Tandheelkundig Centrum Spoorlaan

Spoorlaan 378, 5038CD Tilburg
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
5.5
Google
4.8
Zorgkaart
9.2
KV
9.4
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 12:00
  • arrow maandag
    12:30 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 12:00
  • arrow dinsdag
    12:30 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 12:00
  • arrow woensdag
    12:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 12:00
  • arrow donderdag
    12:30 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 12:00

(Fusie tandartspraktijk G.H.M. van der Zand en Tandarts Schroeder)

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
Mondhygiënist
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 59927911102
tandarts
7.5
Tandarts
BIG nummer: 9025075202
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 59023807302
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 39928232102
Nascholing
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 39063314807
tandarts
Mondhygiënist
tandarts
Mondhygiënist

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
5.5
4.8
9.2
9.4
waardering icon
Petra 22 Nov 2024 - 17:02 Review voor de praktijk
Op zich was ik tevreden met de behandeling. Totdat ik de rekening ontving. Die was gebaseerd op 35 minuten behandeltijd terwijl ik maar 23 minuten in de behandelkamer ben geweest. Ik heb verzocht om de rekening aan te passen naar de daadwerkelijke behandeltijd, maar dat wordt geweigerd.
Duidelijke uitleg
6
Behandeltijd
1
Is deskundig
6
Aanbeveling
1
3.5
waardering icon
Miek 19 Jan 2024 - 10:52 G.H.M. Van Der Zand (Tandarts)
Lieve deskundige tandarts met een groot empatisch vermogen, alleen de baliemedewerkers lieten mij met pijn in de steek, ik moest maar naar Goirle gaan, daar kon ik wel geholpen worden, de praktijk zat volgeboekt. Goirle gebeld en kon daar smiddags terecht, moest wel mijn pinpas meenemen want er moest wel meteen betaald worden, dus boter bij de vis, nu moet ik alle eindjes aan elkaar knopen en heb daarom een zorgverzekering van de gemeente, Op het einde van de maand staat er niet genoeg meer op mijn rekening, dus ik was in grote paniek, de angst groeide, tot mijn grote geluk belde tandarts van der zand persoonlijk op dat ik langs kon komen, voor het trekken van mijn pijnlijke kies, ben hem zeer dankbaar ervoor. Ik heb dus geen problemen met al zijn medewerkers, zijn allemaal lief en kundig, vooral Geert, maar iemand met pijn, zo behandelen en niet helpen, vindt ik een kwalijke zaak. Empatisch vermogen is soms ver te zoeken, zeker als je vroeger de schooltandarts hebt meegemaakt, had ik niet verwacht dat ik in nood, naar een vreemde tandarts gestuurd werd met de uitspraak ,we zitten vol. Het verdriet en de machteloosheid is over, dankzij geert en zijn medewerkers, en ook geen pijn meer, maar de service laat erg te wensen over en ik hoop dat dit besproken wordt en er veranderingen plaatsvinden, die de mens voorop stellen
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
3
7.5
10
De persoonlijke aandacht maakt het verschil

Ik heb een panische angst voor tandarts. Maar ga trouw elk half jaar op controle, en heb zelden of nooit klachten. Dit keer dus wel! Maar door de tijd die tandarts Schroeder nam om alles uit te leggen, zijn geduldige houding en de persoonlijke aandacht werd ik gerustgesteld en nam mijn paniek af. De behandeling viel hierdoor erg mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Goed tevreden. Kom er heel mijn leven al.

De

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
goed

fijne praktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Super praktijk.

Kundig en zeer attent naar de patiënten.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Fijne tandarts

Deze tandarts is er echt voor de patiënten en denkt mee en financieel denkt hij ook mee. Echt een topper

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)