandeling door de mondhygiënist nodig is. Dat bespaart u ook nog eens kosten.
Gezien u het niet eens bent met onze visie, verwachten we dat u een andere praktijk zoekt.
Met vriendelijke groet,
Tandartsenpraktijk De Waterval
Ze verzinnen gaatjes en ze verwijzen je ook altijd door naar de mondhygiënist....ik adviseer niemand deze tandarts praktijk.
Geachte mevrouw, we zouden heel graag met u in contact willen komen, maar helaas hebben we geen gegevens van u. Wilt u met ons contact opnemen en vragen naar de officemanager? Met vriendelijke groet, Tandartspraktijk De Waterval
Ik ga niet fluitend naar de tandarts, ben een grote angsthaas, maar ben weer fantastisch om mijn gemak gesteld en geholpen! Nu blijf ik netjes op controle komen! Thanks Sergio!
Bedankt voor uw positieve reactie.
Na jarenlang in tevredenheid onder behandeling geweest te zijn bij de heer van den Bergh welke met zijn welverdiende pensioen is gegaan. Nu terecht gekomen bij een andere tandarts van de Waterval en daarmee ook een nieuwe assistente.
Vanwege problematiek gebeld of ik eerder terecht kon of een dubbele afspraak kon maken. Eerder kon niet dubbele afspraak wel. Ik was ruim op tijd de tandarts echter niet, 15 minuten te laat. Al geen goede start... als wij te laat zouden komen word je weggestuurd.
Bij de assistente voor foto's, deze was zeer kort en kreeg ik een snauw van. Het is dat ik bij de tandarts wou zijn anders was ik hier al weglopen. Zeer klantonvriendelijk en alles behalve professioneel.
Foto's zijn genomen en bij de tandarts op de stoel, deze kan de foto's toch niet goed zien / beoordelen - even een andere foto - (alle foto's zijn natuurlijk doorbelast)!
Tandarts steekt een heel verhaal op maar mijn problematiek, gebroken kies werd niet eens gesignaleerd, hier had ik eerder over gebeld en nu een dubbele afspraak voor gemaakt. Frappant geen dossier overdracht of informatie gehad van de tele/receptioniste (had eerder de week immers gebeld).
De heer van de Bergh (vorige tandarts die onder dezelfde paraplu van de Waterval werkzaam was) wordt door deze tandarts met de grond gelijk gemaakt. Zeer zeer onprofessioneel!
De omgang met deze tandarts vond ik sowieso ook zeer onplezierig, oog voor de foto maar geen enkel sociaal contact. Wordt gesproken over het ophogen van de zorgverzekering en over opnieuw maken van foto's etc. 'kassa'. Het lijkt of deze tandarts alleen maar oog heeft voor extra commerciële doeleinden. Ik voel me geen klant, patiënt maar een melkkoe die zo volledig mogelijk uitgemolken moet worden en op zoveel als mogelijk (extra) kosten gejaagd moet worden.
Er zijn vaste tarieven welke berekend mogen maar als je er een paar behandelingen / verrichtingen extra bij doet extra foto hier en daar. Volgend bezoek zouden ook opnieuw weer extra foto's komen dan verdien je ze wel heel makkelijk, nietwaar?
Voor het eerst sinds vele jaren na controle ook met een zeer wrang gevoel naar huis. Terwijl ik juist wel met gepaste zin naar de tandarts ging.
In de wandelgangen navraag gedaan bij andere wat de ervaringen nu bij de Waterwal zijn wat blijkt ik ben niet de enige met dit gevoel.
Wat moet kan je dan nog doen, opstappen. Dit dus ook gedaan. Hetgeen ik iedereen zou aanbevelen die hetzelfde gevoel heeft.
Geachte meneer, We vinden het erg vervelend voor u dat u deze ervaring heeft bij tandartspraktijk de Waterval. We zouden graag met u in contact willen komen, uiteraard als u hier ook behoefte aan heeft. Zou u met ons contact willen opnemen, u kunt dan vragen naar de officemanager. Met vriendelijke groet, Tandartpraktijk de Waterval
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geachte meneer Felten, we zien helaas dat u ontevreden bent over onze dienstverlening of service. Helaas zien we alleen een beoordeling van 1 ster zonder tekst. Zou u contact met ons willen opnemen en willen vragen naar de officemanager? We zijn namelijk benieuwd wat het maakt dat u ontevreden bent. Alvast bedankt!
Waardeloos.. niet aan te raden ..geld geraltleerd mensen
Geachte heer, mevrouw, we zouden heel graag met u in contact willen komen, maar helaas hebben we geen gegevens van u. Wilt u met ons contact opnemen en vragen naar de officemanager?
Very nice place, great service
(Vertaald door Google)
Zeer mooie plek, geweldige service
Thanks for the kind words and nice review Elena!
(Vertaald door Google)
Bedankt voor de lieve woorden en mooie review Elena!
Vandaag heb ik een afspraak gehad voor een kroonbehandeling. Ik kwam 15 minuten voor de afspraak. Pas 10 minuten na de afspraaktijd was ik opgehaald en zoiets gebeurt met elke afspraak.
Toen ik naar de kabinet kwam kreeg ik meteen het gevoel dat ik niet welkom ben. Het leek dat de tandarts geïrriteerd was door mijn vragen over het proces van kroonbehandeling. Kroonbehandeling kost 600 EUR en ik denk dat ik het recht heb om alle informatie alvorens behandeling in te winnen.
Ik weet het niet of het vanwege mijn gebrekkig Nederlands was of wegens de andere reden. Ik moet zeggen dat ik in een vergelijke manier behandeld was door Waterval in het verleden.
Als zoiets doorgaat dan gaan wij ons uitschrijven.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Mani, hartelijk dank voor het achterlaten van je beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Tandartspraktijk De Waterval
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Alisha, bedankt voor uw waardering! Met vriendelijke groet, Team Tandartspraktijk De Waterval
in het begin heel aardig en lief zeer zorgzaam maar nu ben ik al een jaar bezig om mijn geld van de verzekering terug te krijgen maar omdat meneer de tandarts geen goedkeuring aanvraagt wacht ik nog steeds op mijn 850 euro waar ik recht op heb als peter hermans dat gelijk had gedaan betaald de verzekering het uit nu word je aan het lijntje gehouden vraag nu al voor de derde keer of hij zo een simpele goedkeuring wil aanvragen kost weinig moeite lijkt me is meestal een standaard procedure
Geachte heer Knook, wij hebben sinds 2017 een goedgekeurde machtiging. Helaas is die door uw verzekering afgewezen. We hebben daarover met uw verzekering de afgelopen jaren een paar keer contact gehad en hopen dat ze snel met een reactie komen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Danylo, bedankt voor je hoge waardering.
Pas verhuisd naar Almere en last van mijn tandvlees. Daarom deze praktijk gekozen ivm hun specialiteit. Pas over een week een afspraak kunnen krijgen (mocht helaas niet bij de specialist). Maar was 7 minuten te laat op mijn afspraak omdat ik verdwaald was. De tandarts wilde mij onder geen beding meer helpen en stuurde mij met pijn naar huis. Natuurlijk was ik zelf verlaat, maar je verwacht als betalende patiënt met klachten toch gewoon geholpen te kunnen worden? Conclusie: Slechte tandartspraktijk, ik adviseer daar geen patiënt te worden!
In reactie op uw reply: De tandarts had ipv discussie te voeren mij ook gewoon direct kunnen helpen. Uw taak is oa patiënten te verhelpen van hun klachten. En dat heeft u duidelijk niet gedaan. Inmiddels ben ik zeer professioneel geholpen door een tandartspraktijk in Laren. Een groot verschil met uw praktijk!
Geachte heer Dönerler, bedankt voor uw reactie. U was inderdaad te laat voor uw afspraak. Op dat moment was er niet voldoende tijd om u te helpen, immers de volgende cliënt moet dan weer geholpen worden. Uw tandarts heeft dat aan u uitgelegd en u aangeboden om een nieuwe afspraak te maken om uitgebreid onderzoek te doen. Daarvan wilde u geen gebruikmaken.
Pas op, dit is een echte afrader! Ze krijgen niet voor niets zoveel slechte reviews. Had ik hier maar naar geluisterd. Dit is mijn verhaal:
Ze zeggen wel eens: "een goede tandarts is goud waard" en ik snap nu weer waarom. Ik ben een beetje nerveus voor de tandarts en ben daarom een poos niet geweest. Helaas brak ik laatst een kies op een pepermuntje (sterk spul he??) en kwam ik bij een "spoedtandarts" terecht. Hier ben ik keurig geholpen en er werd mij aangeraden om na twee weken op controle te gaan bij de "gewone" tandarts. Hierom heb ik een tandarts gezocht en ben uitgekomen bij: "de Waterval". De google reviews waren niet best en hier had ik naar moeten luisteren Dit heb ik helaas niet gedaan dus: eigen schuld, dikke... REKENING.
Na de controle bleek dat er een aantal gaatjes gevuld moesten worden en ik moest kennelijk naar de mondhygiënist. Dus vroeg ik wat dit zou gaan kosten inclusief alle kosten die al gemaakt waren voor mijn gebit. Ik kreeg een offerte waarop een boel termen stonden die ik niet kende maar (werd mij aangegeven): zonder mondhygiënist kom je bij elkaar op +/- 300 euro. Ik ben tot 250 euro verzekerd dus het wordt in totaal ongeveer 50 euro. Voel je al nattigheid? NEE? ik dus ook niet. Ik heb wat geld apart gelegd en heb de gaatjes laten vullen. Een van mijn kiezen is hierbij zo heftig geveild dat hij bijna gehalveerd is. Ik moet nog nagaan of hier een goede reden voor kan zijn, dus daar ga ik nu niet verder op in.
Na het gaatjes vullen kwam de rekening, TADAAA!! 252 euro. en LET OP! daar moet dus nog +/- 80 euro bijkomen voor de mondhygiënist. Ik dacht dat er iets niet klopte want in totaal zou dit bijna 200 euro meer zijn dan mij was aangegeven. Ik ben dit dus gaan navragen en kreeg het volgende te horen:
"De offerte was exclusief de controle afspraak en wij zijn niet verplicht om u hiervan op de hoogte te stellen. Dit had u zelf moeten bedenken."
Neemt u mij niet kwalijk, stom van mij natuurlijk maar ik ben niet zo bedreven in tandartstermen en hun facturen. Geloof me als ik zeg dat dit bijna niet na te gaan was op de offerte. Bovendien zeiden ze duidelijk dat het maar 50 euro zou zijn. Ik kon helaas op geen enkel begrip rekenen want: "technisch gezien hebben wij niets verkeerds gedaan". Inderdaad, formeel gezien hebben ze vast gelijk maar zit ik dus nu met een rekening van 252 euro die ik moet betalen. Dit komt natuurlijk wel weer goed maar ik vind "de Waterval" dus erg onbetrouwbaar. Eerst 50 euro aangeven, dan 252 euro factureren en dan roepen: 'formeel gezien doen we niks verkeerd'. En ja mijn gaatjes moesten toch wel gevuld worden maar mede door het afbreken van mijn kies had ik er nog voor kunnen kiezen om eea uit te stellen en later vergoed te krijgen. Het lijkt er op alsof ze dit bewust doen om geld te verdienen en het interesseert ze niet wat dit voor hun patiënten betekend (kijk ook maar naar de andere reviews). Heel naar want er zijn mensen die je op deze manier financieel in de problemen brengt.
Het is erg jammer dat er praktijken zijn waar je zo op je hoede moet zijn. Ook heb ik een slecht gevoel over het gesprek dat met mij werd gevoerd want voor haar (ik zal geen naam noemen) was dit de normaalste zaak van de wereld. Hierom nodig ik bij deze "de Waterval" uit om het eigen handelen nog eens te overdenken en zich voortaan constructief op te stellen.
Daarnaast wil ik iedereen meegeven: zoek een BETROUWBARE tandarts want die zijn inderdaad goud waard!!
We vinden het zeer vervelend dat de communicatie over de begroting niet duidelijk was. Een eerste bezoek bij een tandarts staat los van een begroting. De tandarts stelt na een eerste bezoek indien nodig een behandelplan/begroting op voor behandelingen die nog plaats moeten vinden. De kosten van een eerste bezoek worden dus niet in een begroting opgenomen. Inmiddels hebben we u hierover gesproken en een toelichting gegeven.
Geen prettige ervaring met deze praktijk. Een te lang verhaal om op te schrijven, maar de grootste boosdoener was wel het constante gevoel dat je financieel net altijd iets te veel betaalt. Onder het mom van 'dat gaat toch naar de verzekering' nog maar even een code erbij op de factuur.
Volgens onze gegevens bent u in 2017 voor het laatst bij ons geweest. Uw late reactie verbaast ons. We hebben toentertijd u compensatie geboden omdat u vanwege ziekte van uw vaste behandelaar door een andere behandelaar bent geholpen. U heeft destijds niet laten weten dat u daarmee niet tevreden was met de geboden oplossing.
De Zorgautoriteit houdt scherp toezicht op het handhaven van codes en tarieven. Ook zonder die toezicht rekenen we geen hogere tarieven of verzinnen behandelingen.
UN DIEZ TIEN VOOR DEZE TANDARTSPRAKTIJK. VRIENDELIJK EN VAKKUNDIG KOM ZEKER VOOR CONTROLE
Bedankt voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Tandartspraktijk De Waterval
Mijn moeder liet haar kies trekken omdat ze erg last van heeft. Nu een week later heeft mijn moeder veel meer pijn . Ze hebben niks meegegeven tegen de pijn. Haar tandvlees was al ontstoken en ook heeft ze diabtees waar ze verder niks om gevraagd hebben. Mijn mama slaapt niet eet ook niet veel. Ze meeld maar krijgt niks terug.. waarom hebben jullie mijn moeder pijn gedaan.
Bedankt voor uw reactie. De tandarts heeft direct actie ondernomen nadat u met onze receptie contact had opgenomen.
Uw moeder is inmiddels behandeld en we nemen aan dat alles in orde is. Anders verzoeken we u om contact met de receptie op te nemen.
Erg tevreden over Tandartspraktijk De Waterval. Aan de receptie wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan en een afspraak kan snel gemaakt worden. Prettige sfeer en een mooie praktijk. Vond het een fijne behandeling bij de tandarts en mondhygiëniste.
Prettige tandarts en vriendelijke assistentes. Je wordt hier altijd netjes behandeld en de tandarts heeft duidelijk verstand van wat die doet.
Hartelijk dank voor de positieve recensie, fijn dat u de moeite neemt om uw ervaring te delen. We hopen u nog lang te mogen verwelkomen in onze praktijk. Met vriendelijke groet, Team Tandartspraktijk De Waterval
Tandartspraktijk de Waterval is erg mooi en nieuw. De receptioniste was zeer vriendelijk en behulpzaam bij het maken van een afspraak. Qua behandelingen is de praktijk ook zeer compleet, je kunt een afspraak voor alles wat je kunt bedenken. O.a. voor tandheelkunde, endodontologie, orthodontie, implantologie, parodontologie en de mondhygiënist. Gelukkig heb ik niet zoveel nodig, maar het is een fijn idee dat je niet doorverwezen wordt.
Bedankt voor uw positieve reactie. We investeren veel in onze praktijk en in onze medewerkers. Dan is het fijn om te lezen dat dat gewaardeerd wordt. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat vanzelfsprekend graag. U kunt dan mailen naar receptie@praktijkdewaterval.nl
Ben blij dat ik er weg ben!
Ondanks het vriendelijke personeel heb ik een ontzettend slechte ervaring met deze tandarts. Er zijn mij meerdere kronen aangesmeerd (voor veel geld) welke achteraf gezien blijkbaar prima hadden afgekund met een vulling. Binnen een paar jaar gingen ze los zitten of werd de kies alsnog zwart rondom de kroon. Deze zijn bij een andere tandarts vervangen door simpelweg vullingen, welke er nu in ieder geval al veel langer inzitten dan de zogenaamde kronen. Prutswerk waarvoor ik onnodig te veel heb betaald.
Geachte heer De Rond, we stellen uw reactie op prijs. Fijn te horen dat u ons personeel vriendelijk vindt. Wat ons verbaast, u bent 10 jaar niet meer in onze praktijk geweest. Dat maakt het lastig om uw reactie te beoordelen. Overigens werkt de tandarts die uw kronen heeft geplaatst niet meer bij ons. Als u eerder contact met ons had gezocht, dan had één van onze andere tandartsen u wellicht kunnen helpen.
Vorige week voor het plaatsen van 4 facings bij tandarts Peter Hermans geweest. Ben al 30 jaar patient van hem en naar volle tevredenheid. Ik kom dus al geruime tijd over de vloer bij de praktijk de Waterval. Ook de assistenten, mondhygienisten en andere specialisten doen erg goed werk en ik word altijd netjes ontvangen bij de balie. Nu na het plaatsen van de 4 facings ook weer super tevreden. Het is net of ik mijn oude mooie ongeschonden tanden van vroeger weer terug heb.
Zeer professioneel en ze leveren hoogstaande kwaliteit. Kan niet beter
Blijkbaar wil deze praktijk geen nieuwe klanten. Ik heb gister gebeld en na 10 minuten wachten heb ik het opgegeven. Op emails wordt helemaal niet gereageerd.
prima praktijk, er wordt goed overlegd wat er gedaan moet worden en de kosten worden vooraf geïndiceerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Net nieuw bij deze praktijk, voor de eerste keer op controle geweest.
Fijn team die de tijd neemt, verder prima uitleg over vervolgbehandeling en bijbehorende kosten
Heel blij met mijn tanden.Na beschadigde tanden door mijn beugel 30 jaar lang met lelijke vlekken gelopen te hebben,heb ik nu eindelijke hele mooie witte tanden!!!Zelfs het spleetje tussen mijn voortanden is mooi weg gewerkt. Mijn tandarts is Gijs.Super blij en zou het iedereen aanraden!
Goede ervaringen met deze praktijk!
Verschrikkelijke ervaring. Met name de orthodontist is enorm slecht.
De orthodontist werkt 1 dag per week, waardoor je nooit op een andere dag dan woensdag kan afspreken wat heel onhandig is.
Ook is de orthodontist heel vaag over zijn plan, hij vertelt nooit wat er moet gebeuren en hoe hij dat wilt doen, als je vragen stelt worden deze niet beantwoord (eromheen praten) en als het beantwoord word is het nog steeds heel vaag.
De orthodontist is daarnaast ook super brutaal. Als je met een puntje van feedback komt, word erop gereageerd met "Jij bepaalt de behandeling niet". Op een doodsnormale vraag krijg je gewoon de meest onverwachte en brutale antwoorden.
De orthodontist werkt ook vaak zonder handschoenen, de hygiëne is dus ook ver te zoeken. Ook geven ze je een bril op tijdens het schoonmaken van de mond, waar allemaal smerige speekselspetters op zitten, zeg je hier wat van word er raar van opgekeken.
En als het allemaal niet genoeg is bieden ze je altijd de duurtste behandelig aan voor de laagste kwaliteit.
Deze kliniek is een zware afrader voor degene die houdt van kwaliteit, klantvriendelijkheid, hygiëne en tijdsflexibiliteit. Heb je liever een ongemakkelijke ervaring? Kies dan deze praktijk!
Als je hier binnenkomt valt het je meteen op. Het lijkt wel een modellencentrum met allemaal mooie tandarts-en (assistenten)
Echter, de kwaliteit valt enorm tegen.
Ze hebben bij mij geprobeerd mijn voortand beter te zetten, maar in plaats daarvan alleen maar ellende gehad en een hoop onnodige kosten gehad.
Voor mij nooit meer!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deskundig en erg vriendelijk
Gewoon eens zelf ervaren