Tandheelkundige Kliniek Atlas
Prins Hendrikkade 149, 1011AV Amsterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag9:00 - 17:00
-
dinsdag9:00 - 17:00
-
woensdag9:00 - 17:00
-
donderdag9:00 - 17:00
-
vrijdag9:00 - 12:00
Tandartspraktijk Atlas aan de Prins Hendrikkade in Amsterdam is gespecialiseerd in behandelingen van angstige patienten. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in prothetiek (kunstgebitten, frame's en zogenaamde klikprotheses). Vergoeding van alle verzekeraars. Er is ook een tandtechnisch laboratorium. De tandartspraktijk neemt nog nieuwe patienten aan.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Tanden bleken
- Cosmetische tandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
Team
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Spoed
Prettige mondhygiëniste die je op je gemak stelt en waar ontspannen sfeer is.
Bijzonder vriendelijke en zeer bekwame tandarts en mondhygiënisten. Helaas zijn de receptionisten niet voorzien van hetzelfde niveau van bekwaamheid en charme. Ronduit klantonvriendelijk.
Jammer!
Bij Atlas hoeft niemand bang te zijn voor pijn . Inmiddels twee extracties gehad en deze waren keurig en pijnloos uitgevoerd. Iedereen is vriendelijk en de tandarts neemt de tijd om een behandelplan te bespreken en op te stellen naar wederzijdse tevredenheid. Ik ging naar huis met een heel goed gevoel. .
Beste mijnheer Shaw, wat fijn dat u zo tevreden met ons bent.
Tot een volgende keer!
Team Atlas
Ik ben zeer tevreden over de behandelingen in deze praktijk zowel door de tandarts als bij de mondhygiënist. Het zijn vakmensen, met hart voor hun werk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mijnheer Majoor,
Hartelijk bedankt voor uw positieve review.
Vriendelijke groet,
Team Atlas
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat lief van u!
Bedankt voor de positieve review en hopelijk weer tot snel.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goedenavond mijnheer de Vos,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden met ons bent, zeker omdat u al ruim 10 jaar patiënt bij ons bent. Wellicht kunt u ons even bellen om u onvrede toe te lichten. Misschien kunnen we nog iets voor u betekenen.
Vriendelijke groeten,
Team Atlas
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mijnheer en mevrouw Minkiewicz,
Bedankt voor deze review!
Tot een volgende keer weer.
Het team van Atlas
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Marc, Bedankt voor deze positieve review!
Groetjes van Team Atlas
Kundige mondhygiëne en tandartsen. Altijd vriendelijk en professioneel. Ook de planning werkt goed, behulpzaam met declareren.
Hoi Alexander,
Bedankt voor de complimenten. We doen ons best om een bezoek waar weinig mensen om staan te springen, toch zo plezant mogelijk te maken. 😁
Fijn dat het lijkt te werken.
We zien je graag weer bij je volgende bezoek.
Groetjes,
Team Atlas
Wonderful wonderful is beast way to kill any pain in your teeth
(Vertaald door Google)
Wonderful Wonderful is een beestachtige manier om pijn in je tanden te doden
It's nice to hear we could help you out! Thank you very much for your positive review!
All the best,
Team Atlas
(Vertaald door Google)
Fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen! Hartelijk dank voor uw positieve review!
Al het beste,
Team Atlas
Ik heb de beste en prettigste mondhygienist ever! Dank Ellian you're the best! :)
Allian is blij met deze feedback!
Tot (niet te) snel.
Groetjes, Team Atlas
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mijnheer Schuman,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven, hoewel u niet de tijd wenst te nemen bij ons langs te komen om de door ons aangeboden oplossingen uit te voeren.
Wij begrijpen dat u liever een andere uitkomst had gewenst, maar wij dienen gewoon de regels gesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit na te leven en zijn dan ook van mening dat wij niets gedaan hebben dat deze 1 ster verdient.
Mocht u in de toekomst toch gebruik willen maken van de door ons aangeboden oplossingen dan weet u ons te bereiken.
Vriendelijke groet,
Team Atlas
Deze kliniek is ronduit GEWELDIG wordt goed naar je geluisterd en hele lieve mensen.Heb nu Iris als tandarts die is verschrikkelijk kundig echt heel mooi. Sfeer is heel ontspannen assistente Jodi doet ook een duit in het zakje om er een leuke sfeer van te maken. Iris had ik 7 jaar geleden al maar ze is weggegaan omdat ze zwanger was.Maar is gelukkig weer terug.😀😀En ook niet te vergeten Yvonne altijd tijd en een lief woordje
😊
Beste Joke,
Bedankt voor deze vriendelijke review!
Hartelijke groet,
Team Atlas
Onlangs had ik een haarscheurtje in mijn prothese.
Ik kon meteen langs komen.
Altijd fijn dan kan de schade beperkt blijven.
Bij de receptie mijn gegevens afgegeven en prijsopgaaf gevraagd.
Reactie was “dat betaald de verzekering” !
Na enig wachten was de prothese “klaar”
Met uitleg erbij dat het getroffen gebied een zwakke plek was dat is nu eenmaal.
Na enkele weken was hetzelfde scheurtje weer daar.
Voor mijn eerste “reparatie” was mijn prothese meerdere jaren probleem vrij ingezet.
Dus terug gaan naar Atlas leek mij nogal zinloos.
De verzekering betaald dus hoppa naar een andere dacht ik.
Een conculega van Atlas was snel gevonden.
Een nette prijsopgaaf en uitleg wat het plan van aanpak zou worden.
€120,- en er zou een stukje glasvezel verwerkt worden in het getroffen gebied.
Dit leek mij een prima plan.
Ik kon pas na 2 uur terug komen.
Het was bij terugkeer ook klaar.
Uitleg dat er ook nog een stukje ergens was afgebroken dat had hij bijgezet.
Klopte ook dat wist ik.
Maar zei de kanjer we hadden een prijs afgesproken dus dat is het wat mij betreft.
Ik gaf een deftige bonus aan de beste man (eigenlijk is dit nooit in geld uit te drukken)
Het kwartaal is om en de ziektekostenverzekering stuurt netjes een overzicht!
Atlas zou voor ruim € 300,- werk gedaan hebben.
Bijna een A4 pagina vol met toelichting van de werkzaamheden.
Gieten, mal maken en veel meer.
Het gebit is NOOIT uit elkaar geweest geen mal nodig geweest en ook niet gedaan.
Daarvoor was de klus veel te snel klaar!
EN HET GEDANE WERK DEUGDE NIET.....................................
Advies......
Geef NOOIT je gegevens!
Maak een deugdelijke prijsafspraak!
Declareer zelf de gemaakte kosten!
Dit was duidelijk een scam!
Plan uitvoering en executie van een volmaakte “schoonheid”
Alles duidt erop dat dit geen eenmalige actie was.
De verzekering is het goedkoopste incassobureau denkbaar.
Je kan als klant geen kant op, geen enkel bewijs.
ATLAS.....
Neem contact op!
Zet dit weer recht aub
Adres is bekend
Goedendag mijnheer Henk,
Wat vervelend dat u zo een nare ervaring bij ons heeft gehad.
Ik zou graag willen uitzoeken wat er fout is gegaan en hoe we het voor u kunnen oplossen, maar helaas is uw klacht bij ons niet bekend, noch hebben wij patiënten met uw achternaam in ons systeem staan. Zou u telefonisch contact met ons op kunnen nemen op 020-6224462, dan kunnen wij dit zo spoedig mogelijk uitzoeken en oppakken.
Hartelijke groet,
Team Atlas
Note: mijnheer heeft nooit contact met ons opgenomen.
Zeker ontevreden over deze instelling
-klachten werden ontkent
-er wordt iets gedaan die niet afgesproken werd
-mondhygiëniste die zelf actie neemt zonder met patiënt te overleggen, met name laten vernietigen van kweken, waardoor het hele behandel proces nog meer vertraagd wordt
Bij deze instelling voel ik me niet veilig
Ik ben zeer tevreden.met de mensen die mij te woord hebben gestaan stuk voor stuk vriendelijk.ook zeker de dames bij de ingang. En de tandartsen de heren waren ook vriendelijk ik vertrouwde ze binnen paar minuten.zij stelde mij echt gerust.
Beste André, Bedankt voor jouw positieve review.
We zijn blij om te lezen dat je tevreden met ons bent.
Vriendelijk personeel en begripvol
Bedankt voor deze vriendelijke woorden!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heb na meer dan 20 jaar mijn tweede prothese gebit van atlas ben er super tevreden over nooit geen problemen of last gehad goede service.
Moet binnenkort mijn prothese laten aanpassen en ga dus weer naar Atlas
Wat fijn om te lezen dat je nog steeds zo blij bent met jouw prothese. Afhankelijk van jouw verzekering mag je iedere 5 óf 8 jaar een nieuwe prothese. Dus als je er aan toe bent; bel ons vooral voor een afspraak! Groetjes, Team Atlas
Top gasten
Bedankt voor deze vriendelijke woorden!
Hartelijke groet,
Team Atlas
(Vertaald door Google) ENGELS SCHRIFTELIJKE BEOORDELING!! hoewel ik redelijk Nederlands spreek, is deze recensie voor Engelssprekende patiënten die overwegen waar ze heen moeten voor een uitstekende service. Ik moest een topgebit laten maken, nadat ik mijn boventanden had verloren en een tijdelijke prothese had laten maken van mijn originele roestvrijstalen frame, dat ik al meer dan 23 jaar droeg. Na vele aanbevelingen aan Atlas ben ik erg blij dat ik mijn bovenprothese hier heb laten maken, de pasvorm is uitstekend, de tanden zien er natuurlijk uit, niet te wit of te "perfect van vorm" en passen bij een 60+ persoon. Trudy bij de receptie is UITSTEKEND!! alles wordt zeer beknopt uitgelegd wat betreft de verzekeringsregels en het behandelprogramma. Ik raad iedereen die een kunstgebit nodig heeft aan om naar Tandartspraktijk Atlas te gaan, ik heb er alle vertrouwen in dat ik bij eventuele pasproblemen terug kan komen voor nazorg.
(Origineel)
ENGLISH WRITTEN REVIEW!! although I can speak reasonable Dutch, this review is for English speaking patients considering where to go for an excellent service. I had to have a top denture made, after losing top teeth and having a temporary denture made from my original stainless steel frame, which I had worn for over 23 years. After many recommendations to Atlas I am very pleased I had my top denture made here, the fit is excellent, the teeth are natural looking, not too white or too "perfect in shape" and befitting a 60+ person. Trudy in the reception is EXCELLENT!! everything is explained in very concise details as to the insurance rules and treatment program. I recommend anyone who needs a denture to go to Atlas Dental Practice, I feel very confident that should any fitting problems arise I can go back for aftercare.
(Vertaald door Google) Geachte heer Wilby, hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We hopen dat u tevreden blijft met uw nieuwe gebit, maar mochten er zich ooit problemen voordoen, aarzel dan niet om ons te bellen. Beste wensen, Team Atlas en Trudy!
(Origineel)
Dear Mister Wilby, thank you very much for your kind words! We hope you remain happy with your new denture but may problems ever arise, don't hesitate to give us a call. Best Wishes, Team Atlas and Trudy!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ging naar deze tandarts toe ik nogal panisch ben voor tandartsen en ze daar het een 'angst-tandarts' zouden hebben. De 'angsttandarts' bleek een jonge nogal onzekere en onervaren vrouw die met name goed was in het aanwakkeren van angsten. Ik raad iedereen een bezoek aan deze tandarts ten zeerste af. Gelukkig heb ik nu een ervaren, wat oudere tandarts gevonden die mij meteen van die angst af heeft geholpen.
Geachte mevrouw Tatiana,
Wat ontzettend vervelend dat u zo een negatieve ervaring bij ons heeft gehad, zeker omdat wij al jaren proberen zo veel mogelijk mensen van hun tandartsangst af te helpen! Omdat niet elke patiënt een klik heeft met elke tandarts hebben wij meerdere (Altijd ervaren en sommige zelfs zéér ervaren) tandartsen bij ons werken en bieden wij alle patiënten een andere optie aan als ze hun onvrede bij ons melden. Wij betreuren het dat u uw onaangename ervaring nooit bij ons heeft durven melden en aangezien wij al geruime tijd geen (jonge) vrouwelijke tandarts bij ons hebben werken heeft u daar vast een tijd mee gezeten. Wij zijn wel blij dat u inmiddels een fijne tandarts heeft gevonden en hopen uiteraard dat uw tandartsangst daarmee voorgoed is verholpen.
Bedankt voor uw feedback.
Vriendelijke groet,
Team Atlas
Super! Ze hebben al mijn tanden getrokken en had er verder geen pijn of last van.
Ik wil tandarts Sep bedanken voor de behandeling van mijn angstige vriendin dedie houtkamp je was geweldig,
De eerste keer dat ik hier kwam had ik daarna nog 2 weken last omdat die tandarts onder verdoving m'n wang te ver opengetrokken heeft.
De tweede keer dat ik kwam, werd er zonder te vragen gevuld voor een tand die --zo hoorde ik na de sessie-- twee weken later er uit moest. Of ik even 87 euro wilde afrekenen. Die twee weken had ik wel kunnen volhouden zonder vulling, als mij die keuze werd gegeven.
Prijzige onkunde dus,
De secretaresse is aardig, maarja, daarvoor ga ik niet naar de tandarts.
Hier kom ik niet meer.