TopOrtho Maastricht

Alexander Battalaan 46, 6221CE Maastricht
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
1.0
Google
2.9
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 16:45
  • arrow dinsdag
    8:00 - 16:45
  • arrow woensdag
    8:00 - 16:45
  • arrow donderdag
    8:00 - 16:45
  • arrow vrijdag
    8:00 - 12:00

Bij TopOrtho werken we met een deskundig team aan één helder doel: door topzorg ...

ster
Informatie

Specialisaties

  • Orthodontie

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
Tandarts
tandarts
Orthodontist

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
1
2.9
0.0
waardering icon
Lars 21 Okt 2024 - 10:32 Review voor de praktijk
GA HIER NIET HEEN! spalkje was losgegaan en dus een afspraak gemaakt. Eerste afspraak het lijm van de tanden afgehaald en nieuw stangetje laten maken. De 2e afspraak het stangetje laten vastzetten. Na de 2e afspraak netjes betaald aan de balie, dus dacht ik alles meteen betaald te hebben. Blijkt dat er nog een rekening open stond en daarvoor hebben ze me gemaild. Volgens mij moeten ze met IT gaan kijken hoe de mailings aankomen, want ALLE mails kwamen in mijn ongewenst/spam terecht. Niks vernomen van deze rekening, aangezien het in mijn SPAM was beland.. Op een gegeven moment zag ik de rekening MET INCASSOKOSTEN voorbij komen toen ik mijn SPAM aan het opruimen was. Meteen gereageerd met excuus, niet gezien aangezien het in de ongewenst is terecht gekomen. Ik krijg de volgende mail: "De rekening komt alsnog. Per post deze keer , dus houd je brievenbus in de gaten." ik de post in de gaten houden, wat krijg ik een nieuwe brief van het incassobureau met nieuwe incassokosten! Wat denkt TOPzijninshitserviceOrtho. Laten we niet even bellen met de klant, ( aangezien hij al heeft aangegeven dat het bij hem in de ongewenst terecht komt) maar meteen een incasso bureau op hem af sturen. Vandaag gebeld, zegt ze "ik kan niets voor je doen". Maar gelukkig snapte ze mijn frustratie! heel FIJN! Tip: Voordat je een incassobureau achter een klant stuurt. Ben een beetje menselijk en bel hem/haar. Wellicht wil de klant de factuur gewoon meteen betalen en heeft hij/zei geen kwaad in de zin. Ik snap in ieder geval de vele 1* reviews hier wel en klachten op de service. Jammer voor TOPzijninshitserviceOrtho dat ze hier de verkeerde mee hebben, die weet hoe het online wereldje werkt. Tip: een slechte review online kost je meer dan administratiekosten!
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0