M3 Mondzorg Helmond

Doorneind 2, 5701ML Helmond
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
3.3
Google
4.1
Zorgkaart
9
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 12:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Onzichtbare beugels/aligners

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
3.3
4.1
9
waardering icon
Cindy 15 Nov 2024 - 08:13 Review voor de praktijk
Onprofessioneel en niet kundig, amateurs en sturen wel een torenhoge rekening
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
waardering icon
Durga 12 Jun 2023 - 10:16 Review voor de praktijk
After my experience at this dental clinic, I have decided not to visit there anymore and I would recommend others to do the same. I sent them an email to cancel my appointment a day in advance because of a serious health issue that required me to go to the hospital. In response, they informed me that I had canceled the appointment too late and needed to pay for the cancellation. I even explained the situation to them over the phone, but they still insisted that I pay for the appointment. How can they expect me to send an email two days before the appointment if something serious happened? It doesn't make any logical sense. Every time I have been there, they have made me wait for 15-20 minutes, and when I am just 2 minutes late, the lady at the counter looks at me as if I have committed a crime. They even charge you for the time you have waited there for your turn to come. I have been treated poorly and embarrassed by the lady at the service counter. The quality of the service is also not great. I have spent around a thousand euros just to have a few teeth filled, and they hardly spent 1.5 hours in total. In contrast, the customer service is rude, they ask patients to pay for services they haven't used, and the prices are unbelievably expensive compared to other highly rated dental clinics. Na mijn ervaring bij deze tandartspraktijk heb ik besloten om daar niet meer heen te gaan en ik zou anderen aanraden hetzelfde te doen. Ik heb ze een e-mail gestuurd om mijn afspraak een dag van tevoren te annuleren vanwege een ernstig gezondheidsprobleem dat me naar het ziekenhuis bracht. Als reactie vertelden ze me dat ik te laat was met het annuleren van de afspraak en dat ik moest betalen voor de annulering. Ik heb de situatie zelfs telefonisch uitgelegd, maar ze bleven erop staan dat ik moest betalen voor de afspraak. Hoe kunnen ze verwachten dat ik twee dagen voor de afspraak een e-mail stuur als er iets ernstigs is gebeurd? Het slaat nergens op. Elke keer dat ik daar ben, laten ze me 15-20 minuten wachten, en als ik slechts 2 minuten te laat ben, kijkt de dame bij de balie naar me alsof ik een misdaad heb begaan. Ze rekenen zelfs geld voor de tijd dat je hebt gewacht totdat je aan de beurt bent. Ik word slecht behandeld en vernederd door de dame bij de servicebalie. De kwaliteit van de service is ook niet geweldig. Ik heb rond de duizend euro uitgegeven alleen al voor het vullen van een paar tanden, en ze hebben er nauwelijks 1,5 uur aan besteed. Daarentegen is de klantenservice onbeleefd, vragen ze patiënten te betalen voor diensten die ze niet hebben gebruikt, en de prijzen zijn ongelooflijk duur in vergelijking met andere hoog aangeschreven tandartspraktijken.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
waardering icon
Dinesh 12 Jun 2023 - 09:35 Review voor de praktijk
Ik ben al een paar keer bij deze tandartspraktijk geweest, maar helaas waren mijn ervaringen erg slecht. Vorig jaar, na mijn tandheelkundige reiniging, wilde ik meteen de rekening betalen, maar de dame bij de balie vertelde me dat ze al gesloten waren voor betalingen. Ze zei dat ze de rekening naar mijn huisadres zou sturen. Toen ik terugkwam van vakantie, bleek de rekening al naar een incassobureau te zijn gestuurd. Ik moest met een boete betalen. Als de dame bij de balie me de mogelijkheid had gegeven om dezelfde dag te betalen, had ik niet te maken gehad met een incassobureau. Daarna maakten we een afspraak voor de behandeling van de tand van mijn vrouw en elke keer dat we er waren, moesten we 20-30 minuten wachten en bood niemand zijn excuses aan voor het lange wachten. We werden erg onbeleefd behandeld door de dame bij de balie. Mijn vrouw lag al in de stoel van de tandarts en die dame kwam binnen en vroeg ons eerst te betalen. Het was zo gênant. Ik legde haar uit dat we een tandartsverzekering hebben en als ze erop aandrong, konden we ook meteen betalen. De dame bij de balie komt telkens erg onbeleefd over. Ik heb andere beoordelingen gecontroleerd en ik ben niet de enige die dit heeft meegemaakt.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0