Lassus Tandartsen
Openingstijden
-
zondag9:00 - 16:00
-
maandag8:00 - 21:30
-
dinsdag8:00 - 21:30
-
woensdag8:00 - 21:30
-
donderdag8:00 - 21:30
-
vrijdag8:00 - 17:30
-
zaterdag9:00 - 16:00
Lassus Tandartsen is een aantrekkelijke en moderne tandheelkundige praktijk met 3 vestigingen in Amsterdam. Wij zijn gevestigd in het centrum van Amsterdam, in Oud-Zuid en de Stadionbuurt. Ons doel is om cliënten te helpen hun gebit hun hele leven lang te behouden. Dit doen we door een combinatie van kwalitatief hoogwaardige tandheelkunde en een mensgerichte werkwijze.
Lassus Tandartsen heeft alle specialisaties in huis; naast de algemene tandheelkunde kunt u ook bij ons terecht voor mondhygiëne, tanden bleken, implantologie, wortelkanaalbehandelingen en facings maar ook het plaatsen van klikgebitten, kunstgebitten en beugels. Ook bij spoed kunt u snel bij ons terecht!
Lassus Tandartsen is 7 dagen per week geopend, ook in de avonduren.
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Lachgas sedatie mogelijk
Team
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
- Spoed
Dear client, we are very sorry to read about your experience. This is obviously not what you should expect from us. I kindly urge you to contact our clinic manager to discuss this and hopefully we can find a solution together. Regarding the estimates, you should have received one for a treatment above EUR 250 since this is mandatory by law. Because your review is anonymous, we ask you to get in touch with clinic manager Marit Lägers via info@lassus.nl. This will be very much appreciated by us.
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn zoontje moest een ingrijpende behandeling ondergaan. Het was fijn om te zien hoe de tandarts op een rustige, geruststellende en kindvriendelijke wijze mijn zoontje behandelde.
(Translated by Google)
My son had to undergo major treatment. It was nice to see how the dentist treated my son in a calm, reassuring and child-friendly manner.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nieuwe tandarts kon er snel terecht! Erg vriendelijk! Fijn dat ze met biologische producten werken.
(Translated by Google)
New dentist was able to go there quickly! Very friendly! It's nice that they work with organic products.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prachtige praktijkruimte, rustig en stijlvol ingericht. Zeer klantvriendelijk personeel. Goed met kinderen. Respectvolle sfeer
(Translated by Google)
Beautiful practice room, quiet and stylishly furnished. Very customer-friendly staff. Good with children. Respectful atmosphere
Ben echt super goed geholpen,
Zo goede tandarts na dat ik eerst door mijn “oude tandarts “ op kosten extra ben gebracht
(Translated by Google)
Really helped me a lot,
Such a good dentist, except that I was first charged extra by my "old dentist".
Lovely treatment, I am really happy with the careful and gentle cleaning as well as the kindness of the people
Ik moet echt een berichtje achterlaten zodat de eigenaar het ziet. U schreef op uw website: "Bent u op zoek naar een tandarts gespecialiseerd in biologische tandheelkunde? Dan bent u bij ons van harte welkom als nieuwe cliënt. U kunt zich inschrijven via phonenummer."
Dus, belde ik. Ik had een belangrijke vraag voordat ik besloot om door te gaan met uw kliniek of ergens anders - wat een informatie was die NIET BESCHIKBAAR was op uw website. Ik heb niet gebeld zonder uw website te controleren.
Ik belde, maar ik kon mijn zin niet eens afmaken en binnen 10 seconden zei de vrouw die de telefoon opnam: "het is druk, ga naar de website" en liet me toen wachten. Toen ze terugkwam, zei ik "dus u hield me tegen en weigerde naar me te luisteren zonder te weten wat ik te zeggen had".
Conclusie: U kunt geen vriendelijkheid of patient wellbeing verwachten van deze plek.
(Translated by Google)
I really need to leave a message so the owner sees it. You wrote on your website: "Are you looking for a dentist specialized in biological dentistry? Then you are very welcome as a new client. You can register via telephone number."
So, I called. I had an important question before deciding to proceed with your clinic or anywhere else - which was some information that was NOT AVAILABLE on your website. I didn't call without checking your website.
I called but I couldn't even finish my sentence and within 10 seconds the woman who answered the phone said "it's busy, go to the website" and then made me wait. When she came back I said "so you stopped me and refused to listen to me without knowing what I had to say".
Conclusion: You cannot expect any friendliness or patient wellbeing from this place.
Beste Charlene M, het spijt ons te lezen dat uw telefoongesprek met onze front office niet naar wens is verlopen. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten. Wij komen graag met u in contact om te bespreken wat er is gebeurd en alsnog uw vragen te beantwoorden. Helaas kunnen wij u niet vinden onder deze naam in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via info@tandartspraktijkdeliefde.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Vriendelijk en professioneel geholpen.
(Translated by Google)
Friendly and professional help.
Zorgvuldig alles bekeken en duidelijk besproken.
(Translated by Google)
Everything was carefully reviewed and clearly discussed.
Heel meedenkend, prettige communicatie en professioneel. Aanrader!
(Translated by Google)
Very cooperative, pleasant communication and professional. Recommended!
Klantvriendelijk, professioneel, vakkundig en gezonde dosis humor!!
(Translated by Google)
Customer-friendly, professional, skilled and a healthy dose of humor!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wil je een tandarts met People skills, ga dan niet hierheen. De liefde is ver te zoeken voor een praktijk met deze naam.
Ik ging naar deze praktijk op aanraden van een collega. Zelf ben ik heel tevreden over mijn eigen tandarts, maar niet zo over de mondhygiëniste service daar. Vandaar dat ik dit wel wilde uitproberen. Maar daarvoor moet perse eerst een intake. De tandarts, was 20 minuten te laat, kan gebeuren maar bied dan je excuses aan of benoem het, dat deed ze niet. Ook begroette ze me niet toen ik binnen kwam en bleef ze een poosje met haar rug naar mij toe zitten. Waarna ze uiteindelijk met haar rug naar me toe welkom zei, wat een nogal ongemakkelijke setting gaf. Na een paar minuten mocht ik uit de stoel en zei ze dat ik naar de mondhygiëniste moest…. Dat wist ik al want daar kwam ik voor…. Dit geintje van gebakken lucht kostte mij 50,54. Dit was echt zonde van mijn tijd en geld. Als tandarts is het zo belangrijk dat je naast vak kennis ook People skills hebt. Hopelijk helpt dit voor jou in je keuzemaakproces.
(Translated by Google)
If you want a dentist with People skills, don't go here. Love is hard to find for a practice with this name.
I went to this practice on the recommendation of a colleague. I am very satisfied with my own dentist, but not so much with the dental hygienist service there. That's why I wanted to try this out. But this requires an intake first. The dentist, was 20 minutes late, that can happen, but then apologize or mention it, she didn't do that. She also didn't greet me when I came in and sat with her back to me for a while. After which she finally said welcome with her back to me, which made for a rather awkward setting. After a few minutes I was allowed out of the chair and she told me I had to go to the dental hygienist…. I already knew that because that's what I came for... This hot air joke cost me 50.54. This was a real waste of my time and money. As a dentist, it is so important that, in addition to professional knowledge, you also have People skills. Hopefully this will help you in your selection process.
Beste Michelle, het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent met uw ervaring bij onze praktijk. We komen graag met u in contact om dit persoonlijk met u te bespreken zodat wij ons kunnen verbeteren. Helaas kunnen we u onder deze naam niet vinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via info@tandartspraktijkdeliefde.nl? Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
De assistente was superlief.
Ik mis tandarts Maartje, die was geweldig.
Veel verloop onder de tandartsen.
De balie assistente was ook heel vriendelijk.
(Translated by Google)
The assistant was super sweet.
I miss dentist Maartje, who was great.
High turnover among dentists.
The desk assistant was also very friendly.
Eens angsthaas wat tandartsen betreft. Kom al vele jaren bij De Liefde. Erg professioneel en erg klantvriendelijk. Stabiel en zeer ervaren. Doet naam eer aan!
(Translated by Google)
I'm a bit scared when it comes to dentists. Have been coming to De Liefde for many years. Very professional and very customer friendly. Stable and very experienced. Lives up to the name!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kom hier al jaren nadat mijn andere tandarts blind begon te worden en moest stoppen.
Ik krijg altijd een lach aanval bij tandarts De Liefde himself. Doorweven van grappen en grollen zijn we altijd aan het dollen. "Mooi bekkie hoor!" Zegt hij dan. En dan kan ik er weer een half jaar tegen.
Gewoon leuke sfeer. Ook zeer goede en gezellige mondhygiëniste. Van hetzelfde laken een pak. En het wordt altijd heel goed gedaan.
De baliemedewerkster die er nu werkt is attent en aardig. (September 2024 )Ze maakt goed contact met je. Een grote aanwinst voor de praktijk.
(Translated by Google)
I've been coming here for years after my other dentist started going blind and had to stop.
I always have a fit of laughter when I see dentist De Liefde himself. Intertwined with jokes and pranks, we are always fooling around. "Nice face!" He then says. And then I can handle it for another six months.
Just nice atmosphere. Also a very good and pleasant dental hygienist. A suit of the same cloth. And it is always done very well.
The desk clerk who works there now is attentive and nice. (September 2024) She makes good contact with you. A great asset to the practice.
Goed
(Translated by Google)
Good
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze tandartspraktijk.
(Translated by Google)
I have only had good experiences with this dental practice.
Ontzettend vriendelijk personeel en een hele fijne behandeling gehad. Aanrader!
(Translated by Google)
Very friendly staff and very nice treatment. Recommended!
Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden van de mondhygieniste en de gebitscontrole van de tandarts.
(Translated by Google)
Very satisfied with the work performed by the dental hygienist and the dental check-up by the dentist.
Super service, vriendelijke mensen en helemaal tevreden bij deze geweldige tandards. Ik woon zelf in Zwolle maar rijd met plezier naar Amsteram voor een behandeling. Ze weten waar ze het over hebben en dat merk ik aan alles.
(Translated by Google)
Super service, friendly people and completely satisfied with these great tandards. I live in Zwolle myself, but I happily drive to Amsterdam for treatment. They know what they are talking about and I notice that in everything.
Deze Google-recensie is zonder tekst
I definitely recommend it. Got a last minute appointment, solved my emergency, great service. Top.
Uitstekende tandzorg met een holistische benadering! Goede aandacht voor de klant .
(Translated by Google)
Excellent dental care with a holistic approach! Good attention to the customer.
Prima tandartsen
(Translated by Google)
Excellent dentists
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke Tandartsen en ik ben blij dat ik De liefde gevonden als mijn Tandarts.
(Translated by Google)
Friendly Dentists and I'm glad I found love as my Dentist.
Sinds 1986 kom ik bij de praktijk. Altijd heel fijn geholpen in al die jaren door Hans, Monique, Maartje en anderen. Als er bij spoed geen tijd was, was er wel plek bij andere vestigingen. I ❤️ De Liefde.
(Translated by Google)
I have been coming to the practice since 1986. Always very nice help in all those years by Hans, Monique, Maartje and others. If there was no time in an emergency, there was room at other locations. I ❤️ Love.
Ik ben altijd heel erg tevreden met ze. Super klantvriendelijk en behulpzaam! Zijn echte toppers die daar werken. Vooral mevrouw kaakchirurg ik ben vergeten hoe ze heet..
(Translated by Google)
I am always very satisfied with them. Super customer friendly and helpful! There are real top guys who work there. Especially Mrs. Oral Surgeon, I have forgotten her name...
Great dentistry! Friendly, and professional.
My son has had excellent experiences in his treatment with the dentists Marko Markov and Marjolein Detiger and their kind assistants. They are patient and friendly, and they try to avoid the use of painkillers or invasive chemicals if necessary. Visiting the dentist is never a "fun" activity, but it doesn't have to be scary or stressful. Thanks to these practitioners, my son sees it that way.
Skilled professionals and good atmosphere!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Met lood in mijn schoenen erna toe maar met een meer dan tevreden gevoel ging ik weer weg. En dat na het verwijderen van een verstandskies.
Erg vriendelijke tandarts en assistente met gevoel voor humor!
(Translated by Google)
I left feeling sad afterwards, but feeling more than satisfied. And that after the removal of a wisdom tooth.
Very friendly dentist and assistant with a sense of humor!
Fijne vakkundige tandarts
(Translated by Google)
Nice professional dentist
Maartje Brands en Panthea zijn geweldig! Maar probeer de praktijk telefonisch te bereiken sta je rustig 20 minuten in de wacht en dan word de verbinding verbroken :(
(Translated by Google)
Maartje Brands and Panthea are great! But try to reach the practice by phone, you will be on hold for 20 minutes and then the connection will be disconnected :(
Beste Heidi Lobato, vriendelijk dank voor het schrijven van uw review. Allereerst fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met Maartje en Panthea. We zullen de complimenten aan ze doorgeven. Natuurlijk wel heel vervelend om te lezen dat u ons telefonisch niet goed kunt bereiken. Wij nemen uw feedback mee zodat wij onszelf kunnen verbeteren. Hopelijk heeft u inmiddels iemand gesproken. Indien dit niet het geval is adviseren wij u om ons een mail te sturen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen op onze praktijk.
Mijn generatie (born in de fifties) heeft traumatische ervaringen met de tandarts. Ga toch naar De Liefde, een ander universum.
(Translated by Google)
My generation (born in the fifties) has traumatic experiences with the dentist. Go to Love, another universe.
Zeer goede zorg en klantvriendelijkheid!
(Translated by Google)
Very good care and customer friendliness!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goed eerste consult met juiste doorverwijzingen. Een heel goed gevoel met de tandartspraktijk.
Ook na meerdere consult bij deze praktijk nog steeds een heel tevreden klant.
(Translated by Google)
Good first consultation with correct referrals. A very good feeling with the dental practice.
Even after several consultations with this practice, I am still a very satisfied customer.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele plezierige ervaring.
Werd goed ontvangen, er werd de tijd voor me genomen en alles werd duidelijk uitgelegd. Ga er zeker terug!
(Translated by Google)
Very enjoyable experience.
It was well received, time was taken for me and everything was explained clearly. Definitely go back!
Ik had me geen persoonlijkere en fijnere tandarts kunnen wensen! Super zorgvuldig!
(Translated by Google)
I couldn't have wished for a more personal and nicer dentist! Super careful!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Al 45 jaar mijn tandarts en naar alle tevredenheid. Altijd tijd en rust voor de benodigde verdoving, zodat elk bezoek ontspannen verloopt.
(Translated by Google)
My dentist for 45 years and to my complete satisfaction. Always time and rest for the required anesthesia, so that every visit is relaxed.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel slecht bereikbaar, al 2 dagen aan het telefoon om een belangrijk vraag te stellen ivm allergie op verdovingsmiddel. Na 15 min aan de lijn ben je de eerst wachtend en na 20 min wordt de telefoon opgehangen. Elke keer opnieuw. Schandalig!
(Translated by Google)
Very difficult to reach, been on the phone for 2 days to ask an important question regarding an anesthetic allergy. After 15 minutes on the line you are the first on the line and after 20 minutes the phone is hung up. Every time. Scandalous!
Beste Gaia, wat vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met de telefonie. Onze welgemeende excuses hiervoor. Graag komen we met u in contact om dit persoonlijk met u te bespreken, we kunnen u niet in onze data terug vinden onder de naam ''Gaia Gonnelli'' zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen via 020 614 0053 of via info@tandartspraktijkdeliefde.nl zodat we dit persoonlijk kunnen bespreken en uw feedback kunnen meenemen in onze verbetering? Dit zal zeer gewaardeerd worden.
I will share my terrible experience with this dentist practice for everyone who’s reading reviews and thinking to go here! Please save your teeth and money, and don’t make the same mistake i did, trusting these “professionals” with my mouth. I went to this practice time ago to fix my filing as part of it chipped off as i was eating something , after a year i developed severe canal pain! They put filing on my tooth without properly cleaning it and understanding how deep the whole was! So the infection occurred, I called them and explained that last time i was fixing my tooth with you guys, and now i have this terrible pain, the gave me prescription pain antibiotics as it was so painful i couldn’t sleep and i left this place ever look back. I was so angry, they played dump! I had to find stomotology clinic who specialises in canal infections, who work with microscopes, because that’s the only way how treat such an infection, instead of blindly shunting it up with filling, without proper tools! This cost me €700, to save it and fix it, i was almost dying in pain how painful it was, it was the worst experience in Netherlands with dentist! It should be closed down, because they don’t know how to do their job! Obviously!!!!
Dear Bee, we are very sorry to read that you're not satisfied with your experience. Because we can't find you under the name Bee we cannot find you back in the system. Would you be so kind to contact us so we can discuss this in person and solve your problem. 020 614 0053 or info@tandartspraktijkdeliefde.nl, this will be much appreciated.
Ik heb de praktijk een bericht gestuurd over mijn slechte ervaring bij mijn laatste bezoek. Ik ben niet goed geholpen. De praktijk heeft tot op heden niet de moeite genomen om hierop te reageren. Ik ben benieuwd of ik nog een factuur zal ontvangen voor mijn bezoek. Dat was namelijk een onderdeel van mijn boodschap. Ik raad overige klanten aan om echt naar je gevoel te luisteren. Als een behandelaar niet goed voelt, niet gaan zitten in de stoel. Wees met iemand die interesse heeft in je probleem en geeft om jou welzijn
(Translated by Google)
I have messaged the practice about my bad experience on my last visit. I haven't been helped well. The practice has not yet bothered to respond to this. I am curious whether I will receive another invoice for my visit. That was part of my message. I advise other customers to really listen to your feelings. If a practitioner does not feel well, do not sit in the chair. Be with someone who is interested in your problem and cares about your well-being
Beste heer/mevrouw, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de praktijk en dat u nog geen reactie heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor, we kunnen u niet onder deze naam terug vinden in onze data zou u zo vriendelijk willen zijn om opnieuw contact met ons op te nemen via 020 614 0053 of via info@tandartspraktijkdeliefde.nl? Dit zal zeer gewaardeerd worden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goeie tandarts hoor, maar ik krijg een mail om een afspraak te maken, vervolgens sta ik twee maal meer dan 15+ minuten in de wacht met de melding 'dat ik de eerstvolgende ben'... Anyway, wanneer bellen jullie mij voor een nieuwe afspraak?
Met vriendelijke groet, Robin
(Translated by Google)
Good dentist, but I receive an email to make an appointment, then I am on hold twice for more than 15+ minutes with the message 'that I am the next'... Anyway, when will you call me for a new one? appointment?
Kind regards, Robin
Beste Robin, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de ervaring van een afspraak maken. Wij kunnen u onder de naam Robs zaak niet terug vinden in onze data, zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen zodat wij dit persoonlijk met u kunnen bespreken en te kijken naar wat wij kunnen verbeteren. U kunt ons contact opnemen via 020 614 0053 of via info@tandartspraktijkdeliefde.nl. Dit wordt zeer gewaardeerd.
wisdom tooth removal is never something you look forward to, but I want to thank Dr. Meshkan for making what can be an unpleasant procedure painless and comfortable. I cannot recommend her enough.
De telefonische bereikbaarheid van de praktijk is verschrikkelijk slecht . Mijn afspraak met de tandarts werd geannuleerd met het verzoek om telefonisch een nieuwe afspraak te maken. Ik heb nu drie keer geprobeerd een medewerken aan de lijn te krijgen, 20 a 30 minuten in de wacht gestaan en als ik dan eindelijk aan de beurt ben wordt de verbinding verbroken. Ik word ook niet teruggebeld.
Ik geef het op.
(Translated by Google)
The telephone accessibility of the practice is terribly poor. My appointment with the dentist was canceled with the request to make a new appointment by telephone. I have now tried three times to get an employee on the line, been on hold for 20 to 30 minutes and when it is finally my turn the connection is disconnected. I'm not getting a call back either.
I give up.
Beste Irene, het spijt ons te lezen dat u onze praktijk telefonisch slecht kunt bereiken. Wij begrijpen dat dat erg vervelend is en zijn ons bewust van het probleem. Onze welgemeende excuses. Achter de schermen zijn wij hard aan het werk om de bereikbaarheid te verbeteren door o.a. nieuwe collega's in te werken. Één van onze collega's neemt contact met u op.
Als ik ze bel sta je minimaal 20/30 minuten in de wacht het is nu al 4 keer gebeurd dat er na zo lang wachten opeens is opgehangen en opnieuw moet terug bellen en weer 30 minuten in de wacht sta slechte service…
Daarbij kom ik voor de zoveelste keer terug om mijn spalkje opnieuw te plakken of te vervangen hoe moeilijk kan het zijn.
(Translated by Google)
When I call them you are on hold for at least 20/30 minutes. It has happened 4 times now that after waiting so long they suddenly hang up and have to call back again and I am on hold for another 30 minutes. Bad service...
In addition, I come back for the umpteenth time to re-stick or replace my splint, how difficult can it be.
Beste Luuk Rademaker, het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent met onze praktijk. Wij begrijpen dat het heel vervelend is als u zo lang in de wacht staat, onze welgemeende excuses. Wij nemen uw feedback mee en gaan kijken hoe wij ons kunnen verbeteren om de wachttijd weer naar beneden te halen. Over u spalk spreken wij u graag persoonlijk. Dan kunnen wij uitleggen waarom uw spalk steeds losgaat en u de opties voorleggen om dit op te lossen. Onze praktijkmanager neemt contact met u op.
I had my wisdom tooth removed last Friday and my cheek is barely swollen the day after (even when I got some stitches on my gum). How amazing is that! 🤩 Dr. Meshkan Moghimi and the assistant were so nice during the process, they talked me through the steps and kept me calm knowing that they are so professional. Very recommended clinic to go if you’re also a worried and overthinking type of person like me 🦷✌️
Hele goede ervaring! Denken mee, hebben meerdere aanpak mogelijkheden, erg blij mee!
(Translated by Google)
Very good experience! Think along, have multiple approach options, very happy with it!
Fijne en deskundige vaklui!! Flexibel en meedenkend met de wens van de klant. Een aanrader!
(Translated by Google)
Nice and expert professionals!! Flexible and attentive to the customer's wishes. Recommended!
very, very, unsympathetic and both times that I was there the dentist botched it completely, the boss guy had to intervene twice. never again. biological? don't make me laugh.
Best done deal 53, sorry to read that your experience was not good. Of course, that was anything but our intention. We would like to get in touch with you to personally discuss what happened. Would you please be so kind to contact us via info@tandartspraktijkdeliefde.nl or via 020 614 0053? Because we can't find you in our system. We appreciate this.
Voorop gesteld: ik kom hier nog steeds, maar bij een andere tandarts en daar heb ik nog maar één controle bij gehad.
Vorig jaar kwam ik om twee gaatjes te laten vullen. Ze had een krater beneden geboord en was net klaar met het gapende gat boven, tot het ineens erg stil bleef. Ze keek naar haar scherm en weer naar de versgeboren kraters. Haar scherm, de kraters. Haar scherm, de kraters. Tot ze na de zoveelste herhaling met een gebroken stem zegt: ‘er is geen makkelijke manier om dit te zeggen en het spijt me vreselijk, maar ik heb aan de verkeerde kant geboord. De foto’s stonden op z’n kop.’ Ik voelde met mijn tong mijn halve gebit dat boven en onder zojuist weggeboord was, voor niets…
Nooit meer iets over gehoord, wel gewoon de rekening gehad 👀
Ja, alsnog 3 sterren omdat ik de nieuwe tandarts een kans wil geven en omdat de mondhygiëniste 10 sterren waard is! Dat is een toppertje 😊
(Translated by Google)
First things first: I still come here, but to a different dentist and I have only had one check-up.
Last year I came to have two cavities filled. She had drilled a crater below and was just finishing with the gaping hole above, when suddenly it became very quiet. She looked at her screen and back at the freshly born craters. Her screen, the craters. Her screen, the craters. Until after the umpteenth repetition she says in a broken voice: 'There is no easy way to say this and I am terribly sorry, but I drilled on the wrong side. The photos were upside down.' I felt with my tongue half my teeth that had just been drilled away at the top and bottom, for nothing...
Never heard anything about it again, just got the bill 👀
Yes, still 3 stars because I want to give the new dentist a chance and because the dental hygienist is worth 10 stars! That's a winner 😊
Beste Linda Versteeg, het spijt ons zeer te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met ons . We gaan het onderzoeken om erachter te komen wat er precies is gebeurd, zodat we onszelf kunnen verbeteren. Onze floormanager zal contact met u opnemen om dit persoonlijk met u te bespreken.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne ervaring bij mvr Moghimi. Ik heb twee verstandskiezen tegelijk moeten trekken en de pijn viel reuze mee.
(Translated by Google)
Great experience with Mrs. Moghimi. I had to pull two wisdom teeth at the same time and the pain wasn't too bad.
Een heel kundig team en ze konden zich duidelijk verplaatsen in mijn situatie waardoor ik zeer goed ben geholpen
(Translated by Google)
A very knowledgeable team and they could clearly relate to my situation, which helped me very well
I highly recommend this practice. Everyone is very professional and kind. Florian and Nermin are taking good care of me. They are both very friendly and always take time to explain everything and answer all my questions. Thank you!
Geen aardige receptie, erg vlak en plat en heeft geen kennis van zaken.
(Translated by Google)
Not a nice reception, very flat and flat and has no knowledge.
Beste Daan van der B, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de receptie. Wij hebben uw review doorgestuurd naar onze praktijkmanager Marijn. Zij gaat contact met u opnemen om dit met u persoonlijk te bespreken.
Niet meer bang voor de mondhygiëniste na een eerste afspraak bij de liefde. 🙏
(Translated by Google)
No longer afraid of the dental hygienist after a first appointment with love. 🙏
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kom een jaar of 3 bij deze praktijk. Erg tevreden met de service, het advies en de kunde van alle behandelaars.
(Translated by Google)
I have been coming to this practice for about 3 years. Very satisfied with the service, advice and skills of all practitioners.
7 jaar klant geweest, vandaag echt buitensporig asociaal behandeld door een assistent op Rietwijkerstraat vestiging. Telefonisch niet bereikbaar dus maar langs locatie geweest vervolgens was ook daar niemand - gestresst assistent in gebrekkig Nederlands (met alle respect behandeld) vervolgens tweede assistent die met een sneer antwoord geeft. Geen tijd heeft voor klant en niet even duidelijk iets kan uitleggen. Laatste bezoek geweest helaas. Op naar nieuwe tandarts.
(Translated by Google)
Been a customer for 7 years, today was treated extremely antisocially by an assistant at the Rietwijkerstraat branch. Couldn't be reached by phone so I went to the location and then no one was there either - stressed assistant in poor Dutch (treated with all respect) then second assistant who answered with a sneer. Has no time for the customer and cannot explain something clearly. Last visit unfortunately. On to a new dentist.
Beste Guido Gijsbers, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met de service die u heeft ontvangen. We willen graag met u kijken wat er mis is gegaan om ervoor te zorgen dat u weer tevreden bent. Het kan zijn dat u ons heeft gebeld tijdens een piekmoment, waarvoor onze excuses. We willen graag persoonlijk met u in contact komen om uw zorgen te bespreken en te kijken hoe we u kunnen helpen. Onze praktijkmanager Marijn zal contact met u opnemen voor een persoonlijk gesprek.
Update: Dec 2022 - Dr. Maartje is no longer seeing patients for regular dental care. We have left the practice as she was the reason we stayed. They have beautiful facilities, but I was tired of seeing a different hygienist in training at every cleaning appointment. We went to a different local dentist and both my daughters required multiple fillings due to cavities - despite going for regular cleanings and checks at De Liefde.
Dr. Maartje is so kind, patient, and wonderful. My 5 yo loves going to see her. After her last visit, my daughter told me she wants to be a dentist like Dr. Maartje.
Dear Jennifer,
Your review made us smile :-). Thank you for your kind words. We forwarded to Dr. Maartje.
With kind regards,
Tandartspraktijk De Liefde
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk, liefdevolle tandartsen
(Translated by Google)
Friendly, loving dentists
Deze Google-recensie is zonder tekst
Check je rekening goed want dat ze extra tijd erbij smokkelen komt vaak voor. Uiteindelijk hier voor een klein deel voor gecompenseerd maar van harte gaat het zeker niet. De slechte sfeer merk je al in de wachtruimte waar de dames achter de balie negatief praten over patiënten… het is gênant. Ik kom niet terug.
(Translated by Google)
Check your bill carefully because they often sneak in extra time. Ultimately, I was compensated for this to a small extent, but it certainly wasn't going to happen wholeheartedly. You can already notice the bad atmosphere in the waiting area where the ladies behind the counter talk negatively about patients... it's embarrassing. I'm not coming back.
Beste Anouk Bak, naar aanleiding van uw review komen wij graag met u in contact om te praten, aangezien u niet tevreden bent met uw bezoek aan onze praktijk. Onze praktijkmanager Marijn neemt contact met u op om bovenstaand persoonlijk met u te bespreken.
Terrible experience 😪
Dear Guilio, we are very sorry to read that you are not satisfied with your visit to our practice. Unfortunately, we can't find you in our system under this name. Could you please send an email to info@tandartspraktijkdeliefde.nl so we can contact you and discuss this with you in person? This will be very much apriciated by us.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Marjolein Detiger is een geweldige en zeer kundige holistische tandarts werkzaam bij De Liefde!
(Translated by Google)
Marjolein Detiger is a great and very skilled holistic dentist working at De Liefde!
Wat fijn dat ik 2e kerstdag met hevige pijn hier terecht kon. Prima behandeling en advies gehad. Ben nu weer pijnvrij.
(Translated by Google)
How nice that I could come here on Boxing Day with severe pain. Had excellent treatment and advice. I am now pain free again.
Beste Yvette, bedankt voor het achterlaten van deze positieve review. Hopelijk heeft u nog een fijne kerst gehad en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
Slechte ervaring met deze tandarts. Een gebroken brug is verkeerd teruggezet waardoor de 2 kiezen die de brug droegen, ontstoken raakten en los kwamen te zitten. Meerdere emails over geschreven maar er wordt geen verantwoording door de behandelend tandarts voor genomen en op de emails wordt nauwelijks gereageerd. Iedere keer als je daar komt, krijg je een andere tandarts, zodat je niemand kunt aanspreken op gemaakte fouten. Waardeloos.
In het gesprek met floormanager Marijn zijn excusus aangeboden en is de laatste rekening kwijtgescholden.
(Translated by Google)
Bad experience with this dentist. A broken bridge was incorrectly replaced, causing the two molars that supported the bridge to become infected and loose. Several emails have been written about this, but the treating dentist takes no responsibility for it and there is hardly any response to the emails. Every time you go there, you get a different dentist, so you can't speak to anyone about mistakes. Worthless.
During the conversation with floor manager Marijn, he apologized and the last bill was waived.
Beste D Stunnenberg, wat vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze praktijk. Onze floormanager Marijn neemt contact met u op om bovenstaande persoonlijk met u te bespreken.
Hele slechte ervaring met deze tandarts. Ontstoken kies die er volgens de tandarts per direct uit moet. Vervolgens wordt een afspraak bij de kaakchirurg maar geen spoed afspraak waardoor ik 4 maanden zou moeten wachten. 2 weken lang geprobeerd contact te krijgen, blijkt mijn behandelend tandarts er niet meer te werken. Na 3 keer zélf te hebben gebeld en vervolgens niet te worden teruggebeld kreeg ik te horen dat een spoed verwijzing niet bestaat? Ondertussen loop ik al drie weken met een zwaar ontstoken kies. Meteen naar een andere tandarts gegaan waar ik antibiotica kreeg voorgeschreven en is een spoed afspraak ingepland. echt een onbegrijpelijke handelswijze. Telefoniste zeer onvriendelijk en doet af met een opmerking als “ja logisch dat je niks hoort als de tandarts er niet is” en komt afspraken om terug te bellen niet na.
(Translated by Google)
Very bad experience with this dentist. Inflamed tooth that needs to be removed immediately according to the dentist. Then an appointment with the dental surgeon is made, but not an emergency appointment, so I would have to wait 4 months. After trying to contact him for 2 weeks, it turns out that my treating dentist no longer works there. After calling 3 times and not receiving a call back, I was told that an emergency referral does not exist? In the meantime, I have been living with a severely inflamed tooth for three weeks. Immediately I went to another dentist where I was prescribed antibiotics and an emergency appointment was scheduled. truly an incomprehensible course of action. Operator very unfriendly and dismisses with a comment such as "yes, it makes sense that you don't hear anything if the dentist is not there" and does not keep appointments to call back.
Beste Claire Nelissen, wat vervelend dat u zoveel last heeft van uw kies. De wachttijd bij de kaakchirurg in het ziekenhuis in Amsterdam is op dit moment inderdaad erg lang. Wij hebben contact gehad met het ziekenhuis en ons best gedaan u daar sneller geholpen te krijgen, maar zij gaven aan dat dit helaas niet mogelijk is. Wij hebben u een plekje aangeboden bij onze eigen tandarts met specialisatie chirurgie, waarbij de wachttijd aanzienlijk korter is. Daar kunt u nog steeds gebruik van maken. Daarnaast willen wij graag onze excuses aanbieden indien onze telefoniste onvriendelijk is overgekomen. Onze floormanager Marijn neemt contact met u op om bovenstaande review verder met u te bespreken.
Ben vandaag langs geweest er moest een kies deruit had al een afspraak gemaakt bij Hans zelf. Maar hij was ziek.(beterschap) .Maar ben fijn geholpen door een invalster weet haar naam niet meer maar wat een rustige dame was dat.En wat heeft ze mijn goed geholpen..allemaal daar zijn klasse tandartsen
(Translated by Google)
I went by today and had to have a molar removed. I had already made an appointment with Hans himself. But he was ill. (get well soon). But I was helped by a substitute. I can't remember her name, but what a calm lady she was. And she helped me so much.. everyone there is a class of dentists.
Beste Gerard, vriendelijk dank voor het achterlaten van uw positieve review. Het doet ons goed om te lezen dat de behandeling naar wens is verlopen.
Zeer fijne tandarts praktijk. Professioneel en met persoonlijke benadering. Ik kom er al jaren.
(Translated by Google)
Very nice dental practice. Professional and with a personal approach. I've been coming there for years.
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze praktijk! Wij hopen u nog vele jaren zo goed te helpen.
Uitstekende tandarts met een zeer vakkundig team!! Gister heb ik hier een verstandskies laten trekken en heb daar tijdens de behandeling amper iets van gemerkt. Vanmorgen werd ik wakker zonder pijn of zwellingen. Fantastisch, dank jullie wel!
(Translated by Google)
Excellent dentist with a very professional team!! Yesterday I had a wisdom tooth extracted here and I hardly noticed anything during the treatment. This morning I woke up with no pain or swelling. Fantastic, thank you!
Perfecte praktijk voor mensen "die geen fan van de tandarts zijn" ;-) Van de mensen die je aan de telefoon krijgt (ter zake kundig, vriendelijk en meedenkend) tot aan de behandeling zelf, het valt altijd mee in zo'n warm bad. Maartje bouwde al improviserend een perfecte oplossing op mijn plaatje nadat mijn hoektand helemaal afgebroken was. Ze zijn goed daar.
(Translated by Google)
Perfect practice for people "who are not fans of the dentist" ;-) From the people you get on the phone (knowledgeable, friendly and cooperative) to the treatment itself, it is always not too bad in such a warm bath . Maartje improvisingly built a perfect solution on my picture after my canine tooth was completely broken off. They are good there.
Beste Henk,
Hartelijk dank voor uw lovende feedback! Zijn wij erg blij mee.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
Prima tandarts
(Translated by Google)
Excellent dentist
Fantastisch geholpen,
Mijn tandarts was op vakantie en mijn kies was afgebroken. Ik kon een uur later komen en er zijn foto’s gemaakt . Kies was niet meer te redden , en is getrokken.
En hun regelen de betaling bij mijn ziekte verzekeraar. Vriendelijk vrouw bij de receptie, en jonge top tandarts.
(Translated by Google)
Fantastic help,
My dentist was on vacation and my tooth was broken off. I was able to come an hour later and photos were taken. The tooth could no longer be saved and was pulled.
And they arrange payment with my health insurer. Friendly woman at reception, and young top dentist.
Controleer vooral goed je factuur want er wordt standaard meer in rekening gebracht. Uitgebreide onderzoeken die je niet hebt gehad of bijv. 30 min gebitsreiniging terwijl je 20min binnen bent geweest. Kwaliteit van behandeling kan prima zijn maar ik vind de financiële afhandeling echt triest.
(Translated by Google)
Be sure to check your invoice carefully because you will be charged more as standard. Extensive examinations that you have not had or, for example, 30 minutes of dental cleaning while you have been indoors for 20 minutes. The quality of treatment can be fine, but I find the financial settlement really sad.
Beste Hanne Steenhuis, wat vervelend om te lezen dat u ontevreden ben over onze financiële afhandeling. Onze floormanager neemt contact met u op om de factuur met u te bespreken en om te kijken wat we voor u kunnen doen.
Their practice on the Plantage Middenlaan where they unfortunately show that they only listen to the story of their employees. To put themselves in the shoes of the patient does not occur to them. As a patient of theirs for years I've never felt so unheard. Very unprofessional!!!
Dear Pieter Bas Bouwman, we are very sorry to read that you are unsatisfied with our communication and you don't feel heard. We already had contact with you about this matter and tried our best. If you have any questions left, we are always open to continue the conversation.
Deze Google-recensie is zonder tekst
The website states: "We always keep room in our schedule for emergencies. This will help you quickly, even if you are not a client." The email I received from the company today states "Unfortunately we are working with a waiting list at our practice and don't have any availability for new clients for the upcoming months." FALSE ADVERTISING. This is just what you need when experiencing excruciating dental pain.
Dear Patrice Rickard, we are very sorry to read that you are unsatisfied with our services. Via this way we would like to offer our sincere apologies for not having a spot left and how we responded to your question. We understand how painfull it must have been. We hope the dental practice we referred you to was able to help. Thank you for your feedback. This way we can keep improving our service.
Heel vakkundig twee kronen aan laten meten door Marjolein! Geweldig die techniek van tegenwoordig maar dan ook toegepast door een lieve deskundige! Zoveelste project in mijn mond en het wordt nu wel heel mooi! Twee nieuwe kiezen erbij. Mooier dan origineel. Woon inmiddels niet meer in A’dam maar twee keer per jaar het ik daar een afspraakje! Dank je wel weer Marjolein D!
(Translated by Google)
Had two crowns very expertly measured by Marjolein! Great today's technology, but also applied by a lovely expert! Yet another project in my mouth and it is now going to be very beautiful! Two new molars. More beautiful than original. I no longer live in Amsterdam, but I have a date there twice a year! Thank you again Marjolein D!
Beste meneer Van Zon, wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw behandeling. Wij zullen uw review delen met Marjolein. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen op onze praktijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Qibing Xie, naar aanleiding van uw beoordeling komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Gezien het aantal sterren is er veel ruimte voor verbetering. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijk via info@tandartspraktijkdeliefde.nl. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Very bad place!
Dear Photo ForValentine, we are sorry to read that you wouldn't recommend our practice. Unfortunately you are not known to our company. If there is anything we can do for you, please contact us via info@tandartspraktijkdeliefde.nl.
Vanmorgen vroeg mijn kies moeten laten trekken… helaas ben ik heel angstig voor de tandarts geworden in de loop der jaren maar na vandaag kan ik eerlijk zeggen dat ik absoluut minder bang ben! Deze super lieve tandarts, M. Moghimi heeft mij super lief geholpen! Ik voelde de verdovingsprikken niet eens! Heel erg bedankt nogmaals!
(Translated by Google)
Had to have my tooth pulled early this morning... unfortunately I have become very afraid of the dentist over the years, but after today I can honestly say that I am definitely less afraid! This super sweet dentist, M. Moghimi, helped me very nicely! I didn't even feel the anesthetic shots! Thank you very much again!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dear Constantine Fry, following your review, we would like to get in touch with you to discuss your experience in our practice with you in person. Given the star rating there is a lot of room for improvement. Could you please contact our clinic manager Danny via info@tandartspraktijkdeliefde.nl. This would be very much appreciated by us.
Very happy with the service and care provided!
Hier werkt een geweldige tandarts maar de manier waarop deze praktijk een fout van een ander niet wil oplossen, waardoor ik blijvende schade heb aan mijn gehemelte is echt ongehoord, dus 1 ster.
(Translated by Google)
A great dentist works here, but the way in which this practice does not want to solve someone else's mistake, which caused permanent damage to my palate, is really unheard of, so 1 star.
Beste meneer Koolen, wij vinden het spijtig dat u het gevoel heeft niet juist te zijn geholpen. Wij hebben tijdens het laatste bezoek aangegeven dat u altijd terug kan komen bij klachten. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk een afspraak in te plannen zodat wij er nogmaals naar kunnen kijken.
I cannot reccommend this practice enough! I have a fear of going to the dentist, and needed to have some wisdom teeth removed. From the moment I walked in to the practice, Dr Moghimi & the rest of the staff made me feel at home & comfortable, during the extraction process they had made me feel so at ease that we were laughing and joking together! I cannot overestimate how gentle the process was, I felt like I was in great hands and the whole thing was over before I knew it! I went in with a fear and anxiety, and by the time I had left I was already planning the next step in my dental journey as the appointment was just that easy.
I also liked that as I'm a native English speaker, I was provided with aftercare advice pamphlets in English :)
Dear Grace, thank you for leaving us this positive review. We are happy to read that you felt comfortable during the treatment and with our colleagues. We will share your review with our team. We look forward to welcome you again soon.
I had both my wisdom teeth extracted by Dr. Moghimi. She is very kind, humorous and professional. I didn’t experience any swollen cheek or even much pain afterwards. Highly recommended!!
Dear Zexuan, thank you for leaving us this positive review. We are happy to read that the treatment went well. We will share your review with Meshkan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Gisteren een kiesextractie laten uitvoeren door mevrouw Meshkan Moghimi.
Ik was behoorlijk zenuwachtig, maar mevrouw Moghimi was heel begripvol en loosde mij al kletsend door de procedure heen. Daarbij vertelde zij precies wat ze deed en wat ik kon verwachten.
Echt uiterst professioneel en achteraf was het eigenlijk best gezellig!
(Translated by Google)
Yesterday I had a molar extraction performed by Mrs. Meshkan Moghimi.
I was quite nervous, but Mrs Moghimi was very understanding and chatted me through the procedure. She explained exactly what she was doing and what I could expect.
Really extremely professional and afterwards it was actually quite fun!
Beste Marcus, vriendelijk dank voor het achterlaten van uw positieve review. Het doet ons goed om te lezen dat de behandeling naar wens is verlopen. Ik zal uw review delen met Meshkan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kon heel snel behandeld worden en dat was nodig ook en daar ben ik heel erg dank baar voor !
(Translated by Google)
I was able to receive treatment very quickly and that was necessary and I am very grateful for that!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
I had a great welcome.
The team was both very professional and friendly.
As far as I can tell from my own knowledge and research, the dentists and assistants are very knowledgeable on dental health.
You can readily get measured/tested for heavy metals and that's significant for those, like myself, looking for a holistic approach to their overall health.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Perfect service
De virtuele rondleiding, vond ik een erg goed idee.En bij uw praktijk is de patiënt echt koning.Uw praktijk doet me denken, aan die in Den Haag..Daar was ook 1 gnatholoog, en daar waren ook nog andere disciplines aantoegevoegd.En uw tandarts-gnathologe is fantastisch!
(Translated by Google)
I thought the virtual tour was a very good idea. And at your practice, the patient is really king. Your practice reminds me of the one in The Hague. There was also 1 gnathologist, and other disciplines were added. And your dental gnathologist is fantastic!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste dhr/mevr. De Vries, gezien uw beoordeling komen wij graag met u in contact over uw ervaring met onze praktijk. Alleen met uw feedback kunnen wij onze zorg en service verbeteren. U kunt ons bereiken via 020 - 614 0053 of via info@tandartspraktijkdeliefde.nl.
I have had this displeasure of visiting this clinic 4x in the past 3 months. The first time I requested an appointment to fix some fillings that had come loose and were bothering me, the dentist fixed only one filling and I was told that the remainder would be fixed in my following 'intake appointment'. I then received a 70 euro bill for the first appointment. During my intake appointment, the dentist only took photos of my teeth and told me that we could make another appointment to fix the filling/cavities. I was billed around 170 euros for this intake appointment. On my third appointment, my I expected all my fillings/cavities to be fixed. However, after telling the dentist that I still felt sharp edges on my tooth, she proceeded to tell me that it was supposed to be like that. Just two days after my third appointment, the entire filling came out and I was left with a painful & large hole in my tooth.
When I went back for the fourth time to get this fixed, she asked if I was angry. I informed her of the frustration I felt due to the fact that I had a hole in my tooth where a filling used to be only a few days after our previous appointment. She said that based on her assessment a few days ago, the filling was fine. She proceeded to tell me that I should not treat her like the 'enemy'. Which was not at all the case, I simply communicating my frustration. She told me that I should find another dentist due to the fact that her and I do not have a 'click'. After she fixed my tooth, she also found it necessary to inform me that she was not mad at me. It is shocking that she believe she had the right to be mad at me for not doing her job properly.
I've always loved going to the dentist as a kid and as an adult. I have never had an experience where a dentist has disregarded my complaints and treated me with such a lack of professionalism. Unfortunately, Google reviews does not allow less that 1 star. The star in this case goes to the receptionist and dental assistants, who seem to be the only professional people at this practice.
It's safe to say I will not be returning to this dentist again, as we have not been able to find a 'click'.
Dear Ms. Somers, we are very sorry to learn that your dentist didn't meet your expectations. Please note that we already been in touch with you and hopefully we found you a new dentist that meet your expectations.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Professionele tandartspraktijk. Mijn eerste behandeling heb ik heel goed ervaren. De handelingen werden besproken en met grote zorgvuldigheid uitgevoerd door Joy. :)
(Translated by Google)
Professional dental practice. I had a very good experience with my first treatment. The actions were discussed and carried out with great care by Joy. :)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne mensen die hier werken. Enthousiast in hun vak en ben goed geholpen!
(Translated by Google)
Nice people who work here. Enthusiastic in their profession and received good help!
Bedankt, Noortje! Heel fijn dat u blij met ons bent.
Prima, Super ervaring :)
Vriendelijk ontvangen, fijne vakkundige behandeling. Erg prettige omgang met mijn dochtertje.
Bedankt Tandartspraktijk De Liefde Amsterdam team :)
(Translated by Google)
Great, great experience :)
Friendly welcome, nice professional treatment. Very pleasant interaction with my daughter.
Thank you De Liefde Dental Practice Amsterdam team :)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Great staff, respond very quickly, nice and clean ruimte. No complaints whatsoever.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
The clinic looks very nice, modern and clean. However, the service felt very rushed and when I came in the first time the dentist barely asked any questions. I was looking for a second opinion, but left rather disappointed. Also, I would have liked a thorough explanation, instead of assuming I know the process.
Vriendelijk ontvangen, fijne vakkundige behandeling. Erg prettige omgang met kinderen.
(Translated by Google)
Friendly welcome, nice professional treatment. Very pleasant interaction with children.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super lovely staff. Everything was very well explained and I felt very safe and respected.
Gedegen intake gehad en vriendelijke mensen!
(Translated by Google)
Had a thorough intake and friendly people!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste M de Jong,
Gezien uw beoordeling kunnen wij concluderen dat uw bezoek aan onze praktijk niet geheel naar wens is verlopen. Wij horen graag uw feedback en wat wij kunnen verbeteren. Omdat wij u niet in ons systeem kunnen vinden onder de naam 'M de Jong' willen wij u vriendelijk vragen om contact op te nemen met onze praktijk via info@tandartspraktijkdeliefde.nl of te bellen naar 020 - 614 0053.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
Fijne energie en persoonlijke aandacht. Ik ben nu 1x geweest en ben helemaal blij met Maartje en haar assistent.
(Translated by Google)
Nice energy and personal attention. I have now been once and am completely happy with Maartje and her assistant.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hier is het niet erg om naar de tandarts te gaan. Ze doen hun naam eer aan. Goede zorg , professioneel en met oprechte aandacht! Dankjewel Maartje.
(Translated by Google)
Here it is not a problem to go to the dentist. They live up to their name. Good care, professional and with sincere attention! Thank you Maartje.
Beste Marc,
Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling! Wij zullen de complimenten doorgeven aan Maartje :-).
Graag tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vage mensen
(Translated by Google)
Vague people
Beste mevrouw van den Akker,
Dank voor uw feedback. Graag komen wij met u in contact om uit te zoeken waarom u ons beschrijft als 'vage mensen'. Uw feedback is ontzettend waardevol voor ons.
Helaas kunnen wij u niet ons ons systeem vinden, en willen u daarom vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via info@tandartspraktijkdeliefde.nl of te bellen naar 020 - 614 0053.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
De tandarts heeft 20 seconden in mijn mond gekeken en daarna op mijn eigen verzoek in 30 seconden mijn tandvlees schoongemaakt. Hierna is een foto gemaakt, het advies gegeven om mijn verstandskiezen te laten trekken en dan een rekening van €100,-. Al met al ben ik nog geen 20 minuten binnen geweest en ik had het gevoel dat dit nog korter was geweest als het aan de tandarts had gelegen. Ik begrijp dat dit nou eenmaal de kosten zijn die horen bij het maken van een foto + beoordelen ervan, maar het geeft toch een nare nasmaak dat er verder zo weinig aandacht is voor de persoon. Wie weet is dit ook een algemener probleem van de zorg in Nederland.
Update: Net een prettig gesprek gehad met de tandarts over mijn ervaring en een uitleg gekregen over waarom er op dat moment niet zoveel was wat ze extra voor me konden doen. Fijn dat de recensies opgevolgd worden en dat deze persoonlijk worden opgelost. Aantal sterren dus aangepast.
(Translated by Google)
The dentist looked in my mouth for 20 seconds and then cleaned my gums in 30 seconds at my own request. After this, a photo was taken, the advice was given to have my wisdom teeth pulled and then a bill for €100 was given. All in all, I was in for less than 20 minutes and I had the feeling that this would have been even shorter if it had been up to the dentist. I understand that these are simply the costs associated with taking a photo and assessing it, but it still leaves a bad taste that so little attention is paid to the person. Who knows, this may also be a more general problem in healthcare in the Netherlands.
Update: Just had a pleasant conversation with the dentist about my experience and received an explanation about why there was not much they could do extra for me at that time. It's nice that the reviews are followed up and that they are resolved personally. Number of stars has therefore been adjusted.
Beste mevrouw Baud,
Hartelijk dank voor uw review. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze cliënten en stellen uw reactie dan ook erg op prijs. Wij vinden het jammer om te lezen dat u met een onprettig gevoel de deur uit bent gegaan en kunnen ons dan ook goed voorstellen dat zo een rekening even schrikken is. De tarieven worden jaarlijks vastgesteld door de Nederlands Zorgautoriteit (NZa) in opdracht van de overheid. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om uw ervaring bij ons in de praktijk te bespreken zodat wij uw zorgen en eventuele vragen kunnen beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
We had a lovely experience at Tandartspraktijk De Liefde Amsterdam. All the staff were super friendly, very knowledgeable, and appointment times are convenient to our schedule. We are so impressed and thankful to have found them!
Dear Mr. Walker,
Thank you for your wonderful feedback. We are happy to read that you had a lovely experience at our practice. Hopefully till next time!
Kind regards,
Tandartspraktijk De Liefde
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Voor de eerste keer geweest en het is mij enorm goed bevallen. Erg aardige en kundige mensen! Het is geen straf om hier naar toe te gaan!
Ook fijn dat alles onder één dak is. En ik werd precies op tijd geholpen.
(Translated by Google)
It was my first time and I really enjoyed it. Very nice and knowledgeable people! It's no punishment to go here!
It's also nice that everything is under one roof. And I was helped right on time.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Aangename moderne praktijk met zitplaatsen aangepast ivm Corona en altijd een vriendelijk woord van mijn eigen tandarts
De tandarts neemt echt de tijd voor de halfjaarlijkse controle en het is een biologische tandarts
(Translated by Google)
Pleasant modern practice with seating adapted due to Corona and always a friendly word from my own dentist
The dentist really takes the time for the biannual check-up and he is a biological dentist
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vakkundig en vriendelijk personeel, korte wachttijden en ze gebruiken ook zoveel mogelijk producten die minder schadelijk voor je gezondheid zijn tov. normale tandartsen (de reden dat ik naar deze praktijk ben gegaan)
(Translated by Google)
Professional and friendly staff, short waiting times and they also use as many products as possible that are less harmful to your health. normal dentists (the reason I went to this practice)
Alles top!
(Translated by Google)
Everything great!
Super aardige tandarts, neemt rustig de tijd voor je en doet geen onnodige/prijzige extra's zonder dat te vermelden. Een fijne eerste ervaring, ik blijf zeker bij hen aangesloten!
(Translated by Google)
Super nice dentist, takes his time for you and does not do unnecessary/pricey extras without mentioning it. A great first experience, I will definitely stay affiliated with them!
I am really happy with everyone i met at the practice, they all speak English and explain really well before taking any decision. Highly recommend them!
goed
(Translated by Google)
Good
Excellent care, recommended.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ben er geweest voor een second opinion, dus dit is een recensie over een indruk die ik had. Maartje Brands is een vriendelijke tandarts met kennis van zaken. Ze heeft mij later, op mijn verzoek, een mailtje met aan te bevelen tandartsen in mijn woonomgeving gestuurd. Het was sowieso fijn om eens een andere tandarts over mijn gebitsproblemen te spreken, en door haar had ik het gevoel dat ik een duwtje in de goede richting kreeg.
Ontvangst aan de balie was vriendelijk en helder. Voor het maken van een afspraak heb ik een paar keer moeten bellen, wat mij de indruk gaf dat de info niet eenduidig was omdat ik van iedere assistente/telefoniste weer een andere procedure kreeg te horen. Maar dat lag misschien ook aan mij hoor. Maar vandaar de 4 sterren en niet 5.
(Translated by Google)
Been there for a second opinion, so this is a review about an impression I had. Maartje Brands is a friendly, knowledgeable dentist. Later, at my request, she sent me an email with recommended dentists in my area of residence. In any case, it was nice to speak to another dentist about my dental problems, and through her I felt like I was getting a push in the right direction.
Reception at the counter was friendly and clear. I had to call a few times to make an appointment, which gave me the impression that the information was not clear because I was told a different procedure from each assistant/telephone operator. But that might have been just me. But hence the 4 stars and not 5.
Beste Marjolijn,
Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd om ons te voorzien van een review. Het doet ons goed om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad bij Maartje Brands. Dank dat u aangeeft dat u het gevoel heeft gehad dat de informatie die u vanuit de balie heeft gekregen niet eenduidig was, dit is natuurlijk niet de bedoeling en zouden daarom ook graag met u in contact willen komen om uit te zoeken waar dit aan lag. Mocht u de behoefte hebben om hierover in gesprek te gaan, dan vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze praktijk manager Julie Droge via Julie.Droge@lassus.nl.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
Heel vriendelijk, fijn en netjes :) Echt top!
(Translated by Google)
Very friendly, nice and neat :) Really great!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
I came here for a dentist appointment and I was so impressed by the fact that they take into consideration other aspects of your health that would impact your teeth (for example diet and sleeping habits). I had been struggling with my teeth for a long time, and they immediately were able to tell me the cause of my problems and offer a way to fix it. I will be coming to this practice as long as I live in Amsterdam and I cannot recommend them highly enough!
Hele fijne tandarts. Denk goed mee en is super met onze 5 jarige.
(Translated by Google)
Very nice dentist. Think carefully and is great with our 5 year old.
Excellent customer service and the dentist and dental assistant were both great with my kid!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Great expertise in combination with a polite and compassionate behavior towards the clients
Deze Google-recensie is zonder tekst
* Goede behandelingen, zowel door de tandartsen alsmede de mondhygiënisten"
* Erg vriendelijk personeel, van de tandartsen tot de receptionisten en de mondhygiënisten
(Translated by Google)
* Good treatments, both by dentists and dental hygienists"
* Very friendly staff, from the dentists to the receptionists and dental hygienists
Deze Google-recensie is zonder tekst
Veel persoonlijke service. Fijne tandartspraktijk.
(Translated by Google)
Lots of personal service. Nice dental practice.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
First impression is good, I have got good recommendations and assistance.
This is our first dentist in the Netherlands and we have found them excellent on all marks. Everyone we have interacted with have been responsive and helpful, everything has gone smoothly and easy. The facility is welcoming and well kept.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Over het algemeen gaat het best goed, vaak krijg ik een andere tandarts met weer een wat andere mening dan de vorige over bepaalde zaken dus dat is soms onduidelijk. Wat ik heel vervelend vond was dat na mijn laatste afspraak ik meteen aan de balie betaald had omdat ik voor een lange tijd naar het buitenland ging, maar een week later kreeg ik alsnog een bericht dat ik een bedrag moest betalen zonder duidelijkheid over waarom ik dit moest betalen naast het bedrag wat ik al heb betaald. Gebeld met infomedic en die wisten het ook niet. Zij stelden voor dat ik zelf ging bellen naar de tandarts waarom dit was, tussen mijn drukke schema door en 1 dag voor vertrek. Dus dit heb dit niet gedaan. Vind dit geen service voor een plek waar ik veel geld voor betaal.
(Translated by Google)
In general it goes quite well, I often get a different dentist with a slightly different opinion than the previous one on certain matters, so that is sometimes unclear. What I found very annoying was that after my last appointment I paid immediately at the counter because I was going abroad for a long time, but a week later I still received a message that I had to pay an amount without clarity about why I had to do this. had to pay in addition to the amount I have already paid. Called infomedic and they didn't know either. They suggested that I call the dentist myself to find out why this was, between my busy schedule and 1 day before departure. So I didn't do this. I don't think this is a service for a place I pay a lot of money for.
Geachte mevrouw Requerme,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw feedback. Wij stellen uw reactie erg op prijs. Wij begrijpen dat u niet tevreden bent en dat het vooral verwarrend is waarom u twee verschillende rekeningen heeft moeten betalen. Naar aanleiding van uw review hebben wij intern contact opgenomen met onze praktijkmanager Julie Droge. Zij heeft inmiddels kunnen ontdekken wat de reden was waarom u twee verschillende rekeningen heeft moeten betalen. Zij heeft u geprobeerd te bellen en heeft inmiddels ook een email naar u verstuurd om de situatie uit te leggen en welgemeende excuses aan te bieden voor het ongemak.
Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u uiteraard weer contact met ons opnemen of met onze praktijkmanager Julie Droge via 020-614 0053 of julie.droge@lassus.nl.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
Nice atmosphere, kind professionals, very communicative and considerate. I love it that they have a holistic view on health and teeth :) I can highly recommend this dentist!
Dear Ms. Sportel,
Thank you for your positive feedback and your recommendation! We are glad to read that you are satisfied with our service.
Kind regards,
Tandartspraktijk De Liefde
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige ontvangst en vriendelijke en adequate hulp
(Translated by Google)
Pleasant welcome and friendly and adequate assistance
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kwam hier voor een second opinion en ben goed geadviseerd.
(Translated by Google)
I came here for a second opinion and was well advised.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele goede tandarts en zeer vriendelijke mensen. Waarom ik geen 5 sterren geef is omdat het je wel zwaar aangerekend wordt als je niet op tijd je afspraak wijzigt maar als de tandarts/mondhygiëniste zelf ziek is dan wordt je afspraak zonder consequenties 3 weken na achteren geschoven.
(Translated by Google)
Very good dentist and very friendly people. The reason why I don't give 5 stars is because you will be charged heavily if you do not change your appointment on time, but if the dentist/dental hygienist is ill, your appointment will be postponed 3 weeks without consequences.
Goede communicatie voor en tijdens de afspraak. Prettig contact met de medewerkers. Fijne tandarts in zijn totaliteit.
(Translated by Google)
Good communication before and during the appointment. Pleasant contact with the employees. Great dentist in all.
Geachte meneer Haex,
Vriendelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om ons te voorzien van uw feedback!
Wij zijn blij om te lezen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen.
Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk De Liefde
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele fijne tandarts en een prettig team. Je wordt met rust en alle aandacht behandeld. Er wordt goed naar je geluisterd en echt gekeken naar wat het beste voor jou persoonlijk is. Erg blij dat ik hier patiënt kon worden.
(Translated by Google)
Very nice dentist and a pleasant team. You will be treated with peace and full attention. You are listened to carefully and really look at what is best for you personally. Very happy that I could become a patient here.
Beste cliënt,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen! Graag tot ziens!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very friendly and capable staff.
Deze Google-recensie is zonder tekst
The dentist and assistant who did intake were fantastic! Very professional, going together through the results right away and planning the treatments required. Also nice advises about the dental care. I am glad I found this place :)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele fijne mensen die er werken. Je wordt goed ontvangen en tijdens de behandeling wordt alles goed uitgelegd. De artsen zorgen voor een ontspannen sfeer en stralen vertrouwen uit.
(Translated by Google)
Very nice people who work there. You will be well received and everything will be well explained during the treatment. The doctors create a relaxed atmosphere and exude confidence.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Kom al meer dan 30jaar bij Hans de Liefde, het
is nog steeds een voortreffelijke praktijk waar
goed wordt omgegaan met de klanten
(Translated by Google)
Been coming to Hans de Liefde for more than 30 years
is still an excellent practice
customers are treated well
Beste meneer Seibels,
Vriendelijk bedankt voor deze hartverwarmende review!
Het doet ons goed om te horen dat u met alle plezier komt bij Hans de Liefde komt. Dit zullen wij zeker aan hem doorgeven!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Afspraak zo maar per mail afgezegd zonder alternatieven te bellen. Even bellen was wel zo netjes geweest
(Translated by Google)
Appointment simply canceled by email without calling alternatives. Calling would have been nice
Geachte heer Muntingh, dank voor uw feedback op Google. Graag willen wij onze persoonlijke excuses aanbieden voor het ongemak. Een afspraak wordt alleen verplaatst als het echt niet anders kan en normaliter nemen wij eerst telefonisch contact op, alvorens wij overgaan tot e-mail. Helaas is dit bij u niet gebeurd en wij betreuren dit zeer. Mocht u de behoefte hebben om hierover te praten, kunt u contact opnemen met onze praktijk manager Julie Dröge via 020-6140053.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw Goedhart, uit uw beoordeling kunnen wij opmaken dat u geen goede ervaring heeft met onze praktijk, zonder bijbehorende uitleg. Graag komen wij dan ook met u in contact om te praten over uw ervaring en wellicht kunnen wij een passende oplossing bieden voor hetgeen er niet goed is verlopen. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijk manager Julie Dröge via info@tandartspraktijkdeliefde.nl of 020-6140053. Alvast vriendelijk dank.
Money-driven dentist.
Dear sir, we are very sorry that you feel this way about our clinic. We would like to learn more about your experience. Since we do not know your name, we kindly ask you to contact our clinic manager Julie Droge via info@tandartspraktijkdeliefde.nl or 020-6140053. Only with your valuable feedback we can find a solution together and improve our dental care and servies. Thank you.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Good service. It is not my usual dental clinic. I had a brief "emergency" visit with Esther Brandjes (in English). She gave her recommendation to a dental surgeon and advised me on better steps to proceed quicker with tooth removal. Thank you!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne ontvangst en algehele sfeer. Duidelijke uitleg en er werd echt de tijd genomen. Voelt goed!
(Translated by Google)
Nice welcome and overall atmosphere. Clear explanation and time was really taken. Feels good!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw van Drongelen, omdat u alleen een beoordeling heeft gegeven zonder feedback, komen wij graag met u in contact om te praten over uw ervaring in onze praktijk. Wilt u dan ook contact opnemen met onze praktijk manager Julie Dröge via 020-6140053 of info@tandartspraktijkdeliefde.nl?
It was suggested that I see the chief of practice for a meridian reading. I had no idea this would be charged in a separate bill and would not be covered by my insurance policy under the dental package. I am not working due to a serious health condition and this bill is now too expensive for me to pay. I think this is poor customer care, that I was not warned about this being a separate charge, before I was invited for such a treatment. It has left me feeling very upset
Dear Lou, we are already in contact with you regarding your complaint about our services and we hope we can find a solution together.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very happy to have found a natural dental practice. Very good care and attention. I only need to have an annual
check up as my daily dental routine is keeping my teeth clean and healthy.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een fijne praktijk, met een hippe uitstraling en super aardige tandartsen en mondhygienisten. Omdat ze nog een aantal andere geallieerde locaties hebben kan ik altijd vlot terecht voor elke soort behandeling. Wat ik bijzonder vind is het persoonlijke contact. Dit is mijn beste ervaring ooit met een tandartsen praktijk en ik vind het absoluut de moeite waard om daarvoor de halve stad af te reizen.
(Translated by Google)
A nice practice, with a hip appearance and super nice dentists and dental hygienists. Because they have a number of other allied locations, I can always easily go for any type of treatment. What I find special is the personal contact. This is my best experience ever with a dental practice and I think it is absolutely worth traveling half the city for it.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very professional and nice staff.
During the first check and cleaning session, I got all the explanations on how to take better care of my teeth hygiene and how to correctly use the brush and sticks. I highly recommend the place.
Dear Nere, thank you for the very kind recommendation. We are glad to learn that you enjoyed our services during your first visit and hope to keep this up for many years to come.
Vakkundige aardige tandarts, assistentes en andere medewerkers die alle tijd en aandacht voor je hebben. Ik ben niet zo'n fan van naar de tandarts gaan, maar bij deze praktijk heb ik daar geen moeite mee.
(Translated by Google)
Professional, friendly dentist, assistants and other employees who have all the time and attention for you. I'm not a fan of going to the dentist, but at this practice I have no problem with that.
Deze Google-recensie is zonder tekst
I live very close and this dentist is highly recommended but the receptionists only speak Dutch so its impossible to make an appointment. I do wish they spoke English, but they seem not interested in expats as clients. Too bad! its a nice office!
Dear Ms. Sobiechowski, we are very sorry to learn that you weren't able to set up an appointment due to the receptionist who didn't speak English. This is something that shouldn't have happened. Please note that everyone in our clinic does speak English and we are still happy to provide you with the best dental care. Please contact our clinic manager Julie Dröge to discuss your experience and perhaps set up an appointment.
Hele fijne sfeer, kundige tandartsen.
(Translated by Google)
Very nice atmosphere, skilled dentists.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kom er al een hele tijd, het blijft warm en persoonlijk.
(Translated by Google)
I have been coming there for a long time, it remains warm and personal.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Al 25 jaar een zeer tevreden klant bij deze tandartspraktijk.
(Translated by Google)
A very satisfied customer at this dental practice for 25 years.
zorgvuldige behandeling en lekker flexibel met de net gemiste afspraak
(Translated by Google)
careful treatment and nice and flexible with the just missed appointment
Onze kinderen hebben zin om naar de tandarts te gaan!
(Translated by Google)
Our children are excited to go to the dentist!
Fijne biologische tandartspraktijk met kundige en vriendelijke mensen!
(Translated by Google)
Nice biological dental practice with skilled and friendly people!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Was heel vriendelijk geholpen, met liefde, aandacht en expertise! Ben blij met mijn overstap, voelt goed hier!!
(Translated by Google)
Was helped very friendly, with love, attention and expertise! I'm happy with my switch, it feels good here!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Echter zijn ze alleen op geld uit. De klant uitkleden onbeschoft personeel. Afspraken en belooftes niet nakomen. Onterecht nota's op mij af sturen. Alles schijn heilig. De naam liefde is wel juist voor geld en niet voor de patiënt. Echt jammer ik had me vergist. Laatste moest ze corrigeren wat ze fout gemaakt hebben bij het vullen van een kies en zeggen ze dat deze een fout is van Puk en wordt kosteloos gecorrigeerd worden. Achteraf krijg ik de rekening toegestuurd. Dit wordt een rechtzaak. Wordt gevolgd.....
(Translated by Google)
However, they are only after money. Undressing the customer rude staff. Not keeping agreements and promises. Sending unjustified notes to me. Everything seems holy. The name love is correct for money and not for the patient. Really sorry, I was wrong. Recently they had to correct what they made wrong when filling a tooth and they say that it was a mistake by Puk and it would be corrected free of charge. Afterwards I will receive the invoice. This is going to be a lawsuit. To be followed.....
Beste client, het is spijtig om te lezen dat enkele zaken niet goed zijn verlopen vanuit onze kant, waarvoor wij graag onze excuses aanbieden. Omdat wij u o.b.v. van uw gegevens niet kunnen terugvinden in ons systeem, en wij uiteraard een passende oplossing willen bieden voor de onterechte facturatie, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze praktijk manager Julie Dröge via 020-6140053 of info@tandartspraktijkdeliefde.nl.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor uw beoordeling, Chela.
Maaike is een super lieve en super vrolijke en grappige (kinder)tandarts. Ze stelt de kinderen helemaal op hun gemak met haar vrolijkheid en grapjes en ze voelen zich 100% veilig, ook bij het boren en vullen van gaatjes. Mijn kinderen gaan heel graag naar de tandarts! 😀👍
(Translated by Google)
Maaike is a super sweet and super cheerful and funny (children's) dentist. She puts the children completely at ease with her cheerfulness and jokes and they feel 100% safe, even when drilling and filling holes. My children love going to the dentist! 😀👍
Beste Marjolijn, veel dank voor deze lovende beoordeling. Zo fijn om te lezen dat uw kinderen graag onze praktijk komen. Zo zorgen we met elkaar ervoor dat ze de juiste basis hebben om hun gebit een leven lang gezond te houden!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
I had to use antibiotics after having my teeth cleaned even tough I brushed my teeth and used the mouthwash all the time.
When I call the clinic in the morning, I am told that it is only possible to come the next day :( . I asked desperately again and again that I am in pain with huge swallowed chin and they told me to make an appointment from Dental365. I felt so sad and frustrated. That is extremely unacceptable. In such emergency cases patient should always be looked again during day time as this is emergency. That was extremely horrible experience for me. I wish I never tried that clinic but it is too late for me.
Dear Mr. Tekin, please contact our clinic to set up an appointment to finish your treatment. If you're in pain and have periodontal issues, antibiotics will not solve these problems because the bacteria are still present. The recommended mouthwash is a tool to support the treatment, and will only take effect after the dental cleaning has been fully completed. You can set up a new appointment with the oral hygienist via info@tandartspraktijkdeliefde.nl / 020 614 00 53.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geachte mevrouw IJzerman, omdat u alleen een beoordeling heeft achtergelaten komen wij graag met u in contact om uit te zoeken wat de reden is van deze beoordeling. Alleen met uw feedback kunnen wij onze zorg toetsen en verbeteren, en wellicht een passende oplossing bieden voor uw onvrede. Wilt u daarom contact opnemen met Praktijk Manager Julie Dröge via info@tandartspraktijkdeliefde.nl of 020-614 00 53. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Sanne, dank voor uw beoordeling op Google. Wij zien aan uw beoordeling dat er ruimte is voor verbetering. Omdat u geen review heeft geschreven, vragen wij u langs deze weg contact op te nemen met onze Praktijk Manager Julie Dröge via info@tandartspraktijkdeliefde.nl om te praten over uw ervaringen. Alleen met uw feedback kunnen wij onze zorg continu toetsen en verbeteren. Alvast vriendelijk dank voor de gedane moeite.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een echte aanrader. Zeer vriendelijk en liefdevol behandeld door Maartje Damen-Brands.
(Translated by Google)
Highly recommended. Treated very kindly and lovingly by Maartje Damen-Brands.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very professional and kind staff, with a great approach towards dental health care
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel fijne praktijk. De naam zegt het al je wordt liefdevol ontvangen en met respect behandeld. Ik stel het zeer op prijs dat ze de heersende status quo vanuit een hedendaagse en meer holistische bril herzien. Ik vertrouw dat ze doen wat nodig is en wat het beste ik voor mijn gebit en welzijn.
(Translated by Google)
Very nice practice. The name says it all, you will be received with love and treated with respect. I really appreciate that they are reviewing the prevailing status quo from a contemporary and more holistic lens. I trust them to do what is necessary and what is best for my teeth and well-being.
Super gestroomlijnde customer journey ;)
(Translated by Google)
Super streamlined customer journey ;)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geachte heer Maccagnan, graag komen wij met u in contact om te praten over uw ervaring. Vanuit uw beoordeling zien wij dat u niet tevreden bent, maar helaas weten we niet waarom. Om onze zorg en service te verbeteren, horen we graag alsnog van u wat er is gebeurd. Wilt u daarom contact opnemen met onze praktijk manager Julie Dröge via info@tandartspraktijkdeliefde.nl of 020-6140053. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Professioneel, persoonlijk en vriendelijk. Biologisch en homeopatisch, voor mij de ideale tandartspraktijk.
(Translated by Google)
Professional, personal and friendly. Organic and homeopathic, the ideal dental practice for me.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bad service
Dear Mr. Laafifi, we would like to get in touch with you to learn more about your experience at our clinic. With your feedback we are able to improve our service and care. Please contact our Clinic Manager Eddy Trugillano via info@tandartspraktijkdeliefde.nl. This is very much appreciated by us. Thank you.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Top tandarts. Kijk verder dan standaard tandarts. zorgzaam snel en met aandacht. na lange zoektocht ben ik erg blij met deze tandarts.
(Translated by Google)
Top dentist. Look beyond the standard dentist. caring quickly and with attention. After a long search I am very happy with this dentist.
Dank voor de mooie waardering, Rocco.
Tandarts Hans de liefde is een zeer bekwaam tandarts. Hij werkt zowel regulier als alternatief om problemen die het gebit veroorzaakt in de rest van het lichaam op te sporen dmv elektro acupunctuur. Dit is een aantal keer zeer effectief gebleken. Ik kan deze methode aanraden! Ik hoop dat er tandartsen volgen die ook op zijn manier werken want deze zienswijze holistische is hard nodig ! Mvg danielle cornelisen
(Translated by Google)
Dentist Hans de Liefde is a very skilled dentist. He works both regularly and alternatively to detect problems caused by the teeth in the rest of the body by means of electro acupuncture. This has proven to be very effective a number of times. I can recommend this method! I hope that dentists will follow who also work in his way because this holistic view is desperately needed! Kind regards, Danielle Cornelisen
Beste Danielle, dank voor de mooie review. We sturen 'm met veel plezier door aan Hans.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Well done Marjolein en co!
Hartelijk dank, Martin!
Alles prima. Op tijd geholpen.
(Translated by Google)
Everything fine. Helped on time.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ziet er allemaal wel leuk uit alleen streeft zijn doel volledig voorbij. Goed op de marketing en website alleen in werkelijkheid een kleine tent die uit zijn voegen barst.
Entree receptie vrouw slecht bereikbaar en niet heel professioneel!
Bij een eerst bezoek gelijk een hele foto shoot, super leuk natuurlijk die kiekjes maar dat is lekker uitmelken als je ze recent nog bij een vorige tandarts hebt gehad.
De 40 minuten consult zou gaan over een persoonlijk plan - voor mij voelde het als 40 minuten upsellen en geld generen.
DIT VIEL MIJ BEHOORLIJK TEGEN. Ik denk dat ze even terug moeten gaan naar het orginele plan, dat klinkt leuk, want dit is de plan volledig misslaan wegens ongecontroleerde groei. Jammer
(Translated by Google)
It all looks nice, but it completely defeats its purpose. Good on the marketing and website, but in reality it's a small place bursting at the seams.
Entrance reception woman difficult to reach and not very professional!
On a first visit there is a whole photo shoot, super fun of course, those snapshots, but that is nice to milk if you have recently had them at a previous dentist.
The 40 minute consultation would be about a personal plan - to me it felt like 40 minutes of upselling and generating money.
THIS WAS REALLY DISAPPOINTING TO ME. I think they should go back to the original plan, which sounds nice, because this is a complete miss of the plan due to uncontrolled growth. Shame
Beste Diederik, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het is spijtig te lezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, en bieden dan ook langs deze weg graag onze excuses aan. De röntgenfoto's zijn vaak nodig voor een goede diagnostiek. Wij raden mensen altijd aan om hun tandheelkundige historie en (recente) foto's op te vragen bij hun vorige tandarts en dit voorafgaand aan de intake aan ons door te sturen, zodat het wellicht niet noodzakelijk is om foto's te maken en u kosten bespaard. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het feit dat wij niet aan uw verwachtingen voldeden. Mocht u de behoefte hebben om iets toe te voegen aan uw feedback, verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze praktijkmanager via 020 614 00 53 of info@tandartspraktijkdeliefde.nl.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Onverwachts moest de kies van mijn 7-jarige zoontje gisteren getrokken worden, wat was hij bang maar wat is hij fantastisch begeleid door iedereen daar! Ondanks de pijn van gisteren zei hij vanmorgen: mijn tandarts heeft het echt goed gedaan en hij is ook heel lief! Dank! Trots naar school vanmorgen met de kies in zn gekregen doosje!
(Translated by Google)
Unexpectedly, my 7-year-old son's tooth had to be extracted yesterday, he was so scared, but he was wonderfully guided by everyone there! Despite yesterday's pain, he said this morning: my dentist did a really good job and he is also very sweet! Thanks! Proudly went to school this morning with the tooth in the box he received!
Last minute, toch tijd voor vakmanschap met liefde!
Veel dank, Gijsbert
(Translated by Google)
Last minute, still time for craftsmanship with love!
Many thanks, Gijsbert
Heel graag gedaan, Gijsbert. Fijn om te lezen dat u snel en met liefde geholpen bent!
Wij zijn heel blij met deze praktijk. Niet eerder is een vulling zo zorgvuldig vervangen, zonder pijn achteraf en irritante rafelrandjes etc.. daarbij zijn ze ook nog eens heel lief voor de kinderen en leggen alles goed aan hen uit
(Translated by Google)
We are very happy with this practice. Never before has a filling been replaced so carefully, without pain afterwards and irritating frayed edges, etc. They are also very kind to the children and explain everything well to them.
Beste Lisa, hartelijk dank voor de mooie waardering. Wat ontzettend leuk om te lezen dat u en uw kinderen goed zijn geholpen!
Ik ben nu ruim een jaar in behandeling van een "bio tandarts" bij jullie. Echter heb ik nog nooit een afspraak gehad met de bio tandarts.
Afgelopen keer had ik een afspraak met de bio tandarts en mondhygiënist. Toen ik bij jullie aankwam, bleek er geen afspraak te staan. Dus ging ik zonder behandeling naar huis.
Er was naderhand een andere afspraak voor me ingepland bij de tandarts en mondhygiënist. Wederom was er weer geen afspraak gemaakt voor de tandarts. En ging ik weer naar huis zonder afspraak.
Ik wacht al een tijdje op de mondhygiënist. Ze is vergeten om de verwijsbrief in te vullen voor de kaakchirurg. Ik heb hier een paar keer over gebeld. Het formulier zou worden ingevuld wanneer de tandarts tijd zou hebben. Dit is nog steeds niet gebeurd. Kan dit worden ingevuld?
Ik heb gevraagd of ik telefonisch terug gebeld kon worden omdat ik elke keer een afspraak maak met de bio tandarts maar die nog nooit heb gezien en afspraken die worden ingepland en bij aankomst zijn er geen afspraken.
En wat blijkt.. ik ben niet teruggebeld.
Is dit hoe jullie met je klanten omgaan?
(Translated by Google)
I have been receiving treatment from a "bio dentist" with you for over a year now. However, I have never had an appointment with the bio dentist.
Last time I had an appointment with the bio dentist and dental hygienist. When I arrived at your place, there appeared to be no appointment. So I went home without treatment.
Another appointment was scheduled for me afterwards with the dentist and dental hygienist. Once again no appointment had been made for the dentist. And I went home again without an appointment.
I've been waiting for the dental hygienist for a while. She forgot to fill in the referral letter for the dental surgeon. I've called about this a few times. The form would be completed whenever the dentist had time. This still hasn't happened. Can this be completed?
I asked if I could be called back by telephone because I always make an appointment with the bio dentist but have never seen him and appointments are scheduled and there are no appointments upon arrival.
And guess what... I didn't get a call back.
Is this how you treat your customers?
Beste heer Advany, we vinden het vervelend voor u dat het e.e.a. niet goed is verlopen vanuit onze kant. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. We zijn inmiddels met u in contact om een gepaste oplossing te zoeken. Voor nieuwe clienten raden we het aan om bij het inschrijven duidelijk aan te geven of men bij een algemene tandarts of holistische tandarts wilt om verdere teleurstellingen te voorkomen.
Kon niet ontdekken wat er holistisch aan de behandeling is. Ik ben zelf tegen fluorgebruik, daar werd verbaasd op gereageerd. De preventie-assistent die de gebitsreiniging deed, vond dat het niet zo'n kwaad kan als je het niet doorslikt. Ook niet de hoge dosis die je krijgt bij een fluorbehandeling bij de tandarts. Verder vind ik het opmerkelijk dat voor mijn kinderen de intake bij een tandarts plaatsvond, en 2 vervolgafspraken voor gaatjes bij nog twee andere tandartsen. Dus 3 verschillende tandartsen en 1 preventie-assistent in 3 bezoeken. Ik denk niet dat dat prettig is (m.n. voor kinderen) en ook niet bevorderlijk voor de continuïteit in de behandeling en het contact met de patiënt. De tandarts heeft niet met mijn dochter besproken wat 'gaatjes vullen' in gaat houden en wat er gaat gebeuren tijdens volgende afspraken (verdoving, etc) Wel vriendelijke mensen en mooie praktijk, maar ik miste dus de persoonlijke individuele biologische benadering.
(Translated by Google)
Couldn't figure out what is holistic about the treatment. I am against the use of fluoride myself, and people responded with surprise. The prevention assistant who did the dental cleaning thought that it wouldn't do much harm if you didn't swallow it. Not even the high dose you get with a fluoride treatment at the dentist. I also find it remarkable that the intake for my children took place at a dentist, and 2 follow-up appointments for cavities at two other dentists. So 3 different dentists and 1 prevention assistant in 3 visits. I don't think that is pleasant (especially for children) and also not conducive to continuity in treatment and contact with the patient. The dentist did not discuss with my daughter what 'filling cavities' would entail and what would happen during subsequent appointments (anesthesia, etc.). Friendly people and a nice practice, but I missed the personal individual biological approach.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Robert Jan, hartelijk dank voor de vijf sterren!
Recently I started to look for a new dentist here in Amsterdam and I basically had two main requirements. It must be a dentist where I feel that I am in good hands and I am not scared to come again. I visited two places and in the end decided to go with De Liefde which more than fulfils both of my requirements. Here are some things I really like about De Liefde
* Friendly atmosphere. I have always been scared of visiting the dentist, now I am not anymore.
* Almost zero pain. One of the procedures I underwent was a root canal treatment and the whole process went so smoothly that I almost fell asleep.
* There are always two people taking care of me: the doctor and the assistant.
* At each phase of the procedure the doctor explains very clearly what is going to happen next, so there are no surprises.
All in all, I can highly recommend De Liefde.
Dear Jan,
Thank you for writing this wonderful review about our practice and your treatments. We are happy to learn that your dentist took the time to explain each step of the treatment and that you're not scared of the dentist anymore! I forwarded your review to the whole team. Thank you. We look forward to welcome you back soon. With kind regards, Laura - Tandartspraktijk de Liefde
Wat een fijne tandartsen praktijk!
State of the art apparatuur en vriendelijk en deskundig personeel.
(Translated by Google)
What a great dental practice!
State of the art equipment and friendly and knowledgeable staff.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Eric, hartelijk dank voor de goede beoordeling. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in de praktijk. Met vriendelijke groet, team Tandartspraktijk de Liefde
Unieke ervaring, ik wist eerder niet dat er biologische tandartsen bestonden.
(Translated by Google)
Unique experience, I didn't know biological dentists existed before.