M3 Mondzorg Valkenswaard
Markt 3, 5554CA Valkenswaard
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:00
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 17:00
-
vrijdag8:00 - 12:00
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Orthodontie
Mondzorgprofessionals (zzp'ers)
Nascholing
Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Ik ben deze week fantastisch geholpen bij M3. Nadat mijn tanden zijn gereinigd bij de mondhygiëniste werd ik geholpen door tandarts Liliana Botero. Ik moest een verstandskies laten verwijderen en zij heeft dit met een nette verdoving volledig pijnloos weten te doen. Ook de dagen na de afspraak heb ik geen last ondervonden. Kortom, goed geholpen door lieve mensen!
Terwijl ik mijn ontevredenheid en boosheid met mijn tandarts aan het bespreken ben, komt een andere tandarts, dhr T.Dams, die er niks mee te maken heeft, zich ermee bemoeien en zegt: je gaat dit toch nooit winnen. Als ik zeg dat dat zijn mening is en dat dat niet per definitie betekent dat het de waarheid is en ik me heel naar voel over deze kwestie begint hij me uit te lachen. Als ik vervolgens nog bozer word en mijn grens aangeef blijft hij doorgaan. Doordat hij over mijn grenzen gaat word ik nog bozer en begin ik harder te praten. Hierop reageert hij door te dreigen de politie te bellen en gaat vervolgens met de secretaresse een telefoontje plegen. Ik vind dat het gedrag wat tandarts T.Dams heeft laten zien vandaag een extreem hoog 'Karin'-gehalte heeft.
Geen uitleg waarom iets gebeurt
Nemen de mening van de patiënt niet serieus. Als je het oneens bent of kritiek hebt wordt je gestraft. Ze vinden winst maken belangrijker dan mensen helpen. Ze beginnen aan handelingen zonder toestemming te vragen aan de patiënt. Verdraaien dingen die gezegd zijn door de patiënt en schrijven deze onwaarheden in het dossier. Vervolgens nemen ze de mening van de behandelaar als definitieve waarheid aan bij een geschil. Kiezen zelf hun klanten uit. Mijn klachten zijn na de behandeling verergerd. Ze hebben geen vertrouwenspersoon. Ze houden geen rekening met mensen met een beperking. Ze snoeren je de mond als je het ergens niet mee eens bent en geven aan dat je haast moet maken omdat zee geen tijd hebben. Vervolgens dreigen ze met de behandeling halverwege af te breken. Ik heb me emotioneel niet veilig gevoeld tijdens de afspraak. De behandelaar was L.Botero.
Goed
Een geweldige mooie prothese hebben ze gemaakt en een goede service erbij
Nemen de tijd en luisteren
Kundige behandeling, vriendelijke tandarts en goed voorgelicht wat er ging gebeuren.
Onlangs is mijn tweejarig traject bij M3 afgerond. Eerst heb ik een beugel gedragen (onder), daarna zijn er bruggen en facings geplaatst (boven). Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van facings en bruggen. Het resultaat is heel natuurlijk, namelijk het geheel oogt als eigen tanden. Het personeel heeft mij telkens vriendelijk en vakkundig geholpen.
Vakkennis, efficiëntie en hartelijk onder 1 dak.
Zeer vriendelijke en geduldige service. Het verstrekken van volledige informatie over de behandeling. De patient wordt serieus genomen - hij neemt geen afscheid van de patient na 10 minuten, maar praat zo lang als hij nodig heeft.
Naast dat M3 mondzorg zeer deskundig, patiëntgericht en zorgvuldig is, weten de assistentes en natuurlijk tandarts Ed Muris mij altijd weer op mijn gemak te stellen. Dat is een grote kunst voor een angsthaas als ik. Ik ben zeer te spreken over deze praktijk en alle mensen die er werken! Er wordt naast de persoonlijke aandacht veel zorg besteed aan esthetiek en professionaliteit en bovendien wordt er gewerkt met de allernieuwste apparatuur!
Ik ben niet zo'n held , ook als het om gewone controle afspraken gaat. Ik word altijd op mijn gemak gesteld, communicatie tijdens de behandeling is uitstekend. Geeft me een goed gevoel.
Top! Heel fijn en vriendelijk geholpen.
Hey Ed, Dank voor het snel en netjes aanpassen van mijn voortand. Onverwachts, maar Super dat dit toch nog gemaakt kon worden, ik had geïnformeerd bij de vorige mondhygiëniste en zij zei dat dat slijtage was en dat er niets aan gedaan worden. Gelukkig zei de preventie assistente dat het wel kon met composiet. Hopelijk vallen de kosten mee, maar zij zei dat dat ook meevalt;) Ziet er weer good uit. Andy Sanders
Super goed geholpen en in een keer gelukt bleken
Denken goed mee en hebben de nieuwste technieken! Het is een grote praktijk met zeer persoonlijke benadering!! Word er iedere keer weer blij van!
Mijn mondhygieniste is heel aardig en professioneel! Ik ben een tevreden klant!
Sinds kort over gestapt naar deze tandarts ivm eerdere verhuizing. Zeer kundige en professionele behandeling! Secuur en bovenal ontzettend vriendelijk! Heel blij om bij deze tandarts nu te zijn.
Voor het totale behandel traject prima geholpen, zeer vriendelijke behandeling. Eindresultaat is perfect. Jammer dat Eva Pas de praktijk verlaat. Maar heb daar wel begrip voor.
Sinds mijn oude tandarts met pensioen is gegaan zijn we overgegaan naar m3 in het begin nooit te klagen gehad, tot de laatste keer dat we geweest zijn. De tandarts had het te druk met 3 patiënten tegelijk!!!! Dus werd ik maar geholpen door de assistente die een gaatje in mijn kies wel zou vullen. Ze vraagt eerst of ik verdoving wou maar dit wilde ik niet en heb dit duidelijk aangegeven maar ze bleef er op aan dringen, ik heb tot 5x toe moeten aangeven dat ik dat absoluut niet wou, ze stopte pas met aandringen toen de tandarts terug kwam. Vervolgens ging de tandarts weer weg en moest de assistente iets in mijn mond doen zodat die open blijft staan, echter vondt ze het niet ver genoeg open terwijl het echt niet verder ging en breekt gewoon bijna mijn kaak. Ik heb een aantal weken met een zware kneuzing rondgelopen. Vervolgens is de assistente (tandarts niet meer gezien) bezig met een gaatje te vullen komen er nog 2 andere assistentes erbij staan om te kletsen. Mijn behandelende assistente was niet erg blij om te werken bij m3 en vertelde dit ook in geuren en kleuren. Ondertussen komt de tandarts eens een keer kijken toen we bijna klaar waren, vraagt ze aan de assistente of ze mij nog even advies wou geven hoe ik wel mijn mond moet verzorgen? (dit is mijn eerste gaatje sinds jaren) dit zou ze wel doen en de tandarts gaat weer weg. De assistente bekeek me van top tot teen en ze zegt op een beledigende manier dat ik maar 7x iets mag eten of drinken met suiker erin en dat dat niet alleen beter zou zijn voor mijn gebit. Dat was al de druppel voor mij. Vervolgens krijg ik ook een rekening die niet klopt over het tandsteen verwijderen. Wordt gewoon dubbel aangerekend terwijl ze nog geen 5 minuten bezig was. Kom hier dus nooit!!!!! Ik zoek wel een andere tandartsen praktijk die nog wel om zijn patiënten geeft en niet alleen om het geld. Een tip voor de lezer. Check de rekening altijd goed na, heel vaak rekenen ze de kleine dingen dubbel.
Onze zoon moet volgens hen een beugel ivm overbite. Vier jaar geleden al begonnen,gezegd dat de kosten niet te doen waren voor ons. Alles wordt bij de patiënt neergelegd, je moet alles zelf regelen. Kreeg vandaag een preek en grote mond van ortho, denk ik, dat we nu al vier jaar bezig zijn en ze het stug vond dat we niks geregeld konden krijgen bij zorgverzekering. Maar dan nog is het hartstikke duur. Waar betalen we nog zorgverzekering voor????!!!!!! En dan lees ik van iemand van 27 jaar, dat deze persoon pas geleden aan een beugel is begonnen ivm overbite....
Zeer ontevreden over m’n boven klikgebit na meerdere malen klagen willen ze het niet oplossen
De behandeling bestond uit het bijwerken van mijn voortanden met kleurverschil, oneffenheden en lengte verschil van de tanden. Alle verschillen werden weggewerkt. Het werd een prachtige rij voortanden, waar ik heel erg blij mee ben. Mijn hartelijke dank!
Ik ben verschillende keren in de praktijk geweest voor een implantaat en een kroon. Al bij het bellen naar de assistente word je meteen serieus genomen! Ze denken altijd met je mee en doen hun uiterste best om samen met jou tot een oplossing te komen en het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. De behandelingen zelf verlopen altijd prettig. Ed en Homeira stellen me direct op mijn gemak. Ze leggen alles uit en geven precies aan wat ze doen als je dat wil, maar kunnen ook lekker afleidend kletsen als dat beter voor je werkt!! Op de dag van mijn behandeling had ik een feest en zelfs toen nergens last van gehad. De nazorg is echt fantastisch. Bij M3 mondzorg ben je echt een patiënt en geen nummertje. Ze bellen je om te vragen hoe het gaat en zijn oprecht geïnteresseerd in feedback. Al met al heb ik de zorg altijd als super ervaren. Ik zou nooit meer een andere tandarts willen!
Bij M3 Mondzorg was ik vanaf het begin overtuigd van het kennen én kunnen van mijn orthodontiste. Ik werd erg goed voorbereid dmv een duidelijk behandelplan, welke zelfs nog korter duurder dan gepland. Nu, tien maanden later, heb ik géén overbeet meer (nooit gedacht dat die nog kon verdwijnen op 27-jarige leeftijd) én een perfect rijtje rechte tanden! Ben er super blij mee!
Ik ben al 21jr patient bij M3. Tandarts zijn oprecht, eerlijk en kijken met mij naar de beste oplossing voor mijn mondzorg. Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik een gaatje heb gehad. Daarnaast is mondhygiëne ondersteuning heel goed. Altijd de juiste advies
Tandsteen verwijderen is te moeilijk wordt alleen maar gehamerd op mondhygieniste. Leuk verdienmodel voor jullie. Ik kom er nooit meer terug.
Een irritant klein defectje aan mijn prothese werd nagenoeg direct vakkundig verholpen. Om 9.00 uur gebracht en om 12.00 uur klaar.
Een uitstekende kwaliteit van dienstverlening in combinatie met een goede service en persoonlijke benadering
Zowel als de Mondhygieniste bezoek ik dankzij Michelle nu ook de tandarts. Jong team, persoonlijk en zeer vriendelijk. Top!
Zoals eerder zeer tevreden
Aangegeven dat ik er bang voor was om mijn verstandskiezen te laten verwijderen en dat ik niet tevreden was over mijn lach. Met de tandarts een behandelplan opgesteld en hoe ze mij gingen behandelen. Alles heel fijn uitgelegd hoe ze het gingen doen, wat ze gingen doen en wat ik kon voelen of horen. Nu na ongeveer 8 behandelingen alle 4 de verstandskiezen er uit en weer een mooie glimlach. Helemaal blij mee.
Mijn dochter had een ongelukje op school. Haar tand was afgebroken en de zenuw lag bloot. In België konden we pas geholpen worden de dag nadien. Hier konden we dezelfde dag nog geholpen worden. Bij aankomst onmiddellijk geholpen. Mijn dochter werd alles goed uitgelegd wat er stond te gebeuren en bij elk stapje ook uitgelegd welke pijn ze al dan niet ging voelen. De tand hebben ze zo goed herstelt dat je er nauwelijks nog iets van ziet! Super goed gedaan! Kortom, van het begin tot het einde alles super goed verlopen! Wij zijn tevreden!
Lief, gerustgesteld, uitstekend geholpen. Duidelijke aanpak van behandeling vertellend en op papier. Ook nog na gebeld om te vragen hoe het gaat. Met andere woorden voor mij en mijn gezin nooit geen andere tandarts
Al,jaren een tevreden patiënt
De behandelend tandarts en mondhygiëniste hebben hun werk prima uitgevoerd. Over de prothese ben ik niet tevreden. Die is absoluut niet goed gemaakt. Het zou fijn zijn als dat ook wordt toegegeven en er openlijk over gesproken kan worden. Iedereen heeft wel eens een off dag…7 juni wordt de prothese hersteld na drie maanden ellende ik vertrouw erop dat het alsnog goed komt. Tandarts en mondhygiëniste zal ik aanbevelen. Prothese maker niet. Mijn vorige ervaringen in België waren optimaal maar vanwege Covid ben ik bij M3 beland.
Ik ben bij M3 Mondzorg Valkenswaard geweest omdat ik graag esthetisch iets aan mij gebit wilde laten doen. Tijdens mijn intake werden verschillende opties besproken. Later ontving ik een uitgebreide brief en kostenbegroting. Ik heb gekozen voor een beugel en heb mijn tanden laten bleken. Super blij met het resultaat en ik eindelijk de stap heb genomen. Ik had dit veel eerder moeten doen en beveel iedereen M3 aan!
Tandartsen doen vaak 2 of 3 patiënten tegelijkertijd. Daarnaast heb ik al tot 2 maal toe in de verkeerde Behandelkamer gezeten. In de plaats van een andere patiënt. Onvriendelijke toon van telefonisten en slecht bereikbaar
Een uitgebreid cosmetisch behandeltraject doorlopen bij M3. Alles onder 1 dak, prima samenwerking. Een deskundig, betrokken en gemotiveerd team. Ik ben superblij met het mooie resultaat !!
Een aantal ingrijpende behandelingen gehad de afgelopen maanden. Super lieve en deskundige mensen. Ben heel erg blij met het resultaat en durf weer voluit te lachen! Een dikke duim voor heel het team, dankjewel toppers!
Vriendelijk ,maar slechte uitleg over de behandeling en de kosten die het met zich meebrengt .verder vinden ze het onze taak om in de gaten te houden welke zorgvergoeding je heb en dat als je net 18 bent en je nooit op hebt hoeven te letten ,ook dan vinden ze een goed overleg niet nodig . Ik ben dus ook weg gegaan vanwege slecht overleg en het dan allemaal bij de klant neer te leggen en geen hand in eigen boezem te steken.
Super tevreden over de aanpak en behandelplan van Esmee . Heeft mijn probleem met tanden perfect aangepakt en verholpen .
Mevrouw Klijn, nam naar ons idee echt de tijd om het goed te doen. Geen verdoving nodig gehad, en toch alles goed gegaan. (klein beetje pijn, maar wel te houden) Superblij mee geweest. Ik heb een aanvullende verzekering voor de tandarts, maar zou het toch op prijs stellen om geïnformeerd te worden hoeveel iets kost. Verder ben ik erg tevreden.
ik was een angstige patient, maar na 1x in de praktijk geweest te zijn, ben ik erg rustig geworden. Ik ben zeer positief over de benadering. Alles werd me verteld tijdens de behandeling!
ga zo door
e praktijk is nogal rommelig en onverwachts overgenomen, ik heb van te voren geen bericht gehad. Geen vaste tandarts, en de laatste tandarts vond ik niet fijn, beetje ruw of onhandig met de controle. Volgens haar had ik een beginnend gaatje onder een oude vulling. Moest daarmee niet te lang wachten. Dus gisteren naar mijn nieuwe tandarts -ben dus overgestapt- maar die kan echt niets vinden. Ook foto’s genomen, alles ziet er goed uit. De nieuwe tandarts staat erg goed aangeschreven, dus daar heb ik wel vertrouwen in.
Ik ben super tevreden!
Zowel mijn man als ik worden altijd zeer voorkomend en kundig behandeld, en altijd vriendelijk te woord gestaan! Ik zou echt geen verbeterpunt kunnen geven. Vriendelijke groet, Ted.
Mooi team
Ik weet dat tandarts Muris het druk heeft maar moet er wel aan wennen dat het soms voelt als lopende band werk.
Ik ben uitermate tevreden over zowel mevrouw Cantrijn als Eefje van Vijfeijke en mevrouw Kortenbach! Ik heb de White Spot behandeling ook aanbevolen aan mijn broer. Wellicht dat hij nog contact opneemt.
Vraag of patient nog iets heeft. Of dat er nog vragen zijn. Even iets langer geven. Het oogt soms iets te gehaast van stoel naar stoel.
Nee
Uitstekende tandarts ( Chaline)
Nee
Geen
Zowel mijn kaakchirurg de heer de Vries als ikzelf vinden Esmee een echte topper. M3 kan grots zijn op zo’n medewerkster.
Nee
neen
Telefonisch niet bereikbaar tussen 12 en 13.
nee
Nvt
Na een nare ervaring en brokken van een andere tandarts moesten jullie t opknappen. Super gedaan. Voor niets wakker gelegen. Ik raad deze kliniek echt aan !
nee, tevreden
Al jaren zeer tevreden over Eefje! Ingang/toegang voor gehandicaten kan beter.
Ja, graag verwarming aan in de wachtkamer
Ga zo door!
Nee
Ik ben heel tevreden
Privacy voor degene die in de wachtkamer zit en voor degene in de behandelkamer. Als wachtende kan ik het gesprek volgen dat in de behandelkamer wordt gevoerd. Dus dat is ook als ik in de behandelkamer lig.
het zou fijn zijn als tandarts muris meer tijd en aandacht schonk aan patient. hij lijkt altijd haast te hebben en laat te veel over aan de assistentes. en het schoonmaken en hygiene van de spoelbakjes naast de behandelstoelen kan beter zien en ruiken niet fris miscchien een idee om een aparte kleine ruimte te maken waar je voor een behandeling je tanden kan poetsen (bijv als je rechtstreeks van school of werk komt) dit gebeurt nu op het toilet fonteintje
Kan bijna niet beter!
ja, ik ben van mening dat de enquête niet meer anoniem is, als zowel de leeftijd als het geslacht gevraagd is. Daarboven vind ik het echt belachelijk dat aan een vrijblijvende enquête voorwaarden zijn verbonden en dat door op verzenden te klikken ik daarmee akkoord zou gaan. Dit is dan daardoor de enige keer dat ik mee doe en dan alleen nog maar om deze opmerking te kunnen plaatsen. Overigens is de enquête wel naar waarheid ingevuld! Ik accepteer dus de voorwaarden NIET, ondanks dat ik de knop verzenden gebruik. Indien nodig wil ik graag persoonlijk nadere uitleg geven.
Ik heb op 7 dec een behandeling gehad van de mondhygiëniste gevolgd door de tandarts. Ik weet de namen niet. Mondhygiëniste was ok. Tandarts vond het veel interessanter om met de assistente tijdens mijn behandeling te babbelen over allerlei privé aangelegenheden. Totaal onprofessioneel en dat voor een jong iemand. Er werd onnauwkeurig met apparatenokmgegegaan, kortom er was vooral belangstelling voor personeel onderling i.p.v. voor de client. Dit is de eerste keer in vijf jaar dat ik dit tegen kom. De ervaringen tot dan toe waren uitstekend. Deze tandarts was voor mij nieuw en niet meer voor herhaling vatbaar. Daarnaast was de behandeling pijnlijk, ruw , nauwelijks wachten tot de verdoving zijn werk had gedaan. Ik ben er enkele dagen van overstuur geweest.
Nee. Ik ben erg tevereden
Ik heb respect voor hun professionele aanpak , en het gezamenlijk bereikte resultaat .
Zo kort mogelijk laten wachten want dat vind ik te lang. En graag geen gesprekken voeren over andere patiënten en behandeling en vergoedingen en dan nog wel met naam erbij van die patiënt dat vind ik niet passen. vervolgens was mijn afdruk niet goed en moest ik terug komen vanuit luyksgestel
"Erg tevreden" 10 punten Ik ben erg tevreden over Mondhygienist Danique Keijsers. Afspraak maken gaat efficient. Behandelingen gebeuren netjes, rustig en worden toegelicht. Ik kan geen enkel minpunt bedenken en ben blij met deze mondhygienist
Doorspreken met client over behandeling en de te verwachten behandelingen.
Regelmatig te lang wachten op de tandarts, als je in de stoel ligt.
Tja de openingstijden zouden verruimd kunnen worden zodat je heel vroeg, 7 uur tot in de avond of de zaterdag terecht kunt. Ik werk fulltime in Rotterdam en het is soms moeilijk iets te plannen
De wachtkamer verfrissen met "echt" nieuws ,Of... bladen- bak in het midden ipv in de hoeken van de wachtkamer. Je moet nu over of langs de mensen die er al zitten.
Neen
Oudere mensen niet te kinderachtig behandelen.
- Wat ruimere openingstijden
Diverse behandelaars (zeker 6) hebben zich met de behandeling bezig gehouden. Ieder moest zich inlezen in het dossier en had een mening over de te volgen behandeling die mijns inziens niet altijd aansloten. Offerteprijs is slechts een indicatie. Maar ... dank iedereen voor de inzet, nou nog leren lachen ☺
Ga zo door !!
Een geweldige tandarts en assistente die ervoor gezorgd hebben dat mijn zoontje (Stijn Aben) zijn angst voor de tandarts volledig kwijt is. Met heel veel geduld en vriendelijkheid durft hijweer gewoon naar de tandarts. SUPER
geen verbeter punten
lectuur mag uitgebreider
alles naar wens, ga zo door .............groetjes
-
Nee geen verbeteringen Mijn tandarts de heer Ed Muris heeft alle tijd voor je, stelt je gerust en luistert en leeft met je mee. Ook complimenten voor het team.
Fijn, dat ik zo snel voor een tussentijdse behandeling terecht kon (ondanks de vrolijke "kinderkermis" rond de Hockey-bitjes). Voor verdere complimenten verwijs ik naar mijn/onze eerder aan de balie afgegeven complimenten-epistel. Hartelijk dank en vriendelijke groet. Hans Schilte Rotterdam
Nee
Wachten tussen twee behandelingen in. Bv wachten op de tandarts als je bij de mondhygiënist bent geweest.
Ik zou graag zien dat er ook avondopenstellingen zijn voor de fulltime werkende klanten
Voor orthodontie wordt ik iedere keer behandeld door een ander. Vraag is of de 'werkoverdracht' optimaal is. De een zet een plaatje anders om reden 1, de keer erop zet de ander een plaatje anders om reden 2. Lijkt dat ze elkaars reden niet kennen. Voor tandarts en ortho; M3 voelt als een fabriek. Persoonlijke aandacht wordt geprobeerd, maar door behandelingen in 3,4,5+ kamers tegelijk is die aandacht bijna fake te noemen. Het voelt alsof je een 'uren'fabriek binnen komt. Mag allemaal niet lang duren en er moeten veel mensen snel doorheen, vooral snel snel snel. Vergeet niet dat de facturen heel erg hoog zijn voor de patienten. Dat zie je niet terug in de persoonlijke aandacht. (wel in de mooie auto's van de tandartsen ;-) . Ik kan met dat laatste prima leven, maar ik hoor er vaak andere gedachten over vanuit de patienten kring. Dit is dan ook de reden dat ik anderen zou aanbevelen om naar een kleinere praktijk te gaan en niet naar M3.
Prettige behandeling, alle vertrouwen in mevr. Kortenbach
nvt
Niet afstreiden wat de patiënt zegt
Ben te vreden over de mondhygieniste
meschien de ruimeten wat kinderlijker maken of wat meer kinderboekjes of kinderspeelgoed en voor de volwasenen wat meer boeken
Door ptss schiet ik vrij snel in een paniekaanval door bijvoorbeeld het gekke gevoel dat een verdoving geeft. Hier wordt altijd goed rekening mee gehouden en ik krijg de tijd om hier op mijn eigen tempo mee om te gaan. Mijn complimenten hiervoor.
Altijd kei gezellig!
Mw.Kortenbach is top😉
Zie hierboven.
Ga zo door.
Geen
Ik heb het gevoel dat de praktijk een geoliede machine is, prima, ondanks dat er voldoende deskundigheid is en persoonlijke aandacht, mis ik wat menselijkheid.
Erg fijn dat ook een herinnering per mail gestuurd wordt met datum en tijd van de volgende afspraak.
Geen
Zeer klantvriendelijk personeel en vakkundig op hun gebied en geven goede voorinformatie. Ga zo door.
Ik stel het erg op prijs dat ik door dezelfde/vaste tandarts geholpen word. In het verleden bij een andere praktijk, was het iedere keer iemand anders en vaak was het niet duidelijk of het om een assistent ging of een tandarts.
Ik heb de enquete niet ingevuld nav de laatste behandeling. Het is een weergave van mijn algemene indruk van de praktijk.
Eigen tandarts als vast aanspreekpunt mbt behandeling.
Ik vind het een fijne praktijk, heb een min-puntje...je moet 2 trappen op als je toevallig bij een tandarts moet zijn die daar praktijkruimte heeft...de assistentes zijn super hulpvaardig maar daar is mijn probleem niet mee opgelost, n.l. het niet zo goed trappen kunnen lopen...
nvt
Het enigste wat het vervelendste is dat je altijd een half uur tot drie kwartier moet wachten voordat je aan de beurt bent terwijl je een tijd hebt afgesproken.Een minuut of 10 kan maar langer niet!
Zoals genoemd, de wachttijd dus strikter naleven afgesproken tijd. Daarnaast is het persoonlijk contact met de tandarts wat mij betreft wel erg kort. Bij een controle beperkt dit zich zelfs tot 1 minuut.
geen
Geen ben erg tevreden de naam van mondhygiënische is Suzan weet niet of ik deze bovenaan goed ingevuld heb weet niet haar achternaam ben erg tevreden over haar werk zo ook over tandarts. Goed bezig allen complimenten!
Op dit moment geen punten.
Alhoewel ik Hr Muris een hele aardige tandarts vind ben ik binnen de praktijk geswitched naar Mw Waterschoot. Als angstige patient wil je namelijk zo snel mogelijk weg en dit lukt niet als er meerdere stoelen tegelijkertijd worden behandeld en je tussendoor elke keer moet wachten. Ik heb 1x gehad dat er een vulling "lekte" en deze vervangen moest worden. Toen ik voor behandeling in de stoel zat vroeg Hr Muris aan de assistente (of aan mij?) waarom deze eigenlijk vervangen moest worden. Toen ik als antwoord gaf dat hij "lekte" was het "oh ja". Dit voelde voor mij als een behandeling die wellicht niet nodig was of als patienten door elkaar gooien omdat er meerdere tegelijk in de stoel zitten. Nu ben ik met volle tevredenheid bij Mw Waterschoot, ik vind het fijn als dingen gewoon afgewerkt worden en ik weer naar huis kan. (overigens zal ik als het nodig is best nog naar Hr Muris gaan hoor, maar ik voel me hier gewoon prettiger bij)
Vlotte en leuke mensen met een fijne werksfeer!! Probeer het zo te houden
Ik zelf zou het prettig vinden om door 1 persoon geholpen te worden,en de tandarts zelf zou iets rustigger te werk mogen gaan hij vliegt van de ene stoel naar de andere .
ALS HET MOGELIJK WAS NOG MEER KENNIS VAN OMGAAN MET ANGST.
De wachttijd bij tandarts Muris loopt altijd behoorlijk uit ondanks het maken van afspraak.ook het wachten op de behandelstoel duurt wel eens onnodig lang door andere werkzaamheden van tandarts tussendoor.
ik vind het minder prettig als tijdens een behandeling een assistente iets komt vragen aan de behandelaar, dit kan nadelig zijn voor de concentratie van de behandelaar, en dan voel ik me als client minder op mijn gemak. Wachttijden in wachtkamer verkorten
nvt
het wordt zo'n fabriek
enige echt verbeterpunt is het wachten en geen informatie krijgt waarom en hoelang. een uur lang wachten en niets te horen krijgen vind ik persoonlijk niet goed
Ik zou het fijn vinden als M3 in Helmond weer op zaterdag open was.
Tandarts moet ervoor waken niet teveel tandartshandelingen naar assistentes door te schuiven.
De laatste vraag vindt ik niet ik niet relevant voor deze enquete
Ik vind alles prima geregeld. Na deze vragenlijst een mogelijk verbeterpuntje. Namelijk als je meerdere (deel) afspraken of personen tijdens een ronde moet hebben zoals bij het plaatsen van een beugel, is het mogelijk een optie om b.v. bij de dames die de afspraken prima plannen de behandelaars en summiere omschrijving van de behandeling te vragen. een soort kassabonprint.
korine kortenbach ,vind ik een super goede, lieve,zachtaardige ,vriendelijke leuke tandarts ,vind haar een echte vakvrouw , zou het echt erg vinden als ze weg ging ,ze legt alles prima en duidelijk uit ,wat ze gaat doen ,ik geef haar een 10
Wij, mijn echtgenoot en ik, zouden het op prijs stellen om via e-mail een herinnering te krijgen voor onze halfjaarlijkse controle, zoals het nu gaat via de post is het niet altijd duidelijk. Verder zijn wij heel tevreden over de behandelingen die wij bij M3 hebben gehad. Met vr. groet A.Lemmens.
Ben erg blij met jullie echter zou ik graag wat minder komen ;-)
prima
Erg goede en moderne praktijk met aandacht voor de patiënt.
Ik vind het jammer ,dat de tandarts af en toe zo gehaast is, dat hij na een behandeling ineens weg is naar een volgende patiënt, zonder even gedag te zeggen. Ik snap, dat hij zoveel mogelijk patiënten wil helpen, maar vind dit ook ten koste gaan van de persoonlijke aandacht.Vernieuwen is niet altijd verbeteren.
Zonnewering voor de wachtruimte, zou de warmte daar aanzienlijk kunnen verlagen. Maar eigenlijk ben je daar nooit lang dus.... is dit niet echt iets wat "verbeterd" dient te worden.
nee
Prettige praktijk en fijne sfeer
Mevrouw Kortenbach straalt rust en professionaliteit uit. Zij werkt heel zorgvuldig. Ook de interactie met haar assistente is altijd even gemoedelijk en bemoedigend. Samen creëren zij een prettige en professionele sfeer. En als zij dan samen met tandtechnicus Jeroen alle kleurmogelijkheden van mijn aanstaande brug bespreekt, geeft het mij het gevoel dat het echt een kunstwerk wordt. Alle lof.
de wachttijden duren soms veel langer dan je verwacht! dan zit je 15 min te wachten terwijl je voor die 15 min eigenlijk al aan de beurt moest zijn. Zelfs mensen die later binnen komen zijn nog eerder dan mensen die eral even zitten (een tijd).
Ik kom altijd bij tandarts Muris, is allemaal goed alleen het wachten in de behandelruimte is niet fijn, bij de andere tandarts word je meteen geholpen als je in de behandelruimte bent.
Kosten aspect voor patiënt is normaal altijd duidelijk bij M3 Mondzorg. Deze keer niet
Heb veel met M3 te maken gehad. Beugel, kronen enz. Vind het een zeer professioneel team en aardige klantvriendelijke mensen. Heb ook beoordeeld niet alleen vandaag maar over de hele tijd. Vandaag viel me gewoon op dat Homeira Jawanbakht heel goed alle stappen vertelde wat ze ging doen en waarom. Dat geeft een geinformeerd gevoel en ook betrokkenheid. Ik weet niet of iedereen dit fijn vind maar ik zeker.
ga zo door vriendelijk personeel stelt de mensen snel op hun gemak en dat is bij jullie het geval
Een uitermate minimale verbeterpunt in Valkenswaard: de manouvreerbaarheid op de parkeerplaats is erg krap. Je gaat niet voor je plezier naar de tandarts. Maar het is wel plezierig als je zo wordt opgevangen en behandeld.
Ik ben over het algemeen zeer tevreden over m3-mondzorg.
Verbeterpunt: minder specifiek tandartswerk aan de assistente delegeren en al helemaal niet aan een pas beginnende stagiaire, wat ik ooit heb meegemaakt.
Gehorigheid wachtruimte/receptie en behandelkamer zeer onvoldoendem Zou ik ook met kleine kinderen en angstige cliënten niet aanbevelen.
patienten beter informeren, als men niet op tijd wordt geholpen, hoe lang het duurt voordat men aan de beurt is.
Nee.even iets anders ik was eerst bij Eefje en toen bij Ed
Ik ben al vanaf mijn 6e (!) patiënt/klant en ben "meeverhuisd" van de Jan Vlekkestraat via de Blokkendoos naar het huidige pand. En ik ben nog steeds tevreden!